czwartek, 8 stycznia 2015

Podjęłam kolejne osobiste wyzwanie: Kiedyś przeczytam


Jak już Wam pisałam w notce poświęconej wyzwaniu 12 książek na 2015 rok (klik), a także w notce o moich postanowieniach blogowo-okołoksiążkowych na rok 2015 (klik) - powzięłam sobie za cel walkę z wszelkimi zaległościami na półkach celem odgruzowania mojej biblioteczki :) Z pomocą przychodzi mi tutaj Lustro Rzeczywistości i wyzwanie "Kiedyś przeczytam", którego zadaniem głównym jest oczywiście: walka z zaległościami na półkach. Dołączam więc z prawdziwym impetem, deklarując tym samym największy z możliwych stosów. Cóż - mam nadzieję, że mi się uda! :)


Tak prezentuje się stos książek, który zgłaszam do wyzwania:


Mój zadeklarowany rozmiar stosu to: 
L - 40 książek
[postęp w wyzwaniu 6/40]
  1. "Komedia świąteczna" Victoria Alexander
  2. "Na krawędzi" Krzysztof Numpsa
  3. "Zaczaruj mnie"Karolina Frankowska
  4. "Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin Extence
  5. "Księgarnia spełnionych marzeń" Katarina Bivald
  6. "Marna karma" David Safier
  7. "Na zawsze. Ona" Sandi Lynn
  8. "Niepokorny. Jego siła" Jay Crownover
  9. "Kusiciel" A.J. Gabryel
  10. "Pierwsza na liście" Magdalena Witkiewicz
  11. "Ten mężczyzna. Jego kłamstwa" Jodi Ellen Malpas
  12. "Ten mężczyzna" Jodi Ellen Malpas
  13. "Piekło Gabriela" Sylvain Reynard
  14. "Endgame. Wezwanie" James Frey
  15. "Coldplay. Życie w trasie" Matt McGinn
  16. "W drodze do domu" Levi Henriksen
  17. "Odcienie miłości" Alice Munro
  18. "Spacer w parku" Jill Mansell
  19. "Bridget Jones. Szalejąc za facetem" Helen Fielding
  20. "Lokatorka Wildfell Hall" Anne Bronte
  21. "Niedokończone opowieści" Charlotte Bronte
  22. "Agnes Grey" Anne Bronte
  23. "Bracia Karamazow" Fiodor Dostojewski
  24. "Dworek Longbourn" Jo Baker
  25. "Wszystko, co lśni" Eleanor Catton
  26. "Królewskie romanse" Leslie Carroll
  27. "Śmierć przybywa do Pemberley" P.D. James
  28. "Papierowe samoloty" Dawn O'Porter
  29. "Przeznaczeni" Holly Bourne
  30. "Odwaga dla początkujących" Karen Harrington
  31. "Rozdroża" Sabina Waszut
  32. "Niekochana" Katarzyna Misiołek
  33. "Okna" Anna Kozak
  34. "Odbicia" Aneta Modelska
  35. "Oni" Olga Haber
  36. "Cięcie" Veit Etzold
  37. "Herezja" Jonathan Holt
  38. "Bluźnierastwo" Jonathan Holt
  39. "World War Z" Max Brooks
  40. "Demonolog" Andrew Pyper
Mam głęboką nadzieję, że ukończę to wyzwanie z sukcesem! :)
Trzymajcie kciuki ;)

38 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia! Taki potężny stos, a ja żadnej książki jeszcze z niego nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile rewelacyjnych tytułów! Zabieraj się za czytanie i życzę powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przystąpiłam do wyzwania, ale wybrałam stosik S :). Mam nadzieję że uda mi się przeczytać wszystkie książki z mojego stosu. Tobie również tego życzę i oczywiście powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawy tytuły :) Ja wybrałam rozmiar M. Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że nie tylko ja się wzięłam za odgruzowanie biblioteczki i czytanie zaległości :) mój stos byłby również imponujący, ale Ty masz u siebie perełki w postaci książek autorstwa Charlotte Bronte!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia!! tez biore udzial i rowniez stosik L !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci powodzenia tym wyzwaniu. Oby Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniejszy stos byłby bardziej zachęcający, ale te wszystkie wspaniałe tytuły nadrabiają. :D Powodzenia. ^^
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w zeszłym roku w sumie przeczytałam coś ponad 40 książek xD Więc jakby mnie zasypały jakieś nowości czy recenzenckie, to z takiego stosu nawet połowy bym nie przeczytała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. no, ładnie Ci tego zalega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A więc wytrwałości w dopełnieniu wyzwania życzę! :) Dobrze wiem co znaczy odkładanie książki na później... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostojewskiego i "Wszystko, co lśni" z przyjemnością bym przeczytał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łooo, ale stos! :D I jakie świetne tytuły. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też odgruzowuję, tylko, że w innym wyzwaniu:) Mam nadzieję przeczytać 30 książek i wydaje mi się to sporą ilością, ale widzę, że Ty mnie przebijasz:) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja postanowiłam sobie zrobić S-kę, ale mam nadzieję, ze raz dwa się uporam i ponownie wybiorę te wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki :o)
    Ja już Bridget Jones przeczytałam :o)

    I najważniejsze... biorę udział w wyzwaniu na granice.pl i przeczytam w tym roku 52 książki :o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w wyzwaniu i oby ten stos zmniejszał się w szybkim tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia w wyzwaniu:) z takim stosikiem na pewno nie będziesz się nudzić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki:) Piękny stos:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też biorę udział w tym wyzwaniu, tylko że w kategorii rozmiaru S :) Z twojej listy czytałam tylko "Agnes Grey" ale była to przyjemna lektura ;) Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę powodzenia w wyzwaniu :) Trzymam mocno kciuki, aby udało się osiągnąć zamierzony cel i to najszybciej jak się da :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powodzenia. Czytałam Bridget i byłam troszkę rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki, żeby się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na razie jako jedyna masz taki stos, więc konkurencji brakuje ;) Od Ciebie zależy jak szybko nagrodzę Cię stosownym stosikiem ;)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie prawda :D ja tez zadeklarowalam 40 ^_^

      Usuń
    2. zauważyłam ;) Życzę Wam powodzenia w rywalizacji ;)

      Usuń
  25. Sporo ale tez trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia, chociaż jak się zaprzesz to pójdziesz za ciosem;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia! U mnie na półkach czeka ok. 90 książek...

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dużo... ale wiem, że łykniesz tą czterdziestkę bez problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe wyzwanie. Życzę powodzenia! Czekam szczególnie na recenzję "Wszechświat kontra Alex Woods", którą ostatnio czytałam. Recenzja na moim blogu.
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W zeszłym roku podjęłam się przeczytania 5 konkretnych tytułów z domowej biblioteczki, z których udało mi się przeczytać 3 :) Na ten rok dorzuciłam kolejne 5 :) Sięgnęłam też po inne w ramach wyzwania Z półki :) Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Och, będę trzymać kciuki! Życzę mnóstwa samozaparcia i wolnego czasu na wchłanianie tych wszystkich perełek! :) Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Niezły stosik! Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ojoj, nic w marcu? A jednej chyba nie skreśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...