wtorek, 5 sierpnia 2014

Stosik 6/2014




Stosik jaki jest i co zawiera - każdy widzi ;)

Ujęty na powyższym zdjęciu zbiór prezentuje większość moich ostatnich zdobyczy.

Tak naprawdę egzemplarzy recenzenckich jest tutaj niewiele, zaledwie kilka - reszta to moje prywatne zakupy upolowane na promocjach lub w korzystnych cenach ;)

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale mój aparat nie chciał współpracować...

Miłego podziwiania Moi Drodzy! :)


_____


A co z powyższych byście mi podkradli? A może coś szczególnie polecacie? 

Piszcie! :)


168 komentarzy:

  1. Parę książek z Twojego stosiku sama posiadam , po "Hopeless"spodziewałam się odrobinę więcej , a nie tylko powieści młodzieżowej z wątkiem tragedii i rodziny w tle . A ile jeszcze książeczek widzę w tle.. ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... nie mam ich już gdzie składować ;) Przydałby się nowy regał ;p
      A co do Hopless to jestem bardzo ciekawa, bo opinie na jego temat są skrajnie różne.

      Usuń
  2. "Buszujący w zbożu" - polecam!
    A sam sięgnęłabym po jedną z książek Wiśniewskiego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buszujący marzył mi się już od dawna i skorzystałam ze świetnej promocji na fabryka.pl (zanim jeszcze ewoluowało w swiatksiazki.pl) a Wiśniewski przypomniał mi o sobie podczas lektury Śladów... jestem właśnie w trakcie Granda i mogę powiedzieć tylko tyle - że warto ;)

      Usuń
  3. "Szept wiatru" i Witkiewicz, znam i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do Witkiewicz to trochę się wahałam, ale biorąc pod uwagę, że ostatnimi czasy pałam ponowną miłością do powieści obyczajowych i postanowiłam bliżej poznać rodzime pióro - zdecydowałam się na podjęcie tego ryzyka, notabene nie takiego małego, bo od razu aż 2 książki, ale "niewierna" kosztowała mnie niecałe 10zł ;) więc żal przegapić okazję ;p

      Usuń
  4. Piękny stos, moja Droga :)
    Jestem ciekawa jak odbierzesz "Zamek z piasku", ja mam książkę za sobą i jestem zadowolona, niedługo zamieszczę recenzję na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też się podoba ;p
      Mam nadzieję, że zamek przypadnie mi do gustu - ostatnio mam ochot na TAKIE książki :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Co prawda nie wiem kiedy, ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Toż to STOS, a nie stosik. Musze przeczytać Hopeless, bo pozytywne opinie mozna liczyć w tysiącach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... i ja to sprawdzę, czy aby na pewno te opinie nie są przesadzone :P (jak to było np przy Baśniarzu ;p)

      Usuń
    2. Nie czytałam Baśniarza, ale rozumiem, ze się rozczarowałaś... W takim razie poczekam na Twoja opinię, bo często mogę jej wierzyć :)

      Usuń
    3. Rozczarowałam się to mało powiedziane ;) Zapraszam na moją recenzję, dostępną tutaj: "Baśniarz"
      Przeczytaj sobie :)

      Usuń
  7. Spory stosik :) No ale kiedy promocje krzyczą, to trudno się oprzeć... Znam to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja to prawdziwe przekleństwo dla portfela ;) Ciężko się oprzeć!

      Usuń
  8. no kilka książek bym ci tu podkradła :) Hopeless, Tak blisko, Buszujący w zbożu, spacer w parku...
    bardzo ciekawy stosik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mi też cieszy oczy :) Wszystkie tytuły dobierałam po uprzednim namyśle, no... może z pewnymi wyjątkami ;)

      Usuń
  9. Jak dla mnie ciekawe to Na krawędzi nigdy i Demonolog :D Chciałabym je przeczytać w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na swoją recenzję "Na krawędzi nigdy" - link obok ;)
      A Demonolog ma przefantastyczną okładkę! Nie mogę się doczekać lektury :)

      Usuń
  10. Czytałam jedynie "Na krawędzi nigdy" - podobało mi się, chociaż parę uwag miałam. Z przyjemnością przeczytałabym za to "Hopeless" i "Dziesięć płytkich oddechów", może też "Demonologa". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam uwagi do Na krawędzi nigdy ;) Trochę się poprzyczepiałam... - zapraszam na moją recenzję, znajdziesz do niej link w spisie :)
      A Hopeless i Oddechy już jakiś czas leżą na moje półce tylko jakoś tak się z nimi mijam...
      Demonolog zapowiada się intrygująco!

      Usuń
  11. Czytałam tylko ,,Zamek z piasku" - może być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko może być? Oj... to trochę ochłodziłaś moje emocje :P Mam nadzieję, że nie będę załowała wydanych pieniędzy, jakby co - będzie na Ciebie! :P

      Usuń
  12. Co bym podkradła? Dziwne pytanie. WSZYSTKO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Tak czułam Madziu :P Nie krępuj się ;D

      Usuń
  13. Ja polecam ,,Buszującego w zbożu" - rewelacyjna lektura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tej książki, tym bardziej, że kilka lat już ma i swego czasu należała do grupy tych "bulwersujących" i "skandalizujących" - co może teraz już nie być prawdą, ale mimo wszystko, jestem ciekawa! :)

      Usuń
  14. Hopeless - właśnie czytam, świetne! <3 Podkradłabym "Laurę" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hopeless świetne? No, dobra - zobaczymy :P Ale cieszę się, że polecasz :)
      A na recenzję Laury zapraszam do siebie, już publikowałam ;)

      Usuń
  15. Kilka tytułów bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka tytułów bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno podkradłabym ci "Dziesięć płytkich oddechów" i "Hopeless" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa tytuły robią prawdziwą furorę w sieci :D

      Usuń
    2. Też to zauważyłam :p Już nie mogę doczekać się kiedy zabiorę się za czytanie! :D

      Usuń
  18. Mam wielką ochotę na "Szept wiatru" :) "Grand" czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Granda właśnie czytam - i nie zdradzę więcej :P Zapraszam na moją recenzję już niebawem :)
      Szept wiatru otrzymałam niedawno :)

      Usuń
  19. Widzę, że i u Ciebie wiszą kable na szufladzie ;) I masz książki Witkiewicz, wiesz że polecam ;) A poza tym, cudowny stos, lubię takie własne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam je jakoś zorganizować :P
      A Witkiewicz to tak trochę dzięki Tobie ;)

      Usuń
    2. A ja przez Ciebie też dzisiaj stos wrzuciłam, mam Nomen Omen - będzie na Ciebie, jak coś ;)

      Usuń
    3. Zaraz Cię odwiedzę, ciekawa jestem co tam umieściłaś w stosiku :P
      Nomen Omen jest faaajny, spodoba Ci się!

      Usuń
  20. ,,Na krawędzi nigdy"- z chęcią bym podkradła. Niestety, nie czytałam ani jednej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krawędzi nigdy jak dla mnie było dobre, ale oczekiwałam więcej ;) Może Tobie bardziej przypadłoby do gustu :)

      Usuń
  21. Piękny :) zazdroszczę :) Polecam Hopeless, Na krawędzi nigdy no i oczywiście Tak blisko :) i to własnie Tak blisko bym Ci ukradła - nie patrz to sobie wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak blisko jest z tej pastelowej serii Jaguara i powiem Ci, że mam ochotę mieć ją całą :P Jak na razie mam tylko dwa tytuły (ten + Morze spokoju) kusi mnie też Aż po horyzont i Lato drugiej szansy... pewnie kiedyś zdobędę ;) Ale to wiesz, jak będziesz podbierała to mnie nie uprzedzaj :P

      Usuń
  22. Parę książek rzeczywiście bym ci ukradła, także pilnuj dobrze :D
    Niestety, nic polecić nie mogę, bo nie czytała jeszcze żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobra! Zaraz schowam do szafy ;p Ale wiesz - nie wiesz, że Ci mówiłam ;)

      Usuń
  23. Na krawędzi nigdy bo mi się okłądka podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam okładka ;p Lepiej zajrzyj do mnie na recenzję tej książki - już publikowałam ;)

      Usuń
  24. Ale piękne tytuły! "Tak blisko..." jak również "Hopeless" czytałam i pierwszą bardzo lubię, a drugą... a drugą kocham wręcz. :) Strasznie zazdroszczę "Na krawędzi nigdy" bo ta pozycja już od daaawna jest na mojej liście do przeczytania ^^ Poza tym, strasznie mnie interesuje pióro Jill Mansell. :) Ach, i co ja widzę! "Buszujący w zbożu"! :) Klasyka - fantastycznie. :)
    Życzę przyjemnego czytania i samych pozytywnych opinii!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Jill Mansell miałam ochotę już jakiś czas temu, głównie za sprawą okładek, ale jakoś nie miałam okazji się w nią zaopatrzyć, więc teraz postanowiłam nadrobić zaległości ;) Wybrałam Spacer w parku na pierwszy raz :) A Buszujący i Samotność liczb pierwszych to takie moje perełki w tym stosiku :)

      Usuń
  25. Jej tyle wspaniałości! :)
    Owocnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Obym tylko znalazła tyle czasu ;)

      Usuń
  26. Zaszalałaś!
    Podkradłabym prawie cały ten stosik po lewej, a najbardziej to "Hopeless", "Dziesięć płytkich oddechów", oraz "Na krawędzi nigdy" ♥ "Tak blisko..." zakupiłam ostatnio i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Tak blisko? O :) Jak fajnie! :) To będziemy wymieniac wrażenia z lektury :)

      Usuń
  27. spacer w parku jest fantastyczny, na pewno Cię nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Zastanawiam się jeszcze nad "Nie traćmy ani chwili" - czytałaś może?

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Ha! :D Dziękuję, mi też się podobają :)

      Usuń
  29. Przepiękny stos! :)
    Pozdrawiam,
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to umiem dobrać książki do zdjęcia, nie? ;) Haha, dziękuję :)

      Usuń
  30. Kobieto! większość książek bym Ci capnęła, np. "Dziesięć płytkich oddechów", "Na krawędzi nigdy" , "Laurę", "I tak to się kończy" oraz parę innych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, to zrobimy tak - ja się odwrócę, a Ty je tam sobie zgarniesz, co? ;) Tylko wiesz, tak szybko-szybko :P

      Usuń
  31. Chcę Hopeless:D bardzo:) a Polecam Ci Szept wiatru:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to Hopeless... spędza Ci sen z powiek ;P A teraz na znaku jest promocja i można je kupić za 22zł z przesyłką (paczkomaty 0zł) Korzystaj ;)

      Usuń
    2. Aaa: i ten Szept wiatru to tak trochę przez Ciebie wiesz - jak mi się nie spodoba to będzie na Ciebie :P

      Usuń
    3. Ups hehehe ok biorę na klatę jak coś:) Niestety u mnie paczkomatów brak, co zaczyna mnie drażnić:( A mam taką listę na której mam aktualnie 15 książek do kupienia i powolutku kupuję bądź się wymieniam:) Obsydian, GWN, Mroczne Umysły już mam, a na liście nadal 15 hehehe :D Wyczytałam dziś, że masz ur w grudniu heheheh JA TEŻ :D pozdro:)

      Usuń
  32. Po pierwsze - to stosisko, nie stosik :)
    A po drugi - odwróć się na chwilę. Czary - mary i...już go nie masz (za to masz odpowiedź, co bym Ci podkradła :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak niemal jak Twój kopczyk :P
      Tylko wiesz, musisz mieć jakąś dobrą torbę żeby schować te cudowności ;) Albo walizę jakąś ;P

      Usuń
  33. Pytasz, co bym Ci podkradła? Hmm.. Z pewnością "Dziesięć płytkich oddechów", a że zaraz pod nimi kryje się "Hopless", "Tak blisko.." i "Na krawędzi nigdy", to, jako, że żal byłoby te książki rozdzielać, zabrałabym je dla towarzystwa. Potem, kierując się na stosik obok, wzięłabym z góry "Samotność licz pierwszych", żeby sprawdzić, czy mają coś wspólnego z filmem, który jakiś czas temu oglądałam, no i "Demonologa", podobnie jak w przypadku pozostałych książek - żeby nie czuł się samotny ^^
    Wspaniały stos (stosik to spore niedopowiedzenie!). Sporo wyśmienitych lektur Cię czeka :) Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mogę szczerze powiedzieć - że dobierałam je pieczołowicie i z pełną refleksją :) I że ich kupno sprawiało mi niemałą przyjemność :)
      Szczególnie Liczby pierwsze, które udało mi się kupić w antykwariacie (niestety dość drogo...) ale bardzo bardzo mnie cieszą, mam nadzieję, że ich lektura nie zawiedzie :)
      Co d Demonologa to ma naprawdę fenomenalną okładkę - musisz obejrzeć w księgarni, świetna!
      A ten ciąg początkowy książek, które wymieniłaś - to prawdziwe perełki :)

      Usuń
  34. Świetny stosik ;)
    Czytałam "Dom na Sycylii" Rosanny Ley i bardzo mi się podobała ta książka :) Podejrzewam, że "Zatoka tajemnic" będzie równie wspaniała :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Domu na Sycylii nie miałam okazji poznać, ale jestem bardzo ciekawa Zatoki, swoja drogą będzie pewna niespodzianka z Zatoką niebawem na moim blogu - trzeba być tylko czujnym, zapraszam ;)

      Usuń
  35. Czytałam "Opowieść niewiernej" i polecam! "Zamek z piasku" czeka i u mnie na półce.
    Podkradłabym Ci Mansell "Spacer w parku", ponieważ czytałam jedną z jej książek i była super! I jeszcze kilka też bym podkradła, głównie z górnego lewego stosu
    Super lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowieść niewiernej udało mi się uzyskać za naprawdę małą kwotę więc bardzo się cieszę :) W sumie nie mam pojęcia, od której lektury zacznę swoją przygodę z tą autorką - zapewne będzie to spontaniczna decyzja ;) a co do Jill Mansell - to jestem jej bardzo ciekawa! :)
      Dziękuję :) Cieszę się, że się podobają ;)

      Usuń
  36. Ogólnie podkradłabym Ci wszystko, więc może się nie będę wypowiadać w tym temacie :D Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się zdecydować na kilka tytułów, gdy zdjęcie prezentuje ich tak wiele nie? ;) Zrobiłam to specjalnie :P

      Usuń
    2. Jak możesz się do tego tak bezkarnie przyznawać? :D Ja po prostu szaleję na punkcie KAŻDEJ książki, więc zdecydować na jedną to jak ... zdradzić pozostałe, a na to pozwolić sobie nie mogę! ;D

      Usuń
    3. Absolutnie nie możesz dopuścić się takiego czynu! ;p
      Rozumiem Twoją sytuację pod każdym względem ;D

      Usuń
  37. Powiem Ci, że jest co podziwiać. Nawet nie wiesz, co bym dał za to, żeby "Demonolog" stał na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc życzę Ci byś jak najszybciej dostał w swoje łapki Demonologa - na pewno wpadnę na Twoją recenzję! ;)

      Usuń
  38. Dla Hopeless, włamała bym się Tobie przez okno :p Opowieść niewiernej widziałam w markecie, ale to nie moje klimaty, więc się nie skusiłam. Reszty nie znam, zobaczymy co Ty o niej powiesz :)
    Pozdrawiam!
    www.blog-ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez okno mówisz... myślę, że byłby z tym trochę kłopot, ale do odważnych świat należy! ;)
      Opowieść niewiernej w markecie? A zdradzisz w jakim? ;) Jestem bardzo ciekawa
      Postaram się by moje opinie o przedstawionych powyżej książkach były jak najbardziej subiektywne :) Zapraszam :)

      Usuń
  39. Pokaźny stosik! Najbardziej chyba zazdroszczę 10 płytkich oddechów, bo przymierzam się na jakąś ładną okazję, żeby kupić. ;) I Hopeless kusi. W niedalekich planach mam za to Tak Blisko. A dziś zaczęłam Delirium, zobaczymy co to będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddechy kupiłam jeszcze w przedsprzedaży - czekałam na nie jak na jakieś objawienie, a gdy wreszcie mogłam je dotknąć, jakoś tak... leżą i grzeją półkę ;) Ale się doczekają! :)
      Delirium stoi i na mojej półce - także tym bardziej jestem ciekawa co o nim powiesz, czytaj szybciutko, na pewno zajrzę :)

      Usuń
  40. Podkradłabym Ci większość z tego! To chyba nie jest stosik, ale stosisko! :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość? ;) No no, śmiało! Dziękuję :) Obym tylko znalazła tyle wolnego czasu...

      Usuń
  41. Najchętniej podkradłabym Ci "Hopeless" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hopeless to taka zachciewajka wszystkich widzę ;p

      Usuń
  42. Cudowne stosiszcze :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że i u Ciebie każda płaska powierzchnia jest zastawiona książkami? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i te płaskie powierzchnie powoli się kończą ;p

      Usuń
  44. Piękne stosy! Chciałbym przeczytać, od dawna, "Buszującego w zbożu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Buszujący ma w sobie moc przyciągania - to zapewne przez te lata ;)

      Usuń
  45. Odpowiedzi
    1. Kusi kusi... i mnie również :) Lubię czasem takie mroczniejsze klimaty ;)

      Usuń
  46. Ojej, jaki piękny. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  47. Jak ten stos pięknie i dumnie się prezentuje ;d Sama mam u siebie 'zanim się pojawiłeś' i właśnie w najbliższym czasie planuje bliższe spotkanie z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz? Ja sobie kupiłam swój egzemplarz, udało mi się w korzystnej cenie :) Ale nie mam pojęcia kiedy go przeczytam.... Więc możesz być pewna, że najpierw zajrzę do Ciebie na recenzję ;)

      Usuń
  48. O rajuśku, nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę tych wszystkich książek :) Szczególnie ostatnio poluję na "Dziesięć płytkich oddechów". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Dziesięc płytkich oddechów ma fajną okładkę. I już oczekuję na drugi tom - wiem, że pierwszego nie czytałam, ale coś czuję, że trafi w mój gust ;)

      Usuń
  49. Ooo, widzę "Buszującego w zbożu". Przeczytałam, gdy pisałam prace maturalną (matko, kiedy to było...). Książka jest bardzo fajna, jednak na te czasy nie robi chyba już na nikim wrażenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie spotkałam się z takimi opiniami, że "nie bulwersuje", ale mimo wszystko chce przeczytać i wiedzieć co tak ważnego ma/miała sobą do przekazania ;)

      Usuń
  50. Nie będę oryginalna,ale podkradłabym "Hopeless" :D Strasznie dużo dobrego czytałam też właśnie o "Dziesięć płytkich oddechów"... A moją uwagę przykuły książki "Szczęście w twoich oczach" i "Zanim się pojawiłeś" ← ciekawe co się kryje za tymi tytułami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylu chętnych a Hopeless tylko jedno! :D To niebezpieczna sytuacja :P Chyba muszę wcielić w życie plan awaryjny ;)
      Mam nadzieję, że tytuły z cyklu "Leniwa niedziela" zaskarbią sobie moje serce i myśli :) Na pewno o nich napiszę! :)

      Usuń
  51. wow, bardzo ładny stosik. :)
    oczywiście, ja również najchętniej przepatrzyłabym Hopelees. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba! :) Mi również ;)

      Usuń
  52. Już na pierwszy rzut oka - Hopeless i Dziesięć płytkich oddechów przerzuciłabym na swoją półkę.
    Świetne pozycje, naprawdę zazdrosze wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarałam się dobrać tytuły warte "rzucenia okiem" ;) Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  53. Pokaźny stosik :)
    Ja podkradłabym zamek z piasku oraz Hopeless ;)

    Pozdrawiam Ania ;)

    Ps. Zapraszam do siebie zaczytanamarzycielka8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek z piasku to trochę inny typ literatury w porównaniu z Hopeless, ale na pewno wart przeczytania :) Taką mam przynajmniej nadzieję ;)

      Dziękuję za zaproszenie - odwiedzę na pewno :)

      Usuń
  54. Całkiem pokaźny stos :) Pierwsze co mi przyszło do głowy to ukradłabym wszystko :) Ale tak poważnie to "Grand" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko? ho ho :P Nie rozdrabniasz się mówisz ;)
      Grand właśnie czytam - recenzja niebawem na blogu - już zapraszam na nią serdecznie! :)

      Usuń
  55. Obfity ten Twój stosik...Jest z czego wybierać i na pewno bym Ci podkradła dwie Leniwe Niedziele;p Cztery książki z Twojego stosiku miałam okazje czytać i powiem Ci, że warto ;) A mam na myśli : "I wtedy to się stało", "tak blisko...", "Na krawędzi nigdy", "Hopeless" ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest... jak tak się porządnie zastanowić to naprawdę byłby problem w wybraniu tytułu do czytania - bo wszystkie by się chciało i to najlepiej na raz :)
      "Leniwa niedziela" mam nadzieję, że będzie pasjonująca... w sumie to głównie dzięki Tobie chcę ją bliżej poznać ;)

      Usuń
  56. Łooo, matko! Ile dobrodziejstw! :D
    Prawdziwie dobre stosisko! Gratuluję i czekam na recenzje - zwłaszcza: książek Wiśniewskiego,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same cudowności, nie? ;) Haaa. wiedziałam co wstawić do stosika :P
      A recenzja "Granda" już w tym tygodniu! Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  57. Po prostu cudnie! Stosik marzenie :)
    A odpowiedź na Twoje pytanie brzmi : większość książek bym podkradła, a dokładnie wszystkie poza dwoma: "Szept wiatru" i "Hopeless"(nie czytałam jeszcze) bo mam własny egzemplarz tych książek. :)
    A polecam "Szept wiatru" oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosik marzenie mówisz? ;) Same cudowności :)
      Szept wiatru polecała i Beti, a teraz dodatkowo Ty - nie mogę Wam odmówić, tym bardziej cieszę się że mam swój egzemplarz ;)

      Usuń
  58. Ale stosisko potężne, nowa półka już jest?:D Jak mogę podkradać, to chętnie przygarnę "Hopeless" i "Dziesięć płytkich oddechów":))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nowej półki już nie ma, poszukuję :P Mam nadzieję, że uda mi się kupić w swoim typie regałów, które mam w pokoju :P Bo co jeśli nie? To dopiero będzie :P
      Tak myślałam, że te będziesz chciała podkraść ;)

      Usuń
  59. Ło ho ho, jak można to ja bym cały stosik podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie stosik kochana, toż to jest wielkie, imponujące stosisko! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosisko, stosiszcze, albo jak u Magdaleny - kopczyk :D To jest nazwa "kopczyk" jak ją pierwszy raz usłyszałam w odniesieniu do książek to myślałam że padnę ze śmiechu ;) Ale tu by pasował, powiem nieskromnie :)

      Usuń
  61. Nie mogę się napatrzeć na grzbiety serii "Leniwa niedziela", są absolutnie przecudowne! "Tak blisko", "Na krawędzi nigdy" i "Hopeless" mam u siebie i tą ostatnią pozycję jak najbardziej polecam (reszty jeszcze nie, bo zwyczajnie nie zdążyłam przeczytać :-P )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale mi się podobają wszystkie wydania Świata Książki - są takie... piękne, i zachwycające :) Leniwa Niedziela oczywiście w tym góruje :) Cieszę się, że je mam bo an tych tytułach zależało mi najbardziej :)

      Usuń
  62. Poluję na "Hopeless" i "Dziesięć płytkich oddechów" :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Tyle dobra! Ogromnie zazdroszczę Ci "Dziesięciu płytkich oddechów", na które mam ogromną ochotę już od dawna. Natomiast z całego serca polecam "Hopeless" - z miejsca się w niej zakochasz. Również godna uwagi według mnie jest "Tak blisko...". Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddechy zakupiłam jeszcze w przedsprzedaży i cieszyłam się do nich jak do nowej zabawki :) Albo jakbym miała jakis dziewiąty cud świata w ręku ;)
      A na Hopeless skoro tak polecasz... już mam ochotę :)

      Usuń
  64. TRIO Tucker - Hoover - Redmerski chętnie bym przygarnęła, bo czytałam tylko w wersji ebook, a słabość mam do wydań papierowych :) Jako że lubię New Adult to te autorki ci polecam, jednak z zastrzeżeniem, że nie do wszystkich New Adult trafia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie mogę się przekonać do czytania w wersji e-book... To nie to samo co czytanie prawdziwej książki, która mogę dotknąć, powąchać itd.. ;)
      New Adult ma u mnie jeszcze kilka szans do wykorzystania, bo nasze pierwsze spotkanie nie było zbyt udane ;)

      Usuń
  65. Zdecydowanie "Dziesięć płytkich oddechów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak! Dało sie wybrać jeden tytuł :P

      Usuń
  66. Zapraszam - konkurs - do wygrania książka :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/08/08/konkurs-zabawa-do-wygrania-ksiazka/
    Chyba nie przebije się przez taka ilość komentarzy, ale kto wie :)
    Stosik całkiem, całkiem, a i książki w nim godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Łoł imponujący stosik : D Zaciekawiły mnie książki Wiśniewskiego :D Nie słyszałam o książce ,,Los powtórzony". Z przyjemnością dopisuję ten tytuł do listy : ) Polecam : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniewski przeżywa swój renesans :P Przynajmniej w mojej biblioteczce ;) Jestem szalenie ciekawa tego Losu... i jeszcze poluję na trzy inne jego książki :)

      Usuń
  68. piękny stos :) zazdroszczę Witkiewicz i Gaskell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Obie te panie które wymieniłaś, nie bez powodu sie tutaj znalazły ;)

      Usuń
  69. No no, same wspaniałości! :) Czytałam jedynie "Buszującego w zbożu" (zawiodłam się bardzo!) oraz "Na krawędzi nigdy" (świetna lektura). Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei zawiodłam się trochę na Na krawędzi nigdy.... więc może zachwyci mnie Buszujący? ;)

      Usuń
  70. Jako, że uwielbiam czytać, to gdy widzę taki stos rozpływam się!;) Mój stosik niestety już prawie cały stopniał, mam jednak nadzieję, że już niedługo znowu się powiększy!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci - niech się powiększa! :) Ja również uwielbiam posty stosikowe... ;)

      Usuń
  71. Czytalam Tak blisko i serdecznie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz? O! :) To nie mogę się doczekać lektury...:)

      Usuń
  72. I u mnie na półeczce dwie Elizabeth Haran czekają, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie? Do mnie jeszcze nie dotarła ta druga.... zajrzę do Ciebie na recenzję ;)

      Usuń
    2. Mam "Szept Wiatru" i "Pod Płonącym Niebem", ale kiedy przeczytam... ;) Wiesz jak t jest przy stosikach. Najpierw opróżniam stosiki z pożyczonych, czy wypożyczonych, a własne, niestety, czekają, bo mogą ;)

      Usuń
  73. Jakie stadko słodkich książek <3

    Chcę je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Słyszałam, że "Dziesięć płytkich oddechów" jest wartych przeczytania, ale z własnego doświadczenia mogę wypowiedzieć się jedynie o "Buszującym w zbożu", który nie przypadł mi do gustu w ogóle i nie wiem czym tu się zachwycać?! :(

    lavinias-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie mimo wszystko Buszujący intryguje.... :) Ale słyszałam już wiele opinii, że jednak nie jest taki, jak był kiedyś ;) Wiadomo - upływ czasu swoje robi :)

      Usuń
  75. stosik imponujący, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  76. Widzę, że w Twoim stosiku tez znajduje się "Szept wiatru", tak jak u mnie :). Niedługo tę książkę przeczytałam i zamieszczę recenzję. Ogólnie bardzo ciekawy stosik. Widzę parę książek, które zamierzam przeczytać np. "Laura", "Na krawędzi nigdy"... Miłej lektury :)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wypatrzyłam Hopeless - mam na półce, czeka na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Chciałabym przeczytać recenzje Hopelless, bo nie jestem jeszcze przekonana do tej ksiażki.

    OdpowiedzUsuń
  79. Również jestem ciekawa, co napiszesz o Hopeless :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapraszam na konkurs!

    http://cienwlasnychmysli.blogspot.com/2014/08/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  81. Imponujące stosisko! ;)
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Z tego stosu (a raczej stosiska) najbardziej ciekawą mnie: "Buszujący w zbożu" (czytałam skrajne opinie), "Dziesięć płytkich oddechów" i powieści Pani Witkiewicz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...