środa, 21 stycznia 2015

1. URODZINY BLOGA!



21 stycznia 2014 roku na moim blogu pojawił się pierwszy post i to właśnie tę datę uznaję za takie prawdziwe narodziny bloga, tak więc - dokładnie dzisiaj minął rok :)

Nie mogę uwierzyć, że to już rok! W najśmielszych nawet wyobrażeniach nie spodziewałam się, że miejsce, które tutaj kreuję okaże się tak lubiane i popularne :) I muszę też przyznać, że opinie i komentarze, które mi tutaj pozostawiacie napawają mnie dumą i niejednokrotnie wprawiają w przyjemne zakłopotanie :)

Pamiętam jakbym to wczoraj pisała pierwszą recenzję. Pamiętam jakie miałam wtedy wątpliwości, czy dam radę, czy będę konsekwentna i przede wszystkim: czy komuś się spodoba to, co zamierzam publikować? Do chwili stworzenia bloga, przy wyborze lektur kierowałam się głównie portalem Lubimy Czytać i blogami - miejscami, gdzie ludzie wielbiący literaturę pisali na temat tego, co kochają. Ale pewnego dnia tchnęła mnie myśl: dlaczego miałabym nie stworzyć czegoś podobnego? Własnego miejsca w sieci, gdzie będę mogła dzielić się refleksjami i przemyśleniami na temat książek i może nie tylko? Pisanie przecież od zawsze było moją ulubioną formą wyrażania siebie. Zawsze także lubiłam czytać. A kilka lat temu zaczęłam nawet tworzyć swoje małe (i trochę większe) opinie na temat tego co czytam i jak czytam, publikując je w mniej znanych miejscach w Internecie. W pewnym momencie zauważyłam, że sprawia mi to wielką przyjemność i tak właściwie nie robię nic innego, jak tylko czytam o książkach i dla książek. I stało się. Przygotowanie szablonu zajęło tak naprawdę niewiele czasu - wiedziałam jaki efekt chcę uzyskać (pamiętacie cytat w nagłówku? ;)). Po jakimś czasie założyłam także fanpage bloga i stworzyłam dwa czytelnicze - i bardzo dla mnie ważne - wyzwania. Po kilku miesiącach zaczęłam również podejmować liczne współprace, które w dniu dzisiejszym tworzą już piękną listę. Nie mam jednak zamiaru ich wszystkich tutaj wymieniać, chciałabym jednak zwrócić szczególną uwagę na te, które przynoszą mi najwięcej satysfakcji i które darzę sentymentem. 

Ową listę otwiera Wydawnictwo MG, które zaufało mi jako pierwsze. Serdecznie dziękuję całej załodze MG nie tylko za pokładane we mnie nadzieje, ale przede wszystkim za cierpliwość i sympatię :) Dzięki MG mogłam poznać wiele niezapomnianych klasycznych dzieł, bez których współczesna literatura tak naprawdę nie miałaby racji bytu. Jestem im wdzięczna przede wszystkim za książki sióstr Bronte i za piękną serię Wydań Ilustrowanych, która już niejednokrotnie zachwycała moje czytelnicze upodobania. Następnie chciałabym wyrazić jak niezwykle ważna jest dla mnie współpraca z Wydawnictwem Świat Książki i Panią Katarzyną, która jest chyba najmilszą i najbardziej pomocną osobą z promocji z jaką miałam okazję współpracować. Do Świata Książki żywię ogromny sentyment także z innego powodu - kiedyś należałam do klubu czytelniczego ŚK, który systematycznie przesyłał niesamowite katalogi, pełne przepięknie wydanych książek. Uwielbiałam przeglądać te strony i zaznaczać długopisem co chcę przeczytać. Naprawdę często wydawałam tutaj ostatnie zaoszczędzone pieniądze :). Uwielbiam to wydawnictwo, ich szatę graficzną i książki, które tak naprawdę jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Miło i owocnie współpracuje mi się również z Wydawnictwem Literackim, które jako pierwsze dało mi możliwość czytania egzemplarzy przedpremierowych i które systematycznie dba o rozwój mojego czytelniczego gustu podsyłając co chwila ciekawe propozycje ;) Będąc przy Wydawnictwie Literackim nie mogłabym nie wspomnieć o Pani Marcie, Pani Agnieszce i Pani Aleksandrze, które są wprost niezastąpione :) Dziękuję również Wydawnictwu Zysk i S-ka i przemiłej Pani Żanecie, dla której nie ma rzeczy niemożliwych i która dała mi wyjątkową możliwość poznania tak fascynujących autorów jak chociażby Artur Conan Doyle, czy Helen Fielding. Przechodząc dalej chciałabym serdecznie podziękować Pani Monice reprezentującej Wydawnictwo Amber - współpraca z Panią to przyjemność :) i całemu zespołowi działu promocji Wydawnictwa Czwarta Strona - jestem urzeczona i zarazem niezmiernie szczęśliwa, że mogę się rozwijać pod Waszymi skrzydłami :). Dziękuję także całej załodze Bussiness&Culture za profesjonalizm i bezproblemową współpracę. Moją sentymentalną listę zamyka natomiast Grupa Wydawnicza Foksal łącznie z ich najmłodszym imprintem Wydawnictwem YA! Serdecznie dziękuję Pani Violettcie, Pani Agnieszcze i Pani Ewie za pokładane we mnie nadzieje i możliwość poznania tak wielu świetnych książek przedpremierowo. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie trwała i trwała :). 

Będąc przy współpracach z wydawcami, nie mogłabym nie wspomnieć o współpracach autorskich. Oczywiście na pierwszy plan wysuwa się tutaj Michał Krupa, który jest tak szalenie pozytywną osobowością, że nie potrafię sobie wyobrazić przyszłości bloga bez dalszej współpracy ;). Z sentymentem wspominam także współpracę z Panią Małgorzatą Cimek-Gutowską, Jolantą Kosowską i Tatianą Jachyrą - z prawdziwą niecierpliwością oczekuję kolejnych książek. Z podekscytowaniem czekam także na nową książkę Adriana Zawadzkiego.

Współpracującym ze mną Wydawcom i reprezentującym ich Osobom oraz Autorom - tym wymienionym powyżej i wszystkim pozostałym - serdecznie dziękuję za cały ten rok. Mam również nadzieję, że te świeżo podjęte współprace będą się sukcesywnie rozwijały, by za rok pojawić się tutaj w jeszcze szerszej wypowiedzi :)

Blog mnie rozwinął. Dodał pewności siebie i wiary. Rok temu nawet nie pomyślałabym, że mogę współpracować z autorami, że będę miała stały kontakt z wydawnictwami i że będę mogła czytać coś przedpremierowo. A już na pewno nie pomyślałabym, że inni będą uważać moje opinie za istotne, i że będę miała po części wpływ na to, czy ktoś kupi daną książkę, czy też nie. Ale to nie wszystko. Ten blog dał mi jeszcze kilka ważnych rzeczy: po pierwsze rozwinęłam swój warsztat pisarskipo drugie zaczęłam uważniej i dogłębniej czytać, a po trzecie odnalazłam wewnętrzny spokój i ukojenie. Wreszcie cała oddaję się pasji, która jest naprawdę ważną i integralną częścią mojego życia. Często powtarzam to ze śmiechem, ale prawdą jest też, że wszystkie inne zainteresowania jakie miałam - odeszły w zapomnienie - tylko czytanie książek, będzie już chyba zawsze ściśle związane z moim wewnętrznym "ja" i kreowaniem własnego życia. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki, czy "mojego miejsca w sieci" ;)

W tym wyjątkowym dniu, chciałabym także podziękować wszystkim osobom, które odwiedzały i odwiedzają mój blog - to Wy dajecie mi natchnienie do dalszego pisania, bez Was blog by nie istniał i nie miałabym takich pięknych wyników, gdyby nie Wy! To dla Was piszę i dla Was tworzę wyzwaniaPrzez ten rok poznałam naprawdę wiele fantastycznych i cennych osób, które codziennie mnie wspierają i motywują do działania. Wasze odwiedziny i wsparcie wielokrotnie napędzały mnie do dalszego prowadzenia bloga. Doceniam to. Doceniam Was. Dziękuję za wysyłane do mnie maile. Dziękuję za czas, który mi poświęcacie. Dziękuję za miłe słowa, za dyskusje pod postami, za rady i za inspirację. Dziękuję za ciepło, za przyjaźń i za akceptację. A także, z całego serca dziękuję za te dłogogodzinne rozmowy o wszystkim :). Dziękuję Wam za to, że jesteście!

Były miesiące lepsze i gorsze, jednak patrząc przez pryzmat całego roku - jestem bardzo zadowolona. Przez ten czas wiele się zmieniło. Czego więc życzyć sobie i Wam na następny wspólny rok? Jak najwięcej dobrych książek i pozytywnych recenzji! Dziękuję, że jesteście ze mną i (nie)śmiało proszę o więcej. Chciałabym też powiedzieć, że nigdzie się nie wybieram ;)




Podsumowanie statystyczne:
Liczba wyświetleń: 183 050
Liczba komentarzy: 8 250
Liczba postów opublikowanych: 200 (czekających na publikację: 17)
Liczba obserwatorów: 325 (blogger), 425 (fb), 343 (google+)
Cykle: chciejka (#13), zachęcajka (#6), See... It sounds (#1), Ami.&BookTube (#1)stosik (#12)
Zmiana szablonu: dwukrotnie

129 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję. Dziękuję Ci za Twojego bloga, jest jednym z moich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) niezmiernie mi miło czytać takie słowa :) uściski :))

      Usuń
  2. Ami, przez ten rok zrobiłaś coś wspaniałego - stworzyłaś miejsce, które jest po prostu Twoje. Piszesz szczerze i wspaniale, poświęcasz się temu, co kochasz, no i masz dar do zjednywania sobie ludzi. :) Oby dalej wiodło Ci się tak dobrze - na kolejny rok życzę Ci mnóstwa inspiracji i nieustającej pasji do tego, czym się zajmujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś! napisałaś to po prostu pięknie :) dziękuję! :)
      dziękuję bardzo :) ;*

      Usuń
  3. Wielkie gratulacje! Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje i życzenia dalszej wytrwałości! :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje, widzę że styczeń przebiegnie urodzinowo, wiele blogów ma swe rocznice. :) Zróbmy za rok jedną wielką imprezę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      to nie jest głupi pomysł, jestem za! ;)

      Usuń
  6. Ja tam za Tobą przypełzam z LC :D Wiem, że zanim odkryłam Twojego bloga, to śledziłam Cię właśnie tam... chociaż nie wiem czy jak Cię "poznałam", to miałaś już bloga :D Także życzę Ci wszystkiego co najlepsze, aby pisanie dalej sprawiało Ci frajdę... i na litość, odezwij się czasami w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lara, Lara toż przecież czasami się właśnie odzywam ;p no ale wiesz kobieto, że do tego też trzeba mieć wenę :D
      tak czy inaczej - biję się w pierś i obiecuję poprawę! (tylko odwiedzaj mnie w tych komentarzach częściej!< no!)

      LC łączy ludzi :D

      Usuń
  7. Bez Twojego bloga nic nie byłoby takie samo. Bardzo lubię tu zaglądać i wiesz, jak bardzo cieszą mnie nasze mailowe rozmowy ;) Życzę Ci kilku kolejnych lat i wciąż rosnącej pasji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) miło mi to czytać :)

      Usuń
  8. Gratuluję Ci tego Twojego miejsca i tylu sukcesów. Życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  9. gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowny, piękny, owocny Roczek!! Nic mi nie pozostaje tylko pozazdrościć sukcesu - ja dłuuuuugo będę w tyle:( ps - jeśli pozwolisz, wyślę Ci meila z kilkoma pytaniami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję Gosiu :) oczywiście, że możesz!

      Usuń
  11. Widać, że Twój blog jest tworzony z pasją. Tak trzymaj! Życzę wielu dalszych sukcesów, radości z tego co robisz i oczywiście nieustannie, jak najwspanialszych książkowych doznań:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat, 100 lat, 100 lat! Nie przestawaj pisać:)
    Wszystkiego Najlepszego, wielu wspaniałych czytelników i cudnych książek, które tylko czekają, aż je przeczytasz!

    P.S. Nieźle się złożyłyśmy w czasie, bo mój blog obchodził pierwsze urodzinki dwa dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      PS. no to Wszystkiego Najlepszego! :*

      Usuń
  13. Serdeczne gratulacje i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wyniki. Oby kolejny rok był dla Ciebie jeszcze bardziej pomyślny i obyś nigdy nie straciła satysfakcji z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne osiągnięcia :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać :) Życzę Ci samych wspaniałości w kolejnych latach blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i równie bardzo się cieszę! :)

      Usuń
  16. 100 lat :) mamy dzieci w tym samym wieku, wiesz? :) Tylko Twoje ciut starsze :)
    czego można by życzyć? przede wszystkim radości z tego co robisz na blogu i dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz, że już w starszakach? :D
      dziękuję, dziękuję! ;)

      Usuń
  17. Przez ten rok osiągnęłaś coś co dla wielu blogerów do tej pory jest po prostu nieosiągalne. Twoje miejsce w sieci niesamowicie się rozwinęło i już umieram z ciekawości jakimi sukcesami będziesz mogła podzielić się z nami za rok :) Życzę Ci kolejnych wspaniałych, owocnych i pełnych radości lat. Radości z bloga oczywiście, radości z pisania, czytania książek i z nas - twoich czytelników ;) Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo bardzo serdecznie za wszystkie miłe słowa, które mi tutaj napisałaś :) jest mi taak miło, że zaraz obrosnę w piórka o odlecę ;) dziękuję! :* oby się spełniło :)

      Usuń
  18. Mnóstwo blogów w tym miesiącu obchodzi urodziny :)
    Ja zajrzałam tu niedawno, ale bardzo mi się tu podoba, gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. styczeń bardzo płodny :D
      dziękuję! zostań dłużej :)

      Usuń
  19. Jak na zaledwie rok, Twój blog naprawdę nieźle się rozwija... ujęłaś mnie też tym, że piszesz, że książki i tylko książki są teraz Twoją pasją... wyznaję, że ja zaczynam być już czytaniem trochę zmęczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poświęciłam temu miejscu wiele serca i uwagi :) stało się niemal azylem :)

      Usuń
  20. Życzę zatem kolejnych sukcesów, idzie ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne miejsce, uwielbiam tu zaglądać
    Wielu kolejnych sukcesów:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tak wielu osiągnięć i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję takiego sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję:) a tak szczerze, to nie podejrzewałam, że twój blog ma tylko rok;) jest taki profesjonalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? :) dziękuję bardzo! to miłe, że tak uważasz :)

      Usuń
  25. Gratulacje ;) Życzę dalszej wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji Roczku! :D I oby tych "roczków" było jak najwięcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Najnajnajlepszego ! To jest jeden z najprzyjemniejszych blogów na jaki natrafiłam ♥
    Życzę jeszcze wielu wielu wielu przepięknych książek na twojej półeczce oraz przepięknych recenzji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ojejejjj :):):) <3 - no to teraz przysłodziłam :))
      Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :)

      Usuń
  28. Gratuluję i życzę Ci byś jak najdłużej tego bloga prowadziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna lista :) Wypada tylko życzyć Ci dalszego rozwoju i nowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładne podsumowanie . Gratuluję pierwszej rocznicy bloga i życzę Ci ,abyś była z nami jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej się cieszę z Twoich książkowych wyzwań. Są cudne :)!

    Wielu sukcesów, Ami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, jesteś bardzo dzielną uczestniczką :) przyglądam się Twoim osiągnięciom ;)
      dziękuję :)

      Usuń
  33. Gratuluję tak wspaniałego roku i życzę żeby dalsze byłyby o niebo lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne osiągnięcia! Serdecznie gratuluję! U mnie również wypada rocznica bloga, tylko, że trzecia :) Życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  35. To niesamowite, że minął już rok, pamiętam moje i Twoje początki:) Cieszę się, że tu jesteś, że zyskałaś pewność siebie! Życzę Ci jeszcze większej frajdy z blogowania, wspaniałych znajomości, mnóstwa czytelników:) I zgadzam się co do Pani Kasi ze ŚK - jest niesamowita:) Ściskam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pamiętam Twoje początki :) miałaś taki czekoladowy szablon :) pamiętam jak zaczynałaś - byłam jedną z Twoich pierwszych czytelniczek :) <3 Tobie Beatka tez gratuluję pierwszego roczku i życzę sukcesów :*
      dziękuję bardzo za miłe słowa i za życzenia :):):)

      Usuń
  36. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, życzę Ci aby każdy kolejny rok był coraz lepszy oraz żebyś miała coraz więcej świetnych książek do przeczytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę to dopiero rok? Mam wrażenie, że jesteś w blogosferze od bardzo dawna! Twoje osiągnięcia są naprawdę wielkie i godne pozazdroszczenia. Ja nie mam tak dobrych wyników, mimo że mój blog ma już ponad trzy lata ;-) Ale wszystko przez roczną przerwę którą sobie zrobiłam dawno temu. Życzę Ci byś nigdy nie traciła weny, była pełna zapału i pomysłów na nowe posty i by wszystkie książki, które trafiają w Twoje ręce okazały się arcydziełami :-)
    Sto lat kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że "dopiero" :) minęło tak szybko :)
      dziękuję bardzo bardzo bardzo :)

      Usuń
  38. Gratulacje roku bloga/blogu (kurczę, nie wiem jak to napisać), ALE LICZĄ SIĘ INTENCJE xD Najbardziej podziwiam Cię za wytrwałość, ja kilka razy zaczynałam pisać bloga, ale kończyło się na góra 20 postach... Zastanawiam się od kilku miesięcy czy nie założyć by właśnie takiego o książkach, i w sumie chętnie bym to zrobiła gdyby nie to, że cierpię na: nieustanny brak czasu. Jednak na czytanie Twojego bloga zawsze go znajdę :* Mimo że "znam Cię" dopiero od października, to bardzo polubiłam Twoje notki i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne. Także oby tak dalej :P <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się u mnie podoba :) mam nadzieję, że zostaniesz dłużej :)
      dziękuję za życzenia! :)

      Usuń
  39. Masz rewelacyjne wyniki, jak na rok bloga! Gratuluję i życzę wytrwałości w jego dalszym prowadzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. To niesamowite i jednocześnie oszałamiające,ile udało Ci się dokonać w jeden rok. Jednym słowem : Super !
    Życzę Ci jeszcze wiele weny, energii i radości, z tego co robisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję pierwszych urodzin :)
    Twój blog rozwija się niezwykle szybko, także oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejnych, pięknych i owocnych, zaczynających się od 1 blogowych lat... 10 urodzin... 11... 12... 13... 14... 15... 16... 17... 18... 19... i 100!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje roczku i życzę kolejnych owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. G R A T U L U J Ę ! ! !
    I Tobie i Twojemu blogowi :)
    Żebyś długo jeszcze cieszyła nas swoimi wpisami, konkursami, wyzwaniami - Tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję tego tak owocnego roku i życzę wielu kolejnych, oczywiście równie ciekawych i zaskakujących.
    A tak na marginesie, to jestem w szoku, że masz już tyle postów zaplanowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      sporo ich mam to prawda - ale to nie są zaplanowane tylko robocze, które sobie przygotowuję, często zaczynam recenzję, a jej nie kończę, albo zaczynam post innego typu i potrzebuję czasu na doszlifowanie - stąd taka ilość :) większość pewnie nie ujrzy światła dziennego bo coś mi w nich nie będzie do końca odpowiadało ;) taki pedantyzm blogowy :D

      Usuń
  46. Najlepszego! :) Gratuluje wszystkich sukcesów i życzę kolejnych osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. "odnalazłam wewnętrzny spokój i ukojenie" - wlasnie dlatego wiezlam udzial w "okladkowe love" 2014 . I wiesz co? to dziala!! :** Uwielbiam Twoje recenzje, a przy okazji milo sie komentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* bardzo bardzo!

      PS. cieszę się :)

      Usuń
  48. Gratuluję roku blogowania!
    Oby następny rok okazał się jeszcze bardziej owocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mam nadzieję, że tak będzie!

      Usuń
  49. Sto lat :) Wszystkiego czytelniczego !

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę Ci więcej ciekawych książek i recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dokładam serdeczne życzenia kolejnych rocznic;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie dziwię się, że twój blog rozwija się w tak zastraszającym tempie, skoro jest taki cudowny, a jego autorka tak wytrwała i przekonywująca w swoich recenzjach. :) Życzę ci dalszej, wspaniałej działalności bloggerowej, wiele szczęścia z niej płynącej, mnóstwa satysfakcji i jak najwięcej tych rewelacyjnych książek! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo-bardzo TAK BARDZO dziękuję Ci Sherry za Twoje słowa :)

      Usuń
  53. Gratuluje i życzę kolejnych tak owocnych lat

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę wszystkiego najlepszego na kolejny rok! Przypomniałaś mi o tym, że mojego pierwszego bloga recenzenckiego również założyłam około rok temu. Choć nie wypalił, to wiele wniósł do mojego życia. Pamiętam, że byłam z Tobą prawie od początku - bo właśnie jakoś tak wtedy, kiedy założyłam swojego. Miałam pewną przerwę w odwiedzaniu Ciebie, ale staram się ją zacierać kolejnymi odwiedzinami ;) Gratuluję tak wspaniałego roku, owocującego we wszelkie przyjemności blogowe. Trochę zazdroszczę - mi tak świetnie nie wyszło z popularnością, współpracami itp., ale jeszcze się rozwijam i mam nadzieję, że Twój blog będzie mnie dalej po części inspirował i zachęcał do działania, gdy będę widziała, jakie efekty można osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję za miłe słowa i za pamięć i za całokształt :) pamiętam Cię i pamiętam Twojego pierwszego bloga :) życzę Ci wszystkiego dobrego!

      Usuń
  55. Gratuluję! Postawiłaś pierwsze kroki. Teraz już zaczynasz biegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie napisałaś o tej rocznicy. Powodzenia w dalszej pracy nad blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluje, życzę masy kolejnych sukcesów, i czekam na kolejny wpis;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...