środa, 14 stycznia 2015

Zachęcajka #6 | My



My
David Nicholls

Wydawnictwo Świat Książki

Premiera: 4 luty 2015

zapowiedź









Czy jedne wakacje - choćby były podróżą życia - mogą naprawić to, co się psuło przez długie lata?

Miliony czytelników pokochały Davida Nichollsa za charakterystyczny angielski humor i wdzięk powieści "Jeden dzień". 
Teraz mogą się cieszyć długo oczekiwaną tragikomiczną powieścią "My".  

Książka nominowana do Nagrody Bookera 2014.



Myślałem, że się razem zestarzejemy. Razem się zestarzejemy i razem umrzemy, ty i ja.
...
- Douglasie, kto przy zdrowych zmysłach by się do tego palił?
(fragment)


Douglas Petersen dostrzega, że jego żona poszukuje nowej drogi życia, a wydawało mu się, że będą szukali tej drogi we dwoje. Tym bardziej, że ich syn wkrótce opuści rodzinny dom i wyjedzie na studia. Kiedy więc Connie oświadcza, że i ona wkrótce się wyprowadzi, Douglas postanawia zamienić ostatnie rodzinne wakacje w podróż życia.

Ma nadzieję, że czas spędzony razem pozwoli jemu i Connie znów się zbliżyć; sprawi, że żona pokocha go na nowo, a syn odzyska do niego szacunek. Bukuje więc hotele, kupuje bilety i wszystko starannie planuje. Czy coś może pójść nie tak? Okazuje się, że bardzo wiele...





"Pokochałam tę książkę. To idealna lektura dla wszystkich, którzy są ciekawi, czym tak naprawdę jest małżeństwo".
Jojo Moyes, autorka Zanim się pojawiłeś

"Cudowna powieść; przezabawna i jednocześnie głęboko poruszająca".
S.J. Watson, autorka Zanim zasnę




DAVID NICHOLLS - z wykształcenia aktor; jeden z najpopularniejszych brytyjskich pisarzy, scenarzysta, dwukrotnie nominowany do nagrody BAFTA. W Świecie Książki ukazały się również: "Jeden dzień" (powieść sprzedana w łącznym nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i przetłumaczona na trzydzieści siedem języków) i "Dubler".



*post przygotowany na podstawie materiałów Wydawnictwa Świat Książki


_________________________________

Czujecie się zainteresowani? ;)

30 komentarzy:

  1. Ogromnie się zainteresowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie czytałam książki "Jeden dzień", ale ta bardzo mnie zaintrygowała :). Może po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kiedyś film"Jeden dzień". Trochę nudnawy, ale z drugiej strony zapadający w pamięć. Jednak zapowiedź tego tytułu strasznie mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie. Czytałam kiedyś "Jeden dzień" i podobał mi się styl, jakim autor się posługuje. Z chęcią sięgnę po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Kiedy więc Connie oświadcza, że i ona wkrótce się wyprowadzi, Douglas postanawia zamienić ostatnie rodzinne wakacje w podróż życia." <-- i jak sie nie czuc zainteresowanym kiedy chce sie weidziec CO TAM SIE STALO :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam film "Jeden dzień", podobał mi się :) Może się skuszę na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, może być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Jeden dzień" i z wielką przyjemnością sięgnę po kolejną książkę tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Jeden dzień" mi się podobało, więc może kiedyś sięgnę po ,,My", ale raczej w innym wydaniu, bo ta okładka wybitnie do mnie nie przemawia... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie kojarzę tego autora, ale okładka wygląda jak nadruk na koszulce ;) Lepiej mi powiedz, co teraz czytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ogromnie mnie zaciekawias
    z chęcią przeczytam
    zapraszam do mnie
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sieeemka zachęcajko! Podoba mi się ten tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jaka będzie ta książka. Z chęcią ją przeczytam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie i to bardzo;) ta okładka baaaardzo mi się podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpierw poczekam na pierwsze recenzje i wtedy zdecyduję, czy warto przeczytać te książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie koniecznie moje klimaty, ale poczekam na opinie i zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może nie do końca to moja bajka, ale może sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jednak nie są moje klimaty :) Nie mówie kategorycznego nie, ale jakoś nie wyczekuje książki z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. po przeczytaniu książki "Dobry Początek" zniechęciłam się do tego autora :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Skądś znam ten motyw...;) Sama powieść może być dobra. Chociaż jej nie kupię. "Jeden dzień" mi się podobał, ale nie przekonał mnie jakoś bardzo do twórczości autora;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poczułam się zachęcona. Zwłaszcza cytatem! Negatywnie - pozytywny (o ile tak się da), a więc zadziornie - dowcipny.

    OdpowiedzUsuń
  24. "Jeden dzień" mam na półce i za parę tygodni (tak myślę) się za niego zabieram. :) Nie ukrywam, że czytałam o autorze niemal same pozytywne opinie, więc jeśli wszystko dobrze pójdzie, to facet mnie oczaruje "Jednym dniem" i sprawi, że po "My" sięgnę bez żadnych obaw. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...