poniedziałek, 19 stycznia 2015

Stosik #12 | pierwszy w 2015 roku!



Powyższy stosik prezentuje:

Gayle Forman "Wróć, jeśli pamiętasz" - drugi tom "Zostań, jeśli kochasz", który przeczytałam dzisiaj. Opinię na temat tych obu książek poznacie już wkrótce ;)

E.L. James "Pięćdziesiąt twarzy Greya" - Grey, na którego czaiłam się już mega, mega długo, ale wciąż nie mogłam się ostatecznie przekonać. Nie oczekuję od tej książki zbyt wiele, po prostu chciałam ją mieć, w filmowej okładce, to wszystko :3

Wanda Żółcińska "Najdroższa" - całkiem ciekawie zapowiadający się debiut, któremu stawiam dość duże wymagania, ale czy je spełni - to się jeszcze okaże!

Lisa See "Sieć rozkwitającego kwiatu" - pierwszy tom kryminalnej trylogii Lisy See, która zachwyca okładkami! Uwielbiam książki Świata Książki, wiecie? Uwielbiam!

Tahereh Mafi "Dar Julii" i Lauren Oliver "Requiem" - ostatnie tomy trylogii. Czekałam aż będę miała wszystkie - teraz wreszcie mogę zacząć czytać ;) 

Kelly Creagh "Nevermore. Kruk" i "Nevermore. Cienie" - trzeci tom ma się ponoć ukazać w tym roku... Generalnie książki wydane są pięknie, na białym konkretnym papierze ze świetnymi ornamentami i innym wizualnym dopieszczeniem :) Udało mi się je kupić po 17zł za sztukę co uważam za nie lada wyczyn ;) Bardzo chciałam zobaczyć co kryje w sobie ten paranormal, tym bardziej, że fabułę i opinie ma całkiem niezłe ;)

Anna Gruszka "Splątany warkocz Bereniki" - wygrana w konkursie u cyrysi. Czytałam w wersji przed korektą (moje wrażenia już znacie), ogólnie jestem bardzo szczęśliwa, że wygrałam i że mogę mieć egzemplarz finalny. Jednak wolę te finalne książki, mimo wszystko... :)

Elizabeth Hayes "W najciemniejszym kącie" i Jack Ketchum "Dziewczyna z sąsiedztwa" - to książki z dreszczykiem, które wisiały na mojej chciejce już około rok. Nie mogę się doczekać lektury, zwłaszcza Ketchuma, który jest ponoć fenomenalny...



58 komentarzy:

  1. Znam tylko ,,Pięćdziesiąt twarzy Grey'a". ,,Dziewczynę z sąsiedztwa" chciałabym przeczytać najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Nevermore, ale strasznie mnie irytuje (łagodnie rzecz ujmując) fakt, że cały czas jest zmieniana data premiery ostatniego tomu. Nie wiem jak można sobie tak pogrywać z fanami...

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dar Julii" i "Requiem" bardzo Ci polecam! A "Nevermore" chętnie bym podkradła...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, to bardzo ciekawy stosik. "Zostań jeśli kochasz" chodzi za mną już od dłuższego czasu i, jak znam siebie, w końcu będę musiała przeczytać tę książkę. Chyba tylko i wyłącznie na złość samej sobie czekam aż szum wokół niej przycichnie. Ale nie sądzę, żeby stało się to szybko ;)
    Dziś zobaczyłam "Pięćdziesiąt twarzy Grey'a" i choć uważam tę książkę za naprawdę niski poziom literacki, żeby nie powiedzieć: bagno, doszłam do wniosku, że chciałabym mieć ją u siebie w biblioteczce. Choćby po to, żeby za kilka lat sięgnąć do niej, ot, jak do ciekawostki.
    "Dar Julii" i "Splątany warkocz Bereniki" to kolejne rzeczy, które naprawdę, naprawdę mnie ciekawią. I WSZĘDZIE je widzę!
    Ach, to naprawdę DOBRY stosik. Dzięki! I wpadnij do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grey'a z filmową okładką już mam ♥ Aaa chciałabym przeczytać "Wróć, jeśli pamiętasz" i "Dar Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wróć jeśli kochasz" zamierza kupić, bo bardzo podobała mi się pierwsza część, i mam nadzięję, że ta jeszcze bardziej mi się spodoba.
    A "Dar Julii" i "Requiem" chcę przeczytać, już tak długo, że nie wiem ile czasu minęło, ale niestety zawsze jakiś inny tytuł wpadnie mi w ręce pierwsze.
    Reszty książek nie kojarzę, ale czuję że bd świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna z sąsiedztwa sprawi, że będziesz wzburzona całą ta niesprawiedliwością i tragedią, ale jak ochłoniesz to przeczytaj Jedyne dziecko, też nieźle miesza w głowie. Nawet nie wiem jak to zrecenzować, ale się postaram. Też mi brakuje Daru Julii w biblioteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam "Dziewczynę z sąsiedztwa" bardzo drastyczna książka, inspirowana prawdziwymi zdarzeniami. Ze stosiku znam jeszcze 50 twarzy Greya, które mnie rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam styl Lauren Oliver, ale "Requiem" nie do końca spełniło moje oczekiwania względem zakończenia serii... Podobnie było z "Darem Julii"... Ciekawe jak będzie w Twoim przypadku :) Mam w planach "Wróć, jeśli pamiętasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczynę z sąsiedztwa muszę przeczytać, też słyszałam same opinie, ze fenomenalna książka.

    Grey w filmowej okładce to moje marzenie, mimo, ze mam całą trylogię na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wróć, jeśli pamiętasz" bardzo mi się podobało! "Dar Julii" już niekoniecznie aż tak entuzjastycznie odebrałam, choć nadal dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jakie ciekawe nabytki :D Zazdroszczę "Wróć,jeśli pamiętasz".
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wróć jeśli pamiętasz" koniecznie muszę kupić, szczególnie dlatego, że "Zostań jeśli kochasz" bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Katchum naprawdę jest fenomenalny! :) nie tylko podobno... "dziewczyna z sąsiedztwa" już za mną :) "50 twarzy Greya" - przeczytałam pół i odłożyłam, "w najciemniejszym kącie" też już przeczytana... :) a "Requiem" nadal przede mną, czeka na półce na swoja kolej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, widzę "Wróć, jeśli pamiętasz"... Szczerze polecam! :D Mmm "Dar Julii" zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacny stos i podkradłabym Ci kilka pozycji - jedne dlatego, bo o nich słyszałam, a inne z ciekawości;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile wspaniałych nowości. Z chęcią podkradłbym Ci kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same piękności, życzę miłej lektury ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ketchum tworzy bardzo mocne i dosadne opisy. wg mnie to najlepszy pisarz grozy, bo zło umieszcza w człowieku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Requiem i Dar Julii! Też chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaszalałaś :) Polecam serię Lauren Oliver, pierwsza część bardzo mi się spodobała.
    Co do Lisy See, to czytałam inne utwory ["Dziewczęta z Szanghaju'..], które były dosyć 'brutalne', aczkolwiek ciekawe.

    Pozdrawiam i życzę[oczywiście] miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo chciałabym przeczytać "W najciemniejszym kącie", jestem niesamowicie tej książki ciekawa. "Dziewczynę z sąsiedztwa" czytałam i byłam pod dużym wrażeniem, choć nie aż takim, jak się spodziewałam.

    Nie dostałaś z wydawnictwa egzemplarza finalnego? Ups, coś się z tym PK dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zacny stosik :) Gdyby wywalić tego nieszczęsnego Greya, byłby wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "50 twarzy Greya" też mam zamiar w końcu przeczytać;) A stosik naprawdę ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Requiem, jak i poprzednie tomy Ci polecam....
    Ciekawa jestem 2 tomu Zostań jesli kochasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem tak, Tahereh jako jedna z nielicznych wie, jak umiejętnie zakończyć świetną serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również niedługo planuję zakupić "Requiem" i "Dar Julii". Co z tego, że jeszcze nie przeczytałam poprzednich tomów! Będę mogła sobie później zrobić maraton książkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Och Nevermore i ja bym chętnie zgarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same piękności :) Chętnie bym podkradła kilka książek, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie przeczytam "Wróć jeśli pamiętasz", ale najpierw pierwsza część, którą posiadam.
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nevermore 3 z tego co wiem, w tym roku ma się ukazać dopiero w Stanach. A potem dopiero - mam nadzieję - wydadzą w Polsce. :D
    Same piękne okładki masz w tym stosie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ,,Najdroższa" też mnie zaciekawiła, mam nadzieję, że uda mi się z nią zapoznać :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna ta filmowa okładka "50...". Ja już mam całą trylogię za sobą i choć beznadziejnie napisana, potrafi wciągnąć. Coś czuję, że film będzie o niebo lepszy niż książka.
    A Tahereh Mafi uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. W najciemniejszym kącie ciekawi mnie najbardziej :) Polecam Ketchuma, chociaż fenomenalnym bym go nie nazwała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I nic nie znam ;) Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. "Dziewczynę z sąsiedztwa" mam w planach :) A i ja też bardzo lubię książki Świata Książki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  37. A mnie się cała trylogia "Delirium" podobała, włączając w to również tom ostatni i pokochałam tę serię chyba już na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Requiem" powinno Ci się spodobać, choć ma głupie zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę Ci drugiego tomu Nevermore. Pierwszy według mnie był genialny, ale niestety nie mam na razie dostępu do drugiego :c

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  40. Forman, Mafi, Creagh i Ketchum są na mojej liście. Na Greya mam uczulenie - większej szmiry chyba w życiu nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham trylogię o Julce, więc życzę ci przyjemnych wrażeń, natomiast trylogię Delirium chętnie bym przygarnęła. ;) "Wróć jeśli kochasz" właśnie zamawiam i nie mogę się tej pozycji już doczekać! :) Gdy przyjdzie rzucę wszystko, byle tylko się z nią zapoznać. :) "Pięćdziesiąt twarzy Greya" nie lubię, ale to tylko moje zdanie. :) "Nevermore" też nie wzbudziło mojej sympatii. Ba! O ile wszyscy się nimi swego czasu zachwycali, dla mnie pierwszy tom był tak nudny i monotonny, a postacie tak wkurzające, że myślałam, że porzucę lekturę. :o
    Ale tobie życzę samych pozytywnych wrażeń i przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje serce szybciej bije na widok Greya w Twoim stosiku ;) oczywiście, że to nie jest nic ambitnego, ale za to jak miło wypełnia czas...
    Jestem ciekawa Najdroższej, mam nadzieję, że szybko poznam Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że magia Grey' a nadal działa a ja nadal nie rozumiem tego fenomenu. Ale rozumiem potrzebę posiadania:). Czytałam kiedyś "Sieć rozkwitającego kwiatu", ale jakoś umknęło mi, że jest to część jakiejś serii. Książka całkiem dobra, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Do "50 twarzy Grey'a" jakoś nie mogę się przemóc. Mam na swoim czytniku już od dłuższego czasu i ciągle omijam szerokim łukiem. Dużo dobrego słyszałam o "Splątanym warkoczu Bereniki", która wydaje mi się dość ciekawą pozycją :)
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. "Wróć, jeśli pamiętasz" aktualnie czytam, a "Dar Julii" mam w planach. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przepadam za Greyem, ale urzekła mnie ta okładka filmowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny stosik, oprócz Greya i Bereniki ;) bo tych to z dzierżyć nie mogę ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  48. "Dar Julii" bardzo mi się podobał, a "Requiem" właśnie brakuje mi do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Większość książek to same cudeńka które sama chciałabym poznać. Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny stosik - miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też udało mi się już zdobyć "wróć, jeśli pamiętasz" i nie mogę doczekać się, aby móc ją przeczytać. Jestem bardzo ciekawa twojej opinii co do greya :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Dużo dobrego słyszałam o "Darze Julii" i całej serii. Ponadto z chęcią przeczytałabym kontynuację "Zostań, jeśli kochasz". Ciekawi mnie, jak potoczą się dalsze losy tej niesamowitej pary.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    O książkach – okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń
  53. Ketchum przeraża tą książką przeczytałam ją niedawno temu i nadal jestem pod jej wpływem, za to zaintrygowałaś mnie trylogią kryminalną Lisy See, gdyż znam ją z świetnego Sekretnego Wachlarzu;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czytałam pierwszy tom "Nevermore". Niedociągnięcia i głupoty są, ale sam pomysł jest świetny, a czerpanie z twórczości Poego tylko mnie zachęciło;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...