sobota, 15 listopada 2014

Stosik 8/2014


Stosik, lub stos - jak kto woli ;D
Możecie tutaj dostrzec kilka egzemplarzy recenzenckich i całą masę książek kupionych :) 
Jak to zdjęcie cieszy moje oczy! 

Ale do rzeczy:

"Dotyk Julii", "Nigdy i na zawsze", "7 razy dziś" - to książki z łupów allegrowych, gdzie: Julka 7,49zł, 7 razy 9,90zł i Nigdy 10zł :D Na wszystkie z nich polowałam, a kto poluje ten wie jak ciężko jest zdobyć pewne tytuły, szczególnie te, których dodruk znaczy tyle co 10 cud świata ;) "Okna", "Niekochana", "W obronie pozycji misjonarskiej", "Trupia farma" i "Psychopaci są wśród nas" to pozycje z mojej ostatniej chciejki - spełnione :) Uwielbiam spełniające się chciejki! Quicka uwielbiam, więc nie mogłam się powstrzymać przed zakupem jego najnowszych książek. "Nigdziebądź" Gaimana to będzie moje pierwsze spotkanie z tym autorem, jestem bardzo ciekawa czy się polubimy :) "Pozostawieni" i "Bzyk" to pozycje upolowane na promocji Znaku, każda za około 12zł (czyste szaleństwo i grzech się nie skusić, tym bardziej, że od jakiegoś czasu już się za nimi rozglądałam) Może ktoś z Was czytał już coś Mary Roach, i mógłby mi o tym opowiedzieć? ;) Intrygująca kobieta. Największe tomiszcza tutaj, czyli Holmes i "Odbicia" to egz. recenzenckie - drugi tom Holmesa już się czyta, a Odbicia na razie czekają, ależ jestem ich ciekawa! Na Wielkiego Gatsby'ego i Marię Antoninę miałam ochotę już od jakiegoś czasu, cieszę się, że w końcu się udało :) "Niebezpieczne związki" kupiłam głównie przez okładkę (;p) no i fakt, że to klasyka - nie wypada nie znać ;) A "Ostatnią piosenkę" ponieważ mam kilka dzieł Sparksa, i byłam ciekawa tego, ma naprawdę bardzo pochlebne opinie. Widziałam już dość dawno film zrealizowany na podstawie tej książki, ale mam cichą nadzieję, że nie zaburzy mi to lektury... Książka zawsze jest lepsza od filmu, tak? ;) Marilyn Monroe - to najnowsza biografia na polskim rynku wydawniczym, w przedmowie dowiedziałam się, że jest to wydanie poprawione i uzupełnione i oparte głównie na rozmowach z przyjaciółmi, a nie domysłach - mam nadzieję, że nie będą to fakty wyssane z palca. Uwielbiam MM i nie mogę się doczekać lektury! Wydanie jest piękne, zawiera dużo nigdzie nie publikowanych wcześniej zdjęć :) Na zdjęciu możecie dostrzec także dwie książki dla dzieci: "Klasycy dzieciom" i Opowiadania ks. Twardowskiego - przeurocze wydania! Postaram się o zdjęcia w recenzjach :)

I jak, oczy nacieszone? :)
No to które książki z powyższych szczególnie cieszą Wasze oczy i dlaczego? ;)

Piszcie! :)


72 komentarze:

  1. Pozostawieni sa moim zdaniem WIELKIM niewypałem ;< reszta miodzio :D chciałabym! Odbicia z jakiego wydawnictwa? :) I Posłaniec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa tych "Pozostawionych"... zobaczymy, może nie będzie tak źle.
      "Odbicia" - wyd. Krytyki Politycznej, a "Posłaniec" wyd. Nasza Księgarnia :)

      Usuń
  2. Sporo tego. Piękne stosisko, które cieszy moje oczy. Przy Tobie to nawet ja wypadam blado.:) Jesteś większym książkowy zakupoholikiem niż ja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh... 7 razy dziś niestety nke polecam, ja się niestety zawiodłam i wynudziłam... A Ostatnia Piosenka mi się podobała baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecasz? a ja tak długo tego szukałam!

      Usuń
  4. Same piękności, nic tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawdziwe STOSISKO! :D Piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zzzazdrość mnie zżera :P Kilka pozycji chętnie widziałabym też u siebie, szczególnie powieści Quicka, "Nigdziebądź", "Wielki Gatsby", "Endgame"... Cuda, cudeńka, życzę miłej lektury ^^

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój boże, jaki piękny stosik! Napatrzeć się nie mogę ;).
    Polecam w szczególności "Wybacz mi, Leonardzie". Genialna książka.
    "Endgame" i "Prawie jak gwiazda rocka" mam i grzecznie czekają na półce na swoją kolej.
    Ale podebrałabym Ci "Posłańca", "Nigdy i na zawsze", "7 razy dziś" i "Pozostawionych" ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewam się po Quicku genialności! ;3

      Usuń
  8. Ale stosik! Zazdroszczę! I zabieraj się za czytanie Endgame, świetna książka. Życzę miłej lektury ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje oczy cieszą Holmesa :D Piękne nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik :3 Tylu książek zazdroszczę!;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik , "Posłańca" mam zamiar przeczytać , "Endgame" także . "Dotyk Julii " czytałam . Bardzo tanio upolowałaś te trzy książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę długo ich szukałam, a takich okazji nie mogłam przegapić ;)

      Usuń
  12. Wow! Piękny stos! Mam wielką ochotę na Quicka, a "Ostatnią piosenkę" właśnie wypożyczyłam i niedługo zabieram się za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem Ostatniej Piosenki ;) wróć tutaj z wrażeniami! ;)

      Usuń
  13. Cudności :)
    "Posłaniec", "Endgame" i "Podwieczność" za mną :) "Sherlock" czeka na mej półce :D
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nietrudno zgadnąć mnie najbardziej zaciekawiła biografia MM - nie wiedziałam nawet, że ta książka się na polskim rynku pojawiła. Tym samym jestem też zachwycona Twoją ścianą w tle. ;) "Endgame" właśnie zaczęłam i jestem ciekawa jak go odbiorę. Za to za serię o Marii Antoninie biorę się w przerwie świątecznej - będę wtedy nadrabiała zaległości w nie-recenzenckich książkach, które zbierają się wokół mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten stos cieszy nie tylko twoje oczy:) uwielbiam oglądać stosiki:) A "Ostatnia piosenka" jest dużo lepsza niż fil, choć i ten nie był zły. Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle świetnych tytułów :) Ciężko byłoby mi wybrać od czego zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadłam na facebooku, co będzie w stosiku. xD
    A tak na serio to zazdroszczę Endgame, a Dotyk Julii jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam ;p
      jestem ciekawa Julii! bardzo :)

      Usuń
  18. Ostatnio czytałam Nigdziebądź, ciekawa i specyficzna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdziebądź i Endgame - tych dwóch najbardziej zazdroszczę ;)

    Gaimana czytałam tylko Amerykańskich bogów- bardzo ciekawa książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amerykańskich bogów mam na swojej chciejce :)

      Usuń
  20. Jak dużo tego :oo Chyba bym zbankrutowała na twoim miejscu - nawet jeśli są kupione po oazyjnej cenie!

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Olbrzymie stosy. Tak wiele ciekawych pozycji...

    OdpowiedzUsuń
  22. Trupia farma :D Ciekawa jestem Twojego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ,,Odbicia" mnie zainteresowały. Quicka planuję od dłuższego czasu. Od siebie polecam ,,Nigdziebądź". ,,Ostatnia piosenka", ,,Endgame" , ,,7 razy dziś" i ,,Podwieczność" nie są zachwycające, ale i tak niezłe z nich czytadła. ,,Nigdy i na zawsze" oraz ,,Dotyk Julii" nie zrobiły na mnie większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ukradłabym Ci Quicka i Gaimana, chociaż żadnego z nich jeszcze nie czytałam :-) Oczywiście Sherlocka - chciałabym takie jedno wielkie wydanie, w którym będzie wszystko :D
    Marię Antoninę też mam w planach, więc i ją chętnie bym u siebie widziała. No i Endgame :) Bardzo fajnie się zapowiada i strasznie mnie kusi
    A co do Sparksa - słyszałam, że jego książki czasem wypadają gorzej niż ich ekranizacje, ale żadnej jeszcze nie czytałam, więc w sumie nie mogę ocenić :)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękne stosidło :), Żadnej z tych książek niestety jeszcze nie czytałam, ale na parę z nich ostrzę sobie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Endgame niedługo będę czytać, a Dotyk Julii mam w bliskich planach. Mam nadzieję, że Ostatnia Piosenka Ci się spodoba, bo tak - książka jest lepsza od filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na recenzję Holmesa :) A także biografii MM, bo ostatnio jakoś zaczęłam bardziej interesować się tym typem książek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podkradłabym Podwieczność, Nigdy i na zawsze i Ostatnią piosenkę ^^
    A Dotyk Julii, bardzo mocno polecam! Każda kolejna część jest coraz lepsza. Dar Julii to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam Quicka więc najnowsze zagościły i u mnie :) "Wielki Gatsby" spełnił moje oczekiwania, ale za to bardzo zawiodłam się na "Nigdy i na zawsze"... Jestem ciekawa, jak będzie w Twoim przypadku :) Życzę pozytywnych wrażeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz już nowego Sherlocka Holmesa! Lepiej dobrze go chowaj, bo mam zamiar Cię okraść :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stos ogromny, pozostaje życzyć mnóstwa czasu na czytanie :) Ukradłabym dla siebie "Odbicia", "Nigdziebądź" oraz "Okna". Będę czekać na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stos! Jest na co popatrzeć :) Czytałam tylko "Ostatnią piosenkę" całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie czytam "Odbicia" - i powiem, że dość ciekawa pozycja :)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio polecono mi Trupią Farmę, więc muszę upolować:) Niekochaną bym też chętnie przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękny i pokaźny stos!! Pozazdrościć. Z chęcią ukradłabym Endgame.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ahhh, ile super książek! Znam tylko ,,Wielkiego Gatsby'ego" - super książka !:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę książek Quicka i dziecięcych z NK ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, ile cudeniek! Posłaniec i Maria Antonina są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny STOS :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale zazdroszczę! Piękny stos! :) Miłego czytania :) Ukradłabym Ci "Endgame", czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z góry przepraszam za prywatę, ale na moim blogu właśnie opublikowałam filmik, nad którym pracowałam ponad miesiąc i realizacja którego zajęła mi ogromnie dużo czasu, dlatego będę bardzo wdzięczna jeżeli zajrzysz, a być może jeżeli oczywiście Ci się spodoba, to szepniesz o nim słówko znajomym . Jeszcze raz przepraszam :)
    Pozdrawiam,
    Esa:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stos jest ogromny, ale zachwycający. Najbardziej rzuca się w oczy nowe wydanie Sherlocka Holmesa, którego Ci zazdroszczę. Endgame, dzięki ostatnim recenzjom podobnie na mnie oddziałuje. ;) Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oh, jak ja nie lubię zazdrościć - ale nic nie poradzę, bo zazdroszczę:
    "Nigdy i na zawsze"
    "7 razy dziś"
    "Psychopaci są wśród nas"
    "Ostatnią piosenkę"

    OdpowiedzUsuń
  44. "Dotyk Julii" kocham serdecznie, więc bardzo, bardzo polecam. Bo Warner! <3 Książki Quicka teraz stały się moim priorytetem, a przynajmniej te, których mi na półce brakuje, czyli "Niezbędnik" w nowej oprawie oraz "Prawie jak gwiazda...", którą widzę u ciebie :D "Nigdziebądź" strasznie chciałabym mieć, bo Gailmana nie znam, a miło byłoby w końcu zmienić ten stan rzeczy. Tym bardziej, że jest to pisarz cóż. Światowy. :) "Pozostawionych" mam i straaasznie chcę mieć w końcu chwilę czasu, by się za nich wziąć, bo chcę zacząć oglądać SERIAL! :( A bez przeczytanego pierwowzoru ani rusz! "Wielki Gatsby" - sprawa ma się tak samo, jak z "Pozostawionymi" :D Najpierw książka, która już czeka w kolejce, później upragniony film z DiCaprio! "Marię Antoninę" też chciałabym przeczytać! I nawet poluję na pierwszy tom, ale na razie bezskutecznie. :( Tomiszcza Holmesa strasznie zazdroszczę! Bo choć nie miałam jeszcze styczności z szalonym detektywem w wersji papierowej - chciałabym nadrobić tą haniebną zaległość. ;) Ukradłabym też "Podwieczność" bo Papierowy Księżyc to jedno z najfajniejszych wydawnictw EVER i po prostu kolekcjonuję sobie ich książeczki. :) A odnośnie Sparksa - męczę jego "Szczęściarza" drugi miesiąc, więc podejrzewam, że gdy już go skończę, będę musiała odpocząć od tego autora. :/
    Nabytki PRZEPIĘKNE! Niektórych szalenie ci zazdroszczę! :D
    Także życzę przyjemnego czytania i SAMYCH pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  45. Na stosiki patrzę z poczuciem winy. Mój stos się powiększa jakby samoistnie i nie wiem już zupełnie co zrobić z tym fantem :-( a Sherlock łypie na mnie z wyrazem oburzenia wymalowanym na okładce, że wzięłam, spenetrowałam do połowy i porzuciłam niewdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Podkradłabym Podwieczność i Quicka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż miło popatrzeć na Twoje stosiki :) Tyle nowych i ciekawych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  48. "Ostatnia Piosenka" arcydzieło, "Dotyk Julii" cudowny a "Gatsby" nieziemski :D Quicka planuję od dłuższego czasu, to samo mogę powiedzieć o Gaimanie. Pozazdrościć tylko!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Napisałaś stos, a to jest olbrzymie stosisko.
    Kupiłaś Gaimana i w związku z tym życzę Ci miłej lektury. Mam nadzieję, że się polubicie. Ja Gaimana bardzo lubię, Nigdziebądź to świetna książka, chociaż nie wiem czy na pierwsze spotkanie z tym autorem to dobry tytuł. Może jeszcze zapoluj i spróbuj od Gwiezdnego pyłu lub od Amerykańskich bogów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Holmes'a i "Odbicia" bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zazdroszczę tego stosiku ;) "Nigdziebądź" czytałam jakiś czas temu i bardzo mi się podobało, za to "7 razy dziś" upolowałam w koszach z tanią książką, ale jeszcze nie miałam czasu przeczytać tej powieści, więc jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  53. haha rzeczywiście stos ogromny, nic tylko pozazdrościć! cieszę się, że również jesteś fanką Quicka :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się podobają nowe wydania książek Quicka. Ich grzbiety na pewno pięknie prezentują się na półce.

    OdpowiedzUsuń
  55. Z tego stosiku czytałam powieści Quicka oraz "Dotyk Julii" i serdecznie polecam! Miłego czytania :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  56. Maria Antonina- ponieważ posiadam i ja ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...