niedziela, 15 czerwca 2014

Chciejka, czyli marzenia książkowe #5



Zapraszam Was na kolejną porcję moich książkowych pragnień :)
Dzisiejszy zbiór przedstawia 11 książek pochodzących tym razem, jedynie z nowości i z zapowiedzi. 
Tak, puściłam wodze fantazji... ;)

Może niniejszy cykl sprawi, że któraś pozycja i Wam wyda się nad wyraz ciekawa, i trafi na Waszą chciejkę? ;)

Wszystkie opisy pochodzą z Lubimy Czytać lub stron Wydawnictw.


23. Demonolog - Andrew Pyper Wydawnictwo Zysk i S-ka, 2014


Prastara siła znalazła przejście do naszego świata. Towarzyszy wszędzie Davidowi Ullmanowi i jego córce Tess. Wyczuwalna. Nienazwana. Która pewnego dnia przybiera realną formę.

David Ullman jest światowym autorytetem w dziedzinach mitologii i wierzeń religijnych. To dlatego tajemnicza chuda kobieta wybrała właśnie jego. Pewnego dnia odwiedza go w gabinecie na Uniwersytecie Columbia i składa propozycję nie do odrzucenia. Profesor ma zbadać pewne zjawisko w Wenecji. Dowód szaleństwa czy opętania? Przytłoczony rozwodem decyduje się wyjechać. Razem z Tess.

David wraca do domu sam. Prawie wszystko wskazuje na to, że jego córka nie żyje. Prawie. Czy jest szansa, żeby ją odzyskać? Żeby się tego dowiedzieć, musi dotrzeć do... Nienazwanego. I uwierzyć, że demon istnieje. W tej mrocznej wyprawie świat staje się księgą pełną znaczeń i ukrytych symboli, które tylko David może odczytać. 





24. Opętana - Niki Valentine Wydawnictwo Ole, 2014


Komu masz zaufać, gdy nie możesz już ufać samej sobie?
Życie Emmy zawsze było ciężkie, więc teraz, gdy została przyjęta do prestiżowej szkoły muzycznej, ma zamiar się wyróżniać. Jednak w jej życie wkraczają z impetem niesamowicie szykowne bliźniaczki, pewna siebie Sophie i cicha Matilde. Fundują jej szampana, zapraszają na przyjęcia i oczekują, że Emma poświęci im całą swoją uwagę. 
Kiedy nieśmiała Matilde popełnia samobójstwo, jej identycznie wyglądająca siostra Sophie, rozkwita. Emmie zaczynają się przydarzać osobliwe rzeczy: ma zaniki pamięci, budzi się w zaskakujących miejscach, nękają ją dziwaczne sny. 
Coś albo ktoś pożera jej umysł. Przerażona Emma zaczyna wątpić we wszystko i we wszystkich ludzi, którzy ją otaczają. Nie dowierza zwłaszcza pięknej Sophie… 

Czy Emma traci zmysły, czy traci samą siebie?







25. Laura - J.K. Johansson Wydawnictwo Literackie, 2014


Zaginiona dziewczyna, mroczna tajemnica sprzed lat i zmowa milczenia mieszkańców miasteczka Palokaski. Tutaj każdy chce coś ukryć, każdy może być mordercą. 

Mia dobiega czterdziestki. Do niedawna pracowała w policji jako ekspertka od internetu, ale postanowiła zmienić swoje życie -  wraca do swojego dawnego liceum i zostaje szkolnym psychologiem. Początek roku szkolnego nie jest jednak taki, jaki sobie wymarzyła. Cała szkoła przeżywa nagłe zaginięcie Laury Anderson. Dla Mii to więcej niż wstrząs. Przed wielu laty bez żadnego śladu zaginęła jej siostra Venla. 
Bardzo szybko okazuje się, że w Palokaski nic nie jest takie, jakie się wydaje. Rodzice Laury próbują szukać swej córki za pomocą internetu i otwierają prawdziwą Puszkę Pandory. Seks ze starszymi mężczyznami, handel organami, narkotyki… czy to możliwe, aby Laura, dziewczyna o twarzy anioła, była w to wszystko zamieszana? Czy oddzielone w czasie przypadki zniknięcia nastolatek coś łączy? 
 W miasteczku wybucha prawdziwa psychoza. Policja drepcze w miejscu, lokalne media szaleją. Mia wiedziona instynktem postanawia rozwikłać zagadkę. Napotyka jednak niesłychany opór ze strony lokalnej społeczności. Wydaje się, że nawet jej brat Nikke, który również pracuje w szkole jako psycholog, nie mówi jej całej prawdy.

Laura to pierwszy tom znakomitej trylogii kryminalnej „Miasteczko Palokaski”, która podbiła serca czytelników najpierw w Finlandii, a potem w całej Skandynawii. Prawa do serii kupiło kilkanaście prestiżowych wydawnictw z całego świata. Klimat cyklu można porównać jedynie z najlepszymi kryminałami i serialami, takimi jak Top of the lake, The Killing i oczywiście Miasteczko Twin Peaks.



26. Genialna przyjaciółka - Elena Ferrante Wydawnictwo Sonia Draga, 2014


Sześćdziesięcioletnia Elena Greco dowiaduje się, że Lila, jej przyjaciółka z czasów dzieciństwa, zniknęła bez śladu. Elena przypuszcza, że przyjaciółka wprowadziła w życie swoje odwieczne pragnienie zniknięcia ze świata, w którym żyła, usunąwszy przedtem wszelkie ślady swego istnienia. Chcąc znaleźć wytłumaczenie dla tego gestu, Elena postanawia opowiedzieć niezwykłą historię ich przyjaźni. I tu rozpoczyna się podróż w przeszłość, która przeniesie czytelnika w lata pięćdziesiąte ubiegłego wieku, na przedmieścia Neapolu.













27. Dom wzajemnych rozkoszy - Hanna Samson Wydawnictwo Czarna Owca, 2014

Nowy reality show o erotycznej formule inspirowanej „Dekameronem” przyciąga przed telewizory miliony widzów. Prowadzący robią, co mogą, by podgrzać atmosferę. Ludzkie historie rządzą się jednak własnymi prawami. Spod słodkich z założenia opowieści wyziera gorzko-kwaśna rzeczywistość. W dodatku ginie jedna z uczestniczek programu. Czy jej śmierć uda się utrzymać w tajemnicy przed telewidzami? Inspektor Malicki rozumie powagę sytuacji, ale ta coraz szybciej wymyka się spod kontroli…
Śmieszno-smutna opowieść o szaleństwie świata, w którym ważniejsze od życia i śmierci są słupki oglądalności.












28. Wszystko o Sally - Arno Geiger Wydawnictwo Świat Książki, 2014


Jeden z najwybitniejszych współczesnych pisarzy austriackich stworzył wybitną, zaskakującą powieść o miłosnej zdradzie. Sally jest niezbyt miła dla swego męża Alfreda i niewiele milsza dla kochanka; jest za to mądra, urocza i dowcipna –  to niewątpliwie kobieta, o której chciałoby się wiedzieć wszystko. Ta historia wielkiej, niezwykłej miłości, która nie kończy się wraz ze ślubem, lecz dopiero od niego się tak naprawdę zaczyna, kryje w sobie liczne niespodzianki. Arno Geiger opowiada ją, zręcznie poruszając się między liryzmem i ekspresją, realizmem i komizmem.












29. Zakochać się - Cecelia Ahern Wydawnictwo Akurat, 2014


Losy Adama Basila i Christine Rose splatają się pewnej nocy, kiedy na dublińskim moście Christine powstrzymuje Adama przed popełnieniem samobójstwa. Zawierają szaloną umowę: Adam na zawsze zrezygnuje z samobójczych zamiarów, jeśli przed jego trzydziestymi piątymi urodzinami Christine zdoła go przekonać, że jednak warto żyć.

















30. I wtedy to się stało - Linda Green Wydawnictwo Świat Książki, 2014


Wzruszająca powieść o miłości wystawionej na ciężką próbę, książka dla fanów „P.S. Kocham Cię” Cecelii Ahern i „Jednego dnia” Davida Nichollsa.


Mel Taylor już jako trzynastolatka poznała miłość swojego życia. Dwadzieścia lat później nadal kocha Adama, ma wspaniałą córkę, świetną pracę i wymarzony dom. Cieniem na tym pozornie idealnym życiu kładzie się ponury sekret z przeszłości i poczucie, że jej szczęście nie będzie trwało wiecznie. Chociaż Adam powtarza żonie, żeby żyła teraźniejszością i nie martwiła się o przyszłość, Mel nie może się pozbyć najgorszych przeczuć. Nie chce nawet świętować ich dziesiątej rocznicy ślubu, by nie kusić losu. Okazuje się, że kobieca intuicja to potężna siła; wkrótce Mel musi zdecydować, o czyje szczęście powinna najpierw zawalczyć.








31. Dzień dobry, kochanie - Elisa Amoruso Wydawnictwo Ole, 2014


Prawdziwa miłość pokazuje czas i odległość. Ciepła, zabawna, wyjątkowa powieść. Romantyczna jak "Jeden dzień".

Rzym i Mediolan leżą daleko od siebie, a mimo to uczucie między Agnese i Lorenzem jest niczym ogień, który tli się niewielkim płomieniem, lecz się nie wypala.

Poznali się, będąc jeszcze dziećmi, pewnego upalnego lata w Emilii-Romanii. Od tamtego czasu upłynęło już wiele lat, a beztroskie zabawy ustąpiły miejsca przenikliwym spojrzeniom pełnym pożądania.

Zielonooka Agnese o rudych włosach dużo czasu poświęca nauce, jest uparta i marzy o tym, by zostać lekarzem. Bogaty i czarujący Lorenzo, wychowany pośród luksusów i wygód, pasjonuje się fotografią i kinem. Spędza czas na wystawnych, suto zakrapianych imprezach, uwodząc coraz to inne aktorki i modelki. Mimo to jedynym głosem, jaki chciałby słyszeć podczas samotnych nocy, jest głos Agnese. Ona potrafi słuchać, zna go jak nikt inny i umie czasem porządnie go zganić, ale też obdarzyć ciepłym słowem, nawet wtedy, gdy już świta, a w szpitalu czekają na nią pacjenci. Zostając kardiologiem, poszła za głosem swojego powołania i spełniła marzenie, które towarzyszyło jej od dziecka. Agnese i Lorenzo przemierzają wszystkie etapy życia, wciąż spotykając się i rozstając, kochając się i oddalając się od siebie, aż do momentu, w którym przeznaczenie w końcu postanawia im pomóc...



32. Dziesięć płytkich oddechów - K.A. Tucker Wydawnictwo Filia, 2014


Kilka lat temu życie dwudziestojednoletniej Kacey Cleary rozpadło się na kawałki. Wraz z młodszą siostrą Livie, z biletami autobusowymi w kieszeni, wyruszają do Miami.
Goniąc za marzeniami i uciekając przed koszmarem, dziewczyny trafiają do apartamentowca niedaleko plaży. Rozpoczynają nowe życie. 
I wszystko przebiegałoby zgodnie z planem, gdyby Kacey nie spotkała Trenta Emersona z mieszkania 1D. 
Zamknięta w sobie Kacey nie chce niczego czuć. Tak jest bezpieczniej. Dla wszystkich. Jednak w końcu ulega, otwiera serce i zaczyna wierzyć, że może pozostawić za sobą koszmarną przeszłość, by zacząć od nowa. Niestety okazuje się, że nie tylko Kacey kryje tajemnicę. Pozornie perfekcyjny mężczyzna ukrywa prawdę o wydarzeniach, których nie da się wybaczyć. Odkryta przeszłość Trenta sprawi, że Kacey powróci w przerażający mrok i samotność. 
Piękna powieść o bliznach, o których nie można zapomnieć, o winie, której nie da się odkupić i o światełku w tunelu, które sprawia, że nawet najbardziej poraniony człowiek szuka w sobie siły, która pozwoli mu wykonać dziesięć płytkich oddechów…



33. Hopeless - Colleen Hoover Wydawnictwo Otwarte, 2014


Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.

To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.








***
No to która z powyższych trafi i na Waszą chciejkę? ;)

87 komentarzy:

  1. 25 i 25 interesują mnie najbardziej :) Dałaś 2 razy numer 27 ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście! już poprawiam ;)
      zatem wszyscy którzy wymienili pozycje od 28 w górę: dodają +1 ;)

      Usuń
  2. Cecelia Ahern i jej "Zakochać się" to mój "must have" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hopeless, Laura i Demonolog - zostały dodane do mojej listy! Dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze zdecydowanie dla mnie, muszę przeczytać! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hopeless napewno chcę przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich postów, za dużo książek mi się podoba a mam świadomość, że nie wszystkie będę mogła przeczytać i to mnie boli najbardziej ;)

    Cierpię.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam początek Twojej wypowiedzi i już się zaczęłam zastanawiać: co źle napisałam! Ale to tylko początek ;)
      Nie cierp... *pocieszacz*

      Usuń
  7. Oo, bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego posta, bo zainteresowała mnie jedna z zapowiedzi, a konkretnie - Genialna przyjaciółka (ta śliczna oładka!). A oprócz tego przygarnęłabym do siebie z chęcią Dziesięć płytkich oddechów oraz Hopeless. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialnej przyjaciółki jestem bardzo ciekawa bo w sumie nie wiem czego się po niej spodziewać, jej opis jest taki... tajemniczy ;)

      Usuń
  8. "Hopeless", "Dziesięć płytkich oddechów", "Zakochać się", "Dom wzajemnych rozkoszy" - ile ciekawych lektur! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! same cudowności
      a w planie mam już kolejną chciejkę tym razem odcinek #6! tyyle tych wspaniałości! :)

      Usuń
  9. Dla mnie chyba jedynie 23. tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co - wszystko brzmi super, trafia w mój gust, a najbardziej Laura, Opętana i Demonolog:) takie wydaje mi się moje klimaty:) a na okładce Ahern ta kobietka wygląda Jak Basia z reklamy Play :D życzę Ci zdobycia tych wszystkich wspaniałych tytułów:) baa, wręcz wiem, że ja "posiądziesz" ;p bo jak nie Ty to kto???? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli wybrałaś najbardziej mroczne z przedstawionych ;p
      mam nadzieję Beti! mam nadzieję, że tak się stanie, a jak nie wszystkie - to chociaż większość ;p
      ;*

      Usuń
  11. Ja już miałam "Opętaną" na liście "To Read" :-) Teraz trafił tam jeszcze "Demonolog" :) Obie książki są w klimacie, który lubię
    Myślę, że ciekawa mogłaby też być "Laura". A "Dziesięć płytkich oddechów" to książka, której się na pewno w najbliższym czasie muszę przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opętana chodzi za mną już jakiś czas, a gdy tylko zobaczyłam Demonologa - nie mogłam przejśc obojętnie! :)

      Usuń
  12. I wtedy to się stało - ma zachwycającą okładkę. Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka z nich sama chętnie bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie "Laura" dla mnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzymam kciuki żeby do Ciebie trafiła! :)

      Usuń
  15. Widzę, że tematyka demonów przechodzi z kina na literaturę.

    "Dziesięć płytkich oddechów" bardzo mnie intryguje, mimo że to nie jest fantastyka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie wymienione przez Ciebie pozycje wydają mi się bardzo interesujące! Jednak najbardziej mam chętkę na te tytuły: "Demonolog","Opętana", "Laura", "Hopeless" oraz "Dziesięć płytkich oddechów" . Mam nadzieję, że trafią one w moje ręce! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak całkiem sporo :) Bardzo się cieszę! I trzymam kciuki żeby do Ciebie trafiły ;)
      A ja tymczasem popracuję nad nową chciejką i może jeszcze czymś Cię skuszę ;p

      Usuń
  17. Demonolog ma świetną okładkę, z chęcią bym tę książkę przeczytał ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Tak, mnie też najbardziej kuszą właśnie te dwie :)

      Usuń
  19. Dwie ostatnie pozycje to moje marzenie:) A Demonolog też może być niezły!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej czekam na dwie ostatnie pozycje, jestem przekonana, że przypadną mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
  21. 4 pozycję z Twojej chciejki należą do mojej ;) Nigdy wcześniej nie widziałem, że masz takie coś jak swoje chciejki . Można wiele ciekawych książek znaleźć dzięki temu ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! I zapraszam częściej ;)

      Usuń
  22. Najbardziej interesuje mnie "Dziesięć płytkich oddechów". Chętnie kupiłabym sobie tę powieść, ale funduszy jak na razie nie ma, gdyż ostatnie pieniążki wydałam na "Jesteś cudem" i "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co sie odwlecze to nie uciecze, tak? ;)
      A te dwie pozycje które wymieniłaś kuszą i mnie, z naciskiem na ta pierwszą ;)

      Usuń
  23. Marzę o "Hopeless" i "Dziesięciu płytkich oddechach", aczkolwiek twoja lista sprawiła, że poznałam nowe, interesujące tytuły! Ostatnio ciągle napotykam recenzje książek pani Ahern, a jej nowa książka zapowiada się naprawdę interesująco! I jeszcze ta słodka okładka! Chciałabym mieć coś takiego na półce. :) Numerki: 29 i 30 też chętnie przygarnęłabym pod swoje skrzydła, natomiast pierwsze pozycje są niestety trochę nie w moim stylu, aczkolwiek - również wyglądają intrygująco. I jeszcze ta okładka "Opętanej"! Niesamowita! :)
    Życzę, żeby wszystkie te pozycje wpadły ci w ręce! :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja Tobie również życzę by te o których marzysz trafiły na Twoją półkę :)
      A Ahern polecam z całego serca :)

      Usuń
  24. Moje zdanie na temat dwóch ostatnich pozycji znasz ;) Natomiast mam na liście "Zakochać się", a co, idę za ciosem i "Opętaną" co pewnie Cię dziwi ;) Życzę Ci, aby wszystko trafiło w Twe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... tą Opętaną to mnie zaskoczyłaś... ;p
      Ale Zakochać się - absolutnie nie ;) Co więcej - spodziewałam się tego po Tobie!
      Dziękuję. Ja Tobie również tego życzę :)

      Usuń
  25. Prawie same genialne okładki! Mnie najbardziej zaintrygowała okładka "Dom wzajemnych rozkoszy". I tą książkę na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okładka ma w sobie coś niesamowitego... gdybym była w księgarni to przez sam wzgląd na nią wzięłabym książkę chociaż do ręki, żeby dotknąć.. ;) Mam nadzieję, że przeczytam, Tobie również tego życzę! :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Co ta Ahern robi z blogosferą... ;)
      Polecam Ci ją serdecznie!

      Usuń
  27. Mam bardzo podobny gust czytelniczy, więc biorę wszystko w ciemno, a tak już na poważnie to baaaardzo chciałabym Ahern, "Hopeless", książkę Tucker i "Laurę", na książki o opętaniach chyba jeszcze nie jestem gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam tylko o ''Dziesięć krótkich oddechów'', jednak żadna z tych książek specjalnie mnie nie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 23, 24, 25. Aż mi się oczy zaświeciły! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będę wypisywać, bo zbyt wiele ciekawych tytułów tutaj widzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie kuszą, ale pierwsze trzy pozycje wprost mnie porwały. Będę polować:)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Demonolog" i "Laura" - na to zapoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj! ja również, już szykuję się na łowy ;D

      Usuń
  33. Az się sama dziwię, ale nie znalazłam tu raczej nic dla siebie. No, może poza książką Samson i Tucker.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... więc zapraszam na odcinek #6, może tam coś wyszukasz ;D

      Usuń
  34. "Dziesięć płytkich oddechów" i "Hopeless" z miłą chęcią również przygarnęłabym do siebie :) W sumie książkę pani Ahern także bym przeczytała, jedną swoją książką autorka skradła moje serce :) "Genialna przyjaciółka" również brzmi ciekawie! Oj, wiele dobrych premier się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahern kradnie serca czytelnikom, opanowała tę sztukę do perfekcji... wiem coś o tym ;)
      a to jeszcze nie wszystko! już niebawem chciejka #6 ;D

      Usuń
  35. Dwie ostatnie po prostu MUSZĘ przeczytać ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tylko tą ostatnią. Jakoś nic nie przypadło mi do gustu. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? ;)
      no ale chociaż jedna! zawsze to lepsze niż nic ;p

      Usuń
  37. Hopeless - Colleen Hoover - myślę, że może być ciekawe :) Moje klimaty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Och, ja chcę wszystkie!:D Jesteś niemożliwa, bo Twoja chciejka, pokrywa się idealnie z moją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę :)
      nie to żebym wiesz... żebym specjalnie... nie nie ;p haha ;) cieszę się bardzo! :)

      Usuń
  39. 4 z nich na pewno chciałabym bardzo przeczytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. a widzisz!! wiedziałam ;p znam Cię już trochę.. ;)

      Usuń
  41. Poproszę 23, 24, 25, 26, 27 i 31 :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie sięgnęłabym po "Dom wzajemnych rozkoszy" :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Demonolog zapowiada się interesująco... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak uważam :) i ta okładka.... ah!

      Usuń
  44. "I wtedy to się stało..." właśnie zaczęłam czytać :) Z Twoich chciejek to z pewnością sięgnę po kolejną książkę Ahern oraz "Hopeless"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz już? Jestem więc niezmiernie ciekawa Twojej recenzji! :)

      Usuń
  45. Muszę mieć "Zakochać się" i "Hopeless"!!! I to koniecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Najbardziej ciekawi mnie "Dzień dobry, kochanie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ahern i "Dziesięć płytkich oddechów"! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsze trzy książki jak najbardziej mnie interesują...taka mroczna tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  49. Opętaną, Laurę, Dziesięć płytkich oddechów i Hopeless chcę i ja :))) I wtedy to się stało już czytałam- bardzo mnie wzruszyła. Już jutro moja recenzja na blogu właśnie tej powieści :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. 10 płytkich oddechów chodzi za mną od dłuższego czasu i chyba w końcu sobie ją sprezentuję. ;) Dużo osób pisze o Hopeless, ale ja jakoś na razie podchodzę do tej książki z dystansem. Ale może jeśli wpadnie kiedyś w łapki... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...