niedziela, 7 września 2014

Projekt "Maślana - Czas pokoju"


Wejdź w nieznany, mroczny i psychodeliczny wymiar, który dla jednych jest czymś normalnym a dla innych nocnym koszmarem. 
Poznaj świat Maślany - pierwszego, polskiego zabójcy władającego lepiej mieczem niż ojczystą mową.



Drodzy Czytelnicy!

Swoim patronatem medialnym objęłam projekt mający na celu wydanie najnowszej książki Michała Krupy, pt. "Maślana - Czas pokoju"

Jak dotąd mogliście przeczytać na moim blogu recenzje dwóch poprzednich książek autora, tj: 

Obie przyjęłam z wielkim entuzjazmem, mimo, że ich tematyka jest skrajnie różna, bowiem Michał Krupa to autor, który po mistrzowsku potrafi wykorzystać swój dar obserwacji wszelkich ludzkich przywar, a do tego - świetnie broni się tekstem ;) Talentu pisarskiego absolutnie odmówić mu nie można, a poza tym, posiada jeszcze dwie fascynujące i tak poszukiwane w literackim świecie cechy - zdolność do błyskotliwej ironii i skłonność do dygresji. Jednym słowem Michał Krupa to pisarz, który (jak sam to ujmuje) "pisanie traktuje jako odskocznię od codziennej codzienności" i za punkt honoru objął sobie ukazanie swojego zakręconego świata szerszemu odbiorcy. 

Autor podjął ryzyko i umieścił projekt na stronie wspieram.to - wszelkie szczegóły możecie przeczytać tutaj: https://wspieram.to/2297-maslana-czas-pokoju.html 



Ale czym tak właściwie jest wspieram.to?

Platforma wspieram.to daje możliwość finansowania społecznościowego kreatywnych pomysłów, jak również - poprzez udostępnienie ich twórcom przestrzeni do zaprezentowania swoich idei - ułatwia ich promocję w mediach społecznościowych. 

Co jest ważne w platformie wspieram.to? Fakt, że pomysł musi zebrać całą założoną wcześniej, potrzebną do realizacji sumę, by twórca otrzymał pieniądze. W momencie, gdy projekt nie uzyska pełnego finansowania przed końcem czasu - wpłaty wracają na salda wspierających, skąd mogą nimi swobodnie dysponować wspierając kolejne kreatywne projekty, bądź wypłacić środki z salda na swoje konto bankowe. 



A teraz kilka słów od autora:

O  CZYM JEST KSIĄŻKA?

Książka, a raczej cykl przedstawia przygody polskiego, płatnego zabójcy. Jest on typowym samotnikiem. Nie posiada przyjaciół ani nawet znajomych. Jest jednak znanym i cenionym mieczem dla którego honor i doprowadzenie zlecenia do końca, jest najważniejsze. 

Maślana, mimo swojego przezwiska, ma wysoką renomę i znany jest z tego, że nie wtyka nosa w nie swoje sprawy. "Życie jest proste i nie należy go sobie komplikować". Między innymi tak brzmi jedno z jego praw życiowych. Niestety, przyjmując zlecenie od mafiozy, które brzmiało "Pilnuj tej drogi leśnej i każdego kto się na niej pojawi zabij", życie Maślany komplikuje się do granic absurdu. Miecz wsparty bagnetem oraz niespodziankami ukrytymi w wielkim, skórzanym płaszczu, będzie miał wiele pracy walcząc najpierw z potworami-ludźmi, zmienionymi pod wpływem pewnego specyfiku, potem samymi ludźmi Wiciewskiego-owego mafiozy.

Na to wszystko wchodzą inwestorzy z Izraela ze swoimi Żydami ninja, policjanci posiadającymi ogromną siłę rażenia i... Magdalena. To dla niej Maślana z pozoru zimny człowiek, rzuci się w wir walki. To dla niej poświęci pieniądze i wolność oraz zaryzykuje własne życie. Czyżby lód w sercu zatwardziałego mordercy zaczął kruszeć? Czy jest możliwe by Maślana - stary kawaler i samotnik, mógł zakochać się w Pani naukowiec?

Poznaj świat w którym życie ludzkie warte jest tyle, ile ktoś za nie zapłaci. Wejdź w nieznany, mroczny i psychodeliczny wymiar który dla jednych jest czymś normalnym a dla innych nocnym koszmarem. Poznaj świat Maślany - pierwszego, polskiego zabójcy władającego lepiej mieczem niż ojczystą mową.




NA CO ZBIERAM FUNDUSZE?

Nawiązałem kontakt z wydawnictwem Psychoskok, które skłonne jest pokryć połowę kosztów związanych z wydaniem książki. Całość to 5850 zł. Moja część, na którą zbieram fundusze, pokryje:

  • korekta i redakcja techniczna 
  • skład i łamanie  
  • okładka 
  • druk  

Razem 2 925 zł brutto (Prowizja portalu, operatora płatności oraz doliczony podatek dochodowy wynoszą dodatkowo 904,72 zł)


CO W ZAMIAN?

Każdy kto zasili projekt, niezależnie od kwoty otrzyma podziękowania drogą meilową oraz pojawi się na liście darczyńców ogłoszonej na profilu na Facebook oraz blogu autorskim.

  • Przy wpłacie od 30 do 50 zł - książka w formacie PDF
  • Egzemplarz książki z dedykacją autora otrzyma osoba której wpłata wyniesie od 50 do 100 zł
  • Osoby/firmy wpłacające od 100 do 500 zł, mogą być pewne, że ich nazwisko/ nazwa firmy, pojawią się na okładce książki.
  • Dla osób/firm wspierających projekt kwotą 500 zł i większą, przeznaczone będzie specjalne miejsce na okładce na ich nazwisko, lub logo firmy.
  • Dodatkowo informacja o mecenasach sztuki dotrze do portali społecznościowych wraz z wydaniem książki.


____________________________


Autor ma 40 dni na zebranie określonej kwoty - chciałabym Was szczerze zachęcić do udziału w tym wyzwaniu oraz poprosić o wsparcie dla tej inicjatywy. Nawet najmniejsza, symboliczna suma wspiera projekt! Jeżeli finanse nie są Twoją mocną stroną, a chcesz pomóc - prześlij linka dalej! :)


Szczegóły projektu znajdziesz tutaj: 


A jeżeli zależy Ci na bezpośrednim kontakcie z autorem, lub masz jakieś pytania/wątpliwości - możesz skontaktować się poprzez jego e-mail: krupamichal@hotmail.com  
lub odwiedzając jego blog: michal-krupa.blog.pl 

Autor obiecuje odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące projektu i nie tylko ;)


Projekt trwa do 13 października 2014 roku!


Pomożecie? ;)
Proszę - udostępnijcie tę informację dalej!

12 komentarzy:

  1. Przeczytałabym tę książkę, ale raczej nie jestem w stanie wesprzeć autora finansowo, mam jednak nadzieję, że znajdą się chętni ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem w stanie przekazać pieniędzy, ale lubię czytać książki polskich autorów, więc z pewnością sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wsparłbym autora, no, ale niestety.... biedne życie ucznia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry, ale czy zbrodnie można nazwać "przygodami" i czy płatny zabójca może być pozytywnym bohaterem, kierującym się "honorem"? Jak dla mnie, mimo ze to tylko fikcja literacka, jest to pomysł, którego nie popieram z moralnego punktu widzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam piętnaście lat i moje fundusze są ograniczone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne odczucia co joly_fh, nie każda książka powinna być wydana, a jeśli jeszcze chodzi o wspieranie tych, które może nieświadomie szerzą coś niemoralnego... Nie mnie to roztrząsać:) jeśli to jest marzenie autora by wydał ksiązkę, to oby się ziścilo. I mam nadzieję, że zasili te lepsze szeregi polskiej literatury

    OdpowiedzUsuń
  7. Udostępniłam wszędzie gdzie tylko mogłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja jest naprawdę bardzo pomysłowa i dobra i z całą pewnością będę trzymała kciuki, by autorowi udało się zebrać fundusze. ;) Ja niestety nie jestem w stanie pomóc. :(
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja niedługo postaram się choć minimalnie pomóc, pewnie będzie to tylko kropla w morzu, ale jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przelałem pięć zł. Bez przesady od tego nie zbiednieję a fajnie czuć, że się komuś pomaga. Jak będzie trzeba to wspomogę nawet jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że dopiero dziś to przeczytałam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy projekt, mam nadzieję, że autorowi uda się zebrać brakującą sumę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...