środa, 4 czerwca 2014

Stosik 5/2014

Już dawno nie publikowałam żadnego stosiku... 
Przez ten czas na moje półki trafiło trochę nowości - więc postanowiłam podzielić się z Wami swoją radością! :)

Nie ujęłam tutaj wszystkich, ale moim skromnym zdaniem stosik nadal wygląda imponująco... ;)


Zapraszam Was na chwilę wytchnienia i wspólnej radości! ;)


Stosik prezentuje tytuły, które trafiły do mnie na przełomie kwietnia i maja oraz 2 pozycje, o których zapomniałam podczas ostatniego stosiku.

[zdjęcie da się powiększyć ;p]

Stosik ze strony lewej przedstawia: moje prywatne zakupy! :) 
Jedziemy, od góry:

Szklane gejsze - o gejszach? no to koniecznie muszę mieć! tym bardziej, że skusiła mnie recenzja na pewnym blogu... ;) i okładka, która jest przepiękna/przecudowna! 

Potem... - po niezbyt udanym "Wrócę po Ciebie" (moja recenzja o tutaj: Wrócę po ciebie) zdecydowałam, iż dam Gusso jeszcze jedną szansę, a niech ma! a niech mnie oczaruje! 

Historia Carrie - trochę ostrzejsza erotyka, zobaczymy... 

Podarunek i Kraina zwana tutaj - pierwsza kupiona cudem w Matrasie (online) a druga za szalone 6zł w antykwariacie! - wiem, że jest wznowienie, ale jedynie w wersji kieszonkowej a kieszonkowe są be. ;) Pragnę skompletować wszystkie książki Cecelii Ahern, które ukazały się w Polsce - brakuje mi już tylko jednej ;) 

Player One - aha! mam i ja :) zobaczymy dlaczego amerykański youtube tak chwali... czytał ktoś? trochę szalona tematyka o grach komputerowych, ciekawe czy się odnajdę ;p

Morze spokoju - no musiałam mieć na własność, musiałam... Pastelowa seria Jaguara zapowiada się bardzo kusząco :) obawiam się jedynie tego, że książka zbiera skrajne opinie...

Długa Ziemia - pierwszy tom z nowego cyklu Pratchetta (tutaj napisany wspólnie z Baxterem) uważam się za fankę, więc polowałam od dawna no i wreszcie się udało, po cudownie okazyjnej cenie! ;)

Ślubna suknia - thriller z suspensem i oryginalną konstrukcją porównywany do "Dziecka Rosemary"? w takim przypadku nie wolno się wahać! poza tym był na mojej chciejce już od dawna i... wreszcie jest mój :)

Tak wygląda szczęście - kupiona przez wątek internetowej znajomości i przez jedną bardzo pozytywną opinię pewnej blogerki ;)

Światła pochylenie - za szalone 4,99zł w empiku! :) tytuł pochodzi z chciejki #4




Stosik środkowy i stosik ze strony prawej to już egzemplarze recenzenckie kolejno otrzymane od:
Wydawnictwa Zysk i S-ka
Wydawnictwa MG
Wydawnictwa Świat Książki
Wydawnictwa SQN
Wydawnictwa Literackiego
Grupy Wydawniczej Foksal
Wydawnictwa Novae Res


Trylogia Bridget Jones - Bridget jest niezastąpiona na wszelką chandrę! najbardziej jestem ciekawa tomu ostatniego, podobał się Wam? ;)

Ruth - marzyłam o tej książce w czasach gdy jeszcze nie prowadziłam bloga, a jednak marzenia się spełniają :)

Agnes Grey - Anne Bronte, to nazwisko tłumaczy wszystko. ;)

Sukienka z mgieł - kolejna książka Joanny M. Chmielewskiej jestem ciekawa jak potoczą się dalsze losy Ani i Hanki, autorka trochę urwała zakończenie w "Poduszce...

Polowanie na Wilka z Wall Street - fenomenalny Belfort! mógłby napisać coś jeszcze ;D 

Szczęśliwa ziemia - dziwna? daje do myślenia? o miłości, o przyjaźni, o cenie za marzenia? nominacja do nagrody Nike 2014? to koniecznie!

Coldplay. Życie w trasie - mam wielką słabość do Coldplay :)

Wszechświat kontra Alex Woods - bardzo bardzo bardzo chciałam przeczytać tę książkę odkąd tylko przeczytałam jej pierwszą recenzję! tytuł pochodzi z chciejki #4

ZabłądziłamJajko z niespodzianką - seria z fasonem jest naprawdę pięknie skrojona, Wydawnictwo Literackie się popisało!

Billie - najnowsza powieść Anny Gavaldy, tym razem o dwudziestoparolatkach, no jak mogłam się zawahać? oczywiście, że nie mogłam! premiera książki: 5 czerwca!

Księga stylu Coco Chanel - o stylu i o samej Coco :) premiera książki: 2 lipca!

Czerwone jak krew - pisałam o niej, o tutaj: Czerwone jak krew już wyczekuję tomu drugiego, premiera dopiero w październiku...

15 dni bez głowy - już przeczytana, czeka na recenzję ;)

Jestem wiatrem - pisałam tutaj: Jestem wiatrem

Śmierć moja - już niedługo recenzja na blogu!



a na samym szczycie niepozornie leży egzemplarz:

Odblask - książka, którą otrzymałam dzięki akcji "Podaj dalej" - będzie ją można niedługo otrzymać ode mnie - po prostu się zgłaszając, szczegóły wkrótce!



I jak, i jak? Oczy nacieszone? Moje bardzo!

54 komentarze:

  1. "Podarunek" i "Player One".. Do mnie też dotarły w tym miesiącu, chociaż nie znalazłam jeszcze czasu, żeby po nie sięgnąć.. :) Ciekawa jestem, jak spodoba Ci się "Długa Ziemia", no i oczywiście "Szklane Gejsze". Podkradłabym za to "Wszechświat kontra Alex Woods", chociaż ostatnio przyuważyłam, że Sylwek też ma go w swojej chciejce, więc być może po zakupie czeka nas konflikt o to, kto pierwszy czyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, oczy baaardzo nacieszone :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślubna suknia i Podarunek są fantastyczne, na pewno się nie zawiedziesz!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, bardzo nacieszone. :D Cudny stosik- tyle w nim perełek! Taką "Ruth", "Agnes Grey", "Krainę zwaną Tutaj" Ahern, czy "Morze spokoju" to chciałabym mieć i ja. ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie wspaniałe stosiki. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś cudnego:) Kilka pozycji mam za sobą i wszystkie zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Czekam na recenzje i przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Morze spokoju" bym podkradła w nocy o północy :D Yeeah!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny stosik. Wiele książek sama chętnie zobaczyłabym na swojej półce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobycze :) Będziesz miała co czytać :D
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szklane gejsze bardzo mnie zaciekawiły. Dodałam do listy "must have". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że po przeczytaniu "Dziennika Bridget Jones" poszłaś na całego i zaopatrzyłaś się w resztę :) to chyba najlepszy dowód na to jak bardzo spodobała Ci się ta książka. W najbliższym czasie idę za Twoim przykładem i nadrabiam.
    Przyjemnej lektury, czekam na recenzje, szczególnie na Bridget.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile książkóóów!! *.* Osobiście skusiłbym się na Alex Woods i Wilka z Wall Street ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju! Ksiazka o Coldplayach <3 wielbie :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć takich łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę podebrałabym Ci większość książek;p

    Czytałam "Agnes Grey" i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosik, tylko stos :D
    Ciekawa jestem książki Anny Gavaldy, kiedyś lubiłam czytać jej książki, a potem jakoś o niej zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za zbiory! Musze w końcu sięgnąć po Musso. "Księga stylu Coco Chanel" też wyglada kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosik... mhm... Kobieto, to jest STOS :O

    Och, masz Morze Spokoju *.* ...

    Polowanie na Wilka z Wall Street - póki co miałam z nim do czynienia tylko przy oglądaniu filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wilk i Bridget! ;) Z chęcią bym Ci podebrała kilka pozycji. Pozdrawiam, miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudności. Bridget chcę! i Arhera i ...właściwie większość bym z tego stosu wyniosła:) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny stosik! Najbardziej zazdroszczę książek z Bridget Jones :c
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko, pozwól mi się do siebie włamać. :D Super stos, życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za stos! Piękny, wielki i ciekawy. Tylko pamiętaj, o książkach NR broń Boże nie pisz źle ;) A C.Ahern mnie zaraziłaś, jeśli wszystkie książki są takie jak Pora na życie, to jest szansa, że zdobędę każdą. Najładniej wydane są te od Świata Książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja bym chciała Morze Spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stosik, życzę miłej lektury ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę! Piękności! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dorodny stosik. Jawi się naprawdę zjawiskowo. Kilku pozycji szczerze zazdroszczę.
    Mam nadzieję, że "Światła pochylenie" Ci się spodoba. Mnie oczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  28. "Historia Carrie" jak na ostrzejszą erotykę nazywa się dość niewinnie :D
    Na pewno chciałabym przeczytać "Czerwone jak krew", reszcie musiałabym się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stosik:) Czytałam jedynie "Morze spokoju" (polecam), ale zazdroszczę wszystkich! :) Szczególnie trylogii Bridget i Coldplaya:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na kilka pozycji także bym się skusiła :) Ale jak chyba już pisałam na razie nie kupuję książek sama sobie (prócz "Jestem wiatrem" na którą poluję :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic nie czytałam buuuu :( A myślałam, że mój stosik jest duży :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się po uszy w Twoim stosiku ;3
    Tylko kiedy Ty to przeczytałaś ?
    Ja bym nie zdążyła ze wszystkim i z recenzjami...

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow cudny stosik :) "Podarunek" cudowna książka, "Kraina zwana ..." też bardzo mi się podobała - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niczego z tego nie czytałam, ale zazdroszczę "Długiej Ziemi". Natomiast "Player One" również znalazł się w moim majowym stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czo to Coldplay <3 chciałabym poznać "Tak wygląda szczęście", "Polowanie na Wilka z Wall Street" i "Coldplay. Życie w trasie" :>

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz, Kobieto, czytania:D Ahern u mnie na dniach również pojawi się na półce.:) Jak w takim tempie będziesz zbierać książki, to za chwilę zbudujesz z nich nowy, książkowy dom:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Same piękności! Połowę chętnie bym Ci zwinęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Stos olbrzymi !
    Ja tez kupilam "Swiatła pochylenie" za 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O matko! Ale stosy, ukradłabym Ci większość książek. "Światła pochylenie" też kupiłam za 5 zł i... to cudowna, piękna, wzruszająca książka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdrocha po całości! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. "Coldplay. Życie w trasie" jest już i u mnie:) Poza tym chętnie przeczytałabym Musso (u Ciebie jest on Gusso, ale co tam:P) oraz serię o Bridget Jones :))

    OdpowiedzUsuń
  42. "Zabłądziłam" - świetna książka! Jutro recenzja na moim blogu:)
    Bardzo fajny stos. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Słuchaj, jak kiedy w nocy usłyszysz jakieś szmery... No to będę ja, bo podkradłabym Ci cały stos.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję tak pięknego stosiku ! Bardzo chcę przeczytać "Morze spokoju " ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczy mi się świecą *.*

    Znam dwie książki z tego stosiku - w dodatku dwie bardzo dobre książki!
    Mowa tu o "Morze Spokoju" i "Zabłądziłam" :D
    Obie książki są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Stosik to delikatnie powiedziane. :D

    Belfort mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedy widzę takie stosiki robię się okrutnie zazdrosna :) Gratuluję pięknej kolekcji. Nie będę wymieniać które tytuły mnie szczególnie interesują bo chyba większość. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Stosik? To wielka góra, stosidło - sama nie wiem jak to nazwać :) A teraz pękłam z zazdrości i już mnie nie ma :)
    Aha - wpadnij do mnie na konkurs. Jak odpękne to się pojawię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...