czwartek, 27 listopada 2014

Ami.&BookTube | #1 Bookshelf Tour!

Kochani, zapraszam Was na mój nowy cykl postów: Ami.&BookTube ;)

Moja miłość do zagranicznego Booktube'a rozpoczęła się tak naprawdę od filmików poświęconych biblioteczkom - i właśnie dlatego, to im postanowiłam poświęcić pierwszy post w tym cyklu :). Ami.&BookTube będzie tematyczne (a przynajmniej taki jest mój zamysł ;)) - każdy z "odcinków" postaram się poświęcić wybranemu tematowi związanemu bezpośrednio z tym, jak odkrywałam książkowy yt, co takiego mnie w nim zafascynowało - i chyba najważniejsze - wymianę myśli na jego temat z Wami! - czyli to, co Wam się w nim podoba, co się nie podoba, jakie filmiki lubicie oglądać, a jakie nie i dlaczego, no i oczywiście: co myślicie o filmikach i postach, które będę Wam tutaj zamieszczała ;) Chciałabym także zachęcić tym cyklem osoby, niezaznajomione bezpośrednio z BookTube do przełamania się i oglądania :) To świetny sposób na szlifowanie języka oraz oczywiście na poznawanie nowych ciekawych tytułów, które coraz częściej (i coraz szybciej!) ewoluują w polskie wydania. Zdaję sobie sprawę, że BookTube to konkretny pożeracz czasu - ale co z tego, skoro dotyczy książek!? :) 

Od Bookshelf Tour uzależniłam się dość mocno, są to chyba najprzyjemniejsze filmiki dostępne w tej tematyce. Zupełnie jak blogowe stosiki - pozwalają nacieszyć oczy i pozachwycać się pięknymi okładkami, a także, niejednokrotnie usłyszeć do nich ciekawe historie :) Poniżej wkleiłam Wam 6 filmików, które darzę szczególną sympatią:
  • Sarah Churchill to przemiła dziewczyna o uroczym głosie i usposobieniu, lubię jej Bookshelf Tour nie tylko ze względu na kolorystykę, ale także imponujące zbiory. 
  • BlondeBookBee zachęciła mnie do siebie swoim charakterystycznym akcentem i czymś jeszcze, czego w sumie nie potrafię sprecyzować, ale lubię jej słuchać, jest taka naturalna i skromna, poza tym to dzięki niej poznałam przepiękne biało-fioletowe wydanie Jane Eyre, które bardzo chętnie widziałabym na swojej półce ;)
  • TheCollectedWorks to filmik, który odkryłam jeszcze w tamtym roku (zanim jeszcze pomyślałam, że sama też mogłabym "tworzyć coś w sieci" ;)) - zachwycił mnie przeobrażeniem biblioteczki i tymi światełkami wokół okładek, które dały naprawdę niesamowity efekt. Zwróćcie uwagę na zbiory Alicji w Krainie Czarów ;)
  • Sarah Actually Reads - to dość specyficzna dziewczyna, a ja mam słabość do oryginalnych osobowości (o czym się jeszcze przekonacie ;)), ujęła mnie tym, że jest... taka jaka jest, charyzmatyczna - ot, właściwe słowo :).
  • WizardingWorldofBooks to moje najświeższe odkrycie ;)
  • April Brooks uwielbiam tę dziewczynę, także jeszcze ją tutaj zobaczycie ;)


1. Sarah Churchill
link do filmiku 


2. BlondeBookBee 

3. TheCollectedWorks 
link do filmiku

4. Sarah Actually Reads

5. WizardingWorldofBooks
link do filmiku

6. April Brooks
link do filmiku



A Wy, oglądacie BookTube? :) Lubicie filmiki Bookshelf Tour?
Znaliście już wcześniej któryś z powyższych, czy może któryś z nich szczególnie przypadł Wam do gustu? ;)
A może chcecie mi polecić coś innego? ;)

I chyba najważniejsze pytanie: co myślicie o moim nowym cyklu, będziecie go śledzić? ;)
_______________
Kolejne odcinki Ami.&BookTube to m.in.: kolejna odsłona Bookshelf Tour, ulubieni BookTuberzy, TBR, Wrap Up, Book Haul's, Reviews i wiele innych ;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) Strasznie lubię oglądać filmiki czy nawet zdjęcia związane z biblioteczkami innych moli książkowych ;) Przy okazji można znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo niee, dopada mnie zazdrość w takich momentach straszna... :)
    Lubię oglądać filmiki książkowe ale zazwyczaj są to polskie kanały jednak, chyba odważę się oglądać takżę zagraniczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile książków na tych półkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała tak opisywać swoje książki, to nie mam pojęcia ile czasu by mi to zabrało.
    Ale trzeba przyznać, że dziewczyny mają imponujące biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać filmiki tego typu. Zawsze nachodzi mnie natchnienie, żeby też nakręcić. Ale, kurczę, to jest strasznie pracochłonne. Z tym BookTourem, który kręciłam w te wakacje, zeszło mi się cały dzień. Książkę położyć, pstryk do aparatu, z powrotem do półki, książkę postawić i biegiem pstryk do aparatu. Zakwasy miałam jak nigdy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu oglądam, ale głównie te polskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądam filmików, po pierwsze - nie mam czasu, po drugie jestem wzrokowcem i wolę wersję czytaną, a po trzecie - wiem, że mogłoby mi się spodobać i już zupełnie nie miałabym czasu na czytanie ;)
    Oglądam za to (czasem) kanał Anity, uwielbiam jej entuzjazm ;)Jednak Twój cykl będę podglądać i nawet obejrzę wszystkie filmiki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kiedyś zrobię taki filmik z przedstawieniem mojej biblioteczki, tylko najpierw muszę zrobić dwie rzeczy:
    1. Zdobyć lepszy sprzęt do nagrywania niż mój stary Nikon
    2. Uporządkować ten cholerny burdel, który mam wśród książek xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę podglądać Twój cykl, a zbiory ukazane w tych filmikach robią wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię od czasu do czasu obejrzeć sobie takie filmiki :) Niektóre z biblioteczek są naprawdę imponujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko oglądam tego typu filmy. Nigdy nie mogłam trafić na 'fajny', większość odrzucała mnie głosem prezentującego, czy 'trzęsieniem kamery'.
    Na pewno obejrzę wszystkie, skoro polecasz, ale później :)

    +parę dni mnie u cb nie było, a tu zmiana grafiki. Jest super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.youtube.com/user/myluckypotato
    https://www.youtube.com/user/LittleBookOwl
    https://www.youtube.com/user/PeruseProject
    Najlepsi z najlepszych, moim zdaniem :-)
    Niesamowite głosy, wyraźne filmiki, cudowne książki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami przeglądam tego typu filmiki, ale nie zawsze starcza mi czasu. Właśnie z tego powodu nie zdołałam obejrzeć wszystkich powyższych, ale większość tak :)
    Po tytule posta spodziewałam się zobaczyć Twój własny filmik :) Może kiedyś nakręcisz? Cykl mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej nie oglądałam Booktube'a, ale muszę nadrobić zaległości :)
    Świetny pomysł na cykl!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojacie, moje półki wyglądają tak licho przy półkach tych booktuberów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat nie przepadam za bardzo za książkowym youtubem, wolę czytać recenzje, bo to zajmuje mniej czasu :) Ale cykl będę śledzić z przyjemnością :) Za to na yt oglądam kanały urodowo-włosowo-lifestylowo-jedzeniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądam tego typu filmików - podobnie jak ktoś napisał powyżej - denerwuje mnie ich amatorski wydźwięk, ton głosu lub trzęsienie kamery. A po drugie to zajmuje zbyt dużo czasu, nie mam do tego cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądam tylko 2-3 polskich youtuberów i to rzadko. Po pierwsze nie mam czasu na wchodzenie na YT, bo mnie pochłonie w całości. Po drugie nie lubię takich filmów: po prostu mnie nudzi takie czytanie tytułów książek. A niektóre filmy trwają za długo. Zazwyczaj wyłączam po kilku minutach :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Cykl mi się bardzo podoba, bo sama jestem wiernym widzem parunastu kanałów zagranicznych Booktuberów, ostatnio nawet ci z Ameryki i Anglii mi przestali wystarczać i przeniosłam się na Hiszpańki Booktube, który jest absolutnie genialny, bo te wszystkie dziewczyny mają tyle żywiołości w sobie i charyzmy, że trudno od nich oderwać wzrok. No i piękny język! <3
    W każdym razie, Bookshelf tour też lubię, ale jednak najbardziej kocham challenge i tagi. :) Przy niektórych można się niesamowicie pośmiać. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na post, na pewno do Ciebie zajrzę :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...