wtorek, 6 maja 2014

Wyniki konkursu z "Mężem zastępczym"

Zapraszam na rozwiązanie konkursu ogłoszonego tutaj: 

Przypominam, że żeby wygrać - trzeba było wymyślić nietypowe zlecenie dla męża zastępczego ;)


A oto kilka słów od autorki - Joanny M. Chmielewskiej na temat tego, jak przebiegał wybór:


Wybór nie był łatwy:)
Zainspirowana propozycjami, wyobrażałam sobie różne scenki np. stadko kobitek z koła gospodyń wiejskim z nabożeństwem wpatrzone w męża zastępczego recytującego Tajemnicę Sybilli lub też Panią Wu oczarowaną jego głosem i interpretacją tekstu (myślę, że mogłoby to się skończyć podobnie jak w przypadku tego jeleniogórskiego aktora), widziałam błaganie o litość w oczach mojego bohatera mającego pomóc w zakupie sukienki i dodatków na bankiet albo też przy szyciu stroju dla Barbie, nie mówiąc już o przygotowaniu kotki do randki. Moja wyobraźnia rozhasała się przy wizji Dominika Łuszczyńskiego, a westchnęłam tęsknie, czytając, co napisał Zbyszek. W poczuciu babskiej solidarności chętnie wysłałabym męża zastępczego do Moniki dz. i Marzeny Strawy, niech się cieszą wolnością od codzienności i do Kreatywnej też bym go wysłała, żeby spełnił jej marzenie póki drzewa kwitną. Po tym wszystkim montaż kół do wanny byłby dla niego wytchnieniem  (nie mogę się opędzić od wizji tejże wanny w szaleńczym tempie zjeżdżającej z góry, piana się wychlapuje, a w wannie siedzi kto? no właśnie sama nie wiem). 
Ale najciekawszym wyzwaniem wydaje mi się zlecenie Kwiatusi, bo przecież mąż zastępczy ma się zjawić na kolacji u jej teściowej nie jako osoba towarzysząca Kwiatusi (to byłoby zbyt proste), ale ma się tam wprosić, oczarować i zająć teściową, odwracając jej uwagę i przy tym nie zdradzić swojej roli.  
Wobec tego ogłaszam, że Kwiatusia wygrała! I jak tylko dostanę adres, Mąż zastępczy powędruje do Kwiatusi! Może go nawet zabrać na kolację do teściowej:)

Joanna M. Chmielewska 



Nietypowe zlecenie według kwiatusi:


Serdecznie gratuluję i proszę Kwiatusię o przesłanie do mnie na maila adresu pocztowego ;)

Bardzo dziękuję wszystkim za udział i za tak fascynujące zgłoszenia! :)

24 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę miłej lektury Kwiatusi! Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej lektury, Kwiatusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) gratulacje Kwiatusiu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kwiatusi :D A fakt, że Pani Joanna Chmielewska wspomniała moje imię i nazwisko sprawia, że moja próżność czuje się mile połechtana ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam swoje koła do wanny i koło gospodyń wiejskich patrzących na faceta recytującego tajemnicę Sybilli, to serce na moment mi stanęło... Ale jednak to nie ja ;( moja rozpacz nie zna granic...
    Gratuluję Kwiatusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, jak ja mogłam przegapić taki konkurs!

    Kwiatusiu, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za gratulacje :*, czytając Wasze fantastyczne pomysły w ogóle nie spodziewałam się, że to moja zostanie wyróżniona.
    Ślicznie Dziękuję Pani Joannie M. Chmielewskiej! :) Ogromnie się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kwiatusiu i życzę przyjemnej lektury :) Miałaś totalnie niesamowity pomysł :) Ach, jak dobrze, że nie mam syna :) Nie znajdę się w sytuacji owej teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, książka jest świetna, więc na pewno miło spędzisz przy niej czas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, fajny pomysł z tą teściową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...