środa, 5 listopada 2014

Zachęcajka #1 | Splątany warkocz Bereniki





Zapraszam na pierwszy odcinek Zachęcajki - czyli cyklu postów, poświęconych zapowiedziom (i nie tylko ;)) prosto od Wydawnictw! (i nie tylko ;))
Zachęcajka = świeżutkie, pachnące newsy :)





Splątany warkocz Bereniki
Anna Gruszka

Liczba stron: 600

Wydawnictwo Papierowy Księżyc

Premiera: 19.11.2014

zapowiedź!





"Splątany warkocz Bereniki" to debiutancka powieść Anny Gruszki, która ma szansę okazać się jedną z najgorętszych polskich powieści ostatnich lat. Mimo dużej intensywności scen erotycznych „Splątany warkocz Bereniki” nie jest kolejną kopią „Pięćdziesięciu twarzy Greya”.

Historia Bereniki – choć również skrząca się zmysłowością i nieokiełznaną erotyką – to opowieść rozpięta na dużej palecie emocji, nasycona tęsknotą, żarem uczuć i trudnymi życiowymi wyborami. Ale to także powieść o samotności i desperackiej próbie otwarcia się na głos swojego serca, choć przez wiele lat starało się ten głos ignorować. 




Berenika ma 28 lat, mieszka w Krakowie, jest prawnikiem w prywatnej firmie, no i może trochę tęskni za miłością. Gdyby to była bajka dla grzecznych dziewczynek, pojawiłby się teraz książę na białym koniu i żyliby długo i szczęśliwie. Ale to nie jest bajka dla grzecznych dziewczynek, bo rycerz jest… no właśnie, kim on dla niej jest? I jak ich kontrowersyjny związek wytłumaczyć innym? Przyjaciołom, rodzinie... A przede wszystkim sobie. Wydaje się, że w takiej sytuacji półtoraroczny kontrakt Piotra w Australii jest wybawieniem albo odroczeniem kary. Berenika zostaje sama w wielkim mieszkaniu ukochanego i jakoś musi wypełnić samotne miesiące. Gdyby kierowała się rozsądkiem, nigdy w jej domu nie pojawiliby się dwaj lokatorzy i może nie zrobiłaby tylu głupstw. Ale Berenika nigdy nie była rozsądna, dlatego plącze nici swojego życia w wyjątkowo skomplikowaną materię. Kocha, tęskni i próbuje przeczekać. A czeka wyjątkowo nerwowo i niekonsekwentnie...


***

„Splątany warkocz Bereniki” to rozpalająca zmysły historia dziejąca się we współczesnym Krakowie i po części w Australii. Opowieść o pragnieniu prawdziwego uczucia skrywanego za zasłoną pracoholizmu, imprezowania, szybkiego seksu i przypadkowych relacji. Książka, którą będziesz czytać z wypiekami na twarzy, która uwiedzie Cię niezapomnianą historią miłości tyleż pięknej, co kontrowersyjnej. 

Odważna opowieść dla odważnych kobiet. 
Najgorętsza książka na zimowe wieczory!



*post przygotowany na podstawie materiałów Wydawnictwa Papierowy Księżyc


____________________________


I jak, zainteresowała Was ta pozycja? :) 

Przyznam, że mnie owszem i jestem niezmiernie ciekawa, czy spełni wymagania jakie jej stawiam ;) Z wielką radością także informuję, iż w związku z tym, że zostałam (!) recenzentką Wydawnictwa Papierowy Księżyc - już niebawem będziecie mogli się przekonać co sądzę o tej książce. Być może moja recenzja tej powieści sprawi, że łatwiej będzie Wam podjąć decyzję? 
A więc - oczekujcie recenzji ;)

To kto z Was jeszcze trafił pod skrzydła Papierowego Księżyca? ;) 
Pochwalcie się!

Ja jestem prze-szczęśliwa, bo bycie recenzentką Papierowego to było takie moje marzenie... 
Które się spełniło!!! :)

30 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy, też bym chciała ;) A czy książkę przeczytam... zobaczymy ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się udało załapać w te szeregi :) I również niezmiernie czekam na Berenikę, myślę, że to może być coś ogromnie ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My jesteśmy z Papierowym już dłuższą chwilę, ale cieszę się, że dołączyłaś. :) Berenika niestety nie dla mnie, za duże ryzyko że kapryśnie mi się nie spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje:) Ja się nie starałam, bo po prostu nie mam czasu, ale cieszę się, że spełniło się Twoje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytam takich gatunków, ale polska książka... hm, chętnie bym sięgnęła, przyznaję. Ja jeszcze z tym wydawnictwem nie próbowałm i pewnie troche zaczekam ;) czyzbys juz wczesniej nieskutecznie próbowała?

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja niebawem będę czytać tę książkę. Gratuluje nawiązania współpracy. Życzę aby była bardzo owocna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatem skusiłaś się i zostałaś przyjęta ;) Jakoś mnie to nie dziwi i serdecznie gratuluję. Dzięki Tobie być może poznam jakąś książkę tego, obcego mi, wydawnictwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka raczej nie dla mnie, ale - jakie ty piękne słowa wymyślasz! "Chciejka", "zachęcajka": cudowne. :) I gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie, absolutnie nie dla mnie, erotyczne sceny dyskwalifikują tę książkę już we wstępie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za książkami polskich autorów więc na razie sobie ją odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy ma to jakiś związek z Bereniką - żoną króla egipskiego lub gwiazdozbiorem czy to po prostu tytuł bez związku?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :)) Ta książka niestety nie wpisuje się w moje gusta czytelnicze, ale Tobie życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie czekam na pełną recenzję, bo wiem, że mamy podobny gust i jak Ci się spodoba to mi również ;) gratki

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy! :-)
    Tytuł tej książki brzmi całkiem fajnie i dość zachęcająco, jednak z książkami erotycznymi trochę mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje współpracy i czekam na opinię, bo jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :) A książka mnie zaciekawiła, jednak poczekam z decyzją o przeczytaniu jej na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy, a książki nie mam ochoty przeczytać - nie moje rewiry gatunkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie mieszane uczucia co do tej pozycji, więc poczekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje :) Poczekam na recenzje książki wtedy się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :)
    Dla tej książki też nawiązałabym współpracę.
    Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka zapowiada się rewelacyjnie :)! Jak tylko nie jest podobna do Grey'a to już jest dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę,że zapowiedź tejże książki zawojowała literacki świat:) trzeba będzie się jej przyjrzeć, oby tylko nie spadła z piedestału z hukiem, jak to niestety często bywa przy takich ochach i achach przed premierą :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na recenzję, bo nie jestem przekonana do tej książki, a ma aż 600 stron i szkoda mi czasu na przeciętną powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) Bycie recenzentką - na pewno świetna sprawa i przyjemna praca! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na recenzję, bo jeśli jest to zmysłowa książka, która "nie jest kolejną kopią Greya", to wstępnie jestem na tak. :)

    No i gratuluję spełnienia marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Książka raczej nie jest dla mnie, ale muszę ją polecić mojej koleżance, która uwielbia takie klimaty :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, gratuluję zostania recenzentką! Ja również widziałam ich news na fanpejdżu, ale nawet nie pisałam emaila, bo... chwilowo nie mam czasu nawet na własne książki, a co dopiero recenzenckie egzemplarze. :( I przykro mi z tego powodu, bo może to była szansa jedna na milion, ale tak bywa. Szkoła musi być dla mnie ponad wszystkim. :(
    A odnośnie książki. Mam w planach. BA! Mam zamiar ją sobie zamówić, bo mimo, że trochę niepokoi mnie narodowość autorki, to jednak całość zapowiada się... pasjonująco. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...