sobota, 19 kwietnia 2014

Chwalipięctwo, czyli stosik 4/2014


Przedstawiam Wam cudowne książkowe nowości, które na przełomie marca i kwietnia zasiliły moją biblioteczkę :)
Stosik ze strony lewej obejmuje egzemplarze recenzenckie, zaś stosik ze strony prawej moje własne zakupy :)


Strona lewa, od góry:

Cześć, mam na imię Michał - Michał Krupa 
Rówieśnik komputera - Alan Bielecki recenzja klik
- otrzymane od autorów

Aura. Jak ją zobaczyć i zinterpretować - Ted Andrews recenzja klik
- otrzymane od Wydawnictwa Studio Astropsychologii

Nomen omen - Marta Kisiel
Druga szansa - Katarzyna Berenika Miszczuk
- otrzymane od Grupy Wydawniczej Foksal

Pierwszy śnieg - Jo Nesbo (recenzja niebawem)
- otrzymane od Grupy Wydawniczej Publicat S.A.

Czas żniw - Samantha Shannon recenzja klik
- otrzymane od Wydawnictwa SQN 

Mąż zastępczy - Joanna M. Chmielewska recenzja klik
Małe kobietki - Louisa May Alcott recenzja klik
- otrzymane od Wydawnictwa MG

Pora na życie - Cecelia Ahern (recenzja niebawem)
Samolot bez niej - Michel Bussi recenzja klik
Wilk z Wall Street - Jordan Belfort recenzja klik
- otrzymane od Wydawnictwa Świat Książki

Sherlock Holmes, tom 1 - Artur Conan Doyle recenzja klik
- otrzymane od Wydawnictwa Zysk i S-ka


Zdecydowana większość z powyższych już została przeze mnie przeczytana i zrecenzowana, z czego się bardzo bardzo cieszę - zapraszam na recenzje załączone w linkach :) Pora na życie oraz Pierwszy śnieg pojawią się na łamach bloga już niebawem, podobnie jak te, które pozostały. :)


Strona prawa, od góry:

Malinche. Malarka słów - Laura Esquivel
Piąta fala - Rick Yancey
Bliżej słońca - Richard Paul Evans
Szeptem - Becca Fitzpatrick
Pandemonium - Lauren Oliver
Sekret Julii - Tahereh Mafi
- zakupione na szalonej promocji Znaku, każda za 9,90zł  


Tak, to właśnie o tych szalonych zakupach informowałam jakiś czas temu na facebooku ;) Może podsumuję raz jeszcze (tak żeby się profesjonalnie dobić): kupiłam Sekret Julii mimo, że Dotyku jeszcze nie czytałam i nawet nie posiadam (ale pocieszam się faktem, że mam zamiar polować na nowe wydanie w okładce z okiem, które ma się pojawić przy premierze Daru) mam też nadzieję, że treściowo się nie zawiodę... Kupiłam Pandemonium, mimo, że Delirium grzeje półkę już od stycznia i nie mam pojęcia kiedy je przeczytam... Na Szeptem skusiłam się głównie poprzez cenę i ciekawość, ponieważ opinie o nim są skrajnie różne. Bliżej słońca, ponieważ zachęciła mnie fabuła i świadomość tego, że posiadam już jedną z książek Evansa, która (nie ważne, że) obrasta kurzem już od stycznia i że podobnie jak poprzednich, jeszcze jej nie czytałam i nie wiem jak Evans pisze, ale skoro uwiódł już miliony, to może uwiedzie i mnie? Piąta fala - bo cena i fejm w sieci, wahałam się długo, zobaczymy, a Malinche malarka, bo treść całkiem całkiem (przynajmniej tak się zapowiada...)  


Opowieści sieroty, tom 1 - Catherynne M. Valente
Dopóki śpiewa słowik - Antonia Michaelis
Złodziejka książek - Marcus Zusak
- zakupione na Aros.pl


Ci z Was, którzy czytali moją recenzję Baśniarza (może ją podlinkuję, o tutaj klik) zapewne się dziwią co robi tutaj Słowik - otóż - gdybym przeczytała Baśniarza kilka dni wcześniej zapewne nigdy nie zdecydowałabym się na zakup Słowika, jednak włożyłam, go do koszyka (przyznaję się) trochę w ciemno, jako jedna z wielu tysięcy nieświadomych dusz niemających pojęcia o beznadziejności tego tworu (no cóż). Teraz przeczytam go z czystą premedytacją i oczywiście poinformuję Was o moich emocjonalnych odczuciach ;) Opowieści sieroty pochodzą z Uczty Wyobraźni - myślę, że będzie to moja jedna z ulubionych serii wydawniczych. Natomiast Złodziejkę od dawna pragnęłam mieć i wreszcie udało mi się spełnić swoje marzenie - prezentuje się wspaniale, w pięknej twardej oprawie i z okładką niefilmową - czyli jest dokładnie taka o jakiej marzyłam :)

55 komentarzy:

  1. Piękny stos ! Ja wczoraj zamówiłam Samolot bez niej, a na Piątą Falę już od dana mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś jak zawsze;* wspaniałe tytuły :) domowa biblioteczka rośnie w siłę !
    Ja Święta obchodzę, a Tobie życzę dużo radości, pogody ducha, spokoju :) i czasu na powyższe lektury :) ściskam < przytulas świąteczny > :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stosik! Piątą falę polecam gorąco, bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow:D A myślałam, że moje 16 na stosiku to dużo :D Zazdroszczę ,,Wilka.." w szczególności :) Mam tylko ,,Złodziejkę książek" - jest rewelacyjna :) Reszty książek jeszcze nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio wygrałam "Słowika" i szczerzę mówiąc, mam nadzieję, że książka mnie zaskoczy, pozytywnie, bo po Twojej recenzji "Baśniarza" troszkę się boję :D "Złodziejkę..." polecam, bo to piękna książka :D Jak ja Ci zazdroszczę, tyle książek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Połowę bym Ci ukradła ! Same cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedną pozycje tylko znam.Mianowicie MAŁE KOBIETKI. Cudna książka. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAA! Jak ty to wszystko przeczytasz? I gdzie to zmieścisz ?!
    No i jakim cudem dostałaś tyle książek od wydawnictw ?
    Szczęściara ! Tylko pozazdrościć ! ;)
    Polecam Złodziejkę książek ;*
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak wiele książek. *_*
    Czytałam tylko Szeptem, ale po wiele z nich również chętnie bym sięgnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tylko podziwiać - piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę sporo tych książek , życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To co, teraz w Święta nadrobisz całą resztę nieprzeczytanych? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pora na życie, to książka na którą czaję się już od jakiegoś czasu mam nadzieję, że w końcu ją kupię :D
    Polecam Dotyk Julii <3 właśnie skończyłam czytać ostatnią książkę z tego cyklu
    Nie polecam za to "czasu żniw" zupełnie mi się nie podobała ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zacny stos:) Czytałam "Piątą falę" - podobała mi się. "Bliżej słońca" niestety mniej - nie po drodze mi z autorem. "Pierwszy śnieg" - super. "Sekret Julii" będę niedługo czytała, bo pierwszy tom bardzo mi się podobał. Z Twojego stosu chciałabym przeczytać "Złodziejkę książek".

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdobycze! Chyba przegapiłam tę promocję w Znaku, ale to nic bo i tak czekam na własną przesyłkę z książkami :) Mnie akurat Evans zawiódł, i raczej nie mam ochoty na jego inne książki. Choć może powinnam dać mu drugą szansę?

    Życzę samych pozytywnych wrażeń literackich!

    OdpowiedzUsuń
  16. Skradłabym Ci Sherlocka :) I Złodziejkę, i Piątą falę :) I Pandemonium, chociaż też nie czytałam jeszcze Delirium.
    Z Twojej zacnej wieży czytałam tylko Szeptem :) Podobało mi się, w sumie chętnie przeczytałabym jeszcze raz. Chociaż w tamtym okresie bardziej podobała mi się druga część :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiej promocji w Znaku to nie widziałam, pogratulować zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny stos :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. JAKIE PIĘKNE TE STOSY <3

    "Czas żniw" z chęcią bym Ci ukradł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ obfity stos! :) "Złodziejka..." i "Sherlock.." wygrywają. Wspaniałe wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ile książek, które radują moje oczy. Wspaniałe stosy :) Smacznego jajka! I mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudności :) "Złodziejkę książek" bym Ci podebrała, więc schowaj gdzieś, bo nie znasz dnia ani godziny... :P

    OdpowiedzUsuń
  23. To nie stosik, tylko stos;) Miłego czytania!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Duży stosik, czy raczej stosisko! :)
    Bardzo mnie ciekawi "Nomen omen", bo to naszej pisarki książeczka, więc z chęcią bym poczytała :)
    Co do "Sekretu Julii" - pierwszą część czytałam z jakiś rok temu i mi osobiście się podobała, a styl autorka ma intrygujący, choć może nie do końca wykorzystała potencjał, ale nie miałam jeszcze przyjemności czytać Sekretu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko pozazdrościć :D Ale np. Czas Żniw również otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo zazdroszczę Ci stosiku :). Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Więc tak... Przede wszystkim chciałabym, abyś wiedziała, że przez Ciebie rozpaczam, gdyż Twój stos to spełnienie moich marzeń.
    Polecam Ci „Sekret Julii” i „Bliżej słońca”. Zazdroszczę prawie, że wszystkiego. A książka Pani Ahern, po prostu sprawia, że jestem jeszcze bardziej załamana.

    Miłego czytania :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z poprzednikami. Nic tylko zazdrościć Ci stosiku, ale także takiej owocnej współpracy z wydawnictwami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonałe stosiki! :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju, jeju, jeju, jeju! Ile tu piękności! Wiele z tego stosu chciałabym przeczytać, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudeńka *-* "Pandemonium" i "Dotyk Julii" są świetne. "Szeptem" jest jedną z moich ukochanych książek. Bardzo chciałabym przeczytać "Piątą falę", "Nomen omen" oraz "Drugą szansę". Złodziejka jest genialna. Cudny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. JUZ JA NAWET NIE BEDE MOWIC, CO BYM CI PODKRADLA... BO WSZYSTKO.
    Bogaty zajaczek!

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadnej z tych książek nie miałam okazji jeszcze czytać, ale kilku jestem ciekawa. Poczekam na Twoje recenzje, a Tobie życzę przyjemnego czytania. Będziesz miała co robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mała Chwalipięta :) Zazdroszczę kilku, bo znam tylko "Szeptem" i "Drugą szansę". Życzę Ci wielu wspaniałych chwil z nowymi bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę *.* ostatnio nie kupiłam nic nowego, ale biorąc pod uwagę, że powoli zaczyna mi brakować miejsca na półkach, cieszę się, że na razie odpuściłam ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny stos! Uwielbiam stosy :D

    A ja tu weszłam, aby życzyć Ci WESOŁYCH :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny stos :) Widzę, że zaszalałaś :D Ja mocno, bardzo mocno ograniczam zakupy książek już od jakiegoś czasu w ramach postanowienia noworocznego i o dziwo spełniam je :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wstyd się przyznać, ale nic z tego nie czytałam :(..ależ Ci zazdroszczę tych stosów lub jak wolisz kopców :D
    Miłych i spokojnych Świąt Ami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę dużo książek, które chciałabym przeczytać np. ''Złodziejkę'', ''Pora na życie'', ''Holmes''. Bedę więc czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Same wspaniałe kąski! Chętnie podkradłabym Ci 3/4 z tego ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiem tylko: poszalałaś! Miałam wyrzuty sumienia, że zgarnęłam w tym miesiącu dużo recenzenckich książek, ale wyleczyłaś mnie z tego - Ty masz ich dużo więcej! Dasz radę to wszystko ogarnąć? :D

    OdpowiedzUsuń
  42. No na Twoim miejscu też bym się chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Po prostu cudny! :)
    Po Twojej recenzji skusiłam się i zamówiłam w bibliotece książkę "Samolot bez niej" (nowość to wiadomo kolejka jest dość duża :P )

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny stosik! ;) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pokaźne stosiki ;D
    Czas żniw - bardzo chcę przeczytać, podobno warte każdego grosza
    Druga szansa - kunszt literacki pani Miszczuk bardzo lubię, więc pewnie przeczytam
    Wilk z Wall Street - hmm.. oglądałam film i średnio podobał mi się
    Szeptem - czytałam i nawet dobra książka ;)
    Pandemonium- hmm muszę najpierw przeczytać Delirium
    Sekret Julii - mam na półce pierwszą część, dopiero przeczytam
    Dopók śpiewa słowik - nie mam pojęcia czy przeczytam, okładka nie zachęca, a (po raz kolejny) opis ksiązki wyparował mi z głowy
    Złodziejka książek - najpierw oglądnę sobie film ;)
    (pisałam o tylko tych książkach o których mam jakieś pojęcie)
    Pozdrawiam ^^
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nawet nie bede wymieniac w komentarzu co bym chciała z tego stosu ....

    Czytałam tylko Szeptem ...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja na razie czytałam tylko "Dotyk Julii" i ogólnie książka jest w porządku, choć nie bez wad. Poluję na "Sekret...", słyszałam, że jest lepszy. "Szeptem" czytałam - bez wielkiego zachwytu, ale dość dynamiczna akcja, więc nie jest źle. Osobiście wolę "Delirium" od "Pandemonium", ale opinie są podzielone. Bardzo zazdroszczę "Złodziejki książek", chcę przeczytać od dłuższego czasu, ale jakoś ciągle o niej zapominam :) No, i genialny Sherlock! Mam "Księgę wszystkich dokonań..." i jestem bardzo zadowolona z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  48. To masz czytania i czytania;) Również wzięłam udział w promocji na Znaku, bo nietrudno było się skusić, by zakupić książki w tak śmiesznej cenie:) A "Złodziejkę książek" planuję kupić już od dłuuuugiego czasu, bo jest to pozycja obowiązkowa do biblioteczki, tylko zawsze jakaś inna lektura wskoczy na jej miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  49. Z Twojego stosiku czytałam "Pora na życie". Zdecydowanie Ci ją polecam. Ja "pochłonęłam" ją w jeden dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Plan 1: Zdobyć kasę
    Plan 2: kupić tyyyle książek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...