wtorek, 30 grudnia 2014

Chciejka #13 | zapowiedzi styczeń 2015, część 3

Zapraszam na kolejną porcję styczniowych zapowiedzi - tym razem już ostatnią :)
Szukając tytułu dla tej części wahałam się pomiędzy mrocznie, a misz-masz jednak tę ostateczną decyzję pozostawiam Wam :)

Dla przypomnienia:

I mała konkluzja:
Styczeń 2015 roku ewidentnie doprowadzi nas na skraj bankructwa ;)

Wszystkie opisy pochodzą z portalu Lubimy Czytać lub stron Wydawnictw.



Widzę cię
Irene Cao
Wydawnictwo Sonia Draga
Premiera: 14 styczeń 2015


Gdyby dało się uchwycić przyjemność, Elena robiłaby to oczami. 29-latka, piękna i niewinna, nie wie, czym jest namiętność. Jej świat to sztuka i barwy, jak te tworzące fresk, którego restauracji podejmuje się w Wenecji, magicznym mieście, w którym przyszła na świat. Wszystko zmienia się, gdy poznaje Leonardo, międzynarodowej sławy szefa kuchni, który nagle zjawia się w jej życiu, powoduje przewrót w jej romansie z Felippo, na co już wcześniej miała ochotę i co najważniejsze, całkowicie odmienia jej życie erotyczne. Leonardo, nieoczekiwany mieszkaniec pałacu, w którym pracuje Elena, otwiera przez nią bramy raju, do których tylko on posiada klucze. Tajniki sztuki kulinarnej, która w jego rękach staje się ekstazą dla podniebienia, to nie jedyne atuty Leonarda – mężczyzna wie, że rozkosz, to podbój wszystkich zmysłów, że ma ona swój kształt, zapach i smak. Leonardo wiedzie Elenę aż do granic obsesji. Jednak jest pewien warunek…

Kolejne tomy: SŁYSZE CIĘ (premiera: luty 2015), PRAGNĘ CIĘ (premiera: marzec 2015)




Pięćdziesiąt twarzy Greya 
E.L. James
Wydawnictwo Sonia Draga
Premiera 14 styczeń 2015

Wydanie filmowe


Kiedy studentka literatury Anastasia Steele przychodzi, by przeprowadzić wywiad z Christianem Greyem, spotyka mężczyznę pięknego, błyskotliwego i onieśmielającego. Naiwna i niewinna Ana z przerażeniem uświadamia sobie, że pragnie tego mężczyzny. Pomimo zagadkowego dystansu, Ana odkrywa, że rozpaczliwie chce się do niego zbliżyć. Nie potrafiąc oprzeć się delikatnej urodzie Any, jej inteligencji i niespokojnemu duchowi, Grey przyznaje, że także jej pragnie… aczkolwiek na własnych warunkach. Zaszokowana, choć podekscytowana osobliwym gustem erotycznym Greya, Ana się waha. Pomimo jego autentycznych sukcesów- międzynarodowych interesów, ogromnego bogactwa i kochającej rodziny – Greya dręczą demony oraz nieposkromiona potrzeba sprawowania kontroli. Kiedy para rozpoczyna fizycznie śmiały i namiętny romans, Ana odkrywa tajemnice Christiana Greya i zgłębia swoje własne mroczne żądze.


Zac & Mia
A.J. Betts
Wydawnictwo Feeria Young
Premiera: 14 styczeń 2015


Książka porównywana do bestsellera „Gwiazd naszych wina” Johna Greena.

17-letni Zac jest chory na raka. W zasadzie mieszka w szpitalu i z pełnym rezygnacji optymizmem znosi wszystkie niewygody takiego życia. Coś się zmienia, gdy do pokoju obok wprowadza się Mia – zadziorna, wściekła na cały świat fanka Lady Gagi. Bardzo wiele ich dzieli – w prawdziwym świecie pewnie nigdy by się nie spotkali. Tu jednak obowiązują inne reguły, więc ich relacja, rozpoczęta stuknięciem w ścianę, staje się coraz silniejsza. Pobyt w szpitalu wymaga odwagi, ale żeby z niego wyjść, potrzeba jej jeszcze więcej. Czy Zac i Mia spotkają się poza szpitalem – i już razem pozostaną?

Bardzo emocjonalna, pełna humoru, realna opowieść o relacji dwojga nastolatków w obliczu groźnej choroby.




Najdroższa
Wanda Żółcińska
Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Premiera: 13 styczeń 2015


Należy dążyć bez widocznego wysiłku do odniesienia sukcesu, do posiadania pięknej rodziny i zadowolenia z siebie: bezskutecznie. Nieuleczalnie chora matka, ataki lęku i towarzyszące każdemu wyborowi poczucie winy to codzienni wrogowie pokonywani przymusem uśmiechu: skutecznie. Do czasu...

Pokoleniowa powieść współczesnych kobiet stojących u progu nieodwracalnych życiowych decyzji, stabilizacji, zmian. Mocny debiut autorki, która w znakomitym stylu poddaje wiwisekcji autentyzm relacji międzyludzkich. Chwytający za gardło wizerunek kobiety w sidłach odpowiedzialności.





W cieniu
A.S.A. Harrison
Wydawnictwo Znak
Premiera: 12 styczeń 2015


Nagroda „Guardiana” dla najlepszego thrillera psychologicznego. Milion sprzedanych egzemplarzy.

Todd zostawia Jodi dla dużo młodszej kobiety. Dla Jodi oznacza to koniec życia, które dotąd prowadziła: pięknego domu, stabilizacji, bezpieczeństwa. Jedynym, i najlepszym wyjściem z tej sytuacji wydaje się zamordowanie partnera, zanim ten zmieni testament...

"W cieniu" to przenikliwa, psychologicznie wiarygodna analiza rozpadu związku i tego, do czego zdolny jest zwykły człowiek, który może stracić wszystko. 





Śnieg przykryje śnieg
Levi Henriksen
Wydawnictwo Smak Słowa
Premiera: 15 styczeń 2015

Historia tajemnicy, miłości i relacji między braćmi, którzy oddalili się od siebie. 


37-letni Dan (Daniel) Kaspersen wraca do małej rodzinnej wioski Skogli niedaleko Kongsvinger na pogrzeb brata. Właśnie odsiedział dwuletni wyrok za przemyt narkotyków i szuka dla siebie nowego miejsca w życiu. Jego brat zmarł w tragicznych okolicznościach: został znaleziony martwy w swoim samochodzie na podwórzu małego gospodarstwa, które odziedziczyli po rodzicach. Dana dręczy pytanie, czy miał jakiś wpływ na samobójstwo brata, ale nie potrafi znaleźć na nie odpowiedzi. Podczas ostatniego widzenia z Jakobem nic nie wskazywało na to, żeby brat cierpiał na depresję. Dan nie radzi sobie z żałobą, ponieważ łączyła go z bratem wyjątkowo silna więź emocjonalna – tym silniejsza, że wiele lat temu w wypadku samochodowym stracili oboje rodziców. Zamierza sprzedać gospodarstwo i wyjechać ze Skogli, jednak w jego życie niespodziewanie wkracza Mona Steinmyra. Jej promienny uśmiech staje się pierwszym powodem, dla którego Dan przestaje spieszyć się z wyjazdem. Tymczasem niejeden mieszkaniec Skogli dałby wiele, żeby jak najszybciej pozbyć się go ze wsi, bo kiedy Dan zaczyna przeglądać rzeczy brata, na światło dzienne wychodzi wiele skrzętnie skrywanych tajemnic. Żal, tęsknota i potrzeba bliskości są nicią przewodnią tej historii, która rozwija się w kierunku psychologicznego thrillera, choć oczywiście nie brakuje w nim wzruszającego wątku miłosnego. 





Ostre przedmioty
Gillian Flynn
Wydawnictwo Burda Książki
Premiera: 14 styczeń 2015


Najlepszy thriller Amazon.com.

Camille Preaker po krótkim pobycie w klinice psychiatrycznej wraca do pracy reporterki w „Daily Post” i otrzymuje zlecenie na artykuł o tajemniczych zabójstwach dwóch małych dziewczynek w jej rodzinnym miasteczku. Z niechęcią wraca do wspaniałej wiktoriańskiej rezydencji, w której się wychowała, gdzie zaczyna ją prześladować wspomnienie tragedii z dzieciństwa. Stara się odkryć prawdę o brutalnych zbrodniach. Wszystkie tropy prowadzą jednak w ślepą uliczkę i zmuszają Camille do rozwikłania zagadki własnej przeszłości, której musi stawić czoło.




Coś Was szczególnie zainteresowało? ;)

30 komentarzy:

  1. ,,Pięćdziesiąt twarzy Grey'a" czytałam, dla mnie tragedia.. Ale pozostałym książkom chętnie dam szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnia pozycja - o braciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu interesuje mnie twórczość Flynna, muszę w końcu przeczytać jakąś jego książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flynn to kobieta:) Czytałam "Ostre przedmioty" i były całkiem niezłe.

      Usuń
  4. Jakoś nic mnie nie zainteresowało, ale może to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o "Ostre przedmioty" to bardziej mi się podoba ta wersja okładkowa z żyletką ;) Jakoś bardziej pasuje do samego tytułu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy ostatnie pozycje bardzo mnie interesują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy ostatnie :) Chyba najbardziej "Śnieg przykryje śnieg".
    Widzę, że Glillian Flynn stała się ostatnio modna, skoro ponownie wydają jej książki, po dość krótkim czasie od poprzednich wydań :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tej listy mnie nie zaintrygowało, aczkolwiek kilka pozycji jest wartych uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zaka i Mię" mam na oku od jakiegoś czasu :). Mam nadzieję, że jakaś książka w końcu dorówna Greenowi ;).
    Drugastronaksiazsk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na Zac i Mię!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Śnieg przykryje śnieg" - bardzo chętnie poznałabym tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę Cię może być spoko. A Greya lubię, wydanie filmowe ładnie by wyglądało na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się filmowa okładka "Pięćdziesięciu twarzy Greya", ale mam tę książkę już za sobą, więc nie będę czytać jej ponownie, tym bardziej, że na tle innych erotyków nie wyróżnia się niczym szczególnym. "Zac & Mia" zapowiada się dobrze, aczkolwiek mam nadzieję, że nie będzie kopią "Gwiazd naszych wina", która podobała mi się, ale nie zachwyciła, jak stało się to w przypadku większości czytelników. Na pewno sięgnę po "Ostre przedmioty", "Najdroższą" oraz "W cieniu".

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapoznałabym się z przyjemnością ze wszystkim oprócz Greya ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa ja właśnie skuszę się na 1000 % na "Pięćdziesiąt twarzy Greya" właśnie w okładce filmowej.
    Co prawda już czytałam, ale książka nie była moja tylko kumpeli aa własny egzemplarz będzie miło widziany *♥*

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuję, ze styczeń będzie ciężki dla mojego portfela;))

    OdpowiedzUsuń
  17. 50 twarzy Greya w filmowej okładce. Wiem, jestem nienormalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Widzę Cię" - słyszałam już tyle opinii na temat tej książki i są one tak sprzeczne, że MUSZĘ ją przeczytać :D 50 twarzy Grey'a jakoś mnie nie pociąga ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ukrywam, że "Zac&Mia" mnie kusi choć porównywanie do Greena... Myślę, że jest trochę naciągane, ale postaram się na to nie zważać :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są interesujące:) Greya mam w zwykłych okładkach i niech tak pozostanie, bo tak mi nie pasują aktorzy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba raczej nic mnie nie zainteresowało, chociaż nieco intryguje mnie "Zac & Mia"

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostre przedmioty będą moje na pewno. Jestem w trakcie "Zaginionej dziewczyny" i pokochałam autorkę. Mam głęboką nadzieję, że będą dostępne w twardej oprawie. Jeśli tak. uczynią mnie najszczęśliwszą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozważam "Śnieg przykryje śnieg".
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak zachwycają się tą książką "Zac & Mia", a nawet nie miała ona swojej premiery. Jak dla mnie, wygląda to na kolejną przeciętną książkę i nie podoba mi się porównywanie do "Gwiazd Naszych Wina", nie powinno się zyskiwać czytelników, którzy sięgną po tę książkę tylko dlatego, że została porównana do innej dobrej powieści, ponieważ ma podobny temat.

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego nie dam rady kupić :P Ale będę się starała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się! Następny miesiąc pozostawi nam pusty portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Styczeń będzie bardzo ciężkim okresem dla mojego portfela. Sporo ciekawych premier, a na półce jeszcze wiele książek do przeczytania :) Niestety wolnego czasu na czytanie ciągle tyle samo, jak nie mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że mnie do bankructwa nie doprowadzi, bo czaję się z tej listy tylko na książkę Gillian Flynn :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na razie nastawiam się na zakup "Zac & Mia" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...