poniedziałek, 10 lutego 2014

Chwalipięctwo, czyli łupy styczniowe



Moja coraz większa słabość do promocji, szczególnie tych książkowych, mnie przeraża... 
Jako, że w styczniu wszechobecne były wyprzedaże - mój portfel dotkliwie to odczuł. 


Co udało mi się zdobyć (od góry):

  
Włoskie zaręczyny - Santa Montefiore [okładka TW] 9,90zł
Pamiętnik z przyszłości - Cecelia Ahern [okładka TW] 9,90zł
 - upolowane w Biedronce

Obie pozycje kupione z sentymentu. Pierwsza do pani Montefiore, która to, gdy miałam lat 14, w tak piękny i delikatny sposób otworzyła przede mną cudowny świat powieści. Serdecznie polecam jej "Szkatułkę z motylem", "Sonatę o niezapominajce", "Spotkajmy się pod drzewem Ombu". Druga - z sentymentu do pani Ahern - autorki jakże wyjątkowego "P.S. Kocham Cię" oraz "Gdybyś mnie teraz zobaczył".


Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick
Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quick recenzja klik
   - upolowane na allegro od Znak.com.pl z darmową przesyłką za łączną kwotę 49,80zł (tak wiem, mogłam zaczekać i mieć taniej... ech.)

W skrócie - zakup spowodował ogólnoświatowy aplauz wobec Quicka. Pomyślałam, że muszę się dowiedzieć w czym tkwi jego sekret! 


Król kruków - Maggie Stiefvater 12zł
Ptaki ciernistych krzewów - Collen McCullough [okładka TW] 12,90zł
   - upolowane na wyprzedaży w Fabryka.pl z opcją odbioru osobistego - jak wiemy darmową :]

"Król kruków" - marzył mi się już wcześniej. Gdy słyszałam o nim po raz pierwszy, od razu chwyciła mnie fabuła, więc no jakbym mogła przejść obojętnie obok takiej promocji? Aktualnie czytana :) 
"Ptaki ciernistych krzewów" kupione z sentymentu do autorki przez jej "Czas miłości".


Wrócę po Ciebie - Guillaume Musso
   - niestety jedna z najdroższych moich zdobyczy (zależało mi na okładce), upolowana na TaniaKsiazka.pl za 29,88zł ale z wykorzystaniem darmowej opcji dostawy ;]

Tyle dobrego słyszałam o Musso, że jest mistrzem w skłanianiu do refleksji, że tworzy świetne zakończenia, że w jego powieściach jest szczypta magii.. Więc doszłam do wniosku, że koniecznie muszę zapoznać się z jakimkolwiek jego dziełem. Na pierwszy ogień pójdzie "Wrócę po Ciebie" - historia o tym, jak łatwo stracić coś, czego nie doceniamy.


Gwiazd naszych wina - John Green 25,48zł  recenzja klik
Szukając Alaski - John Green 25,48zł
Trylogia Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins 57,67zł  recenzja klik
Harry Potter i kamień filozoficzny - J. K. Rowling [okładka TW] 28,47zł
   - kupione na Aros.pl niestety z przesyłką za 6,99zł

Moja pierwsza większa paczka w nowym roku, przyszła do mnie 2 stycznia. Och, co to była za radość! John Green - jak wiadomo objawienie roku 2013, Igrzyska śmierci - podobnie. A Harry Potter, bo chcę skompletować sobie swoją prywatną/osobistą serię ;p

34 komentarze:

  1. Poszalałaś ;P Stosik ślicznie się prezentuje :)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stosik :) Ja bym najchętniej przygarnęła z niego "Gwiazdy naszych win" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne książki :), chętnie kilka z nich bym przeczytała :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś:D
    Musso jest cudowny, naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromny stos! I jakie ciekawe pozycje. Greena i Quicka bym ci podkradła, bo mam na nich ochotę od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące nabytki. Szczególnie zazdroszczę obu książek Johna Greena, gdyż od dawna noszę się z zamiarem poznania jego twórczości.
    Życzę ci zatem miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący stosik ;) I pięknie wyglądający ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już mam i "Igrzyska", i całego "Harry'ego Pottera", no i książki Quicka (też przepłaciłam, nie martw się. w sumie większość tego, co Znak sobie poprzeceniał miałam już na półce i bardzo żałowałam). Za to chętnie przygarnęłabym Greena - strasznie o nim głośno, a ja jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z żadną jego książką. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harrego to zazdroszczę.. zawsze chciałam mieć całego na własność (jakkolwiek by to brzmiało ;D) Aktualnie na półce tylko ten jeden tomik, ale taką radość miałam, gdy otwierałam paczuszkę i on był w środku, i to w twardej oprawie i mój :) ajj.. ;)
      Na te przeceny w Znaku też czaiłam się długo, najpierw chciałam te po -40%, później -50%, aż wreszcie dopadłam te po 9,90zł i oszalałam... ale o tym w chwalipięctwie lutowym bo aktualnie czekam na przesyłkę :) Tylko żal trochę że tak się nadziałam na tego Quicka.. Teraz będę mądrzejsza i będę czekała na promocję 9,90zł, Tobie też polecam!
      Ale nie żałujmy, trudno! Ważne, że stoją na półce, nasze :]

      Usuń
  9. Nono, Igrzyska Śmierci, jak szaleć to szaleć, kilka tomów na raz. :) Też bym je kiedyś z chęcią dorwał, ale na razie portfel jest chudy i bez zakupów książek. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też chudy, także się nie martw, chyba tynk ze ścian będę gryzła w tym miesiącu.. Ale co tam, są! stoją na półce, mogę przymierać głodem, byle mieć ;D
      Igrzyska w sumie wolałabym w okładce filmowej, ale moja niecierpliwość nie pozwoliła poczekać na wydanie Kosogłosa..

      Usuń
  10. Rany, ile dobrego! "Harry...", "Igrzyska...", Green, "Król kruków"... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zapisałam do biblioteki kilka dni temu, aby ratować portfel, mimo to kupiłam 3 książki ;o Ptaki ciernistych krzewów, aj, ale bym chciała za taką cenę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chociaż próbujesz coś zmienić, działasz, zapisujesz się do biblioteki, a ja.. to dobrze, że mam teraz przerwę miedzysemestralną więc siedzę w domu i nie muszę wychodzić, pieniędzy wydawać, bo bym chyba już nie miała z czego. ot, głupota...

      Usuń
    2. Ami, ale jakbyś chciała się kiedyś pozbyć Ptaków to wiesz gdzie nie szukać ;D chętnie odkupię :D kiedyś czytałam, ale bardzo mało pamiętam :D albo gdybyś zauważyła jakąś promocję :D to dawaj znać :D

      Usuń
  12. Piękne skarby. Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojego stosiku czytałam "Wrócę po Ciebie" - Guillaume Musso. Uwielbiam jego twórczość.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Marie Bell

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik jest cudaśny, wszystko wydaje się być ciekawe, ale jeden tytuł absolutnie nie dla mnie.. Harry Potter. do tego nie przekonam się i jakoś nie mam zamiaru;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ja bym dał za taki stosik. A zwłaszcza z IŚ i Johna Greena <3
    Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trylogia "Igrzyska śmierci" (mimo, że czytałam) chciałabym mieć na półce w jednym tomie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na info, czy "Król kruków" jest dobry i powinienem żałować, że nie skusiłem się na promocję w Fabryce ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Trylogię "Igrzyska Śmierci" przeczytałam już dawno i uwielbiam przez cały czas. Podobnie z Harry'm. "Pamiętnik z przyszłości" jest według mnie bardzo przyjemną lekturką. Quick'a i Greena chętnie bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książek Quicka i "Szukając Alaski" ogromnie zazdroszczę ;)
    A Pottera i Igrzyska jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętnik z przyszłości i Gwiazd naszych wina czekają tez na mnie :)
    Zazdroszczę serii Igrzysk śmierci, Niezbędnika obserwatorów gwiazd!
    Szukając Alaski polecam!

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy stos :) Widzę w nim sporo książek, które sama chętnie zobaczyłabym na swojej półce.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale stosisko! :) Czytałam jedynie (i mogę szczerze polecić!) "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Gwiazd naszych wina" oraz całą trylogię Collins. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajeczny stos! IŚ na pewno CI się spodobają, a Szukajac Alaski chętnie bym Ci podkradła ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Stos pokaźnych rozmiarów. Przyjemnej lektury i dużo czasu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zazdroszczę! *o* "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Poradnik pozytywnego myślenia", "Król kruków", "Gwiazd naszych wina", "Szukając Alaski" i "Igrzyska śmierci" bym Ci po prostu ukradła! Jedyne co czytałam z tego stosiku to "Harry Potter...". No cóż, pozostaje mi życzyć Ci miłego czytania i oczywiście czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Quick rzeczywiście pisze ciekawe książki, miło się je czyta. Najbardziej zazdroszczę Ci powieści Green'a - podobno są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stosik! :) Nic nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle świetnych tytułów , igrzyska śmierci tez na nie poluję i jeszcze to zdziwienie widząc Harry-ego Pottera .Pełen podziw że tak dobre książki udaje Ci się upolować w tak niskich cenach ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...