piątek, 28 listopada 2014

Zachęcajka #3 | BLACK FRIDAY


Black Friday czyli Czarny Piątek genialnych promocji!

Uwaga książkomaniacy - szał przedświątecznych promocji książkowych powoli się rozpoczyna, a ja wytrwale trzymam dla Was rękę na pulsie :)

Większość z poniższych promocji ważna jest tylko dzisiaj - 28.11.2014!

***

znak.com.pl oferuje rabat do 60% od 28 listopada do wyczerpania zapasów, a więc myślę, że znacznie dłużej ;) W ofercie objętej promocją znajduje się 300 książek, literackich gadżetów i wydawniczych nowości w ciekawych pakietachDarmowa przesyłka na znaku już od 79,90zł! 

Szczegóły promocji: klik



empik.com oferuje 25% rabatu na drugi produkt - do 1 grudnia 2014 roku (lub do wyczerpania zapasów). Promocja dotyczy asortymentu z katalogu krajowego książki, muzyki i filmu 


Szczegóły promocji: klik




matras.pl zaprasza 28 listopada na Black Friday, czyli czarny piątek w wybranych księgarniach Matras na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym. Matras zaproponował swoim klientom rabat na całą ofertę od 25 do 30 %.

Adresy księgarń objętych promocją: klik
Szczegóły promocji internetowej: klik



taniaksiazka.pl oferuje promocję, w której podczas zakupu dwóch produktów - za jeden, tańszy z nich zapłacimy 50% mniej. Promocja trwa do 1 grudnia 2014.


Szczegóły promocji: klik



swiatksiazki.pl zaprasza na Wielką Wyprzedaż Książek Wydawnictwa Literackiego - do 50% taniej!

Szczegóły promocji: klik



gandalf.pl zachęca promocja pakietową - rabaty od 20 do 60%

Szczegóły promocji: klik



_______

Skusicie się gdzieś, na coś? ;)

34 komentarze:

  1. Boże, tyle promocji, a mój portfel świeci pustkami. Idzie się załamać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne promocje, ale nic nie wybiorę, bo za tydzień udaję się na Targi Książki We Wrocławiu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej. To nie fajnie. Największe promocje są kiedy portfel świeci pustkami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. przez ten Black Friday przestałam wchodzić swój email. za dużo promocji i wszystkie kusza, a obiecałam sobie "dość książek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze zobaczyć te wszystkie dobre wiadomości w jednym miejscu :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już ten Czarny piątek ;) Chciałabym Zorkownię, ale jednej książki nie opłaca mi się zamawiać... Chyba jedna tym razem na nic się nie skuszę, jestem twarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z promocji matrasa mam zamiar skorzystać ;) Ale wielkie te promocje...
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A w portfelu pusto.. ;) Trzeba sobie odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O prosze, znalazłam dwie promocje dla siebie :) ale przeszukałam te strony i na Gandalf znalazłam jedną ksiązkę dla siebie, chyba sie nie opłaca zwazywszy na koszty przesyłki ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnam trzymać się z dala od takich promocji i wiadomości, bo kupowanie książek to mój nałóg. Ciągle sobie wmawiam, nie kupuj masz tyle na półce do przeczytania, a w rzeczywistości i tak kupuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jakiś czas obiecałam sobie przystopować z kupowaniem książek :) Ostatnio nawet zamówiłam kilka tytułów w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę twarda i nie dam się czarnemu piątkowi. Liczę za to na promocje grudniowe, tuż przed świętami. Mam nadzieję, że też pojawią się rabaty :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłabym się na coś, ale aktualnie zbieram pieniądze na coś innego, chociaż na stronie empiku odnalazłam Partials za śmieszną sumę 4,49. :) Z tym mogłam poszaleć. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czegoś takiego potrzebowałem! Rozglądam się za promocjami samodzielnie, a tu proszę.... z pewnością skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie skuszę. Byłam dzisiaj na targach w Łodzi i tam można kupić książki za 10 zł. Na nie się więc skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo będę musiała się wybrać na duże zakupy, prezenty same się nie kupią. Oczywiście, wszystkie moje prezenty to książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyyyyle promocji... Ale będę silna - ostatnio i tak za dużo książek dołączyło do mojej biblioteczki, która i tak pęka w szwach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, bo właśnie dzisiaj rano odebrałam przesyłkę z aros.pl. Chętnie kupiłabym więcej, ale zbankrutuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się skusiłam w Znaku, ale od Targów krakowskich nic nie kupiłam :) No i 2 z tych książek to będą prezenty. Dobra wymówka chyba, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam zamiar odwiedzić Matrasa, ale inne plany mi to przeszkodziły niestety :c O tej godzinie jest już raczej zamknięty...

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie... Już za bardzo "poszalałam" z zakupami książek w tym miesiącu (wymiana i kupno książek na fb :)), a jeszcze zastanawiam się nad jedną powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Porozglądam się po tych stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że wczoraj prawie nie byłam w sieci i nie czytałam blogów wieczorem, bo na pewno bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z promocji nie skorzystam, bo po ostatnich wyczynach z arosem i ich promocją, po prostu zostałam bankrutem ^^ Aczkolwiek marzy mi się kiedyś świętowanie Black Friday'u w Ameryce, z tymi wszystkimi przecenami i tak dalej. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki wielkie za informacje!!! :D
    Koniecznie muszę skorzystać z takich promocji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle promocji, o których nawet nie miałem pojęcia! Na pewno skorzystam.

    P.S. Kiedy zmieniłaś wygląd? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na post :) Bardzo podoba mi się nowy wgląd Twojego bloga :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  28. Raczej nie, bo regały pękają w szwach, a jeszcze większa połowa w ogóle nie została przeze mnie przeczytana :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Szaleństwo z tymi promocjami. :) Akurat na powyższa się nie załapałam, ale zauważyłam przy okazji dnia darmowej dostawy, że żeby sobie zrekompensować koszty wysyłki, niektórzy sprzedawcy trochę podnieśli ceny... :) Ale i tak uwielbiam takie akcje i chociaż zapieram się nogami i rękami, to w końcu i tak zawsze na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...