sobota, 24 stycznia 2015

Zachęcajka #7 | zimowe wyprzedaże książek!

Chyba mogę powiedzieć, że szał zimowych promocji właśnie się rozpoczyna :) 
Wprawdzie czekam jeszcze na giganta znak.com.pl, który w tym roku pod względem promocji generalnie zawodzi... bo po pierwsze: książki, które oferuje w promocjach należą tylko do Wydawnictwa Znak, a nie Znak + Otwarte (jak to było chociażby w roku poprzednim) i po drugie: nie oferuje promocji książek po 10zł na co niecierpliwie czekam. 
Ale dość tego marudzenia! 
Spieszę donieść o trwających promocjach, które są warte uwagi. 
Ja na pewno skorzystam z arosa, a Wy? :)


  • Dyskont Książkowy aros.pl oferuje ZIMOWĄ WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK w dniach: 24 stycznia - 13 lutego. Obniżki wahają się tutaj w granicach od 30 do 34% - a niekiedy nawet do 40 i 50% (w zależności od tytułu). 



[szczegóły promocji: klik]


  • matras.pl zaprasza na Wyprzedaż całej oferty książek i proponuje rabaty od 25 do 70 %.




[szczegóły promocji: klik]

  • Księgarnia internetowa swiatksiazki.pl zaprasza na Wielką wyprzedaż książek Wydawnictwa Bukowy Las - rabaty nawet do -80%! Do wyczerpania zapasów ;) Johna Greena raczej tutaj nie znajdziemy, podobnie jak Marii Antoniny, ale taka np Józefina, czy Królowa Słońca za 10zł? Żal nie skorzystać :) 

[szczegóły promocji: klik]

31 komentarzy:

  1. Ja to już oczy zakrywam, jak widzę promocje ;< od miesiąca nie kupuję książek i jestem taaaka dumna :D zgadzam się co do Znaku, szkoda, że nie włączają do oferty Wyd. Otwartego, bo jest tam wiele ksiązek, na które sama poluję...

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał, dzięki wielkie! Nie wiedziałam o tym Świecie Książki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle wyprzedaży, a ja mam kryzys ekonomiczno - seksualny (otwieram portfel, a tam ni ... :3). To daje mi powód ku temu, by wziąć się za książki, które zalegają na moich półkach, a jest ich sporo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie muszę się wstrzymać od kupowania książek, dopóki nie przeczytam własnych. Ale te ceny są takie zachęcające,aaa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na wyprzedaży w Matrasie kupiłam sobie "Endgame. Wezwanie" i jestem z tego powodu zadowolona. Ale na razie przestaje kupować książki, bo zbliża się matura i muszę się uczyć i kupiłam sobie 7 książek w ramach urodzin, które jeszcze nie nadeszły, ale ja już większość przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kuszące wyprzedaże, a ja się tu miałam powstrzymywać od kupowania książek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wyprzedaże, a ja wykorzystałam swój portfel do cna w ostatnim tygodniu ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcasz skutecznie. Teraz po świętach, gdy portfele świecą pustką takie promocje. Kurczę... chyba muszę sięgnąć do rezerw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nienienienienie, w tym miesiącu żadnych zakupów. Ale w lutym... :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na arosie i tak planowałam zakupy, a tu taka niespodzianka:) kupię więcej;) Dzięki za informację o Świecie Książki, też tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo ciekawe propozycje mają w arosie. Może też się na coś skuszę :) A miałam oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęcam wejść na czytam.pl
    Tam niskie ceny są przez cały rok :-) Nawet niższe niż tutaj w wyżej wymienionych po przecenie :)
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystałam z promocji matrasa i kupiłam "Wróć, jeśli pamiętasz" za 17,42 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również zawodzę się na promocjach Znaku, zawsze w promocji są tytuły, które nie są w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle promocji a tak mało pieniędzy, co zrobić.. ;D
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A obiecałam ,że nic nie kupię .. Chociaż pieniądze mam odłożone na książeczki , więc może skorzystam z promocji ?! ;) Zobaczę , o ile mniej kosztują tytuły, które szczególnie mnie interesują .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W arosie i tak mają super ceny, a co dopiero po obniżce! Zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pewna, że w końcu się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. TE PROMOCJE TO JAKIŚ DRAMAT! CHCĘ WSZYSTKO :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie oferty, a ja niestety nie skorzystam, w tym roku chyba w ogóle muszę porzucić pomysł wzbogacenia swojej biblioteczki, mam inny, bardzo drogi wydatek, który jest na razie dla mnie priorytetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no, no.. Przy takich wyprzedażach grzechem by było z nich nie skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam wszystkie trzy promocje, ale tak się składa, że ja skorzystałam z totalnie innej na bonito i po prostu chwilowo jestem w dołku finansowym ^^ Ale być może do 13 lutego coś tam uda mi się zaoszczędzić, a wtedy z przyjemnością skorzystam z arosa. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne promocje. Z pewnością z jakiejś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To teraz tylko pozostaje lecieć i zamawiać!
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś mi mówi, że niedługo odwiedzę Matrasa. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też czekam na Znak. Ale Losing hope i tak mieli najtaniej ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie skorzystam z oferty Arosa - najpiękniejsze w nim jest to, że duże rabaty można znaleźć nawet bez szczególnych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazwyczaj zamawiam książki na arosie i właśnie zabieram się do zamówienia stamtąd kilku nowości :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...