niedziela, 2 marca 2014

Chwalipięctwo, czyli łupy lutowe




Jak widać - w lutym szalałam tylko na promocjach Znaku :) 

Ale zapewniam Was, że stosik marcowy będzie już większy ;> 


Co udało mi się zdobyć (od góry):


Wichrowe wzgórza - Emily Bronte 9,90zł

Jak ja strasznie chciałam tą pozycję w swojej biblioteczce. Jeszcze nigdy nie czytałam, a ta okładka Znaku wydawała mi się taka śliczna.. (szkoda, że nie twarda oprawa). I jest. Mam! 


Delirium - Lauren Oliver 24,68zł

Tyle słyszałam o tej serii. Tak mnie kusiła. No musiałam się w końcu złamać! Trochę cena odstaje od reszty, ale wytłumaczyłam to sobie, że jest darmowa przesyłka więc trzeba korzystać ;D


Wyspa Motyli - Corina Bomann 9,90zł

W sumie to nie wiem dlaczego... Okładka? Opis na okładce? Mam nadzieję, że się nie zawiodę.


Trafny wybór - J. K. Rowling [okładka TW] 9,90zł

Strasznie strasznie chciałam ją mieć. Ale ta cena... 49,99zł zawsze skutecznie odstraszała. 


Obiecaj mi - Richard Paul Evans [okładka TW] 9,90zł 

Chciałam zapoznać się z twórczością Evansa. Niby mówią, że to romansidła, ale co tam. Za taka cenę i za twardą okładkę na pewno nie przepłaciłam ;p


Metamorfozy. Marilyn Monroe - David Wills [okładka TW] 9,90zł 

Marilyn! Marilyn. Z tej pozycji cieszę się najbardziej. Cena okładkowa to 59,90zł a więc... ;) Uwielbiam i cenię Marilyn. Czytam o niej wszystko, wszędzie, co tylko wpadnie mi w ręce. Oglądałam już każdy film dokumentalny na jej temat, niektóre po kilka razy. Uważam, że była niezwykle inteligentną kobietą, przez wielu ocenianą tylko przez pryzmat głupiutkiej blondynki, a wcale taką nie była. Dla prawdziwej fanki ten album to istne dzieło sztuki.



41 komentarzy:

  1. Chcę przeczytać "Trafny wybór" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafny wybór mnie osobiście trochę rozczarował - po Rowling spodziewałam się czegoś więcej, za to Evans tworzy naprawdę dobre czytadła - udanych wieczorów nad lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nabytków. Troszkę - rzeczywiście - poszalałaś.
    Na Evansie się kiedyś zawiodłam, ale w sumie mogłabym mu dać drugą szansę. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gdzieś Ty dorwała Trafny Wybór za dyszkę!?
    podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyhaczyłam okazję ;D
      A widziałam, że jednego wieczoru był nawet za 1zł! Tylko, że w miękkiej oprawie ;p

      Usuń
  5. Czekam na recenzję ,,Trafnego Wyboru'':)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wichrowe wzgórza! Trafny Wybór! Delirium! Tyyyyle dobrego ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Delirium, ta książka bardzo mi się spodobała, właśnie czytam drugą cześć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Trafny wybór", ależ mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dychę to i ja bym kupiła Trafny wybór :D Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Metamorfozy. Marilyn Monroe" brzmi ciekawie : )

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie w moim guście, ale gratuluję przecen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Delirium" uwielbiam, więc jak najbardziej Ci polecam! "Wichrowe wzgórza" mam w planach, nad "Wyspą motyli" się jeszcze zastanawiam, więc czekam na recenzje :)
    Takie przeceny, a funduszy brak! :(
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ceny !!! rewelacja :D i takie tytuły po 9zł :) muszę zaglądać na strony i śledzić promocje, nigdy tego nie robiłam i widzę, że to OGROMNY błąd.. Posiadam "Trafny wybór", ale nie czytałam jeszcze :D napisz jak tam "Wyspa motyli" :) okładka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ,,Wichrowe wzgórza,, czytałam kiedyś, ale pozostałych pozycji ze stosika jeszcze nie, choć mam w planach. Chętnie zapoznam się z recenzjami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ceny książek idealne! Takie lubię najbardziej. W tym miesiącu planuje przeczytać Delirium, chętnie zapoznam się z Twoją opinią, kiedy obie przeczytamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Trafny wybór" jest taki... brutalno-sadystyczno-surowo-dziwny :) ale reszta? Przygarnęłabym...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piątka dla fanki Marilyn od fanki Marilyn! ;D
    Chciałabym w końcu przeczytać "Delirium". Ale najbardziej ciekawa jestem Twojej opinii o "Trafnym Wyborze" - nasłuchałam się sprzecznych zdań na temat tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam ;3 mam nadzieję, że wcisnę te dwie w grafik na marzec ;p

      Usuń
  18. Szczerze się przyznam, że ignorancko podeszłam do tematu - zdziwiłam się, że Rowling ma jeszcze jakąś książkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam "Trafny Wybór" w miękkiej okładce. Twarda jest fajniejsza, łee ;) Też na Znak-u zaszalałem z miesiąc temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też, bo to taki zaległy stosik, za luty ;p

      Usuń
  20. Trafny wybór ciekawi i mnie. ;) Delirium mogę polecić, choć dla mnie druga część była zdecydowanie lepsza. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. "Wichrowe wzgórza" czytałam dawno, dawno temu ;)
    Na Znaku są najlepsze promocje, ale w tym miesiącu na szczęście nie zakochałam się w żadnej ich książce i dotrzymałam postanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, silna jesteś! ja tak nie potrafię ;p

      Usuń
  22. Aaaale taniutkie Wichrowe wzgórza, zwietrzyłaś świetną okazję :) Chętnie przeczytałabym jeszcze Trafny wybór, bo pomimo całego szumu wokół kolejnych książek Rowling, jakoś nie mogę się przyzwyczaić do tego, że ona może być autorką czegoś innego, aniżeli Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdobycze...i są wśród nich perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile skarbów, życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  25. "Wichrowe wzgórza" czytałam. Taki klasyk, polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. Delirium, jeju, zabilabym za to! :( Obiecaj mi, mam i jestem pewna, ze Evans i tym razem mnie nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Delirium.. ech gwarantuję, że sięgniesz po kolejną część. :D
    "Wichrowe wzgórza" uwielbiam.. mają świetny klimat.
    Innych książek nie znam, ale chętnie bym przeczytała... Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wow "Trafny wybór" za dychę - też bym kupiła i przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne książki.
    I to tak tanio ?
    Jak ty to zrobiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Trafny wybór" mnie bardzo rozczarował. A szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałem "Wichrowe Wzgórza" (tyle, że wydanie MG) i to jedna z najlepszych książek, z jakimi miałem okazję się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Wichrowe wzgórza" są wg mnie rewelacyjne. Mam nadzieję, że i Tobie się spodobają :)
    Ale ceny wyhaczyłaś - tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w lutym nabyłam trzy ksiażki-urodzinowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj, jak ja ci zazdroszczę "Trafnego Wyboru"...

    OdpowiedzUsuń
  35. *_________________*
    Ale Ci zazdroszczę stosika! Wykluczyć mogę jedynie "delirium" bo czytałam, ale gorąco polecam bo książka jest świetna. Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią sięgnęła bym po wszystkie pozycje ;)
    I te okazyjne ceny , skusiłaś mnie i zmykam na stronę znaku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...