wtorek, 6 stycznia 2015

Moje postanowienia na rok 2015



Moje postanowienia blogowo-okołoksiążkowe na rok 2015:
  • Więcej czytać!
  • Przeczytać ponad 100 książek :) (czyli przebić wynik roku 2014, który wskazał równe 100)
  • Publikować przynajmniej jeden post dotyczący serialu/filmu w miesiącu (trochę to zaniedbałam)
  • Wprowadzić cykl muzyczny (o tym czego słucham w wolnej chwili)
  • Opanować zaległości recenzenckie!
  • Czytać i publikować recenzje książek pochodzących głównie z mojej biblioteczki, tym samym - odgruzować biblioteczkę 
  • Czytać książki po angielsku
  • Przeczytać (w końcu!) jakąkolwiek z książek: Stephena Kinga, Jack'a Ketchuma, Haruki Murakamiego, Lisy Genovy, Jodi Picoult, Diane Chamberlain (i jeszcze kilku autorów, o których w tej chwili nie pamiętam)
  • Skompletować: Harry'ego Pottera, Dary anioła, Diabelskie maszyny, książki Johna Greena, książki Neila Gaimana, i trylogię o Marii Antoninie (i pewnie wiele innych serii...)
  • Uzupełnić swoją biblioteczkę o następujące tytuły: "Tragedie i kroniki" oraz "Komedie" Williama Shakespeare'a (w przekładzie Stanisława Barańczaka od Wydawnictwa Znak), "Siedem minut po północy" Patrick Ness, "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs, "Cud chłopak" R.J. Palacio, "Amerykańscy bogowie" Gaiman Neil, "Wśród obcych" Jo Walton, "Grim. Pieczęć ognia" Gesa Schwartz, "Magiczne lata" Robert McCammon, "Ty jesteś moje imię" Małgorzata Zyskowska-Ignaciak, "Dziękuję za wspomnienia" Cecelia Ahern, Trylogia Engelsfors, itd. (lista nie ma końca...)
  • Ograniczyć czas, który spędzam czytając o książkach, a przeznaczyć go na czytanie książek
  • Serie czytać jednym ciągiem, w maratonie (np. Dotyk Julii, Delirium, itp.)
  • Sięgnąć po książkę z gatunku, po który zazwyczaj nie sięgam ;)
  • Wprowadzić zwyczaj "sówki", czyli nocnego czytania do upadłego (w weekend ;))
  • Pojawić się na Targach Książki (w maju w Warszawie lub w październiku w Krakowie)
i ostatnie, najważniejsze:
  • kupić regał na książki! (teraz to już chyba 2)
a następnie:
  • przygotować Bookshelf Tour :)

Jak myślicie, ile z tych postanowień uda mi się z radością odhaczyć na koniec roku? ;)
Wy też przygotowaliście sobie postanowienia na nowy rok? 
Jeśli tak, to co w nich zawarliście? :>

102 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :) Ja przede wszystkim chciałabym przeczytać starsze książki z mojej biblioteczki, których nie czytałam, albo czytałam jakieś 15 lat temu i nic z nich nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki powrót do wybranych książek też by mógł zostać moim postanowieniem, ale to może w przyszłym roku :) w tym roku chcę ukoić swoje wyrzuty sumienia związane z nałogowymi zakupami książkowymi :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki :-) Ja też mam w planie dokupić końcówki serii, których mi brakuje, pojawić się na tagach :-) Oficjalnych postanowień nie robię, bo wtedy nic mi z tego nie wyjdzie :-) Regał jest mi bardzo potrzebny, ale też może jakoś przeczekam ten rok i kupię już w nowym domku :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli kompletowanie serii by nam się pokrywało :)
      a ja właśnie zrobiłam oficjalne postanowienia, bo mam nadzieję, że dadzą mi motywację do działania, a tak w sekrecie to mogłabym sobie sama odpuścić ;p

      Usuń
  3. Kilka z twoich postanowień sama mam zamiar wprowadzić, i jeden właśnie realizuje (czytam zaległe książki z biblioteczki, które nie powiem ile czekały na swoją kolej) regał oczywiście i wiele wiele innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a więc nadrabianie własnych zaległości :) i bardzo fajnie, to trzymam za nas obie kciuki i życzę powodzenia!

      Usuń
  4. Bardzo ambitne plany. Trzymam kciuki! A moim największym postanowieniem jest dokończenie zaczętych serii,albo chociaż trylogii, bo to jest łatwiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ambitne :] wchodzę z impetem w nowy rok, ciekawe jak będzie wyglądał rachunek sumienia pod jego koniec ;p ale może o tym nie teraz, przyjdzie czas na to ;)

      Usuń
  5. oo waaa no u mnei z kompletowaniem ciezko :D student jestem xd wiecej tlumaczyc nie trzeba :D:D ale za to na pewno chce przeczytac wiecej ksiazek o tak, bo mam tylko czas w wakacje ^_^ naukowe bzdury sie nie licza -_- w 3 miechy ze 25 zjadlam w calosci O_O HP nie miec w komplecie to troche buuu jak moglas nie miec?? :D no ale dasz rade!! :) Fajnie ze byloby o filmach i muzyce ale pameitaj ksiazki nr1!!! POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no nie mam kompletnego Harrego, wiem, że to wstyd :( postaram się skompletować, mam już trzy tomy, które mnie niezmiernie cieszą :)
      filmy, seriale, muzyka i książki, książki oczywiście przez wielkie K!

      Usuń
  6. Dużo tych postanowień, ale gdyby się zastanowić, to ja wcale nie mam mniej. Życzę abyś wszystkich dotrzymała i aby udał Ci się ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz, a jakbyśmy pomyślały nam nimi jeszcze to pewnie kilka by się znalazło ;)
      dziękuję! mam nadzieję, że tak właśnie będzie

      Usuń
  7. Mamy jedno wspólne postanowienie- czytać po angielsku :D Obiecuję to sobie codziennie, jednak do tej pory mi się nie udało tego spełnić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie obiecuję od wakacji ;)
      wcześniej ratował mnie brak takich książek, ale teraz już mam więc łatwo się nie wyplączę ;p

      Usuń
  8. Też muszę skompletować kilka serii, a niektóre skończyć czytać :) Tak jak Ty chciałabym w tym roku przeczytać więcej niż w poprzednim :) Powodzenia, trzymam kciuki, żebyś to wszystko mogła zrealizować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie pobicie własnego rekordu byłoby fajne :)
      dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o kompletowanie książek, to... witaj w klubie. Mam taką małą słabość, za którą siebie przeklinam, że zamiast kupować książki do serii, które już mam, kupuję początki innych serii... ajć.
    Życzę powodzenia z postanowieniami, bo najlepszym uczuciem pod słońcem jest to, gdy osiągniemy to, co sobie postanowiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie. coś o tym wiem ;) też tak mam, że pozaczynałam już nie wiem ile serii, a całej nie mam prawie żadnej. stąd to postanowienie o kompletowaniu i chęci czytania w maratonie :)

      Usuń
  10. Będę trzymać za kciuki, żeby wszystko się udało, a już na pewno dotarcie do Kinga (mojego ukochanego autora).

    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiasz Kinga? to może mi coś polecisz? :) poleciłabyś coś? ale coś takiego mega mega, tak żebym uległa jego prozie... ;)

      Usuń
  11. Powodzenia w realizacji postanowień! Też planuję nieco odgruzować własną biblioteczkę i chciałabym przeczytać więcej książek niż w zeszłym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobre postanowienie! najważniejsze ze wszystkich chyba ;)

      Usuń
  12. Powodzenia w realizacji postanowień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tych postanowień ;). 100 książek przeczytanych w roku to świetny wynik. Ja przeczytałam tylko 72... Mam zamiar przebić to w tym roku. Może się uda ;). Życzę Ci wytrwałości i powodzenia! Mocno trzymam kciuki aby udało Ci się dotrzymać każdego z tych postanowień :). Bardzo polecam Ci książki Lisy Genovy, Jodi Picoult i Diane Chamberlain. To naprawdę niesamowite autorki. Piszą cudowne książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę ich wyszło ;p
      z tych stu jestem bardzo dumna, nawet nie wiedziałam, że taka piękna pełna liczba mi wyszła :)
      z tych autorek, które wymieniłaś najbardziej zależy mi na Genovie, mam nadzieję, że sie uda :)
      dziękuję!

      Usuń
  14. Ja nie robię postanowień, bo i tak potem ich nie dotrzymuję :) a Twoja lista jest imponująca, życzę powodzenia w realizacji postanowień na ten rok.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja własnie - jak nigdy - spróbowałam spisać wszystko :) może jak będe miała spisane to mi się uda? ;)

      Usuń
  15. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za realizację postanowień :) Ja także kompletuję Harry'ego - jeszcze dwa tomy mi zostały do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa aby? mi 4, te najgrubsze... w takim razie - życzę Tobie (i sobie też) żeby się udało :)

      Usuń
  17. Kupić regał na książki - super postanowienie :D mnie też by się przydało, ale nie wiem nawet, gdzie mogłabym ten regał ustawić. I podoba mi się też przeznaczenie czasu na czytanie książek zamiast o książkach! :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, tylko, że mam je już od pół roku i jak widzisz nic :D ale może jak teraz to zapisałam, to się uda? jak myślisz? :)

      Usuń
  18. Trzymam kciuki, wiele z tych postanowień pasowałoby przenieść do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a to bierz, które chcesz, możesz i wszystkie, użyczam :D i powodzenia!

      Usuń
  19. Książkę Kinga musisz koniecznie przeczytać. Życzę powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. King to King, wiem :)
      miałam kiedyś Sklepik z marzeniami, ale pożyczyłam i już do mnie nie wrócił...

      Usuń
  20. Powodzenia, oby Ci się udało ! :)

    Czytanie całych serii ciągiem to ciężka sprawa :D Ja zawsze rozpoczynam i koniec :D Nie mogę zdobyć itp drugiej części.
    O tak, czas na czytanie o książkach trzeba przeznaczyć na czytanie książek, koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      z tym czytaniem w maratonie to prawda, dlatego najlepiej jak sie ma pod ręką wszystkie tomy no i tutaj właśnie jest postanowienie o kompletowaniu serii, czyli: postanowienie goni postanowienie :)

      Usuń
  21. Trzymam kciuki i myślę, że przy odrobinie motywacji uda Ci się większość planów zrealizować :)
    W tym roku nie robię konkretnych założeń czytelniczych - chciałabym może przeczytać więcej pozycji z listy do przeczytania, poznać kilku autorów, z którymi było mi nie po drodze (np. Green, Chattam, Deaver...) - co z tego wyjdzie zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motywacja przy postanowieniach jest najważniejsza, stąd właśnie ten post - Wy jesteście moją motywacją :)
      Tobie życzę by Ci się udało to co sobie zamierzysz w tym roku czytelniczym :)

      Usuń
  22. Świetny plan. Życzę Ci, żeby udało się go zrealizować. Ja też chciałabym nadrobić zaległości czytelnicze, ale nie wiem, jak z tym będzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plan jest, teraz - realizacja :)
      a z realizacją bywa najgorzej, zwłaszcza jak się ma słomiany zapał, ale postaram się stanąć na wysokości zadania :)
      Tobie też życzę powodzenia!

      Usuń
  23. Wow jaki plan :) Życzę jego ziszczenia w jak największej ilości!
    Do Krakowa na Targi zapraszam :)
    "Sówką" często bywam, uwielbiam nocne czytanie, bo nikt nie przeszkadza, ale działa tylko wtedy gdy rano można pospać choć do 7-8
    I mam jeszcze pytanie - czy tych pisarzy czytałaś cokolwiek czy nic: Stephena Kinga, Jack'a Ketchuma, Haruki Murakamiego, Lisy Genovy, Jodi Picoult, Diane Chamberlain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaszalałam trochę, nie? ;) a co sobie będę żałować! pocieszam się, że jak punktów jest więcej to i więcej wykonam, a tym samym stosunek wykonanych do niewykonanych będzie bardziej zadowalający :D
      właśnie z tą sówką na tygodniu może być problem bo praca, i dlatego zaznaczyłam weekendy :)
      nie czytałam ani jednej książki powyższych pisarzy więc dlatego chciałabym coś poznać, a najlepiej coś dobrego - tak żeby mnie obezwładnili i żebym chciała więcej :) może mi coś polecisz? wiem, że Ketchum ma tę słynną "Dziewczynę z sąsiedztwa"...

      postaram się odwiedzić Kraków w tym roku! :)

      Usuń
    2. Wprawdzie do października daleko, ale daj znać jak będziesz się wybierać to chętnię poznam Cię na żywo :)
      Zaszalałaś! Fajnie to ujęłaś, stosunek tych na tak będzie na bank lepiej wyglądał :)

      Z tych pisarzy to nic nie czytałam. Także nie polecę. Ale z tego co mi się o uszy obiło, to kierowałabym się Kingiem, Picoult i Chamberlain (sama się przymierzam do jej książek). Picoult przerażają mnie grubością. Oglądałam film na podstawie Picoult "Bez mojej zgody" - poryczałam się, więc przypuszczam że i książka wart uwagi.

      Usuń
  24. Powodzenia! :) Oby Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby!
      i niech pod koniec roku odhaczę je wszystkie :D

      Usuń
  25. Ambitne plany, jednak wierzę, że Ci się uda je zrealizować :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już coś robić - to konkretnie! jestem dobrej myśli :) dziękuję za wsparcie ;)

      Usuń
  26. Czekam na BookshelfTour! O mi też przyda się nowy regał albo półka na książki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym je zrobić, najlepiej jako filmik :D
      bierz regał! ma więcej półek ;p

      Usuń
  27. No no, niezłe postanowienia, trzymam kciuki! Oby się udało, zwłaszcza z setką książek. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 udało mi się w 2014 :) więc mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze lepszy!
      dzięki!

      Usuń
  28. Trzymam kciuki, by udało ci się zrealizować wszystkie plany:) A jeśli chodzi o Targi Książki w Warszawie - też mam zamiar tam być:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :)
      no to może się spotkamy :>

      Usuń
  29. Trzymam kciuki żeby wszystko się udało. :D Przyznam, że sporo tego, ale myślę, że dasz radę. Ja oczywiście wyczekuje bookshelf tour, bo uwielbiam takie filmiki. :) Moje postanowienia sprowadzają się do jednego z punktów, a mianowicie żeby więcej czytać książek, a nie siedzieć na blogach. ;) Będzie ciężko się oderwać, ale cóż. Książki czekają! Mam nadzieję, że wszystko Ci dobrze pójdzie, powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymanie kciuków się przyda, zwłaszcza jak tyle postanowień sobie narzuciłam ;D
      bardzo bym chciała przygotować Bookshel Tour, mam nadzieję, że mi się uda, ale najpierw - regały! :)
      wiem jak to jest jak książki czekają... niełatwo ;) powodzenia!

      Usuń
  30. O moich postanowieniach pisałam na blogu, więc nie chcę się powtarzać, ale niektóre pokrywają się z Twoimi :) Życzę powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow cudowne postanowienia. Hymm ja zamierzam więcej czytać dla przyjemności :)
    Powodzenia w spełnianiu postanowieni ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytanie dla przyjemności! to dopiero postanowienie, a ja na nie nie wpadłam ;p no cóż, może w przyszłym roku :)
      powodzenia, wzajemnie! :)

      Usuń
  32. Uzupełnianie biblioteczki o tytuły. Wiedziałem, że tu zastanie wymienionych wiele książek choć spodziewam się, że masz takich jeszcze, jeszcze więcej ! :) Pozdrawiam i życzę aby się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ich duuużo więcej, tak myślę, że z 60 pozycji ;) więc te tutaj to dopiero zalążek ;)
      dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  33. Powodzenia w realizacji postanowień.

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem spora lista postanowień, ale przecież o to chodzi, żeby coś robić! Będę trzymać kciuki!
    I...hm...ja chyb też potrzebuję nowego regału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak się tylko wydaje? ;) jak się głębiej wczytać to wszystko się ładnie zazębia, więc może nie taka spora ;) dziękuję!
      a więc regał - no to niech rok 2015 przyniesie nam nowe regały, najlepiej takie co ładnie znoszą obciążenie, nie? ;)

      Usuń
  35. Przedostatni punkt podoba mi się najbardziej, z tym zwyczajem "sówki" :D
    Ja sama też od kilku dni tworzę sobie taką listę i mam zamiar sobie zrobić zakładkę na bogu, w której ją umieszczę, a później skreślać kolejne punkty, tak dla motywacji.
    Bardzo ambitne postanowienia, życzę Ci dużo czasu i pieniędzy na ich realizowanie! Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładkę? bardzo fajny pomysł, taka motywacja przez cały rok :) bardzo chętnie ją u Ciebie zobaczę
      dziękuję za życzenia, przyda się :D

      Usuń
  36. ,,Ograniczyć czas, który spędzam czytając o książkach, a przeznaczyć go na czytanie książek" - podzielam z Tobą to postanowienie. Prowadzenie blogu zabiera mi tyle czasu, że czasami nie starcza mi go na lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! czasem mam wrażenie, że tylko bloguję... ;)

      Usuń
  37. Moje główne postanowienie to 100 książek w 400 dni i utwierdzasz mnie w przekonaniu, że to możliwe, choć niektórzy pukają się w głowę;) A na Targi do KrK też chciałabym zawitać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się Twoje wyzwanie i z niecierpliwością będę je podglądać :)
      i potwierdzam: to możliwe!

      to może uda nam się spotkać w Krakowie? :>

      Usuń
  38. Będę trzymać kciuki za te wszystkie twoje postanowienia. Przyłączam się do tego o kupnie regału :D Sama nie mam już gdzie trzymać moich zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wsparcie :)
      wiem wiem, ale zawsze pozostaje podłoga... można układać ciekawe stosy, sprawdziłam! ;p

      Usuń
  39. O matko ile postanowień!!! Życzę by wszystkie udało się zrealizować! Ja sama chcę przeczytać 100 książek w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj! ja tak nie uważam :) wcale nie jest ich tak wiele ;p
      dziękuję i życzę powodzenia!
      mam nadzieję, że w tym roku też mi się to uda, a może nawet pobiję ten wynik :)

      Usuń
  40. Ja, jeśli mam być szczera, ograniczam jakiekolwiek planowanie, bo zazwyczaj później jestem sobą rozczarowana. :) Dlatego moje postanowienie jest jedno, a pokrywa się z twoim: "więcej czytać". :) Ale tobie życzę powodzenia z wszystkimi punktami! Wierzę, że na koniec roku, będziesz sobą usatysfakcjonowana. ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie w tym roku zrobiłam wprost przeciwnie - przygotuję sobie nawet taką checklistę! :D i będę je tak skreślać, odhaczać i co tylko, nawet kwiatki dorysuję ;)
      dziękuję!

      Usuń
  41. życzę powodzenia. :)
    ja niestety mam nawyk, iż nie mam żadnych postanowień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja też tak miałam, ale w tym roku postanowiłam zaryzykować :D

      Usuń
  42. No, nie powiem, ciekawe postanowienia. Ponad 100 książek ? Kiedy znajdujesz czas na tak wiele ?
    .. Też mam w planach czytanie książek po angielsku, ale czy się uda ? Zobaczymy :)
    Też muszę 'odgruzować' biblioteczkę, ale wcześniej trzeba kupić regal, bo książki już dawno się nie mieszczą..:)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w realizacji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że tak uważasz :)
      czasem mam dni, że czytam trzy w jeden dzień, ale to musi być "taki dzień" ;) także to możliwe :)
      u mnie też się nie mieszczą, i właśnie ten regał mnie martwi, a najgorzej jest wybrać fason, oj... :(
      dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  43. Trzymam kciuki za ich spełnienie a na Bookshelf Tour czekam niecierpliwie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      tak! Bookshelf Tour przede wszystkim :D

      Usuń
  44. Oj tak, więcej czasu na czytanie książek, niż czytanie o nich. Też muszę tak zacząć robić. :D Powodzenia. ^^
    ~Księżycowa Pani
    sztukaswiatlemdladusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to postanowienie jest idealne w swej prostocie, tylko ciężkie do zrealizowania :)
      dziękuję :)

      Usuń
  45. Jestem pewna, że dasz sobie radę ze wszystkimi postanowieniami:). Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja Ci życzę, byś każde postanowienie się spełniło! I chyba podkradnę Ci weekendowe czytanie do upadłego, ale to raczej po mojej sesji egzaminacyjnej;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje postanowienia literackie tutaj:
    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/2015/01/zegnam-2014.html#comment-form
    Parę nawet się pokrywa :)

    Mam jeszcze postanowienia osobiste, ale nimi nie chcę się dzielić na blogu o czytaniu ;)

    Powodzenia Ci życzę. I niech ci sprawi przyjemność dążenie do celu, nawet jeśli nie dobiegniesz do mety :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Po pierwsze: powodzenia! :) Po drugie: niektóre z postanowień nam się pokrywają :) Ja właśnie w tym tygodniu będę publikować pierwszy post muzyczny :D Czekam na Twój!
    Lisę Genovę też muszę nadrobić i to jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawi mnie te Bookshelf Tour :) I sówka!! :D Pomysły świetne i trzymam mocno kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie się udało w zeszłym roku przeczytać ponad 100 książek (dokładnie 113) i nie wiem, czy chcę więcej - i tak jestem jednym wielkim czytaczem. :D Za to pomysł odgruzowania zaległych egzemplarzy recenzenckich bardzo mi się podoba. Czekam z niecierpliwością na Twój Bookshelf Tour - z resztą wiesz. ;) Póki co własnego nie przygotuję, ale może kiedyś, jak już zbierzemy z Sylwkiem wszystkie książki w jednym mieszkaniu...

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiele tych postanowień, ale trzymam kciuki :) Sama chcę przeczytać w tym roku więcej niż w poprzednim

    OdpowiedzUsuń
  52. Całkiem ambitnie, nie powiem ;) Mam nadzieję, że odgruzowanie pójdzie Ci dobrze bo sama mam takie postanowienie. Niestety w tamtym roku szło mi słabo. za to wzbogacanie przerosło najśmielsze oczekiwania. Doszłam do stanu, w którym nie wiem gdzie co leży, bo książki leżą na kupkach wszędzie....
    Bardzo podoba mi się punkt, by zamiast czytać o książkach, czytać książki, ale jak to zrobić? Nie można ograniczyć blogowania, to takie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę powodzenia w spełnianiu postanowień! :)
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...