wtorek, 18 listopada 2014

Zachęcajka #2 | promocje w księgarniach internetowych

Dzisiaj w Zachęcajce 
o promocjach w księgarniach internetowych słów kilka 
- zapewne część I ;)

Jak wiecie - lubię korzystać z promocji, a że niewielu z Was ma facebooka (bądź z niego intensywnie korzysta ;)) i w związku z tym nie jest na bieżąco z tym co udostępniam - postanowiłam informować Was na blogu o ciekawych promocjach i wyprzedażach książkowych! Uwielbiam wyszukiwać ciekawe okazje :)

  • Dyskont Książkowy aros.pl oferuje WYPRZEDAŻ w dniach 3-21 listopada. Obniżki wahają się tutaj w granicach od 30 do 34% - a niekiedy nawet do 40 i 50% (w zależności od tytułu). Wielokrotnie korzystałam z tego "sklepu" i z czystym sumieniem Wam go polecam. Książki są w idealnym stanie, a przy tym obsługa nigdy mnie nie zawiodła, nawet jeżeli chodziło o zmianę rodzaju płatności, czy adresu. Serdecznie polecam!



  • Księgarnia internetowa znak.com.pl - której jestem wierną klientką (bardzo lubię u nich kupować ze względu na świetne promocje i oczywiście na idealny stan książek :)) dokładnie dzisiaj tj. 18 listopada zaprasza na DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY! Jeżeli tę okazję połączymy z faktem, że po zapisaniu się do newslettera otrzymujemy rabat 30% na wszystko - wychodzi całkiem niezła okazja! Jeżeli tak się zdarzy, że np. nie otrzymaliście rabatu - zachęcam do napisania na adres mailowy sklepu i poinformowania o tym, a zapewniam, że niedługo później otrzymacie satysfakcjonującą odpowiedź ;). Zapisanie się do "Powiadom mnie" również daje 30% rabat na wszystko ;) Oczywiście Znak jest absolutnym mistrzem jeżeli chodzi o promocje i domyślam się, że te największe jeszcze przed nami o czym będę na bieżąco informować ;)



  • Księgarnia internetowa swiatksiazki.pl zaprasza na Wielką wyprzedaż książek Wydawnictwa Znak - rabat 50% taniej! Do wyczerpania zapasów ;) [z promocji możecie skorzystać tutaj - klik :)] Szczerze mówiąc - z tą księgarnią bywa różnie, tzn. książki przychodzą w różnym stanie... Kilka razy korzystałam z szalonych promocji jakie oferowała (m.in. -40% Fabryka Słów) ale zdarzyła mi się przesyłka, w której stan niektórych "nowych" książek daleko odbiegał od faktycznej nowości... Grzbiety były przybrudzone, rogi zagięte, a jedna wyglądała na - uwaga - czytaną (!). Pozostałe książki były już idealne i zdecydowałam nie robić szumu, ale trochę się jednak zawiodłam (a raczej mocno - wspomniane książki leżą wciąż nieczytane). Także - jeżeli chcecie to ryzykujcie ;) Promocja jest zacna!




***
Skusicie się?
A może już się skusiliście? ;)

31 komentarzy:

  1. Z Arosa często korzystam, ale aktualnie nie mam zakupowych planów książkowych ;)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aros to fantastyczne miejsce. Popieram :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj odebrałam zamówienie z arosa właśnie. Ale po prawdzie to regularnie tam kupuję, bo nawet bez promocji takiej jak teraz, mają tam bardzo dobre ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystkie te sklepy. Na razie jednak hamuję swoje zakupowe zapędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę zmuszona wcześniej kupić prezenty mikołajowe, żeby załapać się na tę pierwszą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Promocje na książki to najpiękniejsza rzecz! Ostatnio moja radość była nie do opisania gdy w matrasie było 30% taniej na KAŻDĄ książkę, to było piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Arosa nie raz korzystałem, ale to niebezpieczny dyskont - jak parę razy z Kaś tam zamawialiśmy, to wydane kwoty były ogromne, a nam nie pozostawało nic innego jak żywić się powietrzem... No i czytać książki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. O promocji w arosie wiem od jakiegoś czasu i przymierzam się do zakupów świątecznych tam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dwukrotnie korzystałam z dnia darmowej dostawy na znaku, i kurczę teraz też mam ochotę no! :D
    Również polecam bo naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz luknę:) Fajne są takie dni, że nie płaci się za przesyłkę, bo to najgorzej nabija cenę, no chyba, że się kupuje dużo książek na raz. Ja teraz zamówiłam książki na prezent z Taniej Książki i brat mi na miejscu odebrał, pisał dziś, że stan idealny, więc już się cieszę. Czas kupić coś sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z promocji Znaku korzystam najczęściej :)
    Nominowałam Cię do dwóch zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie! A mi już skończyła się kasa :-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Światksiążki.pl kusi od paru dni, jednak spośród tak wieeelu fajnych książek za nic w świecie nie mogę się zdecydować! ;|

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle promocji, a portfel piszczy i krzyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie wstawiaj takich postów, bo tylko chrapkę robisz a tu koniec roku i bida.... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie ! Tyle promocji, tyle pokus.
    A książki w domu czekają. Nie wiem, czy uda mi się powtrzymać, a jak nie to na pewno skorzystam z promocji na aros.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wielką fanką znak.com.pl robiłam już tam kiedyś i byłam z nich bardzo zadowolona. udało mi się nabyć kilka świetnych tytułów w wyjątkowych okazjach i jeszcze dostałam śliczną torbę gratis :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam je wszystkie, bo solidnie kontroluję każdą z tych stron, ale skorzystam jedynie z arosa. ;) Po prostu najbardziej do mnie przemawia ^^
    I przykro mi, że się zawiodłaś na fabryce! Mnie, jak na razie jeszcze nie podpadli. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  19. Aros jest najlepszy! Regularnie składam u Nich zamówienia. Z obecnej promocji także skorzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach ten Aros;) Chyba zostanie moim ulubionym sklepem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O nienienienie, nie mogę czytać o tych promocjach, bo ostatnio. muszę przyznać. wstrzymałam się trochę z nabywaniem kolejnych tytułów i na razie jestem z siebie naprawdę dumna. Znak ma rzeczywiście najlepsze promocje, uwielbiam u nich kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja jak zwykle spłukana ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Planuję wrzucić jutro stosiki i muszę przyznać, że sama się zdziwiłam podczas robienia zdjęć, ile znowu przybyło książek do mojej kolekcji, a przecież miałam ich nie kupować. No, ale niektórym promocjom ciężko się oprzeć i tak to się potem kończy... Staram się być twarda. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czekam na wyprzedaże przedświąteczne :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam promocje. Pochodzi z nich 99% moich książek:)

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już poczyniłam zakupy książkowe, więc się nie skuszę niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, chyba portfel zaraz zrobi się dużo lżejszy. :) Bardzo lubię kupować książki z Arosa, ceny mają tam świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Księgarnie internetowe to wspaniałe miejsca, ale moje konto za bardzo za nimi nie przepada. A te wszystkie promocje tak kuszą, że aż nie można się powstrzymać. ;)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Na Znaku robię regularnie zakupy, a cierpi na tym tylko mój portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Skusiłabym się, gdybym miała jakiekolwiek pieniądze. Aktualnie jestem goła i wesoła. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...