piątek, 12 grudnia 2014

Stosik 10/2014 | mikołajkowy!



Stosik mikołajkowy!

Jak już wspominałam - grudzień jest miesiącem pełnym idealnych pretekstów dla pojawiania się nowych książek :)

Dzisiaj prezentuję Wam książki, które otrzymałam w prezencie mikołajkowym, książki, które sama sobie kupiłam w prezencie mikołajkowym i książki, które otrzymałam do recenzji w okresie około-mikołajkowym :)

Co widać na powyższym zdjęciu:
"Kubuś Puchatek" i "Chatka Puchatka" A.A. Milne w pięknym niebieskim boxie 
"A... a... a... kotki dwa" Ewa Szelburg-Zarembina
"Złoty kluczyk" Aleksy Tołstoj
"Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn
"World War Z" Max Brooks
"Love, Rosie" Cecelia Ahern

Najbardziej jestem zadowolona z niebieskiego pudełeczka kryjącego wewnątrz CUDOWNE wydania "Kubusia Puchatka" i "Chatki Puchatka". Twarda aksamitna oprawa, przepiękne kolorowe ilustracje i dbałość o najmniejsze detale przyprawiły mnie o długotrwały szał zachwytu! Jeszcze raz Dziękuję! ;* Cieszę się także z wydania "Zaginionej dziewczyny" - właśnie w tej starszej wersji (niefilmowej). Nie przepadam za okładkami filmowymi, które odbierają zdolność do wyobrażeń fabuły, a w przypadku tej książki dodatkowo zniechęcił mnie Affleck "na przedzie", więc... ;) Ogromnie cieszy mnie także "Love, Rosie" mojej ulubionej Cecelii Ahern i "World War Z", które ponoć powala na łopatki ;) - dziękuję, dziękuję! Dodatkowo na zdjęciu zawarłam dwie piękne dziecięce książki od Wydawnictwa Zysk i S-ka - "Złoty kluczyk" i kołysanki - wizualnie są cudowne! Więcej opiszę i zobrazuję Wam w ich recenzjach ;) 


Tak wygląda drugi z grudniowych stosików :)
Ale spokojnie - grudzień przyniesie ich jeszcze kilka ;)

35 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takiego pięknego wydania "Kubusia Puchatka". Chętnie powróciłbym do tej wspaniałej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne wydanie Kubusia! Wspaniały stosik :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacny stos - "Zaginionej dziewczyny" Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wydanie Kubusia Puchatka! Co do reszty książek to chciałabym przeczytać "Love Rosie" :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wydanie Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, ale cudowności ;) ja sama czekam na World War Z! Zazdroszczę każdego egzemplarza!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze! No i Zaginiona dziewczyna w niefilmowej okładce! Mam takie samo podejście jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy książki, które leżą na kupce chętnie bym Ci podkradła :> pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubuś słodki w tym wydaniu. Athern jeszcze nie czytałam, P.S. Kocham cię stoi wciąż na półce, ale licznych ochów i achów wynika, że to świetna lektura. Więc Twoja książka autorki może będzie równie dobra :)
    U mnie też grudzień bogaty w stosy... ale ja pokażę je dopiero w styczniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego Kubusia chętnie zobaczyłabym na mojej półce ;)
    A i "Zaginioną dziewczynę" też wolałabym w okładce niefilmowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głośno ostatnio o 'Love, Rosie' więc chętnie poznałabym tę historię. A takie ładne wydanie Kubusia na pewno cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobycze! :) Chętnie podkradłabym "Zaginioną dziewczynę" i "Love Rosie" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne wydania Kubusia Puchatka. Sama mam zamiar kupić w końcu "Love, Rosie"

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujący stosik.
    Kubusia uwielbiam od dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wydanie Kubusia Puchatka z chęcią bym przygarnęła. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie Mikołajki to ja rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny stos! Aktualnie czekam na "Love, rosie" mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie polecam "Love Rosie", książka wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny stosik, :) czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie Mikołaj także zostawił Love, Rosie. cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzje "Love, Rosie" i Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym mieć ,,World War Z". Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny stosik!
    "World War Z" mam, ale jakoś nie mogę się zabrać za czytanie, za to zazdroszczę "Zaginionej dziewczyny" i "Love, Rosie" :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie dzisiaj zaczęłam "Love, Rosie". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. "Love, Rosie" bardzo chciałbym ją przeczytać - miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezły stosik!
    Widziałam te wydania "Kubusiów" w Empiku i mnie także zachwyciły - prawdziwe cudeńka, zazdroszczę! : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny stos :) Zazdroszczę cudownego wydania "Kubusiów" :D Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Zaginioną dziewczynę" czytałam i byłam w kinie na filmie. Ciekawie, chociaż na początku trudno się połapać co jest grane. "Love, Rosie" także mi się podobała, chociaż delikatnie mniej aniżeli "P.S. Kocham Cię". A na "Złoty kluczyk" właśnie czekam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. World War Z" chętnie bym przeczytała. "Love, Rosie" mam na ebooku i czytam, a "Zaginioną" mam w filmowej okładce, bo ja właśnie lubię filmowe okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne to wydanie Puchatka! Co prawda oglądam go z daleka, powiedzmy, ale już teraz mi się podoba, więc pewnie zakocham się we wnętrzu, kiedy pójdę do empiku i go sobie przekartkuję! :)
    "Love Rosie" chętnie bym ci ukradła. :) Tym bardziej, że dorobek pisarski pani Ahern jeszcze przede mną.
    Także życzę przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój stosik sugeruje Twoją chęć powrotu do dziecięcych lat ;) Chiałabym 3/4 tego stosu.
    PS. dawno u Ciebie nie byłam, bo nie mam Cię na liście blogów, zniknęłaś mi i nic z tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...