sobota, 6 grudnia 2014

Stosik 9/2014


Grudzień!

W grudniu spodziewajcie się kilku stosików, ponieważ grudzień jest cudownym miesiącem :)
Cudownym dlatego, że w grudniu przychodzi Mikołaj, w grudniu są Święta Bożego Narodzenia i w grudniu są moje urodziny! :)
A te wszystkie wydarzenia są oczywiście idealnym pretekstem dla pojawienia się nowych książek ;)

Co widać na powyższym zdjęciu:
"Cztery" Veronica Roth
"Na ostrzu noża" Patrick Ness
"Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman
"Przeznaczeni" Holly Bourne
"Papierowe samoloty" Dawn O'Porter
"Partials. Częściowcy" Dan Wells
"Jane Eyre. Autobiografia" Charlotte Bronte
"Bracia Karamazow" Fiodor Dostojewski
"Masters of sex" Thomas Maier
"Królewskie romanse" Leslie Carroll 
"Sherlock Holmes, tom 3" Artur Conan Doyle

"Na ostrzu noża" to książka, na którą czekałam już od lipca! (pisałam o niej w chciejce #6 o tutaj - klik) Wydawnictwo Papierowy Księżyc uparcie przekładało i przekładało premierę, ale w końcu się udało :) Teraz możecie kupić tę książkę w kuszącej promocji na stronie czytam.pl za 18,91zł o tutaj - klik 

"Partials. Częściowcy" upolowałam w empiku za 4,49zł ;) o tutaj - klik

"Zostań, jeśli kochasz" chciałam mieć już dawno dawno, głównie ze względu na film, bo poprzysięgłam sobie, że nie obejrzę go zanim nie przeczytam książki i kupiłam ją za niecałe 16zł na szalonej promocji aros.pl (niestety już nieaktualna). Wiecie, że Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapowiedziało kontynuację tej książki w tomie pt. "Wróć, jeśli pamiętasz"? Premiera 14 stycznia 2015, a więcej na jej temat można przeczytać o tutaj - klik

"Jane Eyre. Autobiografia" to książka, od której chciałam rozpocząć swoją przygodę z siostrami Bronte. Zdecydowałam się na Autobiografię Wydawnictwa MG, ponieważ kiedyś gdzieś przeczytałam, że to najlepsze i najwierniejsze wydanie Jane Eyre. Nie mogę się doczekać! (jak dobrze, że zimowe wieczory są takie długie... :) )

"Cztery" to trochę szaleństwo, bo nie czytałam Niezgodnej, ale co tam ;)

O "Masters of sex" przeczytacie u mnie już niebawem i zdradzę jedynie, że będzie to bardzo pozytywna opinia ;)


Tak wygląda pierwszy z grudniowych stosików, co o nim myślicie? ;)

77 komentarzy:

  1. Dostojewskiego mam - dokładnie to samo wydanie od MG + czytam Profesora (Charlotte Bronte ;)). Siostry B. jak wiadomo UWIELBIAM więc zazdroszczę autobiografii :) I fakt, przez Święta można czyyyyytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesora nie mam i oczywiście nie czytałam, ale to prawda - Wydawnictwo MG kusi pięknymi wydaniami Bronte! :)

      Usuń
  2. Twój stosik jest po prostu piękny! Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Autobiografia Jane Eyre" i "Zostań jeśli kochasz" mnie kuszą najbardziej;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam urodziny w grudniu:)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodziny w grudniu są piękne, tylko istnieje ryzyko otrzymania bombek w prezencie ;) mi się tak kiedyś zdarzyło...

      Usuń
  5. Świetny stos! A mnie chyba najbardziej kuszą "Królewskie romanse" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne wydanie! Tylko szkoda, że nie ma w nim fotografii ani jakichkolwiek rycin... Szkoda. Wzbogaciłoby to treść i odbiór ;)

      Usuń
  6. "Jane Eyre" jest super, "Masters of sex" też bardzo dobra książka" :) Ja z kolei chętnie przygarnęłabym "Braci Karamazow" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to "Masters of sex" to tak trochę przez Ciebie ;)

      Usuń
  7. Muszę przeczytać "Braci Karamazow".

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrą wiadomość mi przekazałaś o kolejnej części "Zostań, jeśli kochasz" :) Książka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspomnę o niej jeszcze w chciejce #11 już niedługo! :)

      Usuń
  9. Interesuje mnie klasyczna część Twojego stosika, czyli ,,Bracia Karamazow" i ,,Jane Eyre. Autobiografia".

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Dostojewskiego! Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudownie! "Jane Eyre" kompletnie mi się nie podobała, jednak w tym przypadku jestem jedną z niewielu. Większości książka przypadła o gustu. Może z tobą będzie podobnie ;) Dostojewskiego koniecznie będę musiała przeczytać, ale z pewnością nie w tym wydaniu ;) Podobno tłumaczenie to jeden wielki dramat. Zakupię sobie wersję Znaku :) Zazdroszczę Sherlocka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że Jane Eyre mi się spodoba :) jestem totalnie uwiedziona wszystkimi wersjami filmowymi tej książki i potrafię je oglądać i oglądać, także jestem dobrej myśli! a obiecałam sobie, że jak mi się spodoba (a to pewne ;p), to kupię sobie wydanie w oryginalnej wersji językowej, już mam upatrzone takie piękne... ach :)
      no tymi Braćmi Karamazow to mnie porządnie zasmuciłaś! tym bardziej, że wahałam się pomiędzy wydaniem Znaku, a tym MG... w ogóle nie wiedziałam o tym tłumaczeniu ;/

      Usuń
  12. No ładny stos, dzięki za wiadomość o "Na ostrzu noża" Chętnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało! :) odkryłam to przypadkiem wybierając sobie prezenty na Mikołaja ;p

      Usuń
  13. Ojej, jak ja nie lubię SH, chyba już z 3 miesiące męczę swojego. :( "Cztery" polecam Ci baaardzo, jest fenomenalna! :) A "Zostań, jeśli kochasz" zazdroszczę. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam "Cztery" i bardzo mi się podobało :) Uwielbiam tego bohatera! Ciekawa jestem, jak spojrzy na tę książkę ktoś, kto nie zna "Niezgodnej", także będę czekać na recenzję :)
    "Zostań, jeśli kochasz" jeszcze przede mną, podobnie jak Jane Eyre - wciąż się zbieram, żeby zacząć swoją przygodę z siostrami. Sherlocka chciałaby też w końcu przeczytać. I "Partials" mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, to "Cztery" było trochę ryzykowne, ale oj tam ;)
      Partials skusiło mnie ceną ;) - 4,49 za książkę w idealnym stanie? o tak. poproszę!

      Usuń
  15. O, wypatrzyłam wspaniałości ;) Zostań jeśli kochasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Owocny stos.

    Braci Karamazow mam za sobą, ale niestety to wersja okrojona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ten Dostojewski: niby okładka kusząca, ale czytałam, że tłumaczenie stare i lepiej go unikać. ;)

      Usuń
    2. tym Dostojewskim dziewczyny to mnie zasmucacie!
      wahałam się nad nim naprawdę długo, i tak :) ostatecznie zdecydowałam się zaryzykować, nie ukrywam, że szalę przeważyła tutaj niesamowicie klimatyczna okładka ;) ale, że to wersja okrojona i tłumaczenie słabe i stare to naprawdę nie miałam pojęcia! i teraz czuję zawód... a mogłam się skusić na wersję Znaku...

      Usuń
  17. Wspaniałe nabytki :) Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Siostry Bronte są wspaniałe. Co prawda ja jeszcze Jane Eyre nie czytałam, bo w przeciwieństwie do ciebie postanowiłam tą powieść zostawić sobie na sam koniec, ale czytałam że jest naprawdę świetna. Dostojewski - widzę, że ambitnie, zazdroszczę Ci tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jednak zdecydowałam się zacząć od tej ponoć najlepszej książki sióstr ;)
      tak, klasyka mnie ostatnio uwodzi!

      Usuń
  19. "Zostań jeśli kochasz" też kupiłam na aros.pl :)) Już niedługo się za nią zabiorę i mam nadzieję, że mi się spodoba na tyle, że będę chciała poznać drugą część. Miłego czytania, piękny stosik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie można było przepuścić takiej okazji ;)

      Usuń
  20. Z niecierpliwością czekam na recenzję Holmesa i Masters of sex. No i oczywiście na kolejne stosiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się z Holmesem wyrobić w grudniu, ale nic nie obiecuję ;) za to o Masters of sex będzie na pewno! ;)

      Usuń
  21. Czytałam jedynie "Jane Eyre. Autobiografia" oraz "Zostań, jeśli kochasz". Każda inna, ale każda bardzo dobra. Podkradłabym Ci natomiast Sherlocka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te wydania Sherlocka od Zysku są piękne... więc się nie dziwię :P

      Usuń
  22. "Partials" kusi ceną!! Ale niestety nie moja tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kusi kusi ;) nawet nie wiedziałam, że empik robi takie promocje!

      Usuń
  23. Gorąco polecam Zostań, jeśli kochasz i oczywiście Sherlock Holmes tom 3 ! Są naprawdę świetne, aa Twój stosik jest fascynujący jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostań, jeśli kochasz jest takie "malutkie" a przez to kuszące ;) mam nadzieję, że w grudniu przeczytam :)

      Usuń
  24. "Na ostrzu noża" kusi mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  25. "Zostań,jeśli kochasz" była naprawdę ciekawą książką , nie rozumiem , dlaczego niektórzy tak ją negują .. Mam nadzieję,że Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Zostań jeśli kochasz" to wspaniała książka! Ja jestem ciekawa książki "Papierowe samoloty". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierowe samoloty mają przepiękną okładkę! przepiękną! :) YA! zachwyca okładkami :) mam nadzieję, że wnętrze będzie ciekawe, chociaż nie stawiam tej książce wygórowanych wymagań ;)

      Usuń
  27. Życzę milej lektury i dużo czasu na czytanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego naj! urodzinowego
    Faktycznie, nawet jak się nie ma urodzin w grudniu to pretekstów do nowych nabytków sporo :) Piękne stosy, ale przyznaję, nic nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodzinowy stosik jeszcze się pojawi ;p ale dziękuję!

      Usuń
  29. Sherlock Holmes i Bronte! :)
    Zazdroszczę takie stosu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego:) Zazdroszczę stosiku i czekam na recenzje, ponieważ większości książek jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chociaż do urodzin jeszcze trochę czasu jest... ;) stosikiem urodzinowym na pewno się pochwalę :)

      Usuń
  31. Ciekawe książki :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy stosik :) - miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój grudzień poświęcę raczej nadrabianiu zaległości, które od jakiegoś czasu kurzą się na mojej półce.
    Nie mogę doczekać się wolnych dni, gdy będę mogła usiąść przy kominku (muszę w końcu nauczyć się rozpalać go sama) z zieloną herbatką, moim kocykiem z Biedronki i książką. Uwielbiam Zimę. Kocham za wszystko, oddałabym i całą słoneczność lata aby w Zimy zawsze spadało tony śniegu.
    Na wiele pozycji z Twojego stosiku mam wielką ochotę i zamiar przeczytania. Jednakże najbardziej mnie kuszą ''Papierowe Samoloty''.
    W styczniu będzie więcej okazji do kupna książek, gdyż są moje urodzinki, i mam nadzieję, że Rodzinka troszkę się wysili i zajedzie do najbliższych księgarń.
    Pozdrawiam serdecznie i miłego czytania :*
    P.S: Uwielbiam Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaległości... coś o tym wiem ;) ale tak to jest z książkami z półki, że ciężko po nie sięgnąć ;)
      też jestem raczej domatorką i zdecydowanie bardziej wolę spokojne domowe zacisze od zgiełku, więc jesień i zima to także moje ulubione pory roku. wtedy mogę spokojnie spędzić czas, a jak jeszcze mogę czytać i czytać to już jest pięknie :)
      Papierowe samoloty mają przepiękną okładkę, mam nadzieję, że ich wnętrze będzie fajne i Tobie także życzę byś je dostała :)
      PS. bardzo mi miło :) dziękuję!

      Usuń
  34. Myślę, że to słusznych rozmiarów stosik. I książki wydają się bardzo ciekawe. Teraz czekam na Twoje opinie o tych książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stosik naprawdę pokaźny, a ile w nim cudowności! :) Czekam na recenzje, z przyjemnością przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wielki stosik. Czytałam z niego tylko "Cztery" i naprawdę polecam :D

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  37. "Cztery" mam w planach i jest już w drodze do mnie. Ja czytałam "Niezgodną", więc to jest dla mnie świetny dodatek ;). "Zostań, jeśli kochasz" też chcę przeczytać, bo wszystkie pozytywne recenzje mnie skusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeden ze stosików, oj zazdroszczę, ja tyle książek to zdobywam przez kilka miesięcy :D
    III część Sherocka od Zysk i S-ka, mam w planach zakup II i właśnie III, już nie mogę się doczekać, aż postawię je na półce, a co dopiero jak przeczytam :D "Zostań, jeśli kochasz", obejrzałam film i nie mam zamiaru czytać, był strasznie naiwny, przesłodzony i niewiarygodny, a te "efekty specjalne"... jedyny plus, to to że się trochę wzruszyłam, ale to nie zmienia faktu, że film jest słaby...

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam stosiki i uwielbiam szaleństwa :D Którego obchodzisz urodzinki?

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny stos, przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno mnie nie było, a tutaj patrzę nowy wygląd, ale bardzo ładny ;) Piękny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. O rany! W życiu bym nie pomyślała, że empik może mieć, aż TAKĄ promocję! Szkoda, że nie ma blisko mnie sklepu, żebym miała darmową dostawę.... To by był cud, miód i orzeszki xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Tyle cudów, że nie wiem co napisać, żeby się nadmiernie nie ekscytować ^^ Ale generalnie strasznie zazdroszczę książek od wydawnictwa YA! i "Jane Eyre", bo książki pań Bronte uwielbiam! "Zostań jeśli kochasz" uwielbiam! To taka ciepła, rodzinna, przyjemna książka o miłości, przebaczeniu, walce... Naprawdę coś pięknego. :) "Cztery" mogłabym przeczytać, bo 'Niezgodną" bardzo lubię, ale znacznie bardziej kusi mnie "Na ostrzu noża", które na szczęście mam i pewnie już nie przeczytam w tym roku, ale w następnym na pewno! :3
    Przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  44. Z tych wszystkich książeczek mam na swojej półce trzy: Jane Eyre- bardzo mi się podobała :) Oraz Zostań jeśli kochasz i Partials, ale z nimi się jeszcze nie zapoznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniały stosik, nic z niego jeszcze nie czytałam :( Ale kupiłam mnóstwo genialnych lektur u autorów na targach we Wrocławiu,więc i ja będę mieć co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny stos :)

    Dawno temu czytałam "Dziwne losy Jane Eyre", ale mam ochotę powtórzyć tę książkę w nowszej i ładniejszej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Przeznaczeni i u mnie czekają w kolejce ;) Podobnie Zostań, jeśli kochasz. Reszta to jakoś nie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  48. "Zostań jeśli chcesz" baaaaaaaaardzo chcę przeczytać! Zazdroszczę takich udanych łowów!:) Ha! Widzę, że Ty też jesteś grudniowa dziewczyna i przez to zbierasz w tym miesiącu masę prezentów:))

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawią mnie "Królewskie romanse". Nie czytałam, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Trochę nie w moim typie, ale może się podobać. Miłego czytania :) !

    OdpowiedzUsuń
  51. Częściowcy też są na mojej półce, jeszcze nietknięci, jestem baaardzo ciekawa. Ja upolowałam w taniejksiażce.pl za podobną cenę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...