niedziela, 26 października 2014

100 000 | Wyniki!


w y n i k i !

Moi drodzy! :)

Zapraszam Was na wyniki konkursu ogłoszonego tutaj: 100 000 wyświetleń!

Konkurs, który wtedy przygotowałam, był moim podziękowaniem dla Was - Czytelników mojego bloga za to, że jesteście ze mną i poświęcacie mi swój czas, myśli i uwagę. Otrzymałam wiele, wiele naprawdę świetnych zgłoszeń! Do każdego z Was wysłałam także wiadomość zwrotną z informacją, czy zgłoszenie zostało przyjęte czy też nie - niestety zdarzyło się kilka zgłoszeń z nieprawidłowymi odpowiedziami - ale w takich przypadkach znalazłam rozwiązanie zadowalające (mam nadzieję) obie strony ;) Serdecznie Wam dziękuję za tak żywy odbiór konkursu, a także za wszystkie ciepłe słowa, wyrazy uznania i gratulacje które od Was otrzymałam - to właśnie dzięki Wam mam chęci i motywację do tworzenia tej strony! Cieszę się przeogromnie, że poszukiwanie i przygotowywanie odpowiedzi na pytania konkursowe dało Wam tyle radości - taki właśnie był mój zamysł ;) Czytanie ich było moim niezastąpionym poprawiaczem humoru. Jesteście absolutnie fenomenalni i bardzo żałuję, że nie mogę tych nagród rozlosować więcej... ale - do rzeczy!


Przejdźmy do ogłoszenia zwycięzców!

Za maszynę losującą posłużyła moja dłoń wraz z różnymi wieczkami pudełek ;)
Nie przedłużając - zapraszam na przebieg losowania. 

Poniższe zdjęcia przedstawiają poszczególne jego etapy: 

Wszystkie 124 zaakceptowane zgłoszenia wydrukowane i przygotowane do cięcia ;)



Tak prezentują się wszystkie już wycięte losy:


Posegregowałam je do poszczególnych grup:


Przygotowałam maszyny losujące ;)



I przeszłam do losowania!

Wybaczcie to "zażółcenie" ale z uwagi na porę dnia, światło słoneczne przestało być zadowalające ;)
Mam nadzieję, że nie sprawi to żadnej trudności z oczytaniem zwycięzców...

grupa I


grupa II


grupa III



Serdecznie Wam Gratuluję! 

I już ślę do Was maile ;)
Na adresy pocztowe oczekuję 3 dni od daty ogłoszenia wyników.


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie i cieszę się, że ze mną jesteście! :) 

41 komentarzy:

  1. gratuluje :) niezla zabawa byla :D Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Zgłosiło się mnóstwo osób i maszyny losujące sprawdziły się jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratki :) ależ papierowe szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Dużo uczestników :)
    Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęśliwcom! :)
    Masz bardzo ładne wieczka od pudełek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję!
    E-mail już w drodze :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Ami - gratuluję odwiedzin - świetny wynik!
    A szczęśliwcom gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ miałaś pracy... :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeeeeeej! Niesamowite! Strasznie, strasznie dziękuję! Jestem absolutnie zaskoczona, ale w pozytywny sposób ^^
    Gratuluję pozostałym zwycięzcom, a Ami życzę kolejnych wspaniałych wyników blogowych i niesłabnącego entuzjazmu! :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomość wysłałam.
    Jestem bardzo szczęśliwa :)
    Gratuluję pozostałym zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że się mi nie uda! Ale co tam! następnym razem! :D gratulacje :) i mogłabyś napisać odp na pytania? bo nie byłam pewna czy na wszystkie odpowiedziałam prawidłowo a mnie to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej i gratuluję Tobie tylu wyświetleń! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nagrodzonym :) Miałaś naprawdę świetny pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne książki były do wygrania ~♥~ Gratuluję szczęśliwcom

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycięzcom! Ale były genialne nagrody ;)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic nie wygrałam ojej:((((((
    Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany ile odwiedzin! ;D Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwycięzcom gratuluję wygranej a Tobie wytrwałości w wycinaniu tych skrawków. Ja chyba bym się poddała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...