wtorek, 25 listopada 2014

Odświeżony layout

Ponoć zmiany są dobre ;)

Chciałabym zapytać Was - jak czujecie się w "odświeżonym szablonie"? ;)

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad wprowadzeniem zmian, poprzedni wygląd szablonu trochę mi się znudził i potrzebowałam czegoś "innego", a przynajmniej trochę odświeżonego, bo na pierwszy rzut oka widać, że zostałam przy głównych barwach bloga - czerni i bieli. Zmianie uległ nagłówek, za który serdecznie dziękuję pewnej przemiłej osóbce (a miała ze mną niemały problem, bo dość ciężko trafić w mój gust ;*) jednak cieszę się ogromnie z tego co "wspólnie" stworzyłyśmy - jest dokładnie tak jak to sobie wymarzyłam! :)). Zmieniła się także ogólna wielkość szablonu oraz układ gadżetów. Dwa boczne panele skleiłam w jeden, trochę szczuplejszy (z natury jestem minimalistką i starałam się wyssać to co najważniejsze). Odnośniki do wyzwań są w linkach po prawej stronie - mam nadzieję, że uczestnicy się nie pogubią ;). Jak widać - wszystko pozostało, tylko odrobinę uległo zmianie :) Co o tym myślicie? ;)






52 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba :) Z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra zmiana! Nareszcie nie ma po dwóch stronach masy odciągających wzrok rzeczy (mnie to rozpraszało) - jest stylowo i elegancko. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też już męczyły te boczne panele - zdecydowanie było w nich wszystkiego za dużo ;)
      a wybrałam prawy (nie lewy) ponieważ czytamy od prawej do lewej, a wiec, gdy ktoś otworzy stronę to bezpośrednio spojrzy na post, czyli na to co jest najważniejsze w danym momencie - tak rozumując ;)

      Usuń
  3. Mniej znaczy więcej :) Bardzo przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! Sama potrzebuję zmian na coś minimalistycznego. Sama robiłaś szablon? Masz może namiary na kogoś kto mógłby pomóc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nagłówkiem pomogła mi Karolina, a nad całym szablonem to pracowałam już sama, co trwało dość długo, zanim wykreowałam wszystko tak, jak tego chciałam ;)
      odezwę się do Ciebie mailem :)

      Usuń
  5. Ładnie i elegancko. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, jest teraz przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek rewelacyjny :) Ogólnie zmiany na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny nagłówek, lubię takie ;)Przejrzyście, elegancko, bez zbędnych dupereli. Nie podoba mi się tylko jedna rzecz, pod spodem są ostatnie recenzje w dwóch rzędach, przez co w drugim rzędzie jest tylko jedna okładka, tak ma być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tę informację! widzisz, czasem coś z pikselami i rozdzielczością jest nie tak, gdy przeglądałam szablon na telefonie, to również wyskoczyło mi to o czym napisałaś i zastanawiałam się, czy to tylko u mnie tak to wygląda, czy też u innych ;) zaraz usunę jedną okładkę i powinno być okej :)

      Usuń
  9. Świetne zmiany, zdecydowanie na lepsze :) Przejrzyście i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zacnie to wygląda :) Bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany jak najbardziej na plus! Wprawdzie ogólnie zarys poprzedniego szablonu został, ale ta wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba. Jest przejrzyście, nie odnosi się wrażenia, że po bokach jest czegoś za dużo. Brawo! :) I te słodkie kropeczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także przymierzam się do zmian;) Niestety nie jestem w tym dobra, więc czekam cierpliwie na pewną osóbkę. Zmiany na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba. O ile pamiętam Twoje wyzwania to opasłe tomiska i klucznik :) bardzo przejrzyście było wszystko, mogłam kliknąć i już byłam tam gdzie chciałam :) Teraz też widzę i jestem jak najbardziej za. Zmiany są potrzebne :) sama coś o tym wiem, bo kombinuje minimum raz na dwa - trzy miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny szablon. Lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również podobają się zmiany. Bardzo ładny, prosty nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, choć poprzedni też był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, że udało mi się zadowolić Twoje oczekiwania. Wprawdzie to była ciężka praca, ale efekty mówią same za siebie - warto było! ;) Polecam się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasa sama w sobie!:) Kurczę, z tymi szablonami to jest ogromny problem, pamiętam jak sama cały dzień szukałam w sieci czegoś ciekawego. Dlatego najlepiej osobiście samemu (albo z pomocą miłych osób:)) coś zaprojektować od podstaw:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie, bardzo mi się podoba Twój wystrój!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablon genialny! Też lubię minimalizm, a taki układ bloga - z jednym paskiem bocznym jest najlepszy, bo wszystko jest skondensowane w miejscu. Aż mnie natchnęłaś do zmiany mojego wyglądu bloga, ale jak sobie pomyślę, jak wybredna jestem ja, kiedy muszę coś dla siebie zrobić to od razu mi się odechciewa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, doskonale Cię rozumiem, jak sobie przypomnę, ile tych nagłówków było, zanim powstał akurat ten powyższy, to aż mam mętlik w głowie ;) takie zmiany wcale nie są łatwe, a żmudne i wręcz upierdliwe ;p

      Usuń
  22. Jestem jak najbardziej za! :D Jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie tu u Ciebie, zmiany chyba na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Audrey jest zawsze dobrym wyborem! Zmiany widoczne, wszystko się pięknie ze sobą komponuje, jednym słowem jestem na tak. Swoją drogą, to bardzo ciekawe, że wielu blogerów (w tym i ja) w listopadzie postanawia zmienić wygląd swoich blogów. Może to ta nadchodząca zima tak działa? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba nowy wygląd Twojego bloga :). Sama zastanawiam się nad zmianami i myślę o podobnej kolorystyce. Muszę tylko znaleźć trochę czasu by coś wykombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancki i ładny w swej prostocie. Podoba mi się :D Sama coś podobnego chciałam, biało-czarne i proste, ale znalezienie kogoś, kto to zrozumie, chyba graniczy z cudem :(

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wtedy było bardzo ładnie, ale teraz jest jeszcze lepiej! Świetne zmiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie tu teraz u Ciebie :) Aż za łyso bym powiedziała...

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszystko co nosi na sobie kropki :) naprawdę bardzo elegancki szablon, gratuluję efektu

    OdpowiedzUsuń
  30. Podzielam opinie większości osób, że jest naprawdę elegancko i przejrzyście. Zmiany na duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest NIESAMOWICIE. :) Uwielbiam minimalizm na twojej stronie, on wygląda tak pięknie i... skromnie, a jednocześnie przejrzyście i estetycznie... :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...