piątek, 19 września 2014

[zakończony] Konkurs z okazji 100 000 wyświetleń!



Zapraszam na konkurs z okazji 
100 000 odsłon bloga!



Moi drodzy! 
Nie spodziewałam się, że to nastąpi tak szybko :) 

Zaledwie 2 miesiące temu świętowaliśmy wspólnie pół roku istnienia bloga, a już dzisiaj chciałabym Was zaprosić na kolejne święto, tym razem wyświetleniowe! 
Jakże piękne i ważne, nie tylko dla mnie ;) 

Konkurs, który właśnie przygotowałam to moje podziękowanie dla Was - czytelników mojego bloga i wiernych obserwatorów za to, że jesteście ze mną i poświęcacie mi swój czas, myśli i uwagę. To także podziękowanie za tę każdą cyferkę w liczniku odsłon... 
Dziękuję Wam serdecznie! To dzięki Wam mam chęci i motywację do tworzenia tej strony! :)



Żeby wziąć udział w konkursie należy: 
na adres recenzje.ami@gmail.com przesłać odpowiedzi na pytania konkursowe z zaznaczeniem wybranej grupy i wyborem jednej preferowanej nagrody.
W tytule wiadomości wpiszcie "100 000" :)

Pytania nie są trudne, a wszystkie odpowiedzi zapewniam, że są umieszczone na blogu, wystarczy tylko poszukać ;) Mała podpowiedź: zachęcam do korzystania z zakładki "Spis Recenzji A-Z" oraz etykiet w stopce bloga ;)
Mam także cichą nadzieję, że takie poszukiwanie sprawi Wam frajdę i przyjemność ;)

I jeszcze jedna ważna informacja: można odpowiedzieć na pytania do wszystkich grup i tym samym wziąć udział w losowaniu większej ilości nagród - maksymalnie 3 - po jednej z każdej grupy ;)

czyli, mówiąc w skrócie:
wybierasz nagrodę, odpowiadasz na pytania z jej grupy, przesyłasz odpowiedzi do mnie mailem i już! a, no i możesz tak zrobić do kilku grup ;) 
Ale uwaga! Jedna osoba może się zgłosić tylko jeden raz do tej samej książki.



grupa I
"Na krawędzi nigdy" J.A. Redmerski
"Zabłądziłam" Agnieszka Olejnik
"Szeptem" Becca Fitzpatrick
"Sekret Julii" Tahereh Mafi


Pytania dla grupy I:
  1. Jak nazywa się kot Lucy Silchester, jednej z głównych bohaterek powieści Cecelii Ahern?
  2. Numer 21 to bohater jednej z książek Quicka, której?
  3. Hazel Grace, bohaterce "Gwiazd naszych wina" zawsze wiernie towarzyszyła butla tlenowa o wdzięcznym imieniu. Jak brzmiało to imię?
  4. Na Blue, głównej bohaterce Króla Kruków ciąży klątwa, jaka?
  5. Salla Simukka stworzyła barwną trylogię o Lumikki Andersson. Dlaczego nazywana jest "barwną"?
  6. Emmici i Refaici to bohaterowie pewnej 7-tomowej serii, której akcja dzieje się w Londynie. Jak brzmi tytuł pierwszego tomu tego cyklu?


grupa II
"Zatoka tajemnic" Rosanna Ley
"Dzień dobry, kochanie" Elisa Amoruso
"Moja cesarzowa" Da Chen
"Szept wiatru" Elizabeth Haran



Pytania dla grupy II:
  1. Główna bohaterka "Samolotu bez niej" miała dwa imiona, jakie?
  2. W książce "Wrócę po ciebie" G. Musso kilkukrotnie powtórzył jeden dzień, jaki to był dzień?
  3. Aidan Cross, bohater "Rozkoszy nocy" był Strażnikiem ... (czego?)
  4. Jaki kolor włosów ma Salomea Przygoda, główna bohaterka "Nomen Omen"?
  5. Tytuł jedynego e-booka który zrecenzowałam na tym blogu, to?
  6. Autorka Joyce Maynard, w wieku 18 lat była związana ze znacznie starszym od siebie autorem. Jak nazywał się ten autor?


grupa III
"Łosoś norwesko-chiński" Michał Krupa
"Jedenaście" Mark Watson
"Pierwszy śnieg" Jo Nesbo
"Szczęśliwa ziemia" Łukasz Orbitowski


Pytania:
  1. Filmowy Wilk z Wall Street to? (imię i nazwisko aktora)
  2. Michał, bohater jednej z książek Michała Krupy długotrwale leczył uzależnienie od...? 
  3. Od jakich słów pochodzi nazwa serii "eXst eXiste", której pierwszym tomem jest "Krwawy umysł"?
  4. Jak ma na imię "Ona" tytułowa bohaterka książki H. Ridera Haggarda?
  5. "Cisza. Otula mnie. Miękka. Lepka. Straszna. - Boję się..." - to cytat wprowadzający do jakiej książki? 
  6. Komu przypisuje się zasługę stworzenia wizerunku Sherlocka Holmesa w czapce z dwoma daszkami i pelerynie?



Kto wygra?
Dla każdej grupy przygotuję losowanie i wylosuję jedną osobę, 
a więc - będzie 3 szczęśliwców! :)



Będzie mi bardzo miło, jeżeli dodasz mój blog do obserwowanych i udostępnisz informację o konkursie na swoim blogu, facebooku, google+ i innych tym podobnych miejscach w sieci :) 
Jako baner proszę o wykorzystanie poniższego zdjęcia i podlinkowanie go do tego postu:



Konkurs trwa od dzisiaj do 21 października do północy. 

Wyniki ogłoszę w ciągu trzech dni od daty zakończenia konkursu.

Nagrody prześlę na mój koszt listem poleconym.
Warunkiem otrzymania jest adres korespondencyjny na terenie Polski.

Powodzenia! 

41 komentarzy:

  1. Wysłałam. Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak pokaźnej liczby wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej liczby wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się zastanowić nad konkursem ;) I grupy na pewno nie wybiorę, bo mam dwie z tych ksiązek, ale inne mnie interesują. Jak znajde odpowiedzi na pytania, to wyślę:) gratuluję tylu wyświetleń! Jak Ty to zrobiłaś w tak krótkim czasie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff, udało mi się znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania. Gratuluję liczby wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi wyślę późnym wieczorem.
    Świetny pomysł z tym konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Bardzo fajny konkurs:) Tylko nie wiem, czy wezmę udział, czy też dam szansę innym :) Pomyślę :) Tak bez podglądania to bym najwięcej odpowiedzi znała do zestawu ostatniego :) Ale nagrodę bym wolała z pierwszego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj, muszę koniecznie wziąć udział ;)) Jak tylko znajdę wolną chwilę to poszukam odpowiedzi ;) A Tobie gratuluję tylu wejść! Sama radość dla bloggera :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę dwie a nawet 3 poszukiwane przeze mnie książki. Nie ma bata, osram się zesram a wezmę udział no i mam w końcu motywację by nadrobić zaległości w czytaniu które mnie cholernie irytują... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Na pewno nadeślę odpowiedzi w ramach konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje wiernych czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na konkurs :)
    Pod wieczór spróbuję szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł na konkurs! Ja niestety spasuję, bo książki-nagrody albo czytałam, albo mam, albo mnie nie interesują. Ale pozostałym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkursik już dodaję do zakładki na moim blogu i z pewnością gdy tylko będę mieć troszkę czasu, postaram się wziąć w nim udział. :) Ale tobie przede wszystkim GRATULUJĘ tak wielkiego wydarzenia! 100 000 wyświetleń to naprawdę jest coś! A nawet większe COŚ. :D
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny konkurs, jeszcze lepszy wynik - szczere gratulacje :)
    odpowiedzi wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pomysłowości i imponującej liczby wyświetleń kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. No fajny konkurs mam niestety probllem z jednym pytaniem

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję 100 000 odsłon, to jest coś ;)
    życzę wszystkim powodzenia i oczywiście udostępniam, sama nie biorę udziału, bo książki, które mnie interesują mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę jeszcze więcej sukcesów :) Tyle ciekawych książek do wygrania, które są na mojej liście do przeczytania, że nie wiem na którą się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chciałabym w końcu przeczytać "Zabłądziłam", więc postaram się znaleźć czas na znalezienie i przesłanie odpowiedzi. Gratuluję takich cudownych statystyk! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny konkurs :) Ja nie będę uczestniczyć, bo akurat nic dla siebie nie wypatrzyłam, ale pogratuluję Ci tej liczby wyświetleń! Byle tak dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł z tym konkursem!
    Na pewno wezmę w nim udział!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny konkurs i naprawdę sprawił mi frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wysłane :) Fajnie się szukało odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, a nad odpowiedziami muszę się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi znalezione i wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi wysłane.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wysłane :)
    Aaa teraz przyda się odrobina szczęścia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...