sobota, 4 października 2014

Stosik 7/2014


Stosik jaki jest i co zawiera - każdy widzi ;)

Ujęty na powyższym zdjęciu zbiór prezentuje kilka egzemplarzy recenzenckich oraz całe mnóstwo moich prywatnych zdobyczy z czego jestem niesamowicie dumna :) Recenzje takich książek jak: Zła krewMara Dyer. TajemnicaOpętana, czy Czarne skrzydła - mogliście już czytać na moim blogu. Kto nie czytał - to serdecznie zapraszam ;) Jeżeli chodzi o resztę, to ze strony prawej wyłaniają się moje zakupy zrobione na szalonej promocji -40% Fabryka Słów (Jadowska i Evanovich to jakieś totalne szaleństwo, bo wielokrotnie zarzekałam się, że nie będę ich czytała!). Szczerze mówiąc nie wiem czy nie skuszę się na coś znowu... ;) tym bardziej, że promocja trwa do 9.10! Kto nie widział informacji na moim fanpejdżu - to informuję, że na stronie swiatksiazki.pl pod linkiem (klik) można konkretnie wyczyścić portfel! :) Jeżeli zaś chodzi o stronę lewą, to wyraźnie wyłania się tutaj grzbiet Dworku Longbourn - pierwszego dziecka Wydawnictwa Czwarta Strona. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że książka jest naprawdę przepięknie wydana! Polecam zajrzeć do księgarni i podotykać ;) Kolejny Wiśniewski do kolekcji, a także m.in. Miniaturzystka od Wydawnictwa Literackiego - egzemplarz przedpremierowy (premiera 6.11) oraz Fanaberia - której stawiam dość duże wymagania... Za to na samej górze leży moja duma i prawdziwa perełka - biografia Benedicta Cumberbatcha, którą udało mi się wygrać w konkursie Wydawnictwa Replika! :) 


Które książki z powyższych macie i polecacie, a może odradzacie? ;)
A na które egzemplarze już zacieracie łapki? ;) 

Piszcie! :)

134 komentarze:

  1. wooow, co za stosik :) Nic nie czytałam :( Ale największą chęć mam na ,,Czarne skrzydła" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czarne skrzydła" naprawdę polecam. To bardzo dobra i głęboka książka, do tego pięknie wydana :) Jeżeli nie czytałaś mojej recenzji - to zachęcam ;)

      Usuń
  2. Sama nie mogłam sobie odmówić nowego wydania Grzędowicza i podobnie jak Ty mam pierwszy tom :D Niemniej czuję się strasznie zawiedziona, że nie mam "Siewcy wiatru" i "Achaji" - muszę to zmienić jak najprędzej! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzędowicz kusi mnie Panem Lodowego Ogrodu odkąd zobaczyłam tę nową szatę graficzną! Jest tak fantastyczna i tak cieszy moje oczy, że gdy wyjęłam ten tom z paczuszki to nie mogłam przestać dotykać ;D Fabryka Słów stawia na piękne wydania, co dodatkowo kusi ;) Siewca wiatru też pięknie wydany... Uwielbiam te "zintegrowane okładki"! :) Ty też? Koniecznie daj mi znać, jak kupisz! ;)

      Usuń
    2. Dokładnie tak - uwielbiam podobnie jak Ty! Takie wydania można macać i macać ;D Mój Grzędowicz też już został porządnie wypalcowany przeze mnie. Fabryka Słów bardzo się stara aby zachęcić czytelników i ich ogołocić z pieniędzy ;D "Siewcę..." koniecznie muszę nabyć, no nie ma innej rady.

      Usuń
  3. Cóż za cudowne stosisko ^_^. U mnie też we wrześniu przybyło dużo książek. I w końcu mam swoją "Mare Dyer" i "Czarne Skrzydła". Nie mogę się doczekać kiedy przeczytam :). Podebrałabym Ci Alice Munro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, dziękuję :) sama też lubię oglądać stosiki :) ale spodziewam się, że w październiku przypłynie do mnie więcej książek - nastawiam się na wielkie zakupy ;D tylko, że nie mam gdzie już ich kłaść... ;) Jestem bardzo ciekawa Twoich recenzji Mary i Skrzydeł - powiadom mnie koniecznie jak przeczytasz, chętnie wymienię poglądy :)

      Usuń
  4. Promocje na stronie Świata Książki kocham i nienawidzę - praktycznie przez całe wakacje zarzekałam się, że nic nie kupię, a tu nagle: "O, książki za 10 zł! O, -40%!" I tak jakoś zleciało. Z promocji fabrycznej jeszcze co prawda nie korzystałam, ale kto wie, może się skuszę jak już przeczytam pierwszy tom cyklu o Dorze Wilk. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, obkupuję się u nich konkretnie :) ostatnim razem na promocji tytułów Bukowego Lasu, tylko szalenie żałuję, że nie skusiłam się na Marię Antoninę - widziałam, że Tobie udało się je zdobyć, i bardzo zazdroszczę ;) też masz Złodzieja dusz? o, to musisz podzielić się ze mną wrażeniami :)

      Usuń
  5. Czarne skrzydła chętnie bym przeczytała :)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne skrzydła polecam serdecznie, i zapraszam na swoją recenzję - jeżeli nie czytałaś ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Ja zdecydowanie Marę bym Ci zabrała!
    Miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mara wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, a do tego ta okładka... ;) zapraszam na swoją recenzję :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  7. Piękne nabytki, również widziałam tą promocję Fabryki słów i się zastanawiam czy nie targnąć się na większe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalej, a co ;) Taka promocja, szczególnie na tytuły Fabryki Słów nie zdarza się często... ;)

      Usuń
  8. A mnie najbardziej interesuje Pan Lodowego Ogrodu:) Wiele razy chciałam kupić, ale zawsze się boję, że to nie dla mnie, choć nie raz mi polecano:) Daj znać jak przeczytasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Lodowego Ogrodu w tym nowym ubranku jest niezwykle kuszący :) Oczywiście, na pewno dam znać! :)

      Usuń
  9. Ale cudny stosik! Podkradłabym najchętniej "Dworek Longbourn", "Czarne skrzydła" i "Niesamowite opowieści" najchętniej! Miłej lektury :)
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne skrzydła już czytałam i mogę szczerze polecić - lektura naprawdę warta przeczytania! Dworek - powoli się przymierzam, a Opowieści jeszcze nie wiem kiedy "dotknę" - aczkolwiek poinformuję o publikacji recenzji! ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  10. Z komórki czytam, więc mało z tego zdjęcia widzę, ale po grzbietach zgadując - raczej nic z tego nie mam. Stosik pokaźny... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że jednak coś znasz... ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Ale duży stosik! Zazdroszczę kilku tytułów. Kurczę, lecę na te promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć, leć - warto! Takie okazje nie trafiają się często :) I koniecznie wróć powiedzieć mi co kupiłaś! :)

      Usuń
    2. Pytałaś o moje zakupy z Fabryki ;) na razie nie zrobilam żadnych, promocje są super, ale nie znalazłam nic takiego ,co bym chciała na juz. Mam jeszcze kilka dni do namysłu, więc się zastanowię, ale w czasie wakacji kupowałam tyle książek, że teraz się wystrzegam sięgania po tytuły, których nie mam na liście Must Have :D

      Usuń
    3. zazdroszczę samozaparcia! ja, jeżeli chodzi o książki, to potrafię zupełnie stracić głowę i kupić kilka pod wpływem impulsu, a później położyć je na półkę a naklejką "czekają na pięć minut swojej chwały" ;) moje uzależnienie od zakupów książkowych naprawdę zaczyna straszyć otoczenie ;D także jeżeli masz jakąś receptę - podziel się ze mną! będę wdzięczna :) a te które kupowałaś w wakacje - wstawiałaś stosiki? zajrzałabym pocieszyć oczy :)

      Usuń
  12. Mam biografię, też z konkursu ;) A łapki zacieram na Marę Dyer i Czarne Skrzdła. Złą krwią też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wygrałaś Benedicta? :) Gratuluję! ja skakałam z radości w dniu gdy się o tym dowiedziałam :) tak bardzo mi zależało, teraz poluję na tę drugą: "Czas zmian" - będziesz poszukiwała? ;)
      "Złą krew" - odradzam ;)

      Usuń
    2. Też wygrałam, jednak specjalnie mi na tej książce nie zależało. Trochę nie rozumiem tych 'ochów' i 'achów'. Ale jak mnie wylosowali to przecież nie odmówię przyjęcia :) Może po przeczytaniu będę się zachwycać, kto wie. Jeśli poszczęści mi się w jakimś konkursie i wygram "Czas zmian" to nie pogardzę, ale sama z siebie ta raczej nie kupię ::P

      Usuń
  13. Widzę, że zaszalałaś. Na mojej półce stoi "Miniaturzystka" jeszcze nie przeczytana. Evanovich i Munro czytałam i polecam z czystym sumieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturzystka zapowiada się naprawdę dobrze! staram się znaleźć na nią czas :) ale chętnie przeczytam Twoją recenzję!
      cieszę się, że polecasz Evanovich, bo trochę żałuję, że kupiłam ;)

      Usuń
  14. Ale stosisko! Gdzieś mi umknęła ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umknęła? to koniecznie tam zajrzyj, jeszcze jest aktywna, może akurat coś znajdziesz dla siebie :)

      Usuń
  15. Biografię Cumberbatcha to bym Tobie podebrała! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) moja duma!
      bardzo się cieszyłam z wygranej - taaak bardzo!

      Usuń
  16. Same świetne książki tu widzę i jak przyjemnie się patrzy :) Ja chyba najbardziej chciałabym przeczytać "Czarne skrzydła" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne skrzydła już czytałam, recenzję też pisałam - zachęcam do zapoznania się z nią :)
      A książkę polecam z czystym sumieniem. Warto! :)
      PS. ja też lubię patrzeć na zdjęcia stosików ;)

      Usuń
  17. Najbardziej zazdroszczę Jadowskiej i Ziemiańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadowska to trochę przypływ szaleństwa, a Ziemiański już się czyta, i jedyne co mogę powiedzieć to, że jest... dość specyficzny ;)

      Usuń
  18. Chętnie przeczytałbym biografię Benedicta Cumberbatcha :) Pozostałe książki raczej nie w moim guście, ale takie widoki zawsze cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dotąd na naszym rynku nie było żadnej biografii Cumberbatcha, dlatego wrzesień był takim cudownym miesiącem - bo ukazały się aż dwie - teraz poluję na tę drugą ;)
      tak, tak cieszą bardzo :)

      Usuń
  19. Niezła promocja, muszę zajrzeć. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, może akurat znajdziesz coś dla siebie :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  20. Na promocję się nie skuszę, bo i bez niej mam co czytać. Kusi mnie niezmiernie tylko Biedronka, nawet nie książkami a płytami i filmami :P
    Najbardziej zależy mi na przeczytaniu "Mary Dyer", a oprócz niej to "W otchłani" oraz "Zła krew" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że ja bez niej tez miałam co czytać ;) ale rozumiem Twoje podejście - i zazdroszczę :) w Biedronce niestety nie byłam i nie mam możliwości.... bardzo żałuję! PS. jak coś w niej kupisz, daj mi znac proszę, będe się cieszyła razem z Tobą! :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wiesz, byłam dziś w Biedronce i nic fajnego dla siebie nie znalazłam. Niby kilka kryminałów, może ze dwa romanse, seria Monster High to jakaś plaga ,no i książki z przepisami na ciasta :D
      Tak samo z filmami i muzyką. Miałam ochotę na drugą część '"Igrzysk śmierci", ale w końcu tak wyszło, że nie wzięłam :)) Także niby kiermasz jakiś jest, ale jak dla mnie bez rewelacji :)

      Usuń
  21. Siewcę mam :-) Uwielbiam go <3
    A zabrałabym Ci Marę i Benedicta (przy okazji gratuluję wygranej!)... No i może jeszcze kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz Siewcę? O jak dobrze to wiedzieć! :) Jestem bardzo ciekawa tej książki. To będzie moje pierwsze spotkanie z Kossakowską.... ;)
      Dziękuję za gratulacje! :) Bardzo się cieszyłam :)

      Usuń
  22. Nie stosik, a prawdziwe stosisko! :) Niestety, nie znam żadnej z tych książek, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że moje recenzje pomogą Ci je poznać, a może nawet na którąś z nich skuszą ;)

      Usuń
  23. Fajny stosik, albo może 'stosisko' :) Życzę ciekawej lektury.
    Jestem bardzo ciekawa tej książki "Mara Dyer. Tajemnica'. Zaraz przeczytam twoją opinię, bo ją przegapiłam. Widziałam tę powieść w empiku ostatnio i zakochałam się w okładce. Jest przecudowna, z tymi metalowymi odblaskami i ciemnym tłem. Chyba kupię ją dla samej okładki, chociaż mam nadzieję, że treść też będzie niezła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka Mary jest przecudowna i tak pięknie się mieni... Mi sama książka tez się bardzo podobała, także zachęcam :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  24. Jeju, ileż tego :o Jesteś już kolejną osobą, która prezentuje taki wielki stosik! Zakupowe szaleństwo opanowało wrzesień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że październik będzie podobny ;)

      Usuń
  25. Ja również wygrałam biografię Benedicta.
    Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także wygrałaś? gratuluję! :) wiem jaka to radość :)
      dziękuję :)

      Usuń
  26. Ojej, ale Ci strasznie zazdroszczę "Dworku Longbourn", jeszcze jak wspominasz, że jest tak pięknie wydane. A na stronę Fabryki zaraz wejdę i aż się boję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dworek jest naprawdę piękny, nie tylko z zewnątrz, ale także wewnątrz - prawdziwe cudo!
      jestem ciekawa co takiego znajdziesz na promocji fabryki - koniecznie daj znać ! :)

      Usuń
  27. Ooo, ale bogactwo książek :D Ja jestem oczywiście najbardziej ciekawa Alice Munro, bo bardzo ją lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moje pierwsze spotkanie z Munro... ;) to że ją lubisz wpływa na mnie pozytywnie :)

      Usuń
  28. Zobaczymy jak zareagujesz na Stephanie Plum :D Fajnie by było, jakbyś machnęła recenzje :D Książka jak dla mnie jest typowym odmóżdzaczem. Nic górnolotnego, żadne tam wartości. Nie zmienia to faktu, że uwielbiam spędzać czas czytając serię i pani łowcy Nagród :D Co się uśmieję to moje, zwłaszcza przy Luli i babci Mazurowej (Lula się rozkręca od drugiego tomu, później? Im dalej w las tym bardziej ją kochałam). Także czekam :D Jeżeli stwierdzisz, że nie będziesz pisać opini, to napisz mi na LC w wiadomości prywatnej jak wrażenia, co Ci się podobało bądź nie podobało. Będę baaardzo wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej ;D będę pamiętała :) w Twoim konkursie też wzięłam udział!
      btw. dlaczego oddajesz śliweczkę, skoro ja lubisz?!

      Usuń
  29. Jakie cuda! Zazdroszczę "Dworku", "Miniaturzysty", "Pana Lodowego Ogrodu", Kossakowskiej i Bronte. Ze swojej strony mogę polecić "Kiedy Bóg był królikiem". Czytałam ją ostatnio i po prostu uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tego królika upolowałam chyba w Carrefourze za niecałe 10zł ;) prawdziwy interes stulecia! ;D jestem ciekawa czy mi się spodoba :)

      Usuń
  30. Nie powiem, co dobre, bo nie czytałam z tego stosu nic. Stos coraz częściej napawają mnie przerażeniem. Przypominają o tym co piętrzy mi się w pokoju i zamiast zmniejszać swoją objętość, to rośnie w oczach. Nie wiem jak pogodzić konieczność zmniejszania stosu przez czytanie z przyjemnością zwiększania przez kupowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... chyba jeszcze nie znajduję się w tym stadium, które opisujesz, ale na pewno jestem w miejscu, gdzie stosy sie piętrzą zamiast zmniejszać....
      jak pogodzić? raczej się nie da ;)

      Usuń
  31. Masz rację, jest "Kiedy Bóg był królikiem". Nie zauważyłam bo: 1) za mały ekran w komórce, 2) miałam inną okładkę, z charakterystycznym grzbietem, który mi się teraz bardzo z tą książką kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie jestem zadowolona, że zmienili grzbiet ;)

      Usuń
  32. Ciekawie zapowiada się Dworek Longbourn (wiem, że koniecznie muszę przeczytać tą pozycję) oraz zazdroszczę Ci pierwszego tomu Śliweczki. Książek jest tak wiele do czytania a czasu tak mało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliweczka zaskakuje mnie ilością tomów, albo raczej to Evanovich zaskakuje mnie swoja wyobraźnią! tak czy inaczej - mam i się cieszę (z przerwami kiedy się nie cieszę, bo dociera do mnie niezrozumienie dlaczego kupiłam mimo, że uparcie mówiłam: never?)
      Dworek polecam! :)
      PS. wysłałam Ci coś ;)

      Usuń
  33. Świetne nabytki! Zazdroszczę zwłaszcza Mary i W Otchłani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Marę polecam - mi się bardzo podobała, a do tego ta okładka... ;)
      W otchłani jeszcze nie wiem, ale okładkę też ma piękną!

      Usuń
  34. Chętnie rozkradłabym te książki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Złodziej dusz - uwielbiam, ale zakładam, że znajdziesz wady, jakie? O tym po lekturze ;)
    Dworek - mam
    Fanaberię czytam i powiem tylko tyle, że budzi mój... śmiech ;) Recenzja może w środę ;)
    Evanowich - mam i nie mogę się zabrać, ale nie dziwię się, że kupiłaś ;)
    Zaczekaj na mnie - bardzo lubię i polecam ;)
    Gratuluję biografii Benedicta, wiem że bardzo na nią czekałaś ;)
    Dzięki za link do promocji, oj jak sobie wyczyszczę portfel.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten Złodziej dusz to tak trochę przez Ciebie, wiem jaką sympatię odczuwasz do tej serii ;) trochę jestem zaskoczona, że się zdecydowałam, bo raczej twierdziłam, że nie... poczułam chyba impuls ;) oczywiście poinformuję o wrażeniach.
      Fanaberia śmiech? u Ciebie? a nie powinnaś się... bać? ;) jeszcze jestem przed lekturą, także nic nie wiem, ale z chęcią przeczytam Twoja recenzję.
      Zaczekaj na mnie aktualnie czytam, wiem, że dałaś tej książce 4/6 liczyłam na więcej ;)
      Dziękuję za gratulacje! Bardzo się cieszyłam, tak bardzo bardzo!
      I jestem ciekawa co upolujesz na Fabryce - koniecznie daj mi znać! ;)

      Usuń
    2. Miałam wielką ochotę na całą serię o Stephanie Plum, ale przyjaciółka mi to wyperswadowała. Sama ma ją na półce, więc po prostu mi pożyczy, na emeryturze jak już będę miała czas.
      Zaczekaj na mnie jest bardzo dobrą książką, ale nie najlepszą jaką czytałam w tym nurcie.
      Fanaberia ma mocne zakończenie, ale zamiast się bać wiele razy musiałam się śmiać, po prostu musiałam. Bohater ma seksistowskie poczucie humoru, ale o tym w recenzji ;)

      Usuń
  36. Wiśniewski na półce od dawna, ciekawa historia.
    Coś z prezentowanego stosiku przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem fanką Wiśniewskiego... zbieram po kolei. ;)
      co przeczytasz?

      Usuń
  37. Biografia BENA! *.* Bardzo chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjny STOS :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  39. wow to się nazywa stosisko :D życzę miłej lektury :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Och! Och! jaki masz piękny stosik, no coś wspaniałego! Benedict!! Achaja, Dworek, ale super :) zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benedict to tutaj takie największe łał chyba ;) moja perełka!
      Achaję trochę podczytuję, a Dworek jeszcze przede mną ;)
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  41. Świetny stos! :) Miłej lektury :) Musze koniecznie zajrzeć na Fabrykę Słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj zajrzyj i wróć z informacją czy coś kupiłaś ;)
      dziękuję :)

      Usuń
  42. Jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa Twojej opinii odnośnie "Fanaberii" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co takiego ma ta Fanaberia w sobie, że budzi takie zainteresowanie? ;) już niedługo będę czytała Kasiu - na pewno dam Ci znać o wrażeniach :)

      Usuń
  43. Zazdroszczę kilku książeczek, widzę, że w nadchodzące urodziny muszę nadrobić swoje książkowe braki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodziny to idealny pretekst dla książkowych cudowności :)

      Usuń
  44. Czy ja dobrze widzę "Niedokończone opowieści" na dole? ;) Jeśli tak, też je mam i jutro zamierzam (prze)czytać. A na "Dworek Longbourn" (rzeczywiście ładnie wydany, choć w moim prywatnym rankingu nic nie przebije Moersa) już ostrzę sobie zęby. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dobrze widzisz ;) ciekawa jestem Twojej opinii, na pewno zajrzę ;)
      Moers? to ten od Miasta śniących książek? ;)

      Usuń
  45. Jakież cudowne stosiszcze :D Jest czego pozazdrościć :D Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne nabytki, aż chciałoby się je niemal w całości przygarnąć do siebie. Polecam szczególnie ''Fanaberię'', na mnie akurat zrobiła pozytywne wrażenie.
    Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Fanaberia coraz bardziej mnie intryguje! Juz kilka osób powyżej zwróciło na nia uwagę, jestem ciekawa jak wpłynie na mnie ;) Przyznam, że skusiłam się na nią, bo przeczytałam u Renaty świetną recenzję tej książki i nie mogłam, no nie mogłam sobie odmówić. Już niebawem biorę się za lekturę!
      Dziękuję cyrysiu :)

      Usuń
  47. KOSSAKOOOOOOOOWSAKA!!! Ehm, wybacz entuzjazm, ale tak się cieszę widzą "Siewcę wiatru" w Twoim stosiku! :D Polecam! Uwielbiam zarówno autorkę, jak i samą książkę :D

    Poza tym jestem ciekawa "Achaji" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kossakowska to będzie mój pierwszy raz ;) Wahałam się pomiędzy Siewca a Takeshim, i ostatecznie wybrałam Siewcę - taki wgląd w korzenie pisarki, jak mi się spodoba to skuszę się na Takeshiego. Czytałaś? Jak wrażenia? :)

      Achaję czytam i... pobudza wyobraźnię, ale już mam kilka zastrzeżeń :P m.in do powtarzającego się wyrażenia: "ty głupia dupo!" ekhm. ;)
      a Tobie Achaja się podobała? ;)

      Usuń
    2. Mój pierwszy raz z Kossakowską również był za sprawą "Siewcy wiatru" i kompletnie przepadłam, choć głownie jej seria z aniołami kupiła mnie najmocniej. Oprócz Siewcy, Żaren niebios i obu Zbieraczy, czytałam tylko Rudą sfora, która bardzo mi się podobała i Grilbar Galaktyka, co podobało mi się mniej, ale wciąż podobało :D Takeshi utknęło gdzieś pomiędzy innymi lekturami i wciąż się przymierzam. Słyszałam wiele dobrego, ale i złego o tej książce, niemniej ufam Kossakowskiej na tyle, by końcu sięgnąć po tę pozycję.

      Ahaji nie czytałam, ale mocno mnie interesuję, wiec wyczekuję Twojej recenzji :D

      Usuń
  48. Widzę Charlotte Bronte i aż mi się ciepło robi ;D Uwielbiam uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Niedokończone opowieści jeszcze przede mną, ale wydanie tej książki jest piękne!

      Usuń
  49. Ja napiszę coś trochę z innej beczki :D Jestem ogromną fanką Benedicta i planuję kupić jego biografię. Jednak w ostatnim czasie wyszły dwie: jedna, której jesteś posiadaczką i druga pt. "Benedict Cumberbatch: Czas zmian". Pewnie nie czytałaś tej drugiej, dlatego mam prośbę - napisz kilka słów o tym, czy podoba ci się wygrana przez ciebie biografia i czy warto ją kupić. Ułatwisz mi tym wybór :) Z góry dziękuję. I gratuluję ci wygrania tej książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. -40% - niezła promocja ;) ale trochę książek, które czekają na przeczytanie na półkach mam, więc nie będę póki co jeszcze zaopatrzać się w następne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale najbardziej zazdroszczę Ci biografii Cumberbatch'a. Mam nadzieję, że książka jest tego warta. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Dużo ciekawych książek, chętnie bym niektóre przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę Zaczekaj na mnie, Siewcy wiatru i Złej krwi. Na stronę Fabryki nawet nie wchodzę, bo obawiam się, że nie umiałabym się pohamować przed wyczyszczeniem portfela do cna. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Polecam "Odcienie miłości Alice Munro, a także coś z mojego ulubionego gatunku literackiego czyli "Achaję" oraz "Pana lodowego ogrodu".
    Okazały stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Boli mnie serce, że nie mogłam skorzystać z promocji na świecie książki. :( Tym bardziej, że jakiś tydzień? wcześniej zamawiałam sobie u nich paczkę z promocji wydawnictwa Insignis i po prostu całkowicie się załamałam, zobaczywszy ofertę Fabryki Słów. ;( Może następnym razem... :(
    A jak na razie życzę ci samych pozytywnych wrażeń i oczywiście przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  56. Genialny stos. Zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wielgachny stos :) Ja szykuję podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Imponujący stos :) Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale ci tego stosiku zazdroszczę! Ponad połowę z tych książek mam na mojej liście "do szybkiego przeczytania" ;)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  60. Jezu...ile komentarzy. Mój głos w takiej liczbie na pewno się zagubi. Jednakże powiem tylko, że zazdroszczę Ci takiego pięknego stosika :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak ja uwielbiam oglądać stosiki! To jest świetna rozrywka. Lepsza niż przeglądanie facebooka. Jest jednak jedna wada... Zazdrość ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Siewca wiatru - FANTASTYCZNY! Czytałam książkę jeszcze na początku liceum, a do dzisiaj wszystko z niej pamiętam, bardzo polecam! :D A i pierwszą część serii o Dorze Wilk polecam ;) Na razie przeczytałam trzy i pierwsza jest zdecydowanie najlepsza ;) W sumie obie książki, które wymieniłam obracają się w podobnym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Stos imponujący - a Munro jest naprawdę dobra w tym co robi.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cóż to za ogromne stosisko! Wow! Życzę samych przyjemnych wrażeń z lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Grzędowicz, Kossakowska, Ziemiański... widzę w tym stosiku śmietankę polskiej fantastyki :). Bardzo się cieszę, że inni czytelnicy również się nimi interesują, ale też trochę zazdroszczę, bo nie mam ich książek na własnej półce ;).

    OdpowiedzUsuń
  66. Pan Lodowego Ogrodu to cudo, mam cały cykl :D Siewce wiatru za to planuję przeczytać, a nie posiadam jeszcze :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...