środa, 7 stycznia 2015

Podsumowanie roczne wyzwania "Okładkowe Love 2014"


Podsumowanie roku 2014!

Kochani Uczestnicy!

Z dniem 31 grudnia 2014 roku - I edycja wyzwania Okładkowe Love dobiegła końca. 
Serdecznie dziękuję za udział i za świetną zabawę! :)

Mam nadzieję, że Okładkowe Love sprawiło Wam frajdę i że nie uważacie tej zabawy za stracony czas. Cieszę się bardzo, że podesłaliście mi tak wiele pięknych okładek, którymi mogłam nacieszyć oczy - wielu z nich wcześniej nie znałam, co dodatkowo nakręciło mnie na poznanie treści, jakie w sobie kryją :) Pod tym linkiem - klik - możecie sprawdzić wszystkie zgłoszone przez Was linki do okładek, które mi podesłaliście. I edycję wyzwania uważam za nad wyraz udaną! Oczywiście wiem, że wyzwanie nie polegało na ilości, jednakże gwoli ścisłości (i mojej słabości do wszelkiej maści statystyk) chciałabym podsumować ile okładek (przez te trzy miesiące trwania wyzwania - październik, listopad, grudzień) od każdego z Was otrzymałam. Niniejszym zapraszam na statystyczną część podsumowania i nasze małe okładkowe podium!

Liczby zgłoszonych okładek w I edycji "Okładkowe Love":
  1. Agnieszka P. 9
  2. Alex x 9
  3. alinka malinka 4
  4. Ami. 11
  5. Beti G. 3
  6. Caroline Livre 4
  7. Dominika S. 0
  8. Doomisia 1
  9. DeVi 3
  10. Elfik Book 9
  11. Ensorcelee Mija 1
  12. G.P. Vega 9
  13. Gosia Oczko (zemfiroczka) 2
  14. Inna 6
  15. Iwona S. 5
  16. joly_fh 4
  17. Julliet Scott 6
  18. Karolina W. 2
  19. Kasia Jabłońska 7
  20. Katherine Parker 6
  21. Kocia Biblioteka 1
  22. Le Sherry 12
  23. Literatka M. 0
  24. Lustro Rzeczywistości 4
  25. Marta Jac 7
  26. monweg 14
  27. Natalia Łubińska 0
  28. Nella N. 2
  29. Pani_Wu 1
  30. siętylkowydaje 0
  31. tanayahczyta 6
  32. unicprism 2
  33. Veroniqusia Waters 1
  34. Wonderland OfBook 5
  35. Zjadam Skarpety 17

A zatem, na podium I edycji naszego okładkowego wyzwania znaleźli (albo raczej - znalazły ;) ) się:


miejsce 1: Zjadam Skarpety
miejsce 2: monweg
 miejsce 3: Le Sherry



Fanfary!!!
Brawo! Jestem z Was dumna dziewczyny! :)
I w pełni podzielam Wasze okładkowe słabości :)




Statystycznie:
Liczba uczestników I edycji wyzwania Okładkowe Love: 35
Liczba zgłoszonych okładek: 173
Najczęściej zgłaszane okładki:



A teraz przejdźmy do losowania :)

Zgodnie z tym co napisałam w poście wyzwaniowym: "spośród wszystkich osób biorących udział w wyzwaniu wylosuję teraz szczęśliwca, który otrzyma nagrodę książkową wraz z książkowym umilaczem niespodziewajką w wersji mnogiej ;)" No to do dzieła:

Wszyscy uczestnicy, czyli każda z ww. 35 osób otrzymała swój los. Losy zostały wydrukowane i tutaj czekają na wycięcie:


Losy zostały wycięte. Teraz pora je poskładać i włożyć do "maszyny losującej":


Maszyna losująca z wszystkimi losami wewnątrz czeka na losowanie:


Z zamkniętymi oczami włożyłam dłoń do kryształowej kuli i po wielokrotnym przemieszaniu losów wyjęłam jeden ze szczęśliwą osobą, która wygrała I edycję Wyzwania Okładkowe Love:


Szczęśliwą osobą jest: Kasia Jabłońska! Gratuluję serdecznie :)

A tak wygląda nagroda, która trafi do Kasi, czyli: książka z piękną okładką, której tytuł był utrzymywany w tajemnicy do tej chwili oraz książkowymi umilaczami w wersji mnogiej ;)


Zgodnie z moją obietnicą - nagroda została pięknie zapakowana:


I czeka na adres:


Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyni i skontaktuję się z nią mailowo celem ustalenia przesyłki :)

***

Bardzo wszystkim dziękuję za udział w zabawie!

A także zapraszam na II edycję wyzwania Okładkowe Love - zapisy już trwają! :)


- klik -

24 komentarze:

  1. Ooo nawet nie wiedziałam, ze w tamtym roku było *.* dobrze, że w tym oku już wiem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej!!! Wspaniała niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje! :) Wspaniałe nagrody - książka z piękną okładką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż miło popatrzeć, na tak piękne okładki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) I oczywiście biorę udział w kolejnej edycji ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak późno zapisałam się do wyzwania, ale lepiej później niż wcale ;) Gratulacje dla Kasi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i żałuję, że nie na mnie padło. Ale mówi się trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi Ami zrobiła niespodziankę:)) Strasznie się cieszę:)) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaa ale świetnie! :D cieszę się, że dołączyłam do tegorocznej edycji

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wygranej :D Okładki przepiękne! Podobają mi się wszystkie z wyjątkiem "Zostań, jeśli kochasz" :) Pierwsze wydanie tej książki jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej. To tegorocznej edycji na pewno także się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie podołałam i w którymś miesiącu odpadłam, choć wyzwanie było bardzo ciekawe. Świetne zrobiłaś też podsumowanie, gratuluję zwyciężczyni! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wbijam do linku głównego dowiedzieć się, co i jak, bo w tamtym roku miałam zatrzęsienie pięknych okładek, w tym też się szykuje podobna ilość :).

    OdpowiedzUsuń
  14. W związku z tym, że kocham romanse mam nadzieje na moją długa listę zgłoszonych okładek w tym wyzwaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne okładki! Gratuluję wygranej, pięknej i pięknie zapakowanej, a i maszyna losująca niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    Pięć książek. Nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To wyzwanie to świetna zabawa i bardzo się cieszę, że jest kontynuowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękna paczką i jaka fajna fotorelacja :) Już się cieszę, że biorę udział w tym roku w tym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej! W poprzedniej edycji nie brałam udziału, lecz w tegorocznej jak najbardziej :) Cudowna nagroda!
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że tak ciekawe wyzwanie się udało! I, że udało mi się zdobyć miejsce na podium ^^ Poza tym, gratuluję zwyciężczyni! Paczka rzeczywiście zachwycająca dla oka. ;D Życzę pomyślności z kolejną edycją!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...