czwartek, 8 maja 2014

Kluczniki majowe - ogłoszenie!


Witajcie :)

W związku z tym, że kluczniki majowe sprawiają trudność - wyjątkowo - zdecydowałam się "rozszerzyć" zakres klucznika pierwszego: Z kolorem w tytule

Można zgłaszać - wszystkie książki przeczytane od 1 maja, zawierające w tytule "słowo kolorowe" 
tzn. zaliczane będą wszystkie tytuły zawierające w sobie coś co ma kolor
Np. ogień, dym, wzgórza, słońce, gwiazdy, plaża, noc... itd.  oraz oczywiście kolory (czerwony, zielony itp.)

W przypadku pytań - proszę śmiało! ;)

24 komentarze:

  1. Amciu a co powiesz na Miasto Szkła albo Zaginiony Klejnot :D ? coś się nadaje?
    O wymyśliła kluczniki ;p Mimo to bardzo lubię to wyzwanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo! :)
      a co do tytułów to zaliczę oba ;)

      Usuń
  2. jest mnóstwo "kolorowych" książek :)
    Błękit szafiru, Zieleń szmragdu, Czerwień rubinu
    cała seria erotyków 80 dni :)
    50 twarzy Greya, Bractwo czarnego sztyletu 11 tomów :)
    Czerwony kapturek itd
    Jakoś jednak nic nie stoi na mojej półce, ale wymyśliłaś :) Ciekawe co sama tam ukrywasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już to przeczytałam co wymieniłaś, więc też lipa ;o

      Usuń
  3. A szkoda, ze zasady się zmieniły. Po co tak ułatwiać życie? Przecież o to chodzi w wyzwaniach, żeby było trochę po górkę, ale już trudno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko w tym miesiącu - wyjątkowo.
      na następne miesiące nie przewiduję takich zmian :)

      Usuń
  4. A ja dalej tego nie ogarniam... niby jaki kolor ma w sobie ogień? albo wzgórza?
    to wychodzi na to, że każda książka się nadaje. Bo wszystko ma jakiś kolor. Prócz imion, ale mało kiedy tytuł książki to imię. Idąc moim tokiem "Wilczyca", którą przeczytałam się nadaje. Bo kolor wilka. :D coś pomiędzy czarnym a szarym wilk ma futro :D
    albo...
    "Rzeki Londynu" - rzeka coś w kolorystyce niebieskiego :D
    nie wiem.. proszę mnie oświecić jak głąba bo dalej nie kumam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak nie - nie wszystkie się nadają ;p
      no zobacz, np. ja teraz czytam "Czarownicę", "Nomen omen" i "Cześć mam na imię Michał" - żaden z tych tytułów nie spełnia klucznika :)

      Wilczycę i Rzeki Londynu bym zaliczyła ;)

      Usuń
  5. Czy "Kolor jej serca" pasuje do tego klucznika? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę. Nic z tego co do tej pory przeczytałam się nie nadaje. Czy przedłużysz okres na powiedzmy dwa miesiące, rozciągając na czerwiec?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pasujące do kluczników:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli gwiazdy to moge podać "Gwiazd naszych wina" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kluczniki ciekawe :) Tylko moje książki niestety nie dobrane, ale coś tam zawsze się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co powiesz o tytule "Obraz kontrolny" - obraz to ma jakieś kolory?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że to rozszerzyłaś, bo niczego jakoś znaleźć nie mogłam. Teraz może będzie łatwiej :) Żebym się tylko wyrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy słowo "ciemność" lub "mrok" pasuje? Bo to w zasadzie nie kolor, ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinno to troszkę ułatwić sprawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...