wtorek, 25 marca 2014

Chwalipięctwo, czyli łupy marcowe


Tak właśnie prezentują się moje własne zakupione zdobycze marcowe :]
Patrzenie na to zdjęcie sprawia mi tyle radości, że nawet nie jestem jej w stanie opisać, jednak
w trosce o kondycję mojego serca - tym razem oszczędzę sobie podliczania ile na co wydałam.
Wybaczcie ;p

Tak więc, zaczynajmy!

Od góry:

Paskuda & Co - Magdalena Kozak
Tonąca dziewczyna - Caitlin R. Kiernan
Baśniarz - Antonia Michaelis
- upolowane na Aros.pl podczas urodzinowych zniżek -40%

Wszystkie pochodzą z mojej chciejki, czyli marzeń książkowych numer: #2
Z tej trójki jestem naj naj najbardziej zadowolona. Nie żałuję ani jednej wydanej złotówki! 
Jak zapewne widać z Baśniarza już wystaje zakładka, nie mogłam się powstrzymać, zaczęłam czytać zaraz po rozpakowaniu przesyłki :)


Piękny kraj - Alan Averill
- wygrana w konkursie urodzinowym na blogu Czworgiem Oczu 

Moja pierwsza konkursowa wygrana :) jeszcze nigdy w życiu nic nigdzie nie wygrałam, wiecie jak się cieszę? Taaaaak się cieszę! ;D


Krwawy umysł - Adrian Zawadzki recenzja klik
Pachnidło. Historia pewnego mordercy - Patrick Suskind recenzja klik
- upolowane na Fabryka.pl

Obie już czytane i zrecenzowane, jeżeli ktoś nie widział, a chciałby - zapraszam na recenzje :)


Za sceną - Olivia Cunning recenzja klik
Mroczne cienie - Lara Parker
Córka dymu i kości - Laini Taylor
Dni krwi i światła gwiazd - Laini Taylor
Sprzedana - Sophie Hayes
Porwana i sprzedana - Sarah Forsyth
Sorry - Zoran Drvenkar
- upolowane na allegro

Za sceną już przeczytane, link do recenzji powyżej - zapraszam :)
Sorry pochodzi z chciejki #2, czyli kolejne marzenie chciejkowe - spełnione!
Na Córkę dymu i kości czaiłam się już jakiś czas, a że oba tomy były w pakiecie i niedrogo to hmm. ;)
Seria Moja historia bardzo mnie intryguje, zaczęłam już nawet czytać Sprzedaną.
A Mroczne cienie można wygrać w moim konkursie o tutaj - na zgłoszenie macie jeszcze czas do 2 kwietnia do godziny 23:59 - zapraszam! Żadnych pytań i ukrytych haczyków - wystarczy się zgłosić i polubić fanpage bloga - w kolejnym konkursie wymagania regulaminu będą już inne ;p


Cyrk nocy - Erin Morgenstern
Chłopiec z sąsiedztwa - Irene Sabatini
- upolowane w jednym z super-hipermarketów na wyprzedaży 

Obie po szalone 8zł ;D Żal nie brać, tym bardziej, że na Cyrk nocy od dłuższego czasu polowałam ;)

67 komentarzy:

  1. Intrygujący stosik :) Zdradzisz gdzie dokładnie kupiłaś "Cyrk nocy" za taki bezcen? Bo ja już czytałam i jest naprawdę świetny, a teraz jeszcze zapragnęłam mieć go na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrk nocy kupiłam w takim osiedlowym hipermarkecie, ale niestety wątpię, żeby miał sieć sklepów rozszerzoną na Polskę ;/
      ale polecam Ci poszukać na allegro, tam często zdarzają się prawdziwe okazje ;)

      Usuń
  2. Ej, "Cyrk Nocy" za 8 zł to już coś - ja nie kupiłam, kiedy był w promocji i żałuję. Czekam co powiesz o "Paskudzie"! ;p No i miło, że udało nam się zrobić Ci przyjemność wygraną. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już stosik ! i to jaki !!!!! stosiko ! wspaniałości !!! NIC NIE CZYTAŁAM !!! przepraszam za te wykrzykniki, ale ja tak lubię stosiki, aż mi oczy na wierzch wylazły :D "Baśniarz" . I wygrana w konkursie - gratulacje :D Ciekawe jak ta "Córka dymu...", bo tak rożnie piszą, czasem ok, czasem po prostu źle... U mnie na półce "Pachnidło", ale jakoś nie jego czas na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie :) sama jestem bardzo emocjonalna i moje wypowiedzi też czasem przypominają istny "emotikonowy bełkot" więc mi to nie przeszkadza, pisz jak Ci wygodnie ;D ważne że się nie hamujesz! :)
      też lubię stosiki, to najprzyjemniejsze posty w całej blogosferze, jak ktokolwiek gdziekolwiek wrzuci to od razu biegnę skomentować :)
      dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  4. I to po 8 złotych! Zazdroszczę, oj zazdroszczę, bo w moim mini miasteczku na pograniczy miasta i wioski, bo w sumie nie wiem jak to nazwać, nie ma żadnego dostępu do książek prócz księgarni, w której ceny są eghm..wysokie :) A biblioteka miejsca tudzież wojskowa, są ubogie. Sprzedaną czytałam, ciężka lektura tym bardziej, że to nie fikcja. Nie chciałabym, żeby coś takiego mnie dotknęło, oj nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jakiegoś czasu zupełnie odpuściłam sobie kupowanie książek w księgarniach stacjonarnych bo ich ceny są horrendalnie wysokie... przerzuciłam się na sklepy internetowe gdzie często trafiają się okazje po -40% ;)

      Usuń
  5. Nic nie czytam, niestety. Ale z chęcią zapoznam się z recenzjami:) A nowa półka na ten stos książek jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, "Pachnidło" jest wspaniałą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne książki. Od góry : 2, 6, 9 nr pozycji bardzo mnie intrygują. Świetny zakup. Ja nawet nie myślę o takich zakupach. Spałbym chyba na wycieraczce hahahahha :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę "Córki Dymu i Kości" i "Baśniarza"! I gratuluję wygranej w konkursie, ja jeszcze nie miałam przyjemności wygrać :( No i ogólnie miłego czytania życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Cyrk Nocy i Córkę Dymu i Kości :) Ciekawy stosik :)
    http://mobscene69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Baśniarz" na mnie czeka, nie mogę się doczekać, aż się do niego dorwę. "Piękny kraj" czytałam i polecam - ciekawa pozycja, a mnie wydała się dodatkowo oryginalna, co uważam za jej ogromny atut :) "Córka dymu i kości"... znam, czytałam, ale szczerze mówiąc, tak z perspektywy czasu nie ma się czym ekscytować, chociaż pamiętam, że ją wielbiłam... Dosłownie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, bardzo ciekawa jestem tej Córki dymu i kości, bo opinie na jej temat są różne ;)
      a gdyby nie konkurs u Kaś i Sylwka, to nawet nie wiedziałabym, że taka książka jak Piękny kraj istnieje, więc blogosfera poszerza horyzonty :)

      Usuń
  11. Z tego stosiku czytałam tylko "Córkę Dymu i Kości" oraz "Dni Krwi i Światła Gwiazd". Nie jestem wielką fanką gatunku, a raczej powiedziałabym, że odnoszę się krytycznie do romansów paranormalnych, ale ta seria mnie zachwyciła i rozłożyła na łopatki! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie cieszę się, że kupiłam! mam nadzieję, że i mnie porwie ;)

      Usuń
  12. Ochhhh <3 jakie cuda! :D
    No oddaj trochę :PP
    Nie no, zazdroszczę lecz życzę miłego czytania i czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć :)
    Miłego czytania, mam nadzieję, że się spodobają i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa czy "Sorry" Ci się spodoba. Ma inną narrację niż wszystkie książki, ale moim zdaniem to świetna książka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Sorry trafiłam właśnie dzięki blogosferze i dzięki niej zachciałam mieć :)
      bardzo jestem ciekawa jakie wrażenie na mnie zrobi :)

      Usuń
  15. Ile czasu sobie dajesz na przeczytanie ich wszystkich? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przerażeniem muszę stwierdzić, że kupuję znacznie więcej niż jestem w stanie przeczytać ;/ ;p

      Usuń
  16. O rany, masz Baśniarza, jak ja Ci zazdroszczę teraz, a patrząc na Twój stosik jestem bliska omdlenia, mój marcowy dobytek jest dużo, dużo mniejszy, ale i tak się będę chwalić;-) i też pierwszy raz w życiu coś wybrałam, właśnie w tym msc:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam, mam! :)
      nie mdlej mi tutaj, bo jak ja sama Cię ocucę ;p
      z chęcią skomentuję Twoje zdobycze! uwielbiam stosiki :)

      Usuń
  17. Super stosik. Nie dziwie się, że od razu zabrałaś się za "Baśniarza" bardzo mi się podobała ta książka. Reszty niestety nie czytałam, ale kilka tytułów jak najbardziej mnie zainteresowalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle na nią czekałam, że nie mogłam już dłużej ;)

      Usuń
  18. Imponujący stosik, ale będziesz miała czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawie wszystko kupione? Też bym tak chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozazdrościć stosiku.
    Przeczytałam tylko Baśniarza i bardzo mi się podobał.
    wonderlandof-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. "Pachnidło" - rewelacja. Słyszałem też, że "Baśniarz" jest bardzo dobry :) Reszty niestety nie nam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny stosik. Chciałabym przeczytać "Sorry" i "Baśniarza" oraz obie książki Laini Taylor. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaaaki cudowny stosik! <3 "Baśniarz" to dobra książka, polecam ;)

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny stosik! Zazdroszczę ci kilku pozycji... no i zazdroszczę Ci, że możesz poznać "Baśniarza" po raz pierwszy - kiedy czyta się go po raz dziesiąty to już nie to samo... ech, wymazałabym sobie pamięć, żeby jeszcze raz go przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaintrygowałaś mnie jeszcze bardziej!

      Usuń
  25. Niesamowity widok :D Mój zapowiada się podobnie, bo wczoraj kupiłam książkę i dzisiaj kolejne dwie. Jakoś tak same się przyczepiają do mojej ręki :P i ja tak samo wolę nie wypisywać cen książek, bo nie dość, że sama dostane ciśnienia to jeszcze mąż zobaczy... :P
    Czekam na recenzje Baśniarza. Pachnidło to jedna z moim ulubionych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż ciekawa jestem co takiego tam kupiłaś ;p
      cen lepiej nie pisać, strach.

      Usuń
  26. Ale sosisko! :D Zazdroszczę ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, cudny stosik. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie czytałam :(( Wierzę, że wszystko super, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najs! Bardzo fajny stosik :) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, pokaźny stos! Życzę przyjemnej lektury i czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę ^^ Kilka książek z Twojego stosiku byłyby u mnie mile widziane. Przede wszystkim "Baśniarz", muszę go w końcu przeczytać!
    "Cyrk nocy" czytałam - magiczna powieść ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ przepiękny stosik! Z wyżej wymienionych pozycji czytałam ostatnią, "Chłopiec z sąsiedztwa", ale nie powiem Ci o swoich odczuciach po lekturze, poczekam na Twoją relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się, że udało Ci się zrealizować część swojej chciejki :)
    Stosik prezentuje się wspaniale! Znam i posiadam jedynie 'Pachnidło". Życzę miłego czytania i czekam na recenzję "Baśniarza".

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję takich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ileż dobroci! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co za stos :) Pachnidło i Tonącą dziewczynę chętnie bym przygarnęła.
    Cyrk nocy na mnie nie zrobił wrażenia, ma dziwny klimat, jest dość ciężki w odbiorze i jakby... niedokończony, ale może Tobie przypadnie do gustu.
    Za sceną - bardzo lubię i doceniam pomysł, erotyk posiadający fabułę.
    Mroczne cienie chciałabym przeczytać ze względu na imię głównej bohaterki ;)
    Córka dymu i kości oraz Dni krwi i światła gwiazd - widziałam na przecenie, ale jakaś pani wyrwała mi z koszyka :) Czytaj, bo czekam na opinię, czy mam czego żałować.
    Sprzedana, Porwana i sprzedana oraz podobne książki real life mnie niesamowicie odpychają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź :)
      wyrwała Ci z koszyka?!

      Usuń
    2. wyrwała dosłownie, a ja jestem malutka, nie będę się przecież bić w markecie :) Okazja - Kaufland, 5 zł za sztukę!

      Usuń
  37. Nic nie czytałam, ale niektóre w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też wyprzedaże książek w hipermarketach czasami przeglądam, ale jeszcze nic na nich nie złowiłam. Z mojej ulubionej taniej księgarni jednak na szczęście nigdy z pustymi łapkami nie wychodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzaj Biedronki, taka na przykład "Złodziejka książek" za 25 zł - żal zostawić :) Albo niepozorny Kaufland - często fantastyka za 5-9 zł.

      Usuń
  39. Baśniarza, Pachnidło i Cyrk nocy czytałam i z czystym sumieniem mogę polecić te pozycje książkowe.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne skarby. Życzę udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  41. Polecam "Baśniarza" i "Pachnidło".

    OdpowiedzUsuń
  42. "Pachnidło" czytałem, a na "Baśniarza" mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyobraź sobie, że w ciągu miesiąca zdobyłaś więcej książek niż ja przez rok ! :D
    Tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ,,Cyrk nocy" mam na półce już od dawna, ale jak dotąd nie udało mi się sięgnąć po tę książkę. Może obecność tej powieści w Twoim stosisku zmotywuje mnie do jej przeczytania? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Imponujący!
    Mi najbardziej wpadły w oko "Tonąca dziewczyna" i "Baśniarz". Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję zdobyczy. U mnie na półce też czeka "Pachnidło", ale jakoś nie mogę się za tę książkę zabrać... :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo zazdroszczę "Sorry"! Chciałam zdobyć na wyprzedaży w jednej księgarni, ale akurat nakład został chwilowo wyczerpany :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale zaszalałaś :D...miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeeeeeej, jakie nabytki! *.* Z chęcią podkradlabym ci "Basniarza", ktory sni mi sie dniami i nocami, "Pachnidlo" mam (nawet calkiem calkiem...), "Dni krwi i swiatla gwiazd" - tom pierwszy placze, ze jest samotny..., "Sorry" wydaje sie byc ciekawe no i oczywiscie "Cyrk nocy".
    Ja w marcu kupilam 3 ksiazki z listy "I wish" i takze sie z tego ciesze, bo o 3 ksiazki mniej! ;D Ja niestety nie moge zbytnio poszalec, musze liczyc na cudy w antykwariatach... ;)
    Gratuluje nagrody, wieem jakie to cudowne uczucie! Zycze wiecej wygranych!
    Zatem nie pozostaje nic innego, jak zyczyc ci PRZYJEMNEJ lektuy! I czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...