piątek, 4 kwietnia 2014

Wyniki konkursu "Mroczne cienie"

Zapraszam na wyniki mojego - pierwszego blogowego autorskiego konkursu (:D) 

Zgodnie z regulaminem konkursu - do udziału w losowaniu zakwalifikowani zostali jedynie ci, którzy polubili fanpage bloga.
Niektórzy otrzymali podwójny los - o czym wiemy, a niewiedzących odsyłam do regulaminu zawartego w konkursowym linku powyżej.

Za maszynę losującą posłużyła moja dłoń wraz z pudełkiem, w którym na co dzień przechowywane są lakiery do paznokci - a więc podeszłam do tematu bardzo profesjonalnie!

Nie przedłużając - zapraszam na przebieg losowania. 

Poniższe zdjęcia przedstawiają poszczególne jego etapy: 





Książkę "Mroczne cienie: Narodziny Angelique" autorstwa Lary Parker 
(wraz z książkowym umilaczem niespodziewajką) 

wygrywa:





Gratuluję!

Już ślę co Ciebie maila :)

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie, a już niebawem kolejny konkurs!

27 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni ;)
    Mnie jak zwykle się nie udało :D Może następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :(:(:( jestem niepocieszona...
    Gratuluję zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę się tam, w tym pudełku :)
    gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, dziękuję! :3
    Ale... że tak z umilaczem? Łomatko, teraz będę zachodzić w głowę co i jak. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :)

    A do ami. - pojemne to pudełko ;) Na oko to tam się może pomieścić tyle lakierów co na sklepowych wystawach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak liczyłam ostatnio to było kilkadziesiąt sztuk - nie przyznam się ile dokładnie, ale pięćdziesiąt przerzuciło już dawno :D

      Usuń
    2. O matko :D Daj znać jak będziesz wymieniać pudełko na większe xD

      Usuń
  6. Ha! Widzę siebie na dwóch zdjęciach, nie jest źle ;D
    Gratulacje dla Kaś :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...