poniedziałek, 7 kwietnia 2014

[zakończony] Konkurs: "Mąż zastępczy" z autografem autorki!

Witajcie!

Całkiem niedawno na moim blogu, pojawiła się recenzja najnowszej książki 

Dzisiaj mam dla Was miłą niespodziankę! 

Wspólnie z autorką zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania będzie: 
"Mąż zastępczy" 
bądź inna książka autorki, do wyboru:
"Poduszka w różowe słonie", 
"Sukienka z mgieł", 
"Karminowy szal" 
i to z autografem Pani Joanny! 



Co trzeba zrobić, żeby wygrać? 

Trzeba zgłosić się pod tym postem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe - tym razem nie wymagam posiadania fb, bloga ani niczego podobnego - dzisiaj liczy się kreatywność! Oczywiście chętnych zachęcam do polubienia fanpejdżowej strony mojego bloga: recenzje ami. (klik), a także profilu autorki: Joanna M. Chmielewska (klik), zapraszam również do dołączenia do grona obserwatorów mojego bloga - jednak te czynności nie są wymagane by wziąć udział w konkursie ;)



Zadanie konkursowe:

Otóż, główny bohater książki - Piotr, założył własną firmę, oferując w jej zakresie swoją pomoc - kobietom i nie tylko kobietom ;) - przy wykonywaniu różnych, domowych i niedomowych, typowych i nietypowych czynności. Jego praca opierała się więc na małych remontach, pomocy podczas transportu ale... nie tylko! ;) A więc zadanie konkursowe brzmi:

Wymyśl nietypowe zlecenie dla męża zastępczego.

Takim nietypowym zleceniem mogłoby być np.: malowanie dachu domu w czarno-żółte kropki, łapanie pająków w szafie albo przygotowanie kolacji z truchła znalezionego przy autostradzie. Podobnym zleceniem mogłaby też być jazda testowa nowo złożonym rowerem, transport żyrafy albo pomoc przy wyborze prezentu dla kogoś bliskiego - oczywiście zaproponowanych przykładów nie zgłaszamy ;)

Poruszcie wyobraźnię - przecież tu chodzi tylko o dobrą zabawę! ;)
Jesteśmy bardzo ciekawe Waszych pomysłów i liczymy na kreatywność z odrobiną humoru i szaleństwa ;)


Nagroda:



Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona wybraną przez szczęśliwca książką autorstwa Pani Joanny, opatrzoną autografem autorki.


Regulamin konkursu (gwoli ścisłości):
  1. Organizatorem konkursu jest ami. - autorka bloga http://recenzjeami.blogspot.com/
  2. Fundatorem nagrody jest autorka - Joanna M. Chmielewska.
  3. Nagrodą w konkursie jest jedna z książek autorstwa Joanny M. Chmielewskiej. Książka jest nowa. 
  4. Konkurs trwa od 07.04.2014 r. do 03.05.2014 r. do godziny 23:59.
  5. Spośród przesłanych zgłoszeń zostanie wyłoniony zwycięzca, którego odpowiedź będzie najciekawsza.
  6. Wyniki zostaną opublikowane w ciągu pięciu dni od daty zakończenia konkursu.
  7. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
  8. Nagroda zostanie wysłana do szczęśliwcy pocztą.
  9. Nie trzeba posiadać bloga ani facebooka.
  10. Osoby posiadające bloga proszone są o umieszczenie baneru konkursowego na swojej stronie (podlinkowanego do tego posta), a osoby posiadające fb o udostępnienie informacji o konkursie :)
  11. Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację regulaminu.

Baner konkursowy:



Proponowany wygląd zgłoszenia:
  • wyrażenie chęci zgłoszenia
  • imię
  • adres e-mail
  • tytuł wybranej książki
  • odpowiedź na pytanie konkursowe

Na zgłoszenia pozostawione pod tym postem czekamy do 3 maja do godz. 23:59

Powodzenia!

~~~

06.05.2014 WYNIKI klik

34 komentarze:

  1. Książkę mam już na półce, więc się nie skuszę, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nie skuszę, bo przecież niedawno już coś wygrałam... (walczyłam ze sobą dwie godziny żeby wstawić ten komentarz, ale moja silna wola wygrała, ha!) Za to chętnie zajrzę na fanpejdż autorki, bo Twoja recenzja książki mnie zaintrygowała. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. nietypowe zadanie? Hmm... może coś wymyślę, nie ma zbyt wielu rzeczy z którymi nie poradzę sobie sama, są takie których nie lubię robić, ale nie należą do nietypowych. Będzie trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jakoś mnie nie zachwyciła, stad udzialu w konkursie nie wezmę.
    Widzę, ze też dziś oglosiłas konkurs i też do 3 maja :D
    Życzę ci dużo, dużo chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po 9 godzinach studiów wysiadam i raczej nie wymyślę nic kreatywnego ;p A i autorka nie pisze w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie biorę udziału, ale życzę wszystkim uczestnikom powodzenia! :D
    Zaprasza do siebie :)
    mobscene69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  7. Biorę udział, a co !
    iza_suchar@o2.pl

    Nietypowe zlecenie dla męża zastępczego ?
    Zrobienie dziecka zlecającej "żonie" :)
    No chyba, że to typowe :), bo z nazwy sie tak skojarzyło.

    Ale gdybym ja miała dać zlecenie takie "mężowi zastepczemu" podczas nieobecności mojego prawdziwego to byłoby to: Zabicie pająka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Blog Award:) Szczegóły tu: http://zakochana-w-ksiazkach-i-w-czekoladzie.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Beti
    Beatka_beti1@wp.pl
    Ja bym wynajęła takiego Pana po prostu do sprzątania, którego nie znoszę :) Niechby pozmywał gary, wytarł kurze, umył podłogi, zrobił mi kawę, obiad i naprawił antenę, bo coś mi TV się psuje jak zostaję sama w domu :D byłby bohaterem w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny konkurs :) Na razie nic mi nie przychodzi do głowy. Jak to się zmieni to może wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział!
    lustro.rzeczywistosci@gmail.com

    Nietypowe zadanie dla męża (zastępczego, bo mój by mnie udusił)?
    - Montaż kół do wanny.
    - Eliminacja syren z basenu.
    - Odnalezienie kwiatu paproci.
    - Płynne wyrecytowanie "Tajemnicy Sybilli" na kółku gospodyń wiejskich mojej babci.
    - Zastąpienie przedszkolanki przez 4 godziny.
    Chyba wystarczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    biedro_nka@wp.pl

    Mężowi zastępczemu proponuję naprawienie stosunków z teściową ;) niech spędzi z nią jeden dzień, zabierze ją na wycieczkę rowerową, do kina czy co tam jeszcze wymyśli ;)
    Dla mnie natomiast niech trafi 6 w lotto ( mojemu mężowi jakoś się nie udaje ;) ). Jak trafi nic więcej nie będzie mi trzeba, może nawet zaopiekuję się nim, by nie musiał już spełniać życzeń rozkapryszonych żon ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Edyta
    spod.poduszki@gmail.col
    W razie wygranej poproszę o "Sukienkę z mgieł"
    Zadania dla męża zastępczego:
    - przygotowanie mojej kotki do wieczorku zapoznawczego z kocimi kawalerami
    - policzenie okolicznych owiec, które rozbiegły się po górach (muszę znać stan mojego stada :P)
    - wyruszenie na poszukiwanie skarbów pirackich pod wodzą pewnego sześcioletniego kapitana (oczywiście w strojach pirackich i z pirackimi okrzykami)
    - przegonienie chmur z nieba,by moje dni były pełne słońca :)

    Banerek znajduje się na moim blogu w zakładce KONKURSY :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Krystian
    krysk86@gmail.com
    W razie wygranej proszę o książkę "Sukienka z mgieł"
    Zadanie dla męża zastępczego:
    Wybór sukienki i dodatków do niej (buty, biżuteria itd.) na bankiet firmowy. Ciekawy jestem jakby sobie z tym poradził i jaki byłby efekt. Dla faceta to nie lada wyzwanie :)
    Baner znajduje się na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    korcimnieczytanie@gmail.com
    A ja proszę o dowolną książkę, bo żadnej nie czytałam, a od dawna mam ogromną ochotę na poznanie twórczości pani Joanny.
    Moje pomysły to:
    Wzbudzenie zazdrości w mężu, narzeczonym lub chłopaku. W tym celu może podrzucać kwiaty, czekoladki, otwierać drzwi przed wynajmującą, śpiewać serenady pod oknem, proponować pomoc w bardzo różnych czynnościach...
    Albo dla odmiany udawanie przykładnego potencjalnego zięcia przed mamusią wynajmującej, która perfidnie domaga się, by córka w końcu sobie kogoś znalazła, ustatkowała się, urodziła dzieci... Przynajmniej na jakiś czas będzie spokój :)
    Banerek znajdziesz u mnie w zakładce konkursowej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do konkursu :)
    Magdalena zwana Panią_Wu
    w_magda@hotmail.com

    Ponieważ nie czytałam jeszcze żadnej książki Pani Joanny, a mam wielką ochotę nadrobić te haniebne zaległości i jesteśmy krajankami (mieszkamy jak się okazuje o rzut beretem), zdam się na uśmiech losu :)

    Nietypowe zadanie dla męża zastępczego:
    Oprócz prac domowych i ratowania życia przed zdradzieckimi pająkami miałabym zadanie nietypowe - chciałabym, żeby mi mąż zastępczy poczytał na głos książkę. Najlepiej jedną z książek Pani Joanny. Bardzo lubię, gdy mężczyzna pięknie czyta, ale audiobook nie jest tym samym, co słuchanie lektora na żywo. A miałam okazje słuchać czytania na żywo fragmentów, kilku wspaniałych mężczyzn, w Jeleniej Górze, podczas promocji książki "Kobieto, boski diable". Tekst nabierał nowych znaczeń, a głos jednego z aktorów oczarował mnie do tego stopnia, że chciałam nabyć książkę wraz z lektorem. Niestety nie udało się :)

    Banerek jest na moim blogu: http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do konkursu.
    Aneta
    a_4marca@o2.pl
    "Mąż zastępczy"

    Nietypowe zadanie dla męża zastępczego?
    Uszycie ciuszków dla lalek Barbie córeczki jednej z klientek i stworzenie niepowtarzalnego show dla nich (nie zapominajmy, że zwierzątka tych laleczek także chcą się wyróżniać i pięknie prezentować!) ;) Jestem ciekawa, czy którykolwiek z mężczyzn podołałby temu zadaniu. Ale skoro główny bohater miał przeróżne oferty i sobie z nimi poradził to dlaczego ma nie poradzić sobie z uszyciem pięknych ubrań do barbiego show? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do konkursu
    Iwona
    iwonia.let@gmail.com
    W razie wygranej poprosze o "Mąż zastępczy"

    Zadanie dla męża:
    Kupienie 30 różnych kolorów farb i pomalowanie pokoju dziecięcego w ciapki ( myśle, że nie wielu jest mężczyzn, którzy rozrożnią tyle kolorów). A także stworzenie dla kobiety idealnej garderoby, w której znalazłoby się miejsce na wszystkie jej ubrania i dodatki oraz pilnowanie by zawsze panował tam porządek i co jakiś czas pojawiał się nowy ładny ciuch zgodny z aktualną modą. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    Klaudia
    klau19ck@wp.pl
    W razie wygranej poproszę o książkę "Poduszka w różowe słonie"
    Zadanie dla zastępczego męża:
    Wysłuchiwać moich narzekań bez oceniania z aprobatą, towarzyszenie w zakupach oraz na spotkaniach z przyjaciółkami, jednym słowem full serwis oczywiście za odpowiednią opłatą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja z miłą chęcią się skuszę :)
    Jam jest Aleksji, co oczywiście jest skrótem od Aleksandry. :)
    mój mail: stanzaczytany@gmail.com
    A informację na temat konkursu udostępnię na moim fanpage: http://www.facebook.com/Stanzaczytany
    No i bym wybrała ''Mąż zastępczy", ale to także nie wiem, która książka najlepsza, więc nawet w ciemno jakąś mogłabym wziąć :)
    A odpowiedź na pytanie konkursowe jest takie:
    Mój mąż zastępczy pojawiałby się ''zastępczo'' w moim życiu - Gdy oczy już mi siadają, czytałby za mnie książki. Gdy ręce mi odpadają, robiłby za mnie inne czynności. Jak od ciągłego mówienia gardło zaczynałoby mnie boleć, zamieniłby się i sam zaczął mówić. Jeśli mój mózg by się wyłączył od myślenia, myślałby za mnie. A przy ''miesięcznych'' dniach, sam by za mnie cierpiał.
    Jejku, facet idealny...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się bardzo chętnie, (książki w formie ebooków przeczytane wszystkie)
    Agnieszka Agata
    agnieszka.agata.koc@gmail.com
    "Mąż zastępczy"
    Zlecenie nietypowe:
    wykonanie "tajemniczego" ogrodu z domkiem na drzewie...... a może pałacykiem na drzewie????


    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Monika
    mail nana1508@amorki.pl
    "Poduszka w różowe słonie"
    stworzenie drewnianego zegara w kształcie pandy

    OdpowiedzUsuń
  23. Pragnę, wziąć udział w konkursie – zabawie i przesłać kilka pomysłów dla „męża zastępczego”.
    Zbyszek – zbigniew.zurowski@onet.pl
    Jestem rodzaju męskiego i moje propozycje mogą nieco odbiegać od punktu widzenia płci odmiennej. Pragnąłbym zaproponować ewentualnej „zleceniodawczyni” np.:
    wędrówkę szlakami górskich wodospadów, poprzez wąwozy i strome zbocza, zwięczoną nastrojową kolacją w blasku miliona gwiazd na sklepieniu niebieskim;
    wyjście na przedstawienie do opery lub teatru zakończone wspólną wieczorną eksplozją lirycznej poezji w blasku świec i w odurzającej woni zapachu wina;
    odkrywanie tajemniczych a zarazem pięknych miejsc na naszej przekornej Ziemi oraz zgłębianie tajemnic ludzkiej psychiki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i ja
    imię:Monika
    adres e-mail: adresblogowy@poczta.fm
    tytuł wybranej książki: "Mąż zastępczy"
    odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym takiego męża zostawić w domu, z trójką dzieci. By w międzyczasie posprzątał, wyprasował, rozwiesił pranie, zrobił zakupy, ugotował obiad... Ja bym w tym czasie brylowała po sklepach, spokojna, że w domu jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż, ja bym mu zleciła "odpękanie" za mnie wszystkich imprez rodzinnych: imieniny ciotek, wujków, komunie kuzynów i inne tego typu koszmary.A co!

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział!

    Wojtek (mam namyszy)

    woojteek@onet.eu

    "Sukienka z mgieł"

    LISTA ZLECEŃ:
    1. Przynieś złote runo i uszyj z niego poduszki.
    2. Kup kilo pomarańczy w Utopii.
    3. Przynieś Nimbusa 2000 z Hogwartu i posprzątaj nim strych.
    4. Namaluj w salonie idealną kopię "Adama i Boga".
    5. Wykop koło domu fosę i zamontuj na płocie drut kolczasty.
    6. Zbuduj most do Terrabitti.
    7. Wykop podziemne przejście do Nowego Yorku, Hadesu i Londynu.
    8. Kup buty od Kota w Butach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam na bloga z rozdaniami, możesz dodać także swoje. Pozdrawiam ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. edi
    peach11@wp.pl
    Nietypowe zlecenie dla męża zastępczego - niech spokojnie poleży na leżaczku w ogródku przy zimnym chłodnym napoju w upalny dzień i potowarzyszy mi w "nicnierobieniu".

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! :) Justyna (Kreatywna), e-mail: maczka.justyna@gmail.com.
    Tytuł wybranej książki - "Sukienka z mgły".
    Zadanie dla zastępczego męża: niech uszyje i podaruje mi sukienkę z mgły, a potem zatańczy ze mną pod kwitnącymi drzewami wśród płatków niesionych z wiatrem :) Właśnie o tym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    Baner umieściłam w zakładce: Wasze konkursy :)
    Obserwuję jako kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Wybieram książkę: "Mąż zastępczy"
    Odpowiedź: Zadzwonić do mojej teściowej, wprosić się do niej na kolację – na której będę tylko ja (bo mój mąż w ostatniej chwili oznajmił mi, że wyjeżdża w delegację), a odwołać wizyty się nie da. Naprawdę u tej kobiety to nie przejdzie, już próbowałam kilka razy. ;)
    Później podczas posiłku zabawiać ją rozmową, pomagać jej w kuchni i nie dopuścić do tego, aby mi dogryzała (jak to zwykle bywa), czyli skutecznie odciągać jej uwagę ode mnie.
    A i mąż zastępczy podczas tego spotkania nie może zdradzić prawdziwej funkcji jaką spełnia w tym zadaniu, bo w przeciwnym razie to już rozwód gwarantowany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się.
    Marzena
    batonzo@o2.pl
    Karminowy szal
    Zadanie:
    Przez jeden, jedyny dzień ma mnie we wszystkim zastąpić, odbierać telefony służbowe i prywatne, zrobić zakupy i zaplanować weekend, Jednym słowem ma mi dać jeden dzień świętego spokoju, kiedy nic, ale to absolutnie nic nie muszę. Ma mi dać dzień wolności w robieniu rzeczy, których NIE MUSZĘ robić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak się tyle osób zgłasza, to ja też spróbuję, choćby dla samej idei :) A zadanie konkursowe przytoczę to co już kiedyś napisałem (w trochę zmodyfikowanym stylu), otóż:
    "Zlecenie mogłoby polegać na zrobieniu herbaty z rumianków świeżo zebranych z pobliskiej łąki, przy czym gość musiałby być ubrany jedynie w kuchenny fartuszek z napisem "kiss the cook", a sama herbata miałaby być zrobiona w filiżance własnoręcznie wykonanej przez 'męża zastępczego' z pierwszogatunkowej porcelany. Ten przepyszny ziołowy napój miałby być podany kobiecie wylegującej się na tarasie przy akompaniamencie bawarskiej muzyki ludowej. Natomiast w czasie delektowania się przez kobietę rumiankową herbatą mąż zastępczy musiałby wykonać jej masaż nóg używając przy tym sosnowego olejku aromatycznego, uzyskanego poprzez ręczną obróbkę igliwia zebranego własnoręcznie przez "męża" w mglisty acz słoneczny poranek".

    Która by tak nie chciała? xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się chętnie :)
    Edyta
    edyta.cha@wp.pl
    Wybieram: "Mąż zastępczy", choć nie czytałam żadnej z tych książek, a opis każdej mnie zaciekawił, więc nie jestem zbyt stanowcza w swym wyborze :)

    Zadanie:
    Każdy zna uczucie, gdy nie może znieść jakiegoś przenikliwego dźwięku albo nie może wziąć czegoś do ręki, bo wszystkie włosy stają mu dęba. W moim przypadku zdecydowanie takie niepożądane uczucia wzbudza styropian, a mam go mnóstwo wokół domu po niedawnym jego ocieplaniu, zatem pierwszym zadaniem dla męża zastępczego byłoby uprzątnięcie całego tego bałaganu, tak żebym nie musiała dotykać tego paskudztwa! Moje zmysły tego by po prostu nie zniosły!
    Drugie zadanie wymaga nieco kreatywności, ale mocno wierzę w umiejętności zastępczego męża, więc chciałabym aby poprawił nieco moje widoki i umilił patrzenie przez okno balkonowe...bo teraz widzę przez nie garaż typu "paskudny blaszak" ;) Niech więc pożyczy od mojego synka farbki i namaluje na nim kwiatuszki, chmurki i na przykład niesione przez wiatr nasionka dmuchawca. Ma być słodko i marzycielsko ;)
    No, zatem do dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...