poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zachęcajka #5 | W butach Valerii




W butach Valerii
Elisabet Benavent

Wydawnictwo Literackie

Premiera: 5 luty 2015

zapowiedź











WEJDŹ W BUTY VALERII!

Poznajcie koleżankę Charlotte Lavinge i bohaterek Barbary O'Neal!

Valeria pisze książki o miłości. Całą sobą przeżywa miłość. Ma trzy przyjaciółki: Nereę, Carmen i Lolę. Mieszka w Madrycie i kocha Adriana, do czasu aż poznaje Víctora. Valeria musi być ze sobą szczera. Seks, miłość, wymarzony mężczyzna – nie można mieć wszystkiego na raz. Valeria jest wyjątkowa. Tak jak ty!


***

Zabawna, elektryzująca, skrząca się kolorami niczym filmy Almodovara. Prawdziwa do bólu, jak Seks w wielkim mieście. Swoją debiutancką powieścią "W butach Valerii" zaledwie trzydziestoletnia dziś Elísabet Benavent podbiła serca tysięcy czytelników, nie tylko w Hiszpanii. Książkę opublikowała samodzielnie na stronach Amazonu, a kiedy ta wspięła się na szczyt listy bestsellerów, do Elísabet zaczęli zgłaszać się wydawcy. Dziś seria o Valerii ma już cztery części. Kolejne – Valeria w lustrze, Valeria czarno na białym, Wszystko o Valerii – już niebawem również w polskich księgarniach.





*post przygotowany na podstawie materiałów Wydawnictwa Literackiego

_______________

Skusicie się na hiszpańską odsłonę "Seksu w wielkim mieście"? ;)

Muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem tych okładek!

26 komentarzy:

  1. Myślę, że jak najbardziej sięgnę po tę pozycję *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okładki, ale seria nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka mnie kusi, może sięgnę po tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hiszpańskie książki, ale... ta seria nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi lekturami więc chyba sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładki wspaniałe, urocze wręcz! Jednak takie książki mnie zupełnie nie kręcą, więc nie będę ich czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się skuszę, czasem fajnie przeczytać coś właśnie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładki świetne, ale z lekturą poczekam aż wypowiedzą się ci, którzy książkę przeczytali. Jak mówi przysłowie "nie oceniaj książki po okładce".

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne okładki, zachęcają, żeby sięgnąć po tę serię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po opisie nie mam wielkiej ochoty na czytanie tej książki, ale nie mówię nie. Zazwyczaj na literaturze hiszpańskiej się nie zawodzę :)
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładki faktycznie świetne, ale nawet oryginalnego Seksu w wielkim mieście nie lubię, więc raczej nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie jestem w trakcie czytania, więc tak do trzech dni na blogu napiszę recenzję;) Póki co zapowiada się naprawdę rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem oczarowana okładkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładki cudne! Całość ciekawe się prezentuje, ale wolę poczekać na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany! Hiszpańska literatura! Jestem za! Na pewno dam jej szansę, ale na razie powstrzymam się z kupnem i poczekam na pierwsze opinie. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się skuszę, szczególnie, że jestem spragniona nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem pewna, czy kupię. Poczekam na opinie innych.

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się takie okładki nie podobają. .. jeśli Ty przeczytasz i zachęcisz będę wiedziała co robić ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Okładki takie gazetowe trochę jeszcze brakuje w rogu 9,90zł... Jednak wiadomo liczy się treść, jeśli będzie zbierać dobre opinie na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okładki są bardzo fajne, ale książki wydają się być jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Seks w wielkim mieście" uwielbiam, dlatego może skuszę się na jej hiszpańską odsłonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, bardzo chcę ją przeczytać. Już nie mogę się doczekać aż trafi w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...