sobota, 20 grudnia 2014

Konkurs na najlepszą "opowieść z przepisem w tle" Wydawnictwa MG

Kochani Czytelnicy!

Otrzymałam informację, że moje ulubione Wydawnictwo MG 
wraz z Katarzyną Enerlich 
ogłaszają Konkurs na najlepszą "opowieść z przepisem w tle"


Zasady konkursu:

Organizatorzy zapraszają do napisania opowieści, których bohaterami będą także przepisy. 

Tekst konkursowy może liczyć maksymalnie 3600 znaków (2 standardowe strony maszynopisu).

Teksty można przesyłać do 28 lutego na adres: kasiae@gmail.com. W mailu należy podać: imię, nazwisko, adres zamieszkania, a ponadto dołączyć oświadczenia następującej treści, z których każde musi zostać odrębnie podpisane.:

  1. Zapoznałam/zapoznałem się z regulaminem konkursu na najlepszą „opowieść z przepisem w tle” dostępnym pod adresem: www.wydawnictwomg.pl oraz na profilu wydawnictwa MG w portalu Facebook (facebook.com/WydawnictwoMG) i akceptuję jego treść.
  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Organizatora moich danych osobowych do celów związanych z przeprowadzeniem Konkursu, a w przypadku wygranej ponadto wydania nagrodzonego Utworu.

Nagrody:

Nagrodą główną w Konkursie jest publikacja najlepszych opowieści w kolejnych książkach Katarzyny Enerlich, zestaw 5 książek Autorki oraz wspólny obiad z Katarzyną Enerlich podczas Warszawskich Targów Książki*. 

Prace wyróżnione zostaną wydrukowane w kolejnych książkach Katarzyny Enerlich.
*Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu na Warszawskie Tragi Książki.


__________________

Weźmiecie udział? :)

11 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłabym coś wykombinować w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs ciekawy, ale ja niestety nie wezmę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na takie konkursy nie piszę, jeśli coś skrobię, to dla siebie, ale wielu osobom pewnie sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy konkurs, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie, ale życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, ale raczej nie wezmę udziału.

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł bardzo dobry, ale niestety nie mam czasu na wzięcie udziału ;) A tym, którzy się zdecydują, życzę szczęścia - nagroda warta pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie nadaję się do tego, ale dziękuję za komentarz. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs ciekawy, ale nie wezmę udziału. Przepisy to nie moja bajka, a 3600 znaków to trochę mało jak na rozwinięcie tematu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny konkurs. Trzeba włączyć myślenie. Może coś się wyskrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy konkurs. :) Co prawda kompletnie nie dla mnie, bo na gotowaniu i kulinariach zupełnie się nie znam, ale nagrody interesujące. ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...