poniedziałek, 1 września 2014

Konkurs dla blogerów od Wydawnictwa Replika!

Z okazji zbliżającej się premiery książki 
pt. "Benedict Cumberbatch. BIOGRAFIA" autorstwa Justina Lewisa 
Wydawnictwo Replika organizuje konkurs dla blogerów


Do wygrania jest aż 10 egzemplarzy biografii !


Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie?
Regulamin znajdziecie na poniższej planszy ;)



A teraz kilka słów o samej książce:

Benedict Cumberbatch. The Biography
Przekład: Marta Faber
Liczba stron: 320
Oprawa: twarda + obwoluta
Kategoria: literatura faktu, biografie i dzienniki


Poznaj Benedicta „Sherlocka” Cumberbatcha! 

Aktora znanego i uwielbianego przede wszystkim jako odtwórcę postaci Sherlocka Holmesa w bijącym rekordy popularności serialu BBC. 

Detektyw, potwór, adwokat, naukowiec, malarz, komik, szpieg – lista rewelacyjnych ról Benedicta Cumberbatcha jest długa. Grał już ikoniczne osobowości współczesnego świata, postaci historyczne i kultowych bohaterów literackich. 
Wciąż rosnącą popularność zawdzięcza udziałowi w filmach:  „Piąta władza”,  „Zniewolony. 12 Years a Slave”,  „Sierpień w hrabstwie Osage”, „W ciemność. Star Trek” czy „Hobbit”. 
Bez wątpienia jednak największą sławę przyniosła mu tytułowa rola współczesnego, ekscentrycznego detektywa w serialu „Sherlock”. 

Barwne życie osobiste tego idola kobiet oraz wspaniała, błyskotliwa kariera aktorska czynią Benedicta Cumberbatcha idealnym bohaterem fascynującej książki. 

Prawdziwa gratka dla fanów Benedicta Cumberbatcha! 
Jedyna taka biografia! 



Link do pełnej zapowiedzi książki na stronie Wydawnictwa Replika: KLIK

__________________


Aaa! Szczerze? Przepadłam ;)

W związku z tym, że uważam się za fankę (i to taką przez duże "F") po prostu nie mogłam, no nie mogłam przejść obok TAKIEGO konkursu obojętnie! :)

A jak będzie u Was, skusicie się? ;)

14 komentarzy:

  1. To coś w sam raz dla Ciebie, mam nadzieję, że wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego aktora. W roli Sherlocka wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się skusiłam :) 10 egzemplarzy - może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się raczej nie skuszę :) Ale za Ciebie trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Twoje zwycięstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W dalszym ciągu zastanawiam się nad wzięciem udziału w tym konkursie :) Postać znana i powszechnie lubiana, ale nie jestem do końca przekonana, czy chciałabym o niej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, konkurs o konkursie, o którym na stronie Repliki nie ma słowa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to i tak do konkursów szczęścia nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mam zamiar dzisiaj lub jutro wrzucić post odnoście tego konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam zbyt wielkiego szczęścia do konkursów, a i tematyka nie moja, więc się raczej nie skuszę ;) Ale uczestnikom życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje autorskie wyzwanie - ZAPRASZAM!
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/09/02/moje-autorskie-wyzwanie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Very useful info particularly the last part :) I care for
    such information much. I was seeking this certain information for a long time.
    Thank you and best of luck.

    Check out my weblog ... sizegenetics device

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...