czwartek, 21 sierpnia 2014

Recenzja Ami. w najnowszym FANBOOKu!



Moi Drodzy!

Przychodzę do Was z bardzo miłą nowiną, otóż chciałabym z dumą poinformować, że jedna z moich recenzji 
- ta dotycząca książki pt. "Z jak Zachariasz" autorstwa Roberta C. O'Briena 
została właśnie opublikowana na łamach dwumiesięcznika FANBOOK !

Możecie ją znaleźć na stronie 61 w rubryce "Blogerzy polecają" w najnowszym numerze czasopisma obejmującym okres sierpień-wrzesień 2014!

Serdecznie zapraszam :)


Przyznam, że ogromnie się cieszę i rozpiera mnie duma, bo nawet w najśmielszych snach nigdy mi się nie marzyło, by moje słowa publikowała jakakolwiek gazeta, nie wspominając już o ogólnopolskiej ;) Chciałabym bardzo podziękować za powyższe wyróżnienie oraz za fakt, że ktoś mnie zauważył i jednocześnie docenił pracę jaką wkładam w rozwój - nie tylko bloga, ale także propagowanie czytelnictwa w Polsce. Bardzo dziękuję! :)



A teraz kilka słów na temat samego czasopisma:

FANBOOK jest dwumiesięcznikiem, który pojawił się w Polsce stosunkowo niedawno (jak dotąd ukazało się 5 numerów). To nowatorskie czasopismo, które pozwala poczytać o... książkach, a przy tym posiada szeroko rozwinięte wnętrze, opisujące nie tylko status tego co i jak w bestsellerach piszczy, ale także wszelakich kwestii około-książkowych, za naprawdę niewielką kwotę 1,99zł daje całkiem przyjemną rozrywkę dla wszystkich miłośników książek oraz osób lubiących "wiedzieć więcej" ;)  Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, ponieważ pismo nie trzyma się określonych ram oraz - co najważniejsze - powoli otwiera się na "młodych" - na osoby pełne pasji, zaangażowania i prawdziwej miłości do literatury, które dzięki możliwości publikacji w gazecie własnych recenzji zyskują pewną możliwość promocji, jak i zaistnienia w "szerszym świecie". A więc moi drodzy - do dzieła! Piszcie i przesyłajcie, a nuż się uda i w następnym numerze to Wasza recenzja pojawi się wewnątrz! :)




Dodatkowo chciałabym zachęcić Was do udziału w konkursie na 
"Najlepszą recenzję powieści dla kobiet" 
proponowanym przez czasopismo FANBOOK.
Jak głosi regulamin - to nie musi być nowość wydawnicza! 
Wystarczy żeby tekst miał nie więcej niż 2000 znaków ze spacjami oraz zawierał tytuł i nazwisko autora książki.
Prace zależy przesyłać na adres: redakcja@e-fanbook.pl do 30 września 2014 roku z dopiskiem "Recenzja na konkurs" 

Czytajcie, piszcie i rozwijajcie się! :)


90 komentarzy:

  1. Gratuluję publikacji recenzji. Z pewnością jest to spore wyróżnienie, którego można tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego jak przyłączyć się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) O gazecie nic nie słyszałam, ale teraz muszę ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już i z całego serca gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratulacje! Koniecznie muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję recenzji umieszczonej w magazynie! :)
    Chętnie zakupiłabym któryś numer, ale w pobliżu nigdzie nie mogę dostać tej gazety.

    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje :) muszę kupić sobie egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja serdecznie gratuluję!
    Myślę nad tym konkursem, ale 2000 znak to dla mnie wyzwanie. Nie umiem i nie lubię skracać swoich tekstów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :)
      A do konkursu jak najbardziej zachęcam! ;)

      Usuń
  9. Gratuluję! Nic tylko pozazdrościć :)) Więcej takich wspaniałych nowin Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!
    Musze przyznać, że nie słyszałam nigdy o tym czasopiśmie, a wydaje się naprawdę ciekawe. Będę musiała koniecznie je gdzieś znaleźć! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Najważniejsze jest to, że pisząc coś czerpiesz z tego radość i satysfakcje :) a nie tak dawno ktoś się pytał czy jest taka gazeta typowo o literaturze książkach itd :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gartulacyje ogromne i wielkie! To zaszczyt mieć Cie w znajomych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!;) A "Fanbook" postaram się zakupić podczas najbliższej wyprawy do miasta;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, duży sukces, życzę ich jeszcze więcej! ;) Zawsze mam problem z dostaniem Fanbooka, nigdzie go nie mogę znaleźć...
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wyróżnienie, gratuluję serdecznie:) Trzeba przyznać, że Twoje teksty stoją na wysokim poziomie, więc nagroda jak najbardziej zasłużona :) Muszę koniecznie nabyć najnowszy numer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pozostaje nic, jak serdecznie pogratulować! W sumie nie ma się co dziwić, przecież piszesz świetne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. O magazynie słyszałam, ale nie miałam okazji zapoznać się jeszcze z nim.
    Gratuluje, to na pewno spore wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! I życzę kolejnych osiągnięć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ;)

    Mam trzy numery Fanbooka, ale jakoś nie podpadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Moja recenzja też si ma ukazać, ale jeszcze nie wiem kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje:****** To coś pięknego mieć swoją własną recenzję na papierze :D To taki ślad na zawsze, na przyszłość, że się było w tej blogosferze:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest już nowy fanbook ? Muszę koniecznie kupić, moje gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Otwieram dziś Fanbooka, a tu Twoja recenzja Ami, obok opinie wielu innych znanych nam osób:)) Poczułam się, jakbym odwiedzała Blogosferę:) Szczerze gratuluję!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Zasługiwałaś na to, bo Twoje recenzje są naprawdę świetne ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie gratulacje! :) Zakup nowego numeru fanbooka mam w planach, więc na pewno przeczytam Twoją recenzje :)

    Nominowałam Cię do tagu "My first book - moja pierwsza książka", mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Amisiu :) Nie pozostaje mi nic innego jak zaznajomić się z Fanbookiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo proszę :D No to gratuluję! 1,99? oo mamciu, poszukam w kioskach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję Ci tego sukcesu i życzę więcej i więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :) Mój tekst też dawno temu jedna z gazet opublikowała i też tak strasznie się jarałam więc cię rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam, widziałam i sama byłam pewnie równie dumna co ty, bo to takie... dziwne kojarzyć osobę, a właściwie obydwie osóbki z "blogerów polecających"... :D Prawie jakbym znała gwiazdy! :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! :) Też byłabym szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Należało Ci się! :D
    O Fanbooku do tej pory nie słyszałam i cieszę się, że dowiedziałam się z Twojego bloga o jego istnieniu. Za taką cenę z chęcią zapoznam się z treścią tego dwumiesięcznika no i z przyjemnością przeczytam Twoją recenzję w papierowej wersji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze w rękach tego czasopisma, muszę to zmienić ;)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również serdecznie gratuluję. Taka recenzja na papierze to niezwykła pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję. Z niecierpliwością będę czekała na ten numer.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze raz serdecznie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...