środa, 8 października 2014

Deadline Maślany!

Kochani!

Jakiś czas temu, a dokładniej - tutaj - informowałam Was o ciekawej akcji mającej na celu - co tu dużo mówić - materializację Maślany! Maślana to bohater (trzeciej ogólnie - poprzednie to: "Cześć, mam na imię Michał" moja recenzja (klik) oraz "Łosoś norwesko-chiński" moja recenzja (klik)pierwszej z trzytomowego cyklu książki Michała Krupy - pod tytułem "Maślana-czas pokoju". Jak sam autor przyznał w pewnym wywiadzie*: "(...) stworzenie głównego bohatera tej książki jest efektem przeczytania wszystkiego co pojawiło się w Polsce Miroslava Zambocha. Podjąłem także współpracę z młodym, ale bardzo zdolnym grafikiem, który już zaprojektował okładkę. Reasumując. Dzieje się wiele, nawet bardzo wiele. Piszę dużo, a jeszcze więcej tworzę w głowie" - jednym zdaniem: Michał Krupa to pisarz, który nie boi się odważnie sięgać po swoje marzenia! Takie akcje jak projekt Maślany zasługują na odzew i wsparcie ze strony kulturalnego światka. Zatem pomóżmy! :)

Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak:



Podsumowując: Maślana zmaterializował się już w 90%! 
super/świetnie/cudownie tak? TAK! Ale na taką pełną radość jeszcze za wcześnie, bo...
...jest też druga strona medalu - zostało 5 dni do końca akcji i brakuje 10%!

Zatem pomóżmy! 

Do osiągnięcia zamierzonego celu zostało już tak niewiele, nie pozwólmy by przez tak znikomą liczbę czyjeś marzenie legło w gruzach!

Szczerze Was zachęcam do udziału w tej świetnej akcji. Autor poniósł naprawdę wielkie ryzyko tworząc ten projekt i zasługuje na wsparcie. Wbrew pozorom wydanie własnej książki łatwe nie jest... a w tym przypadku każda, nawet najmniejsza, symboliczna suma może zdziałać cudaNo a poza tym, czy wspominałam Wam, że każdy kto zasili projekt - niezależnie od kwoty - dostanie opowiadanie pdf o dodatkowych przygodach Maślany oraz otrzyma podziękowania drogą mailową, a także pojawi się na liście darczyńców ogłoszonej na profilu FB oraz blogu autorskim? :)

Pozostało zaledwie kilka dni projektu, cel jest już niemal na wyciągnięcie ręki, brakuje tak niewiele... Pozwolę sobie zacytować słowa autora: "Ta książka to coś więcej, niż tylko następna. Mam nadzieję, że się uda"Ja również mam nadzieję, że się uda! Proszę prześlijcie i udostępnijcie tę informację gdzie tylko się da - pomóżmy Michałowi i Maślanie!


Ja już wsparłam Maślanę, a Ty? ;)

link do projektu na platformie wspieram.to: klik


* link do wspomnianego wyżej wywiadu - klik

9 komentarzy:

  1. Mam szczerą nadzieję, że projekt zostanie ukończony w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczę co się da zrobić ;)
    www.blog-ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam i wierzę, że się uda. Sprawdzałam, ale może nie doczytałam, ale sms-ów nie można wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępne formy płatności to: przelew, karta, paypal
      niestety jak na razie nie ma możliwości wsparcia projektu smsem

      Usuń
  4. O, to w moim przypadku pewnie przelew :) może spróbuję. Kibicuję Autorowi, ma świetny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba też zdecyduję się wspomóc autora, choć niczego na razie nie obiecuję. Jeśli uda mi się wyskoczyć jutro do banku, wpłacę odpowiednią kwotę na konto twórcy Maślany. Mam nadzieję, że uda się doprowadzić ten projekt do szczęśliwego końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi się gorąco wokół Maślany. Ja wpłaciłem na początku symboliczne pięć złotych, ale widzę, że brakuje mu tak niewiele , wiec wesprę go jeszcze raz. Trzeba sobie pomagać prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dopiero teraz weszłam sobie na platformę, patrzę a tam: 113%! Serdecznie gratuluję! :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...