niedziela, 3 sierpnia 2014

6 months! | Konkurs - WYNIKI




WYNIKI !


Zapraszam na wyniki konkursu ogłoszonego tutaj: Konkurs z okazji 6 miesięcy!


Otrzymałam wiele wspaniałych odpowiedzi - zarówno w komentarzach jak i poprzez maile. Odpowiedzi w formie wierszowanej, graficznej, metaforycznej, a nawet - przejmująco szczerej. Odpowiedzi w formie "dziękuję" jak i w formie "gratuluję". Często też nie były to tylko "zwykłe słowa"... Jesteście wspaniali i bardzo Was podziwiam! Nie macie pojęcia jak ogromnie ciężko było wyłonić zaledwie 2 zwycięzców spośród tych wszystkich pięknych prac, ponieważ w mojej ocenie każda odpowiedź jest wyjątkowa i każda zasługuje na nagrodę! Wobec czego postanowiłam nieco rozszerzyć grono zwycięzców ;) Chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w moim półrocznicowym konkursie za to, że tak się postarały i włożyły tyle serca w swoje zgłoszenia! Czytanie ich było dla mnie czymś niezwykłym... Tym bardziej więc, było mi niezwykle trudno, podjąć decyzje dotyczące wyłonienia zwycięzców... 

Do rzeczy!


Czytając Wasze odpowiedzi (wielokrotnie) zauważyłam, że niektóre z moich recenzji pojawiały się w nich najczęściej, a były nimi recenzje, dotyczące książek: "Samolot bez niej", "Wilk z Wall Street", "Rozkosze nocy", "Pora na życie", "Pachnidło" ale jednak zdecydowanie najczęściej w Waszych odpowiedziach pojawiał się "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i "Baśniarz". Bardzo się cieszę i przyznam się publicznie, że sama także posiadam swoje ulubione recenzje, i że również w ich gronie znajdują się te, które wymienialiście ;) W Samolocie, Pachnidle, Rozkoszach i Porze na życie - uwielbiam zarys fabuły, z naciskiem na ten stworzony dla Pachnidła - to takie moje prywatne mistrzostwo świata ;) Rozkosze nocy i Baśniarza lubię za tę soczystą ironię, a Wilka z Wall Street za całokształt - jest konkretny, spójny i pełen charakteru, czyli taki, jaki naprawdę jest ;)


A teraz: 
ogłoszenie zwycięzców


Zaczęłam od losowania:

Tak prezentują się wszystkie losy:






A szczęśliwcem wyłonionym w drodze losowania jest:







Na podstawie przesłanych prac wybrałam następujące osoby:
(kolejność przypadkowa)


DeVi102 - Twoje zgłoszenie wzruszyło mnie do głębi... Dziękuję za wszystkie słowa, które w nim zawarłaś.

Miss Whisper – Twoja odpowiedź niezmiernie mnie ujęła, nie tylko formą, ale przede wszystkim słowami i tym, że zwróciłaś uwagę na najważniejsze według mnie kwestie, a "opisy okładkowe" i "proces odnajdywania drugiego dna" tylko dodały całej treści animuszu :) 

Dominika Królak - ujął mnie Twój sposób odpowiedzi i odniesienie się nie tylko do recenzji, ale również do "ogólnego wrażenia", "estetyki" i jak to ujęłaś "przerywników" (cieszę się, że to zauważyłaś) 

Amanda - zawarłaś w swojej odpowiedzi słowa, które podziałały jak magnes ;) Twoja kwintesencja esencji zawiera dokładnie to, do tego dążę w swoich recenzjach :) 

Dominika Bruzda - ujęłaś mnie ogromem emocji i bliskością jaką poczułam czytając Twoje słowa... a dodatkowo, jako jedyna, odniosłaś się do książki, do której mam wielki sentyment.



Nagrody dla zwycięzców dobrałam na podstawie zgłoszonych preferencji i wyślę je w formie niespodzianki :)
Skontaktuję się z Wami mailowo - n
a adresy pocztowe oczekuję 3 dni od daty ogłoszenia wyników.

Gratuluję !


Chciałabym także wyróżnić Stellę Agę, Natalię_Lenę, Zjadam Skarpety i Claudię Ann - dla dziewczyn mam dodatkowy los w moim drugim konkursie, gdzie do wygrania jest "Łosoś norwesko-chiński" o ile tylko zechcą wziąć w nim udział ;) 


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie i cieszę się, że ze mną jesteście :) 

26 komentarzy:

  1. Mój Boże, dziękuję! Jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać w żadnym konkursie, dziękuję za docenienie mojej pracy! Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam, Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Wszystkim! I dzięki, że Ty Ami z nami jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Bardzo dziękuję! Niezmiernie się cieszę, że moja odpowiedź Ci się spodobała.
    Gratuluję wszystkim zwycięzcom! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom ;) Mam nadzieję ,że za jakiś czas pojawi się u Ciebie znowu jakiś konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę z wygranej i że spodobało Ci się to, co napisałam, bo wszystko to prawda i moje odczucia po zapoznaniu się z Twoimi tekstami. ;) Mam nadzieję, że jeszcze przez wiele następnych miesięcy pisanie będzie Ci sprawiało taką przyjemność jak teraz. ;)
    Gratuluję pozostałym zwycięzcom! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wygrałam Hopeless :( o nieeeeeeeeeeeee :( szkoda :(
    Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty nawet o wynikach konkursu potrafisz pięknie napisać ;) Gratuluję wszystkim zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie? Zupełnie się z Tobą zgadzam ;) Również wszystkim serdecznie gratuluję :))

      Usuń
    2. Ja też się zgadzam! :)
      Gratulacje!

      Usuń
  9. Wygranym gratuluję, a Tobie życzę wielu wspaniałych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejciu bardzo dziekuje teraz siedze patrze i mowie o Boże! <3 Gratuluje innym a inni niech pamietaja ze beda jeszcze inne konkursy!! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :D
    www.blog-ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. The first objective of such articles, blogs, and write-ups is to
    make plenty of information available. And, these CMSs give the
    liberty to the non-tech savvy the ability to modify, edit
    and make changes whenever they feel the need. Need to spare time in purchasing the
    products which are not in stock for your
    customers.

    my web blog ecommerce hosting

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...