piątek, 16 stycznia 2015

Zapętlone #1


W postanowieniach na Nowy Rok zawarłam punkt twierdzący o tym, że chciałabym wprowadzić na blogu cykl muzyczny... a więc:

Zapętlone

powitajcie cykl muzyczny, w którym będę Was informowała o tym, czego aktualnie słucham :)

*****

Moje najnowsze odkrycie i jednocześnie piosenka pochodząca z soundtracku Fifty Shades of Grey
Moim zdaniem: absolutne mistrzostwo!

Ellie Goulding "Love me like you do" 



Piosenka, którą męczyłam jakiś czas temu i której wprost nie mogłam przestać słuchać.
Poza tym uważam, że teledysk jest świetny. Taki mega pozytywny!

Coldplay "A sky full of stars"




Piosenka, która na początku w ogóle mi się nie podobała, jednak po kilkakrotnym przesłuchaniu uważam, że jest niesamowita. I bardzo, ale to bardzo uzależniająca...

Tove Lo "Out of mind"




Głos Newmana rozpoznam chyba wszędzie... Całkowicie uwiodło mnie jego "Love me again" i teraz skusi mnie chyba każda jego piosenka ;)

Calvin Harris "Blame" feat. John Newman




Marlona lubię nie tylko za jego epizod z Mattafixem, ale też ze względu na ten charyzmatyczny głos.
Czekam niecierpliwie na każdą jego płytę!

Marlon Roudette "When the beats drops out"




28 komentarzy:

  1. Ami to u Ciebie natknęłam się na tę piosenkę Ellie i od kilku dni nieprzerwanie jej słucham :))
    Coldplay w ogóle ma ciekawe piosenki. a ta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Lubię chodzić po muzycznych blogach. Kilka razy znalazłam prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piosenkę Ellie :D Bardzo lubię też piosenkę Coldplay. Nie za bardzo przypadło mi do gustu Blame (nie przepadam za Johnem Newmanem) choć uwielbiam Calvina Harrisa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie słyszałam żadnej z wymienionych piosenek. Z chęcią posłucham ;)
    A ja ostatnio jestem zakochana z 'Take me to the church' Hozier :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten post !
    Ellie Goulding uwielbiam od zawsze, aa sama piosenka do Grey'a jest naprawdę świetna tak samo jak The Weeknd "Earned It" ♥
    Coldplay "A sky full of stars" lubię choć jednak za dużo jej już się nasłuchałam ;)
    Tove Lo "Out of mind" nie słyszałam tej piosenki ale podoba mi się.
    Calvin Harris "Blame" feat. John Newman fantastyczny duet !! !! Piosenka cudowna, mogę jej słuchać bez końca .
    Marlon Roudette faktycznie charyzmatyczny głos. Piosenkę lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cos nie dla mnie jakos nie lubie tych piosenek poki co :P poczekam na kolejny cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "A sky full of stars" i "Blame" są super! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne piosenki, uwielbiam Ellie Goulding :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten teledysk Coldplay! I również podoba mi się ta piosenka z Fifty Shades Of Grey
    John Newman jest boski i chętnie posłucham dwie pozostałe piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka Ellie Goulding jest świetna :D Od kilku dni chodzę i non stop ją nucę ;) Poza tym, bardzo podoba mi się utwór Coldpay - taki kolorowy i radosny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Coldplay akurat bardzo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nieco inny gust muzyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenki Ellie Goulding nie znałam wcześniej, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza piosenka... zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i lubię wszystkie piosenki przez Ciebie przedstawione. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam słabość do Ellie Goulding <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Coldplay <3 mój dwuletni brat zakochał się w tej piosence ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł! U mnie ostatnio cisza....

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, lubię wszelkie muzyczne propozycje, bo zawsze trafi się na jakąś perełkę, której się wcześniej nie znało :) z tej listy najbardziej odpowiada mi Coldplay <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Coldplay i Ellie to jest to co mogę słuchać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "A sky full of stars" ostatnio bardzo często słucham, idąc na rehabilitację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami słucham sobie nowej piosenki Ellie. Dla mnie jest wspaniała, chociaż zupełnie nie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już wiem czemu napisałaś że podkradłam Ci piosenkę ☺
    ale faktycznie dzięki Twojemu linków na fb ją pokochałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Coldplay uwielbiam! Polecam Tobie również ich piosenkę zatytułowaną "Magic". Czysty magic, nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Coldplay. :) To jest taki zespół, którego mogłabym słuchać na okrągło. Bo ich styl ciagle się zmienia, ciągle ewoluuje, ale jest też w pewien sposób niezmienny i to jest genialne ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  26. "Love me like you do" decydowanie króluje ostatnio na mojej liście odtwarzania ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...