środa, 16 kwietnia 2014

Liebster Blog Award #4




W ciągu ostatnich kilku dni otrzymałam aż 12 nominacji do tejże zabawy.
Cóż mogę powiedzieć - dziękuję! :)

Dzisiaj przedstawiam Wam moje odpowiedzi jedynie na 5 pierwszych nominacji, które otrzymałam od:
Raszka

Tym razem do niektórych pytań podeszłam trochę z przymrużeniem oka :)
Miłego czytania ;)



Pytania od Magda Saska-Radwan

1. Najdziwniejsza rzecz, która mi się przydarzyła.
Chyba to, że zgodziłam się odpowiedzieć na te Twoje dziwaczne pytania ;D

2. Wiemy jak jest 'na pieska', a czy ktoś wie jak jest 'na kota'?
Miałam kiedyś kota to wiem, gdyby się nie rzucił pod samochód mogłabym mu powiedzieć to by Ci pokazał. Ale czy Ty wiesz jak jest na żyrafę?

3. Kiedy ostatnio myłaś/myłeś zęby lewą ręką?
Preferuję prawą. Lewa nie jest zbyt dokładna.

4. Czy jesz banany razem ze skórką?
Zazwyczaj obieram, skórka bywa twarda i boję się o moje jedynki.

5. Opisz swoje życie seksualne tytułem książki.
"Szaleństwo zmysłów"

6. Numer konta i pin.
Posiadam kilka, do wszystkich chcesz? ;D

7. Jutro wyłączają internet na zawsze. Co robisz?
Print screena już teraz! (albo schowałabym go w szafie)

8. Co byś powiedział/powiedziała do swojej ulubionej autorki?
Dzień dobry. :)

9. Dlaczego odpowiadasz na te pytania? :P
Bo Ci obiecałam, że to zrobię, a nie lubię nie wywiązywać się z obietnic :)


Pytania od Wondeland OfBook

1. Z którym bohaterem umówiłabyś się na randkę?
A może być nieksiążkowy? Jeśli tak to z serialowym Sherlockiem! :)

2. Z którym autorem lub z którą autorką chciałabyś się najbardziej spotkać?
Z Cecelią Ahern. :)

3. Jakie magiczne zwierzę (można wymyślić) chciałabyś najbardziej posiadać?
Złotą rybkę spełniająca życzenia. Ale nie trzy, więcej! :)

4. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?
Podróży w czasie. I jeszcze mogłabym mówić rzeczom co mają robić, np odkurzaczowi żeby poodkurzał, albo ubraniom żeby się same prasowały. Kuchenka też mogłaby sama gotować ;)

5. Tropami, których bohaterów chciałabyś podążać (jakie miejsce zwiedzić)?
Jest ich tak wielu, że nie mam pojęcia ;)

6. Co byś zrobiła, gdyby napadła Cię mumia?
Starałabym się nie zakasłać na śmierć. (kurz, kaszel, alergia?)

7. Przed Tobą stoi król, duchowny i bogacz i mówią:
Król: Zabij pozostałych dwóch, ponieważ jestem twoim królem.
Duchowny: Zabij ich, a Bóg cie nie potępi.
Bogacz: Zabij, a dam ci fortunę.
Którego posłuchasz?
Bogacza! Materializm ponad wszystko! ;D

8. Wiesz, że jutro jest koniec świata, co robisz?
Pakuję wszystkie swoje książki w pudła i zakopuję w ogródku (w głębokiej nadziei, że przetrwają zagładę)

9. Co w sobie cenisz najbardziej?
Chyba ambicję. To, że stawiam sobie cele i do nich dążę. Tyle, że to takie błędne koło, bo jak coś osiągnę, to stawiam sobie kolejny cel i czasem kolejny i często tak się nimi obarczę, że aż ciężko się odnaleźć - ale taki stan właśnie lubię. Można powiedzieć, że czuję że żyję. :)

10. Gdybyś miała napisać piosenkę, jaki tytuł byś jej dała?
Jej. Nie nadaję się do takich rzeczy, do tego trzeba mieć zacięcie. Niestety nie mam pojęcia :)

11. Poprawna forma (no chyba, że obie są poprawne): "jest napisane" czy "tu pisze"?
Oczywiście "jest napisane". :)


Pytania od Karolina K.

1. Czy częściej kupujesz książki czy wolisz czytać te z biblioteki ?
Kupuję. Lubię wydawać pieniądze, szczególnie te których nie mam :)

2. Czy masz jakąś strategię na zakupy książkowe (wyprzedaże, internet) czy po prostu wchodzisz do księgarni i bierzesz, to, co Ci się spodoba niezależnie od ceny ?
Promocja od promocji, i to najlepiej takiej od przeceny ;)

3. Czy potrzebujesz specjalnych warunków do czytania (cisza, spokój) ?
Tak, raczej tak. Nie skupię się, gdy coś się dzieje wokół, gdy ktoś coś ciągle ode mnie chce. Na czytanie przeznaczam noce. Cisza, spokój... ;)

4. Czy często wymieniasz się książkami z ludźmi, których nie znasz ?
Nie zdarzyło mi się nigdy.

5. Jeśli tak, to czy masz problem oddać jakiś utwór, nawet, jeśli za nim nie przepadasz?
Generalnie nie lubię oddawać książek, nawet jeżeli u mnie mają się kurzyć. Jak sobie pomyślę, że czeka ich gdzieś nędzy los, zabrudzenie okładek, pozadzieranie, połamanie stron... to aż mam dreszcze (to samo dotyczy pożyczania).

6. Czy zdarza Ci się czytać książki/czasopisma w innych językach?
Owszem, głównie w sieci. 

7. Jeśli tak, to w jakich językach ? Może coś polecisz ?
Jedynie po angielsku, chyba nie muszę polecać, bo wszyscy zapewne znają ;)

8. Jakie języki obce chciałabyś znać w przyszłości ?
Norweski i francuski. O tak! Bardzo bym chciała :)

9. Prenumerujesz lub kupujesz jakieś czasopisma ?
Teraz nie. Jakiś czas temu prenumerowałam namiętnie Elle, Moje mieszkanie i Cztery kąty :)

10. Jaki utwór, według Ciebie, powinien stać się lekturą w szkole ?
Skoro Harry Potter już tam jest to nie mam nic do dodania...

11. Czy masz jakieś pasje lub zainteresowania oprócz czytania książek ?
Oczywiście. Ale brakuje mi na nie czasu :)


Pytania od Raszka

1. Jaki zawód wykonywałby bohater napisanej przez Ciebie książki?
Chwila! Ja jeszcze nie mam fabuły ;p

2. Twoja ulubiona książkowa okładka to?
Biorąc pod uwagę moje ostatnie dokonania czytelnicze będzie nią "Samolot bez niej" Michela Bussi, ale teraz czytam "Porę na życie" Cecelii Ahern i też ma magiczną okładkę...

3. Ile miałeś/miałaś lat, kiedy nauczyłeś/nauczyłaś  się czytać?
Ponoć 4.

4. Czytasz w łóżku i przy jedzeniu, czy może uważasz to za profanację?
Nie uważam tego za coś złego i czasem mi się zdarza. Nie mam nic przeciwko :)

5. W jakich językach czytasz książki, artykuły, publikacje?
Po angielsku. Próbowałam zmierzyć się kiedyś z niemieckim, ale dość dotkliwie to pamiętam ;)

6. Do którego okresu w dziejach Polski chciałbyś/chciałabyś się przenieść?
Nie wiem, czy bym się chciała teleportować akurat do Polski.

7. Czy uważasz, że obecnie brakuje dobrej książki o młodych ludziach (współczesnych), takiej naprawdę życiowej i dobrze osadzonej w realiach, niekoniecznie smutnej?
Nie. Czytałam kilka takich i uważam, że są.

8. Koc czy poduszka? (ha! Podchwytliwe!)
Koc :)


Pytania od kwiatusia

1. Którego bohatera literackiego zaprosiłabyś/zaprosiłbyś na zbliżające się święta Wielkanocne? I dlaczego akurat jego?
Shreka. Mógłby podojadać wszystkie resztki. ;p

2. „Wonderful world” czy jednak „Dziwny jest ten świat”?
Wolałabym "A perfect day" ;)

3. Czy jest jakiś gatunek literacki, do którego czujesz awersje? Jeżeli tak, to czy sięgasz po lektury z tego gatunku, recenzujesz, czy omijasz je szerokim łukiem?
Reportaże. Chyba nigdy się nie przekonam.

4. Czy masz jakiś sekret, którego nie zdradziłaś/eś nikomu?  (Może masz ochotę go teraz wyznać? ;))
Jadam deser przed obiadem - bo gdyby świat skończył się podczas jedzenia obiadu, to straciłabym to co najlepsze! Zupełnie jak w "Remember me" - oglądał ktoś? Świetny film, pomyślę nad napisaniem recenzji ;)

5. Co przyczynia się do tego, że wracacie do raz odwiedzonych blogów? Co musi mieć blog w sobie, że go śledzicie i komentujecie wpisy?
Jest niebanalny i ma swój własny klimat :)

6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Lot balonem! :)

7. Co byś zrobił/a gdyby przez przypadek trafił w Twoje ręce kupon lotto, a na nim znajdowałaby się ta jedyna szczęśliwa, zwycięska szóstka ?
Wzięłabym najbliższych i wyruszyła w podróż dookoła świata. :)

8. Jak zapach kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Zapach jabłek pieczonych na kaflowym piecu :)

9. Co robisz, gdy idąc ulicą przygląda Ci się przystojny mężczyzna / piękna kobieta, a Ty zauważasz w witrynie sklepowej, że masz "wąsik" z wypitego rano cappuccino?
Kokieteryjnie dotykam ust ;)

10. Ile najdłużej byłabyś/byłbyś w stanie wytrzymać bez swojej pasji?
Myślę, że ile bym nie powiedziała to zawsze byłoby zbyt długo... :)

11. Dlaczego odwiedzasz mojego bloga?
Bo lubię czytać Twoje posty, no i założyłyśmy blogi w podobnym czasie :)



Jeszcze raz dziękuję za pamięć o mnie! :)

34 komentarze:

  1. :) hej hej hej :) zatopiłaś się w nominacjach :* serdeczne gratulacje ;) czytam, że tak jak ja chciałabyś, żeby czynności domowe wykonywały się "same" :D to by była rewolucja :D ja właśnie robię pizzę i fajnie by było gdyby ciasto zagniotło się SAMO :D pozdrawiam Cię serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to by było całkiem fajne! :)
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Trochę się musiałaś napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 12 nominacji ? Nieźle
    Pytania od Magdy Saska-Radwan mnie pogniotły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz z mojej winy będziesz pognieciona? :P

      Usuń
  4. Dzięki za odpowiedzi na pytania:)
    Kiedy byłam mała, namówiłam tatę, żeby kupił mi złotą rybkę. A kiedy nie spełniła moich życzeń przez długi czas byłam na nią obrażona:P
    Gratuluje nominacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja złotej rybki nigdy nie miałam, za to miałam całą rzeszę chomików i papug falistych :)
      dziękuję za nominację :)

      Usuń
  5. Ale pytania! Te pierwsze sa obłędne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Czasem mówią, że mam obłęd w oczach :D

      Usuń
  6. Rozbawiło mnie zdanie o wydawaniu pieniędzy, których się nie ma. I pytanie o numer konta i pin też zabawne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem, co lepsze - pytania czy odpowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 12 nominacji, wszyscy kochają Ami :)
    czemu nie podałaś pinu do karty? Przecież nie wiemy gdzie mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2. „Wonderful world” czy jednak „Dziwny jest ten świat”?
    Wolałabym "A perfect day" ;)

    Perfekcyjna odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 12 nominacji? Kobieto, wygrałaś w konkursie na najwięcej nominacji! (na pewno taki konkurs istnieje... chyba).
    Odpowiedzi genialne. I świetnie wybroniłaś się w pytaniach od Magdy - sama na nie odpowiadałam i wiem, że nie były łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że odpowiedziałaś na pytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ile pytań! A wszystkie odpowiedzi piekielnie intrygujące ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja oglądałam Remember Me :)
    Że też nie wpadłam na to, żeby pytać ludzi o numer konta i pin. Ciekawe, czy ktoś by się złapał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam na takie pytanie i nic z tego - jednak odpisywali mi sami inteligentni ludzie i nikt się nie dał złapać :D

      Usuń
  14. Senkju wery macz :D

    Myślę sobie jak jest na żyrafę... i hmmm... to musi być ciężka sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję za nominację :)
      zgodziłam się trochę w ciemno nie czytając pytań i gdy je później przerabiałam to byłam w delikatnym szoku ;D

      Usuń
    2. no i żyrafa jest ciut cięższa od kota, więc dobrze myślisz ;p

      Usuń
  15. Shreka! Hahahaha :D
    Ja też jem w łóżku i bardzo to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hoho, ile pytań :) Te lubię kupować książki za pieniądze których nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, aż tyle nominacji. Gratuluję serdecznie. Bardzo fajnie czytało się Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo, że odpowiedziałaś na moje pytania!!! :*
    Święta ze Shrekiem - genialne ;P
    Gratuluję tylu nominacji! :)
    A pytaniami Magdy zachwycałam się już jak odpowiadała na nie Tosia ;) Świetne są :D
    Ami Twoje odpowiedzi również! :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Francuski <3 I ja marzę, żeby się go nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się naodpowiadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pytania i rewelacyjne odpowiedzi! Urzekło mnie zwłaszcza to:
    1. Czy częściej kupujesz książki czy wolisz czytać te z biblioteki ?
    Kupuję. Lubię wydawać pieniądze, szczególnie te których nie mam :)

    No dosłownie jakbym siebie słyszał xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tylu nominacji ! fajne odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...