sobota, 7 lutego 2015

Stosik #13 | nowości lutowe



O tym co przedstawia stosik:

Małgorzata Halber - znana dziennikarka i zarazem była prezenterka Vivy, felietonistka (polecam jej blog) i rysowniczka komiksów - w swojej debiutującej powieści pt. "Najgorszy człowiek na świecie" w sposób szczery i bezkompromisowy wstrząsa relacją z krainy nałogu. Ta powieść to książka o szukaniu nowej drogi i o znajdowaniu odwagi, o grozie, ale też o pięknie picia. Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła szerzej wam tutaj o niej napisać. Jestem w trakcie lektury i jestem nią szczerze zafascynowana. Genialny debiut. Przez wielkie "D". Książka Halber plus "After. Płomień pod moją skórą" to efekt świeżo nawiązanej współpracy z wydawnictwem Znak. Jeżeli o nowe współprace chodzi, to na zdjęciu widać już także Lenę Dunham i jej "Nie taką dziewczynę", której obecność w stosiku jest spowodowana kontaktem z Wydawnictwem Czarnym. Uwielbiam serial "Girls" o czym pisałam tutaj i możliwość zrecenzowania tej książki jest dla mnie niczym wygrany los na loterii :). Zaraz po otrzymaniu przesyłki przeczytałam kilka stron i z pełną świadomością mówię, że jest świetnie! Na zdjęciu widać też drugi tom Mary Dyer i drugi tom trylogii Testy - czekam niecierpliwie na przebieg wydarzeń, bo obie serie przypadły mi do gustu :) "Powiedz wilkom, że jestem w domu" (na który czekałam już od lipca!) i "Mechaniczne pająki" (autorki "Wyspy motyli"). Oraz piękne - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz nowości Świata Książki "Serenę" i "My". Luty przyniósł mi także trochę kryminału od Gillian Flynn, autorki "Zaginionej dziewczyny" ("Ostre przedmioty" w nowej szacie graficznej), szwedzkie "Córki marionetek", których to drugim egzemplarzem obdarowywałam Was niedawno na fanpejdżu :), a także trochę fantastyki - "Wśród obcych" - uhonorowanego całą rzeszą nagród!

Luty. 
To będzie literacko piękny miesiąc :)

54 komentarze:

  1. ooo SERENA czekam!!!!!!!!!!! oj czekam!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh super stosik, najbardziej zazdroszczę ,,Sereny" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki z YA zakupione czy otrzymane? Bardzo chcę Marę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. After jest tak straszne, że aż szkoda gadać... Dunham i Flynn już mam, co mnie cieszy. Co do Dunham, to chcę na własnej skórze przekonać się, czy ten cały skandal ,,z seksem w tle" był sztucznie rozdmuchany, czy jednak nie. Z twojego stosu chętnie przeczytałam ,,Powiedz wilkom, że jestem w domu" i ,,Mechaniczne pająki".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie "Serena" i "Ostre Przedmioty". Oraz Mara Dyer, może ta ostatnia w najbliższej przyszłości
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę dosłownie wszystkiego :D porwałabym Ci After i Przemianę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. After już za mną. Nie będę się wypowiadać czekając na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale słyszałam o After :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba najładniejszy i najmilszy dla mego oka stosik, bo naprawdę chciałabym mieć każdą z tych pozycji :-) Wiem, że będziesz miała przyjemność z czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam tylko "Ostre przedmioty" pani Flynn :) i było to pierwsze spotkanie z tą autorką. miło wspominam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo mechaniczne pająki :D Zastanawiałam się, ale kurczę jedna z osób utwierdziła mnie w przekonaniu, że w tej książce nie ma kompletnie nic nowego... no oprócz tego, że występuję steampunk :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję zazdrość, oj niedobrze... Lepiej pilnuj dobrze tego stosika, bo chwila nieuwagi i będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę sporo ciekawych książek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę czekać na recenzję "Ostrych przedmiotów" od Gillian Flynn. :) Nie czytałam jeszcze ani jednej książki tej autorki, ale było głośno o "Zaginionej dziewczynie", która zebrała całkiem pozytywne recenzje, więc jestem ciekawa jak wypadają inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz jak bardzo, bardzo, bardzo Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdobycze. :) Jestem bardzo ciekawa "Sereny"

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny stosik, przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mary Dyer "Przemiana" nabyłam wczoraj w promocyjnej cenie z Emipku ;)
    Jestem bardzo ciekawa książki jak i filmu " Serena".
    Świetny stosik na tak krótki miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Powiedz wilkołakom, że jestem w domu" - ten tytuł najbardziej mnie intryguje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosikowe posty zawsze bardzo lubiłam :), więc jestem, żeby trochę pozazdrościć :D. Miłe uczucie :D. Najbardziej Ci zazdraszczam "Ostrych przedmiotów" - coś ostatnio mam parcie na kryminały i inne thrillery :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przeczytałabym "Powiedz wilkom, że jestem w domu" oraz "After", żeby się dowiedzieć za co wszyscy to hejtują. :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Śwuetne stosisko. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękności! Podkradłabym Ci parę tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście nie czytałam nic z wyżej wymienionych, ale czekam niecierpliwie na recenzję :) może okazać się tak, że będę żałowała, że czegoś dotąd nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny widok. Dla mnie to same niewiadome, bo nic z tego jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę pozycji od wydawnictwa YA! c;
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny stosik:) Druga część Mary też już do mnie przywędrowała:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam jedynie "After" ale chętnie bym przeczytała "Ostre przedmioty".

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę tylu cudownych książek. Z wielką chęcią ukradłabym Ci " After " " Samodzielne studia" " Ostre przedmioty" a także "Mare Dyer'. Tyle cudownych książek, które tak bardzo chcę mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny stosik. "Najgorszy człowiek na świecie" czeka też na mojej półce, a ciekawa jeszcze jestem "Sereny".

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy i obszerny stosik :). Z chęcią przeczytałabym "Powiedz wilkom, że jestem w domu".

    OdpowiedzUsuń
  33. Co ja bym dał, żeby mieć u siebie drugi tom o dziewczynie, co się nazywała Mara Dyer! Piękne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda bardzo spoko, gratulacje świetnych zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na szczególnie recenzje"Najgorszy człowiek na świecie". Miesiąc zapowiada Ci się faktycznie pięknie:) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny stos! Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wczoraj także Serena trafiła do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie słyszałam o niczym ale mkiłego czyatnia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę Ci "Córki Marionetek"! Tak bardzo chciałabym ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  40. Tyle niesamowitości, że nie wiem gdzie patrzeć! :D "Wśród obcych" właściwie fantastyką nie jest, ale sama zobaczysz, jak przeczytasz. :) Bo tą książkę można potraktować jako fantastykę, ale niekoniecznie trzeba. I to jest takie intrygujące. :) "Powiedz wilkom, że jestem w domu" obecnie czytam i jestem zadowolona z początku. Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. ;) Zazdroszczę "Mary" i "Testów"! :) Ja na swój egzemplarz kontynuacji przygód o Marze będę musiała poczekać do końca tego tygodnia przyszłego. A pierwszego tomu 'Testów' nadal nie zdobyłam! :(
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytałam :"Wyspę motyli", która była dla mnie straszna, także jestem ciekawa, jak spisała się autorka przy "Mechanicznych pająkach". Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawe tytuły. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  43. Same ciekawe pozycje, gorąco polecam 2 tom "Mary Dyer", bo jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mara Dyer i Serena! Kradnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny stosik! Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Ci miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne książki - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki piękny stos! A tam w tle widzę góry książek,jak u mnie ;)
    Mara, After i Córki marionetek też mam nadzieję zasilą moje zbiory ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach! Już się nie mogę doczekać, aż przeczytam "Córki marionetek"! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. "Mechaniczne pająki" to świetna książka :) Piękny stosik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...