piątek, 26 grudnia 2014

Stosik 11/2014 | wielkie zbiory urodzinowo-świąteczne :)


urodzinowo!

Przecież urodziny obchodzi się tylko raz w roku, tak? ;)
  • I i II tom Golem i dżin chciałam mieć odkąd odkryłam Booktube, a tam filmiki zachwalające tę książkę. Jakże się cieszę, że się udało. Szkoda tylko, że Fabryka Słów zdecydowała się podzielić jeden tom na dwa... 
  • Rok szczura to nowa trylogia Olgi Gromyko - autorki popularnych przygód wiedźmy Wolhy. Tom I, Widząca, który widzicie powyżej, to będzie moje pierwsze spotkanie z tą autorką i mam nadzieję, że nie ostatnie ;)
  • Fangirl i Eleanor&Park w oryginalnej wersji językowej to prezent ode mnie dla mnie i prawdziwa duma tego stosiku :) Jak to jest czytać w oryginale? Już niebawem się przekonam! :)
  • Miasto kości i Miasto popiołów - tak, i ja też uległam Darom Anioła... ;)
  • Z prawej strony widać dwie książki z serii Mistrzowie prozy: Zbłocona i Bądź mi nożem - obie bardzo chciałam mieć. Zbłoconą tak właściwie już od lata, ale wciąż było nam nie po drodze ;)
  • Na samym są cztery tomy serii z miotłą: Dziewczyny z Portofino, Mała Ikar, Pępowina, Kwietniowa czarownica - czy dam się porwać Axelsson i Plebanek? ;)


świątecznie!


  • Jedwabnik to drugi tom przygód kryminalnego cyklu J.K. Rowling zapoczątkowanego przez Wołanie kukułki. Kukułka stoi u mnie na półce już jakiś czas, ale jak to z książkami z półki bywa - ciężko po nie sięgnąć ;)
  • Śmierć przybywa do Pemberley to kryminalna wariacja na temat bohaterów książki Jane Austen pt. Duma i uprzedzenie. Strasznie jestem ciekawa co takiego wymyśliła P.D. James ;)
  • W drodze do domu i Opowieści wigilijne to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Te przepięknie wydane książki to idealny prezent na trwające Święta Bożego Narodzenia. Jestem przeszczęśliwa, że mogłam otrzymać je do recenzji. Skandynawskie opowiadania świąteczne i ponadczasową opowieść o chytrym Ebenezerze Scrooge przybliżę Wam na początku stycznia :)
  • Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Bez cenzury to prezent za który bardzo, ale to bardzo dziękuję ;* Marzyłam o tej książce odkąd tylko ujrzałam ją w zapowiedziach!
  • Przy okazji któregoś z poprzednich stosików informowałam Was, że moim marzeniem jest posiadanie całej serii przygód Harrego Pottera w twardych oprawach. Ku mojej uciesze mogę potwierdzić wątpiącym, że marzenia naprawdę się spełniają :)
  • Niezwykłe przygody latającej myszy to absolutnie PRZEPIĘKNIE ilustrowana opowieść o dzielnej myszce-pilocie. Recenzja już tuż tuż! :)





  • KusicielPierwsza na liście to przedpremierowe egzemplarze od Wydawnictwa Filia. Z obu jestem zadowolona, ale więcej zdradzić na razie nie mogę ;) Przy okazji recenzji książki Magdaleny Witkiewicz, nie omieszkam pochwalić się piękna dedykacją jaką otrzymałam od autorki. Wy też lubicie dedykacje? :)
  • Zanim zasnę - wiecie, że nie cierpię filmowych okładek? Ta z Nicole Kidman jest straszna... Pragnęłam mieć tę "z okiem" i... mam :) Dziękuję!
  • Herezja i Bluźnierstwo to książki, do których zachęciła mnie Luka Rhei. Jak mi się nie spodobają to będzie na Ciebie! ;p
  • Wszystko co lśni to tomiszcze, które ze względu na nagrodę Bookera, na elementy ezoteryki i astrologii, na pasjonująca opowieść i na niezwykle lekkie pióro autorki po prostu... musiałam mieć i móc przeczytać. Ponownie - marzenia się spełniają? ;) Dziękuję!


A Wy co znaleźliście pod choinką? ;) Napiszcie mi w komentarzach!
A może też macie urodziny w grudniu i też dostaliście książki? ;)


PS. Odsłony wyzwań czytelniczych: Klucznik, Czytam Opasłe Tomiska i Okładkowe Love - na rok 2015 - już są przygotowywane. Zapisy ruszą w tym, albo w następnym tygodniu :)

102 komentarze:

  1. Mam "Harryego" całego i "Jedwabnika";)
    Ale widzę, że dużo ksiażeczek ciekawych widzę;)
    Miłego czytania życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze cztery tomy Pottera i będę mogła powiedzieć to samo :) a czytałaś już może Jedwabnika?

      Usuń
  2. Ile super książek :D Miłej lektury, najbardziej zazdroszczę.. ,,Baśni braci Grimm"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśnie to naprawdę pięknie wydana książka :) Dobrej jakości biały papier, twarda solidna oprawa i zachwycająca okładka - jeszcze ładniejsza na żywo ;) Będę się delektować tymi baśniami po jednej przed snem... :)

      Usuń
  3. Skopiuje moja wypoweidz z FB ->
    HarryPotter i Basnie Braci Grimm bym Ci wyrwala spod choinki xd Nie mówiąc o mieście Popiołów i Kości. A na dokładke Opowieści Dickensa - matko piękny ten stosik <3 Zycze udanej lekturki, bo jak widze bedzie CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDWONA!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wigilijne opowieści mają wewnątrz kolorowe i czarno-białe ryciny! :) Pięknie to wygląda :)
      Dziękuję dziękuję! :)

      Usuń
  4. Ile książek ! U mnie też dosyć duży stos, ale nieporównywalny z Twoim. Też marzę o posiadaniu całej serii HP, bo aktualnie mam tylko pierwszy tom.

    Nie czytałam żadnej (oprócz HP oczywiście) książki z Twojego stosiku, więc czekam na recenzje (szczególnie książek Cassandry Clare ). Pozdrawiam i życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam rozbić te stosy na kilka postów, ale po co ;) Jeden a konkretny i już :)
      Też długo miałam tylko jeden, pierwszy tom Pottera... także rozumiem jak to jest ;)

      Usuń
    2. Myślę, że wiele osób woli jedne 'prawdziwe' posty, a nie kilka króciutkich...

      Usuń
  5. Nie wiem co napisać, oprócz krótkiego: wow ;) Życzę Ci miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy stosikowy post, w którym jest więcej niż jedno zdjęcie :) i też wchodząc na bloga powtarzam sobie: wow ;) emocje jeszcze nie opadły :)

      Usuń
  6. Ależ Ci się nazbierały stosiska :). Na parę z tych książek mam wielką ochotę, szczególnie na "Jedwabnika", "Braci Grimm", Dickensa i nową powieść M.Witkiewicz.
    "Bluźnierstwo" czytałam i nie powiem...podobało mi się. Dobra sensacja!!! Oczywiście mam apetyt na "Herezję" i nadzieję, że uda mi się go zaspokoić :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (spóźnione, ale szczere) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak tak! nazbierało się :) tak jak już wspomniałam wyżej - miałam to rozbić na kilka postów, ale zaszalałam wrzucając wszystko w jeden, a co mi tam ;)
      Recenzja "Pierwszej na liście" pojawi się u mnie w połowie stycznia - zapraszam już teraz! :)

      Serdecznie dziękuję za życzenia urodzinwe! :)

      Usuń
  7. Ciekawe, co powiesz o "Fangirl" oraz "Eleanor&Park". Mnie się te książki bardzo spodobały i jestem ciekawa Twojej opinii :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem ciekawa! :)
      tylko zawiodło mnie wydanie... nasz polski papier jest o wiele lepszy, ten zagraniczny to jakieś nieporozumienie chyba ;)

      Usuń
  8. "Fangirl" czytałam już jakiś czas temu i akurat recenzję piszę :). Niezła książka w swojej kategorii, choć czegoś mi w niej brakuje. W każdym razie - wciągająca i bardzo przyjemna :). Czekam na Twoją recenzję "Eleanor & Park" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? o to zajrzę do Ciebie, bo jestem ciekawa!
      postaram się opublikować obie :)

      Usuń
  9. Wow! Pokaźne stosy, masz co czytać :) Też dostałam trochę książek na święta, ale jednak mniej ;)
    Bardzo ciekawią mnie Baśnie Braci Grimm.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to były iście książkowe święta :)
      dziękuję! :)

      Usuń
  10. Zanim zasnę- fenomenalna książka. Uwielbiam ją i polecam na pierwszy wybór:) Dziś będę oglądała ekranizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chciałabym przeczytać zanim obejrzę :) też jestem ciekawa, podobnie jak zaginionej dziewczyny (była w poprzednim stosiku :))

      Usuń
  11. Niestety tegoroczne święta były praktycznie bezksiążkowe, jednak pieniądze, które dostałam przeznaczę oczywiście na powiększenie mojej biblioteczki. U ciebie widzę tyle cudowności. Sama zamierzam zakupić "Wszystko, co lśni" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co lśni zachwyca wydaniem - majstersztyk! :)
      też bym wydała na książki :P

      Usuń
  12. Zazdroszczę Fangirl i Eleanor & Park! Chętnie bym je przeczytała, ale na szzczęście Otwarte wydaje ten drugi tytuł jakoś w połowie marca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, widziałam już polską okładkę :) cieszę się, że mam inną ;p
      ale jak znam siebie - polską wersję też będę chciała mieć i przeczytać :)

      Usuń
  13. Też dostałam dedykację w "Pierwszej na liście" i niesamowicie mnie to ucieszyło. :)
    "Dary anioła" uwielbiam! Zazdroszczę "Fangirl" i "Eleanor&Park". Czytanie w oryginale jest świetne, nieporównywalne lepsze niż czytanie polskich wydań.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękny prezent prawda? nie spodziewałam się :) a zobaczyłam przypadkiem! :) fajnie że autorka pomyślała o nas ;)
      Dary anioła chciałabym zgromadzić w całości, mam nadzieję, że mi się uda... :)
      dziękuję!

      Usuń
  14. No no, gratuluję po pierwsze stosu, a po drugie Golemów. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golem i dżin udało mi się znaleźć w okazyjnej cenie po 10zł za sztukę, nowiusieńkie! jak mogłam nie skorzystać? ;) tym bardziej, że cena okładkowa jednej to 40zł.

      Usuń
  15. Mam ogromną ochotę na Fangirl, ale nie wiem, czy poradziłabym sobie z językiem angielskim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że poradziłabyś sobie śmiało, YA nie jest takie trudne ;)

      Usuń
  16. O rety, ale stosy, jak zazdroszczę! :> miłego czytania, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak ocenisz Dary Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... :) czytałam recenzje negatywne i pozytywne i zdaję sobie sprawę z tego, że podjęłam ryzyko decydując się, ale... bądźmy dobrej myśli!

      Usuń
  18. Same perły tu masz. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, dużo tych książek! Kilku zazdroszczę bardzo... miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dużo :) miejsca nie mam na nie już od dawna ;p

      Usuń
  20. Stosiska widzę bardzo konkretne :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj obrodziło, obrodziło :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy stosik.
    Mi tylko się dostało "Anioł Stróż" N.Sparksa i Love, Rosie za pieniążki od babuni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love, Rosie mam :) Anioła stróża niestety nie, ale wiem co to za książka, mam ją na swojej chciejce :)

      Usuń
  23. Tylko pozazdrościć tylu zdobyczy :D U mnie na święta też nie obyło się bez książek - trzy części serii "The Lying Game" oraz "Black Ice". Urodziny mam w lutym więc też pewnie coś się jeszcze uzbiera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Ice i mnie kusi :) w lutym? o, to na pewno! :)

      Usuń
  24. Piękne prezenciki :o) aż tylko pozazdrościć czytania :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne piękne, cały czas cieszą moje oczy! :)

      Usuń
  25. A ja nie dostałam ani jednej książki:( Także zazdroszczę bardzo, urodzinki mam w grudniu to fakt, zobaczymy czy się coś zmieni w kwestii książek - chyba sama sobie kupię;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że masz urodziny, nawet wiem którego :) wszystkiego dobrego! i wiesz, myślę, że jednak coś dostaniesz :)

      Usuń
    2. Oszust ze mnie - tak się zapędziłam, że zapomniałam, że dostałam Grę w kłamstwa:) Ale ogólnie to posucha:( Rodzina uważa, że i tak mam dużo książek;/ Serdecznie dziękuję za życzenia (ur mam jutro i liczę choć na jeden tytuł:*). Tobie życzę sto lat! Spełnienia marzeń i ton książek!

      Usuń
  26. Same cudowności, ale Braci Grimm zazdroszczę najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) niezwykle trafiony prezent :)

      Usuń
  27. Wow! Miłej lektury
    i Sto lat :)
    Harrego czytałam wszystkie tomy, mam tylko 3 ostatnie, chętnie dorobiłabym się początkowych.
    Bluźnierstwo i Herezję mam, czytałam i polecam!!! [Recenzja Herezji już jutro]
    Na najnowszą książkę M. Witkiewicz czekam od Wydawnictwa, nie dotarła przed świętami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ochotę powiedzieć wow :) dziękuję serdecznie! :)
      pewnie także otrzymasz dedykację wewnątrz Witkiewicz :) zajrzę na Herezję!

      Usuń
    2. Herezja już jest, więc zapraszam :)
      Oby w ogóle dotarła - a już z dedykacją to uwielbiam, choć nie powiem, mam już dedykacje od autorki z osobistych spotkań targowych :)

      Usuń
  28. Harrego mam w oprawie miękkiej, ale nabytego za 90 zł w Empiku - moje marzenie spełniło się ostatniej wiosny! Zazdroszczę Fangirl. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jednak zdecydowałam się na wyrzeczenia i na HP w twardej. wiem, że mogłam mieć szybciej i taniej, ale jak się na coś uprę... to nie ma że nie ;)

      Usuń
  29. Kilka prezentów nieksiążkowych.
    A oprócz tego: "Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" - też musiałam ją mieć jak tylko zobaczyłam w zapowiedziach; "Księgi Jakubowe" - jestem bardzo ciekawa co też Tokarczuk powypisywała na 1000 stronach; "Tramwaj zwany pożądaniem" - jakoś ostatnio stwierdziłam, że nie mam tej książki, a pojawiła się w całkiem atrakcyjnej cenie, więc już ją mam; Bukowskiego, "Kobiety"; Kereta, "Kolonia Krellera" i "Rury" i Lehane'a "Brudny szmal". To dostałam, ale czekam jeszcze na trzy pozycje z taniej książki, które zamówiłam przed świętami: Cobena "Na gorącym uczynku"; Senecala "Oko za oko" i praca zbiorowa "Poezja miłosna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to też miałaś piękne prezenty! :)
      Księgi Jakbowe też bym chciała :) jak opublikujesz recenzję to z chęcią przeczytam :) I recenzję Basni także!
      a odnośnie twojego wyzwania - zgłoszę się od nowego roku! nie wiem jak to się stało, że teraz nie brałam w nim udziału... :(

      Usuń
  30. Cudne STOSY :) miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  31. O mamo! Ileż wspaniałości. Zazdroszczę "Roku szczura" ja na swój egzemplarz jeszcze czekam :( Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok szczura! wreszcie ktoś o nim wspomniał a to taka perełka :) czytałaś już coś Olgi Gromyko? i jak i jak? chciałam zdobyć Wiedźmę Wolhę, ale to niewykonalne... szkoda, ze Wydawnictwo nie wznawia nakładu :(

      Usuń
  32. Ja również znalazłam pod choinką Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży :) Również się z tej książki ogromnie cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to widzę, że Baśnie były naprawdę trafnym prezentem w tym roku :) i ja tez się cieszę! :)

      Usuń
  33. Baśnie sama sobie zakupiłam i jestem zachwycona, ale ja ogólnie uwielbiam tego typu książki! U mnie nie ma tyle książek pod choinką, ale "Love, Rosie" znalazłam i właśnie pochłaniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśnie zachwycają :) a w tym wydaniu są naprawdę solidnie zaprezentowane, i z szerokim zapleczem bibliograficznym, aż byłam pod wrażeniem :)
      Czytasz Love Rosie? i jak? :)

      Usuń
  34. Piękne stosy! ;) Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, nareszcie masz "Zbłoconą"! Przypomniałaś mi, że moja, tak wyczekana, kurzy się na półce od wakacji. ;) Widzę też kilka tomów z mojej ukochanej Serii z Miotłą - ciekawa jestem Twojej opinii o tych tytułach. Jeśli chodzi o czytanie w oryginale, to nic strasznego, choć w moim przypadku idzie powolutku i słownik na podorędziu jest niezbędny...

    Zazdroszczę "Baśni braci Grimm" - premierowe promocje na tę książkę zupełnie mi umknęły i jestem niepocieszona. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! nareszcie :) pamiętam jak widziałam ja u Ciebie na facebooku i zazdrościłam :)
      Seria z miotłą to też trochę przez Ciebie - przypomniałaś mi o niej tym swoim postem i później poszukałam, poczytałam, i musze przyznać, że mają naprawdę świetne pozycje. mam nadzieję, że spodobają mi się podczas czytania jeszcze bardziej :) tylko szkoda, że te nowe książki wychodzą bez miotły... np taka Plebanek - nie dość, że nie ma miotły, to w żadnym miejscu nie posiada informacji, że została wydana w serii z miotłą, dziwne. ale okładke ma ładną :)
      jeszcze będa promocje, jeszcze będziesz miała Baśnie! :)

      a zauważyłaś, że w tym roku Znak nie kusi promocjami? mówię o tym Tobie, bo wiem, że też im ulegasz ;) poza tym wygląda tak, jakby Otwarte się oddzieliło od promocji Znaku, zwróciłaś może uwagę? nawet jeżeli Znak ogłaszał coś w stylu -60% to nie było w tej ofercie książek Otwartego, ciekawe czy tak już będzie na stałe...

      Usuń
  36. Moje i Kaś zdobycze około-świąteczne są do obejrzenia na blogu. ;)

    Ja należę do osób, które mają urodziny w grudniu i również dostałem z tej okazji prezenty książkowe - w tym roku były to 3 tomy "Opowieści z meekhańskiego pogranicza" Roberta Wegnera i "Assassin's Creed: Pojednanie" (z niewyjaśnionych przyczyn lubię tę serię..). ;>

    W tym miesiącu czekają mnie jeszcze imieniny, może z tej okazji też trafi mi się jakaś książka... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie omieszkam zajrzeć :)
      no to świetne urodzinowe prezenty miałeś! fajnie mieć urodziny w grudniu nie? tyle promocji :) tylko zawsze istnieje ryzyko otrzymania w prezencie mikołaja albo bombek... mi się zdarzyło..
      i imieniny masz! o, to jesteś naprawdę grudniowy :)

      Usuń
  37. Mnóstwo książek, jak widzę. Ja na święta otrzymałam tylko jedną książkę, gdyż rodzina dokłada mi się na czytnik. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytnik to świetny prezent jeżeli ktoś lubi ebooki, albo nie ma już gdzie trzymać książek :) domyślam się, że się cieszysz :)
      dziękuję :)

      Usuń
  38. Wszystkiego co najlepsze w Nowy Roku :) Udane prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      udane, bardzo udane Madziu, czekam aż Ty się pochwalisz swoimi ;p

      Usuń
  39. Jestem ciekawa, czy spodoba Ci się ,,Miasto kości". Uważam, że druga seria Clare bardziej się udała - ,,Diabelskie maszyny".

    OdpowiedzUsuń
  40. Całkiem zacne stosisko. Ja czytałam "Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" bardzo fajne są i na prawdę nie żałuję, że wydałam na nie kasę i je przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  41. Miłej lektury! Przepiękne zbiory. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, ile książek! Gratuluję i miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ile ciekawych książek! Chętnie podebrałabym Ci te autorstwa Rainbow Rowell :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Stosy, stosy wszędzie, a każdy piękniejszy od poprzedniego. Kocham ten świąteczny okres. Mój Mikołaj był nieco mniej silny i nie był w stanie przynieść aż tylu książek, ale nie narzekam - spisał się. Na blogu również pojawił się świąteczny stos, więc zapraszam. Moje urodziny już w lutym, więc książki są mi dozowane stopniowo. :D
    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow piękna kolekcja. Moje marzenie to Golem i dżin, ciekawi mnie też Gromyko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja pod choinką książek nie znalazłam, ale mam zamiar zamówić sobie Miasto kości i Miasto popiołów. Gdzie kupiłaś książki anglojęzyczne, jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oho, a przeczuwałam, że będzie jakaś groźba :P No, to mam teraz sporą nadzieję, że seria Carnivii zrobi na Tobie dobre wrażenie. Za Herezję nie ręczę, bo dopiero zaczęłam, ale wiesz już jak mi się Bluźnierstwo spodobało. Co do reszty książek - Wszystko, co lśni mam także, okropnie mnie nęciła ta fabuła, zobaczymy kiedy się za to wezmę ;) Pewnie będziesz pierwsza. I masz Baśnie! Ciekawe, jak wypadną w Twoich oczach.

    Urodzinowe najlepsze życzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Axselson i Plebanek, więc mam nadzieję, że i Tobie się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny stosik!
    Zazdroszczę ci Harry'ego, Darów Anioła, książek anglojęzycznych, tak w sumie to chyba wszystkiego. :D
    Czekam na twoje opinie o Baśniach Braci Grimm i Darach Anioła. ;)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie cierpię do ciebie zaglądać, bo zawsze coś namierzę :). ,,Fangirl" polecam, ja dawno nie byłam zachwycona młodzieżówką. ,,Eleanor & Park" ciut słabsze, ale wcale nie znaczy, że złe. ,,Wszystko, co lśni" mam, czeka na swoją kolej :). Axelsson i Plebanek planuję, ale to baaaardzo niesprecyzowane plany.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam w styczniu także prezenty też "prawie" w jednym rzucie ;) Książkę niestety dostałam tylko od siostry i przyjaciółki ,bo rodzice stwierdzili ,że wolą kupić mi coś bardziej "pożytecznego",ale dziś odwiedziłam Biedronkę bo jest ciekawa promocja i za pieniądze od dziadków wzbogaciłam się częściowo o nowe tytuły :P

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja pod choinkę nie dostałam żadnej książki. Moja rodzina twierdzi, że i tak mam ich za dużo ;)
    Za to dostałam wiele cudowności od kochanych blogerek oraz od wydawców. Mam Kusiciela i Pierwszą na liście, obie przeczytane i obie fajne ;) czekam na Twoje recenzje i życzę Ci cudownej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hm, twórczość Clare jest dla mnie mocno przeciętna, zwłaszcza później, ale tobie życzę przyjemnego czytania. :) Gratuluję ci egzemplarzy HP <3 Ja także kompletuję serię, ale niestety w miękkich okładkach. :) Choć marzę o angielskiej wersji <3 Książki Rainbow Rowell kocham i zazdroszczę papierowych egzemplarzy! Słyszałam, że są piękne, ale ja niestety musiałam pocieszać się ebookami. ;) "Fangirl" mocno polecam, choć "E&P" też jest cudowną powieścią :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekam na recenzję kilku pozycji :) Dwie nawet mam u siebie, więc pewnie pojawią się również u mnie :) A prezentami świątecznymi nie ma co się chwalić w komentarzach, zrobię też stosik! A co!
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piękne stosy :)) Ja nie znalazłam książek, ale nie ubolewam nad tym, bo dostałam inne rzeczy, które mi się chyba nawet bardziej przydają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...