niedziela, 22 marca 2015

5 księgarń internetowych, w których najtaniej kupisz książki


Większość moli książkowych i oczywiście blogerów pielęgnuje w sobie upodobanie do gromadzenia na półkach ulubionych tytułów. Z doświadczenia wiem, że wraz ze wzrostem stażu czytelniczego - takie zbieractwo nabiera na sile i nabywanych książek jest coraz więcej :) Jestem jednak zdecydowanie przeciwna kupowaniu w księgarniach stacjonarnych oraz miejscach pokroju Empik czy Matras, gdzie koszt jednej książki(!) to cena okładkowa, czyli około 40-50zł. 

Dlatego korzystając z księgarni internetowych przygotowałam dla Was przegląd alternatywnych źródeł pozyskiwania upragnionych książek. Przekonajcie się, że kupowanie przez Internet wcale nie jest takie złe, a nawet czasami o wiele korzystniejsze! Poniżej znajdziecie 5 moich ulubionych polskich księgarń internetowych, w których ceny są zawsze o 30% niższe od cen okładkowych. Takie rozwiązanie daje Wam tym samym możliwość kupienia kilku pozycji w cenie jednej "empikowej" książki. Oczywiście wciąż możecie się wybrać do księgarni stacjonarnej, ale raczej tylko po to by pooglądać i powąchać książkę przed zakupem, tak jak robię to ja ;) 





Strona, z której usług korzystam zdecydowanie najczęściej :) Za książkę zapłacicie tu ze zniżką zaczynającą się od 10 zł, a sięgającą nawet połowy ceny okładkowej. Przeważnie jest to jednak 30%. Aros oferuje także najniższe koszty przesyłki i błyskawiczną realizację zamówienia, a co za tym idzie - czas dostawy. Kontakt z obsługą przebiega bez zastrzeżeń - odpowiadają na każdego maila i na każde pytanie. Otwarci na klienta i jego "widzimisię" :) Dodatkowo obecnie do 3 kwietnia trwa urodzinowa promocja i związany z tym rabat -35% na cały asortyment!
  • stała zniżka 27-40%
  • najkorzystniejsze koszty dostawy: 2,99 zł (z odbiorem w kiosku Ruchu), 3,99 (z odbiorem w placówce pocztowej), 6,99 zł (u listonosza), 4,99 zł (Paczkomat), 9,99 zł (kurier DPD)





Bonito i Aros to w zasadzie to samo - jeden właściciel, jedna firma - jednak z tą małą różnicą, że Bonito to księgarnia a Aros to dyskont, dlatego ceny w Arosie często są o około 5% niższe ;) Na wielki plus zasługują też wciąż otwierające się nowe punkty odbioru zamówień - 0zł za przesyłkę dla szczęśliwców, którym sprzyja geograficzne położenie takiego punktu ;)







Jedno z moich zeszłorocznych odkryć :) Dyskont książkowy oferujący szeroki wybór książek i z rabatem około 35% i tanią wysyłką już od 2,99 zł (z odbiorem w kiosku) lub 3,99 zł (z odbiorem w wybranej placówce pocztowej). Konkurencyjne ceny często niższe niż nawet te w Arosie! 

  • stała zniżka 30-35%
  • koszty dostawy: 3,99 zł (paczka w Ruchu), 4,99 zł (odbiór na poczcie), 6,99 zł u listonosza), 6,99 zł (Paczkomat), 9,99 zł (kurier GLS) 
  • jedyny minus to długa realizacja zamówienia - ja na swoje czekałam ponad tydzień.








Co prawda jeszcze nigdy nie składałam zamówienia na tej stronie, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na jej temat i robiąc rozeznanie zauważyłam, że książki są tutaj w najniższej cenie - nawet niższej niż w Arosie! Czyżby mój nowy książkowy raj? :) Poza tym ta nazwa :) Cieszy mnie, że ktoś wpadł na pomysł stworzenia księgarni internetowej o tak intuicyjnie kojarzącej się nazwie! 
  • stała zniżka 36-40%
  • koszty dostawy: 3,99 zł (paczka w Ruchu), 6,99 zł (Paczkomat), 6,99 zł (odbiór na stacji Orlen), 10,99 zł (kurier FedEx) 
  • jedyny minus - korzystając z pośrednictwa Poczty Polskiej - przesyłkę należy odebrać w placówce (koszt 5,99 zł), ponieważ księgarnia nie ma w opcjach dostawy "przesyłki Pocztą z dostawą do domu". Trochę to dziwne, ale reszta jest ok :) No i te ceny - jak najbardziej polecam!







To miejsce odkryłam stosunkowo niedawno, a już zdążyłam złożyć tam zamówienie! Niewątpliwie skusiły mnie kolorowe zakładki jako bonus do przesyłki ;) Oj... mam słabą silną wolę! Księgarnia dopiero startuje, ale już przykuwa uwagę ofertą oraz kolorystyką i intuicyjnym interfejsem posiadającym wiele filtrów ułatwiających życie osobom szukającym okazji cenowych. Generalnie oszczędzimy tutaj do 35%, a dodatkowo - każde wydane 10 zł to 1 punkt. Zebrane punkty można wymienić na prezenty - takie ugłaskanie klienta :) Prezentem gwarantowanym, niezależnie od wydanej kwoty są oczywiście zakładki. Który mol książkowy nie uwielbia zakładek? :) Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku.

  • stała zniżka do 35%
  • koszty dostawy: 6,99 zł (odbiór na poczcie), 8,99 zł (odbiór u listonosza), 8,99 zł (Paczkomat), 11,99 zł (kurier DPD)





Jak i gdzie najtaniej kupić książkę?

1. Omijaj księgarnie stacjonarne

2. Zrób rozeznanie





Przykładowe rozeznanie:
Każde wyżej wymienione miejsce oferuje praktycznie takie same zasady, jeżeli chodzi o dostawę. Ceny bywają jednak różne, więc najlepiej po prostu otworzyć każde z nich i porównać ;) Poniżej przygotowałam takie małe porównanie. Oto przykładowe trzy książki i ich ceny w miejscach o których pisałam na początku - na czerwono zaznaczyłam, gdzie książka okazała się najtańsza :)




"To nie książka" Keri Smith

cena okładkowa: 29,99zł

aros: 19,49zł
bonito: 22,49zł
czytam: 19,66zł
nieprzeczytane: 17,10zł
ksiazkaiprezent: 19,82zł





"Hopeless" Colleen Hoover

cena okładkowa: 34,90zł

aros: 22,69zł
bonito: 26,18zł
czytam: 24,82zł
nieprzeczytane: 22,10zł
ksiazkaiprezent.pl: 25,41zł





"Eleonora&Park" Rainbow Rowell

cena okładkowa: 36,90zł

aros: 23,99zł
bonito: 27,68zł
czytam: 25,44zł
nieprzeczytane: 23,37zł
ksiazkaiprezent.pl: 26,86zł




Podsumowanie:
Niekwestionowanym liderem bijącym na głowę nawet mojego uwielbionego Arosa (i to z urodzinowymi zniżkami, które ma teraz) okazało się Nieprzeczytane.pl!  Ktoś z Was już robił tam zakupy i mógłby co nieco opowiedzieć? :)



Mam nadzieję, że niniejszy post okazał się dla Was przydatny i że przybliżyłam Wam przynajmniej jedną księgarnię, o której wcześniej nie słyszeliście.

To która z powyższych jest Waszą ulubioną? ;)
A może korzystacie z innych miejsc? Opowiedzcie w komentarzach.



Niebawem kolejna odsłona postu, tym razem z księgarniami, w których najtaniej kupimy książki zamawiając je... tuż przed premierą ;) Zapraszam!





* * *

Zainteresował Cię ten post? Przeczytaj także: 




136 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że dotąd wiedziałam tylko o Arosie i Bonito, z których korzystam najczęściej (no i ostatnio odezwała się do nas ksiazkaiprezent, ale właściwie nie znalazłam na ich stronie nic niesamowitego). Muszę koniecznie zajrzeć na nieprzeczytane, skoro można tam tak korzystnie kupować. ;) W ostatnim czasie jednak rzadko zamawiam starsze tytuły, a wszelkie nowości kupuję na stronie Świata Książki - 30% rabatu no i darmowy odbiór w księgarni, do której mam rzut beretem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. księgarnia obok to zło :P

      Usuń
    2. Zamawiałam po raz pierwszy w nieprzeczytane.pl- dostawa zaraz na drugi dzień, i po porównaniu cen z innymi księgarniami - NAJTANIEJ !!! Gorąco polecam.

      Usuń
    3. Witam, zapoznałem się z cenami polecam nowo otwartą księgarnię www.czasnaksiazke.pl

      Usuń
  2. W Krakowie jest sporo księgarni stacjonarnych, które mają podobne ceny - polecam luknąć na dedalus.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Bonito, ale post bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. składałam zamówienie z nieprzeczytane.pl i bardzo sobie ich cenię. Przede wszystkim jest najtaniej, a do kiosku ruchy paczka szła mi ok 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu jestem wierna księgarni czytam.pl, dzięki możliwości osobistego odbioru w Poznaniu. Jednak może teraz znajdę coś jeszcze korzystniejszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję ami za ten post, okazał się niezwykle pomocny, bo znałam z tych stron tylko bonito. :) A dodałabym do tych linków tanią książkę, o której istnieniu poinformowała mnie Wiola na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tania książka jeszcze się tutaj pojawi, ale w innym zestawieniu :)
      przy cenach "ogólnych" nie wypada tak kolorowo jak reszta powyżej :)

      Usuń
    2. To prawda, że jeśli porównujemy ceny konkretnych tytułów to bywa różnie, ale za to w dziale "Tania książka" można znaleźć prawdziwe hity za grosze. I za to ich uwielbiam! Czasami zdarza mi się też kupować książki na Allegro .

      Usuń
  7. racja - rozeznanie jest dobre, ale co zrobic jesli tytulu Ciei nteresuajce sa w roznych sklepach? taka lipka. zamierzam poaprtzec gdzie najtaniej te ktore chce niedlugo zamowic :) super post! ostatnio moje ksiegarnie w meiscie mnei zawiodly nei mowiaac o pyskatej obsludze ;/ ostatnio zamowilam na muza i co? otrzymalam pogiete kartki super po porstu, na allegro tez nie zamiawiam bo zrobilam to raz i sotatni okladka (gruba na bo ze skrzydelkami) przebita szpilka prosto w twarzy bohaterki - dziure widac do 10 chyba strony...masakra. poki co czytam.pl mnie nie zawiodlo! moze raz gdy kurier zamiast sms dzwoni lw trakcie zajec a potem ze nie odebralam paczki -_- skad ja mam niby znac ich numer? wczesniej dostalam sms teraz jakies dzwonienie bede musiala im notke wystawic by pamietali o sms xd hehe ide loooookac czy jest to co chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam.pl ma fajne ceny, ale mi właśnie ta przesyłka nie odpowiada, dlatego częściej korzystałam z arosa :)
      kartki pogięte w muzie? okładka przebita szpilką? ale Cię spotykają przygody... współczuję. może czas poszukać innej księgarni? :)

      Usuń
  8. Dwie strony znam, ale dziękuję za zwrócenie uwagi na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo często robiłam zakupy właśnie w Empiku, ale gdy w końcu poznałam księgarnie internetowe dopiero wtedy zauważyłam jak drogie książki ma w swoim asortymencie Empik. Teraz najczęściej kupuję na znak.com.pl (jeśli oczywiście chcę książki z tego wydawnictwa). Ostatnio kupowałam również w arosie i jestem bardzo zadowolona. Dzięki tobie poznałam teraz inne ciekawe księgarnie internetowe u których z pewnością coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ten empik - mimo kilku akcji które czasem prowadzi i przedsprzedaży tam się naprawdę nie opłaca, nie rozumiem dlaczego ludzie tak często tam kupują... może to ten niby "prestiż"?

      Usuń
  10. Ostatnio obkupiłam się w świecie książki, zresztą często tam kupuje. Cena jaka wychodzi na książkę to od 10-16 zł. Bonito mnie nie przekonuje, jest jakoś tak nieprzyjemnie tam. Często kupuje też w 3telnia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co takiego było w ŚK za 10-16 zł? :)

      Usuń
  11. Kilka razy zamawiałam sobie książki przez Aros.pl i zawsze dostawa była na czas, a jak coś się opóźniało to dostawałam mejla :). Z bonito.pl skorzystałam raz, ale wyszło trochę drogo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aros jest bezkonkurencyjny! :)
      (a przynajmniej tak uważałam zanim nie trafiłam na nieprzeczytane.pl) ;)

      Usuń
    2. Aros i Bonito jest tym samym (na ich stronie w danych do przelewu figuruje jak byk: Aros - dyskont książkowy (Bonito.pl Sp. z o.o.)- ceny identyczne (co do grosika), więc coś nie ten-tego... Różnią się jedynie tym, że zamawiając w Bonito masz kilka miejsc do odbioru osobistego, a w Arosie nie ma.

      Usuń
  12. Do tej pory raczej sięgałam po książki z biblioteki i oczywiście zawsze odczuwałam w niej pewne braki, ale odkąd założyłam bloga i weszłam w ten świat, te braki wydają się DUŻO większe. Nie ma w niej większości książek, które mam na liście "Chcę przeczytać", więc coś zaczyna pchać mnie coraz mocniej do kupna książek oraz ziszczania marzeń o pięknej domowej biblioteczce :) O aros.pl słyszałam i rzeczywiście ceny tam są rewelacyjne (brak porównania do cen "empikowych"), ale trzeba przyznać, że gdy pojawia się promocja w empiku "3 w cenie 2" to zakup jest opłacalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, blog wiele zmienia :) horyzonty się poszerzają w zawrotnym tempie :) a wishlista ciągnie w nieskończoność! :)
      właśnie empik ma tylko kilka ciekawych promocji i wtedy jest całkiem okej, ale tylko wtedy.

      Usuń
  13. U nie tradycją juz jest to, ze kupuje tylko i wyłącznie w arosie. W szczególności sprawdza się to przy kupnie większej liczbie ksiażek, bo wiadomo, że w internecie płacisz raz za przesyłke. Z tego powodu zamawiam zawsze z bratem na spółkę. Wspaniała księgarnia, naprawdę polecam, a Ciebie Osobiście zapraszam Cię do mnie na recenzje książki pt. "Dziennik" Anne Frank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z arosa korzystam bardzo często :) i w tej kwestii myślę dokładnie tak jak Ty :)

      Usuń
  14. Świetny post! ^^ Ja przyznam szczerze - książki kupuję rzadko. Najczęściej dostaję, a to z jakiejś okazji,a to konkurs. Wyjątkami są powieści, które muuuuszę przeczytać, ale wtedy zamawiam w Matrasie, bo mam tam blisko i nie płacę za przesyłkę :)) Lubię też tam chadzać, bo na środku sklepu jest piękna półeczka z promocjami, można sobie kupić książeczkę za 10 zł. ^^ Na nieprzeczytane kupowałam raz - podręczniki szkolne. Tutaj wyszło najtaniej po zrobionym przeze mnie rozeznaniu ;) Muszę przyznać, że przekonałaś mnie do częstszych internetowych zakupów, trzeba kiedyś spróbować.
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odbiór osobisty to uśmiech losu :)
      w Matrasie też kupowałam często i też właśnie w koszach promocyjnych (bo u mnie są kosze ;) )

      cieszę się że Cię zachęciłam! :)

      Usuń
  15. O tak, Aros i Bonito są świetne. Kupuję tam najczęściej, bo mogę szybko i sprawnie odebrać w kiosku. Czasem korzystam również z ofert na allegro lub OLX, gdzie można znaleźć 'raz przeczytane' książki w dużo niższej cenie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro to ciekawa alternatywa, zwłaszcza gdy poszukuje się tak jak napisałaś "raz przeczytanej" bądź tytułu, którego nie ma już w obiegu :) korzystałam wielokrotnie, ale trzeba uważać... to jednak allegro :) różne rzeczy się tam dzieją ;)

      Usuń
  16. Książki w księgarniach stacjonarnych kupuję tylko wtedy, kiedy są bardzo duże wyprzedaże... Na co dzień również zaopatruję się w księgarniach internetowych, głównie w nieprzeczytane.pl (bardzo polecam, nie znalazłam tańszej oferty, czas realizacji ok. 2 dni, przesyłki nie są drogie) od czasu do czasu kupuję również w Arosie :) bo od Arosa się zaczęło ;) czytam.pl również mogę z czystym sumieniem polecić, bo tam również robiłam zakupy :) Dzięki internetowym księgarniom mogę kupić zdecydowanie więcej książek.... :D Empik czy inne księgarnie niestety odpadają... ;) Pozdrawiam... :)

    Ciekawy post... pewnie jest jeszcze sporo osób, którym nie są znane te najciekawsze, wirtualne księgarnie... dla tych którzy kupują nałogowo to idealne rozwiązanie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacje na temat nieprzeczytane.pl bardzo mnie interesują :) cieszę się, że podzieliłaś się swoimi doświadczeniami, bo ofertę mają naprawdę kuszącą! :)

      u mnie też od arosa się zaczęło i ten "związek" trwa nierozerwalnie do dziś :)

      Usuń
  17. Bonito znam i bardzo cenię za szybką realizację zamówień. Kupuję tam najczęściej. Aros odkryłam niedawno, akurat skończyła się promocja w bonito, a zaczęła w arosie. Z promocji urodzinowej też korzystałam w obu księgarniach (-: Skutek tego taki, że w tym miesiącu wzbogaciłam się o 13 książek (-: Sporadycznie zdarzało mi się zamawiać na profit24, jeśli miałam większe zamówienie. Muszę sprawdzić nieprzeczytane (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 to całkiem sporo :) też mam czasem takie miesiące :) a aros polecam - szybka wysyłka, bezproblemowo, idealnie :)

      profit24 nie znam - przejrzę!

      Usuń
  18. czytam.pl kusi bardzo ta tania dostawa - to ona zawsze dla mnie jest największym problemem przy zakupie tanich książek. Jak sam koszt wysyłki przekracza 10 zł to bez sensu kupić jedną książkę, tylko najlepiej z 5 - 10, a na to nie zawsze są pieniądze... Swoją drogą na TaniaKsiążka.pl bardzo często są niesamowite promocje, cyklicznie zmieniają książki nawet za 4 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - w księgarniach internetowych ważny jest koszt dostawy, bo w chwili gdy jest porównywalny z książką, którą chcemy kupić to bez sensu...

      tania książka znam znam :) pojawi się tutaj jeszcze, w przyszłości i w innym poście :)

      Usuń
    2. Jak dla mnie czytam.pl jest faworytem,a w literaturze dziecięcej cenowo jest bezkonkurencyjna.Dodatkowo w okresie przed świątecznym można było kupić fajne gry planszowe w promocyjnych cenach,a co do dostawy każdorazowo max 3dni .

      Usuń
  19. Jeśli kupuję w księgarniach internetowych to tlko w arosie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym tygodniu po raz pierwszy złożyłam zamówienie na Arosie i jestem zachwycona. Książkę zamówiłam we wtorek, a dotarła już we czwartek. Bez żadnych uszkodzeń, rewelacyjny czas i faktycznie niskie koszty dostawy. Normalnie płacę około 11 zł (pobraniowa), a tutaj 7 zł. Tylko chwalić. Wahałam się pomiędzy Arosem, Bonito i TaniąKsiążką. Jednak to w tej pierwszej wyszło mnie najtaniej :) O księgarni czytam.pl słyszałam i kiedyś tam coś zamówię dla sprawdzenia. Za to te dwie ostatnie to dla mnie nowość. I jak tak patrzę to nieprzeczytane.pl mają faktycznie bardzo niskie ceny. Chcę również wypróbować trzy inne księgarnie, które dużo ludzi zachwala: Tanią Książkę ( często przeglądam, nowości są jako tako niezbyt tanie, opłaca się kupować gdzie indziej, ale jest mnóstwo książek za nawet 5 zł ), Naszą Księgarnię ( końcówki nakładów i książki lekko uszkodzone, ale myślę, że mimo wszystko warto) oraz oczytani.pl ( młodzieżówki po 8 zł i nie tylko :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aros jest naprawdę świetny - zawsze na czas, zawsze książki w świetnym stanie - szybko i sprawnie :) fajnie, że się skusiłaś, teraz chyba będziesz robiła to częściej ;)

      sprawdzę oczytanych! bo nie znałam dotąd :)

      Usuń
  21. Aros to też mój numer jeden:) Och, jak ja go nienawidzę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiasz go, tylko nie chcesz się do tego przyznać! ;)

      Usuń
  22. Uwielbiam kupować w arosie, ceny przystępne, przesyłka błyskawiczna… Tylko niestety czasem dam się ponieść chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ci dziękuję za to zestawienie - znałam tylko Arosa. Teraz wiem, gdzie szukać tanich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie kupuje w księgarniach stacjonarnych. Za to jestem stałą klientką bonito.pl, zwłaszcza że punkt odbioru mam całkiem niedaleko od domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nas - unikających księgarni stacjonarnych - jest więcej :)
      a punkt odbioru blisko to wielkie szczęście :)

      Usuń
  25. Czytam.pl to moje miejsce ;) Nigdy się nie zawiodłam, choć rzeczywiście trochę trzeba poczekać na książki. Aros też jest niezły ;) Zawsze robię sobie porównanie koszyków z wybranymi książkami i dlatego ostatni zakup zrobiłam właśnie w arosie. A w tej ostatniej księgarni mam zamiar zrobić zakupy już wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama robię takie rozeznania, faktycznie warto ;) znam księgarnie, ale jak dotąd chyba w żadnej nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę w żadnej? silna bestia z Ciebie :D

      Usuń
  27. Aros ma też konto na Allegro. Raz zamawiam na Allegro, raz na ich stronie, ponieważ ceny czasem się różnią o kilka zł. Nie są to wielkie różnice, ale przy dużym zamówieniu trochę pieniędzy się oszczędza. :) NiePrzeczytane nie znałam, ale chyba zacznę tam kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnią się? :) o proszę :)
      na ich koncie wiem, że często są tytuły, których nie ma w ofercie na stronie, więc czasem tam zaglądam gdy poszukuję czegoś konkretnego, ale na ceny nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń
  28. Aros i Bonito polecam z całego serca. Lepszych księgarń internetowych nie znajdziemy nigdzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa brzmią jak hasło reklamowe :D

      Usuń
  29. Zawsze wybierałam aros.pl, ale nie słyszałam do tej pory o nieprzeczytane, teraz będę musiała to zmienić, bo widzę, że można odrobinę oszczędzić. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy większej ilości książek - ta odrobina rośnie w siłę :)

      Usuń
  30. Ja kupuję na arosie. Bardzo lubię ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzy ostatnie księgarnie - NIGDY NIE SŁYSZAŁAM. Zaraz oczywiście to naprawię. Ja najczęściej kupuję w Taniej książce i Selkarze, dlatego, że mają tanio i znajdują się w Białymstoku, a więc za przesyłkę płacę 0zł. Jeśli natomiast mam płacić za przesyłkę to hitem jest dla mnie Nasza księgarnia - zakładki KOŃCÓWKA NAKŁADÓW oraz EGZEMPLARZE USZKODZONE! Wspaniałe tytuły można wyszukać i W REWELACYJNYM STANIE, w przyszłym stosiku pokażę swoje dwa skarby. Z Bonito teraz brałam dwie książki i też spoko, za 3.99zł odebrałam sobie na poczcie:) Już do Empiku nawet nie zaglądam, bo po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuję sobie wciąż i wciąż, że skuszę się na Naszą Księgarnię, ale ciągle coś mi innego "wypada" ;) cóż, skuszę się na pewno! :)

      Usuń
  32. Na Arosie kiedyś kupiłam, bonito znam - niestety :P
    Co do matrasu czy empiku - kupuję przy super promocjach, naprawdę opłacalne są wtedy ceny

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaaa! Wielkie dzięki za nieprzeczytane! Niedługo zrobię spore zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzadko korzystam z księgarni internetowych. Jednak jeżeli chodzi o księgarnie stacjonarne to często w Matrasie przekopuję się przez karton z tanimi książkami :D I w sumie tam ciągle są jakieś przeceny, więc jakoś sobie radzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też korzystam w ten sposób z Matrasa, no i z "nowych empików", czyli Tesco, Kauflandu itp. :D

      Usuń
  35. No cóż. Aros to moje życie ^^ Ale od czasu do czasu zamawiam też na bonito i swiatksiazki.pl, zwłaszcza kiedy mają jakieś fajne promocje - co częste jest szczególnie u tych drugich. :) Ale zwrócę uwagę na pozostałe podane przez ciebie księgarnie bo dobrych stron do zamawiania książek nigdy dość!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kupuję się jeszcze na taniaksiazka.pl . W zasadzie nie robiłam takich rozeznań, ale dobrze by było zacząć. W końcu nawet 2 zł robią różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi znaczącą różnicę przy większym zamówieniu :)

      Usuń
  37. Warto dodać, że w "Świecie książki" można kupić tanio przez Internet, tylko odbiór w księgarni, aczkolwiek ceny dogodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem owszem, ŚK pojawi się tutaj w innym zestawieniu :)

      Usuń
  38. Super wpis, dzięki!!! Właśnie szukam książek na prezenty i w arosie i bonito ceny są zdecydowanie niższe, niż w księgarniach! A dla siebie kupię chyba Zniszcz Ten Dziennik i To Nie Książkę - za tak niskie ceny mogę zaszaleć :) W ogóle to jestem uzależniona od książek, w pokoju na półce czeka jeszcze 5 w kolejce do czytania, ale jak widzę okazję to nie mogę nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę! :)
      w najbliższą niedzielę kolejny wpis z serii - zapraszam :)

      Usuń
  39. No tak, ciekawe jak będzie po wprowadzeniu ustawy o stałej cenie książki.. Wtedy hasło "nie kupujcie w Empiku" może okazać się zupełnie nieaktualne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem....
      dlatego obkupujmy się póki możemy :D

      Usuń
  40. Znam 3 pierwsze księgarnie, najczęściej kupuję w arosie - podoba mi się taniutka opcja dostawy. Chętnie poznam 2 sklepy, o których jeszcze nie słyszałam.
    Ale boję się, że wiadoma ustawa zmieni wszystko na gorsze :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja kilkukrotnie kupowałam książki w Bonito i byłam zadowolona - szczęśliwie punkt odbioru niedaleko mej uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki punkt odbioru to szczęście w nieszczęściu (albo na odwrót ;) )

      Usuń
  42. Z "Arosa" jeszcze nie korzystałam. Ale na pewno nadrobię zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  43. ja od jakiegoś czasu "stołuję" się w arosie, cieszę się że odnalazłam tę księgarnię, ale dzięki za resztę linków, przydają się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się stwierdzenie "stołuję się" chyba podchwycę :D

      Usuń
  44. Szalenie interesujący post, nawet się nie spodziewałam, że jest tyle możliwości zapolowania na tanią książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo! :) czerp ze źródła garściami :)

      Usuń
  45. Świetny post! Bardzo przydatny. Ja staram się robić rozeznania, a w Empiku nie kupuję już nic od dłuższego czasu - nie opłaca się. Dzisiaj właśnie złożyłam zamówienie w sklepie dobraksiazka.pl - trzy książki pani Mirek i jeden reportaż z przesyłką za 25 zł, super okazja :) Jeśli jesteś zainteresowana to zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrejksiążki nie znam - ale sprawdzę :) dziękuję :)

      Usuń
  46. Nieprzeczytane nie znam, ale za to ostatnio polubiłam się z Arosem :). Ciągle poluje na niższe ceny, więc dzięki za post, na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nieprzeczytane to moja ulubiona księgarnia :) Często przy większej liczbie książek wychodzi tam nawet taniej niż w Arosie. Zawsze porównuje te dwie księgarnie i kupuje tam, gdzie jest taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ochh to nieprzeczytane, kusi tak bardzo, że aż strach! :)

      Usuń
  48. Przydatny wpis, dziękuję. Ze słyszenia znałam tylko bonito. Muszę się rozejrzeć. Do tej pory kupowałam np.w Matrasie, z dostawą do najbliższej księgarni stacjonarnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc może teraz zmienisz księgarnię na nowy, lepszy model? ;)

      Usuń
    2. Skorzystałam po raz pierwszy z aros.pl i jestem zachwycona! Paczka była dostępna na poczcie już następnego dnia, a zamawiałam ok.14stej, więc sądziłam, że co najmniej 2 dni czekania przede mną. Oj, coś czuję, że będę tam często zaglądać:D.

      Usuń
  49. To są wiadomości obciążone wysokim ryzykiem finansowym:-) Mimo przytulności niższych niż gdzie indziej cen. A może właśnie dlatego:-) Kuszą, kuszą i kuszą!
    Dwóch adresów nie znałam, zaraz - niestety - pewnie zajrzę:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Arcyciekawe wieści! Z Arosa korzystam, innych miejsc nie znałam. Zaraz ukradnę ten post i wrzucę na FB. Niech ludzie kupują tanio!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post! Poza arosem i bonito nie korzystam niemal wcale z innych księgarń internetowych. Czasami, jak zdarzy się posucha (czytaj: braknie danej książki) sięgam do Matrasa lub Empika, a o tych 3 wymienionych przez Ciebie nie wiedziałem. Dzięki wielkie, że mnie uświadomiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeżeli aros to dyskont, to czy znaczy to, że sprzedają tam książki używane? Czym właściwie różni się księgarnia od dyskontu?

    OdpowiedzUsuń
  54. Kupowałam raz książki w NiePrzeczytane i jestem bardzo zadowolona. Tanio i sprawnie, do tego przesyłka do Paczkomatu (zawsze wybieram tę opcję). Co prawda teraz nie powinnam kupować nowych książek, tylko czytać coś z mojego "shame pile", ale zapamiętam te adresy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja natomiast uważam, że najtańszą i najlepiej zaopatrzoną jest księgarnia www.ksiegarnia-internetowa.pl -szkoda, ze tak mało osób o nie wiem. Poleciła mi ją koleżankę i naprawdę warto. Plusem jest bardzo pomocna obsługa i szybki kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kiedyś na nią wchodziłam.
      Aż zajrzałam również i teraz - 7-8 zł różnicy na jednym podręczniku szkolnym(na korzyść BONITO.PL) - to chyba raczej tania ta księgarnia nie jest. A na nieprzeczytane.pl, oraz elsynor.pl, które właśnie odkryłam, dodatkowo jeszcze można przyoszczędzić jakąś złotówkę na każdym podręczniku :)

      Usuń
  56. Jak ktoś szuka książek historycznych (lub czegoś z pogranicza jak biografie, wspomnienia itp) to polecam Grzbiet.pl. Ceny jak w bonito, wysyłka 2,99 lub odbiór w warszawie, a wybór.... w dodatku mają przykładowe rozdziały indeksy spisy treści itp.

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny post :) ja zawsze kupowałam na Arosie, zawsze było szybko i sprawnie ale kilka razy zamówienie przesunęło się w czasie i dostawałam informacje z przeprosinami, wtedy koleżanka poleciła mi czytam.pl, nie dość, że taniej, to jeszcze z wyprzedaży coś za mniej niż 5 zł można trafić :) obecnie mam na oku nieprzeczytane.pl i kolejne zamówienie składam tam, cenami biją wszystko inne na głowę. A każdy z tych portali oferuje tanią dostawę do kiosku ruchu, więc szukam tam, gdzie tańsza książka.

    OdpowiedzUsuń
  58. O, dziękuję za tę listę! Zazwyczaj zamawiałam książki na dedalus.pl lub kupowałam w ich księgarniach stacjonarnych. Ceny niziutkie i duży wybór, ale warto czasem zajrzeć też na inne strony.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam już swoje lata i ciężko mnie namówić na korzystanie z nowych możliwości. Jak dotąd jestem zadowolona z usług księgarni matras. Nigdy nie miałam z nimi problemu. Szybko doręczają też przesyłki, co jest dość istotne jak chcemy mieć nowość już w domu i zacząć czytać :), ja tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zawsze kupuje na lovebooks.pl i jeszcze się nie zawiodłem polecam super ceny i błyskawiczna wysyłka

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ciekawy wpis, bardzo mi się osobiście przyda! A czy księgarnie zawsze sprzedają taniej, niż bezpośrednio wydawnictwa? Ja do tej pory kupowałam głównie przez strony wydawnictw, zwlaszcza tych mniej znanych, jak rozpisani.pl , ale może zacznę porównywać wszędzie ceny...
    Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja zaś kupuję w Empiku lub w sklepie internetowym Empik.com z uwagi na to, że mam kartę PAYBACK i przy zakupie jakiegoś produktu parę punktów PAYBACK na kartę mi wskoczy, a jak sobie uzbieram zadowalającą ilość punktów to wymieniam na bon lub dokonuję przelew równowartości uzbieranych punktów i płacę tymi punktami jakiś produkt.
    Jeśli akurat nie znajdę książki, która mnie interesuje, bo się na przykład wysprzedała, to podskoczę sobie do księgarni Świat Książki, gdzie mam kartę stałego klienta i zniżkę na zakup książek.

    OdpowiedzUsuń
  63. ja bym nie demonizowala tak empiku. ma chyba najwiekszy asortyment, mozna tam znalezc naprawde niezle promocje. teraz sporo ksiazek było po -50%, niektore nawet -70%.

    OdpowiedzUsuń
  64. Od dawna zamawiam tylko na nieprzeczytane.pl i jestem baaaaardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zawsze można postawić stricte na e-booki. Zawsze są tańsze ;) Ja np. zwykle kupuję na inbook, chyba mają jedne z najlepszych cen w sieci i, w razie czego, tanie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jedyne, co kupowałam, to w empiku (przepłaciłam wielokrotnie za co jestem teraz zła), w bonito raz jedyny (jestem zadowolona) i w nieprzeczytane- tam to już mój numer jeden razem z bonito :) Muszę sprawdzić arosa! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja najczęściej korzystam z Arosa, ale wczoraj obkupiłam się w Bonito, bo jednak tam było taniej. Nieco mnie martwi, że stan zamówienia nadal się nie zmienia i mimo pełnej dostępności pozycji, przeze mnie zamówionych, zamówienie nie jest skompletowane, ale właśnie dostałam maila od działu obsługi, że przepraszają za opóźnienie, ale mają nadzieję, że jutro już przesyłka zostanie wysłana. Więc mają u mnie na wstępie spory plus, że sami informują o takich rzeczach i klient nie musi się sam produkować z zapytaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja nie mam lubionej księgarni, ale za to najczęściej kupuję na inbook.pl
    Oprócz książki dla siebie, zawsze zamówię zabawkę dla dziecka i płyty dla męża

    OdpowiedzUsuń
  69. A np. inbook.pl? Ceny mają fajne, ale najlepsza jest ich dostawa za 4 zł do kiosków, nawet jeżeli zamawiamy jedną ksiazkę, to nie płącimy drugie tyle za przesyłkę, mi to bardzo dopowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja najczęściej kupuję na http://lovebooks.pl bo są z Krakowa i mają super ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Inbook.pl jest bardzo ok. Kiedyś mieli problemy z obsługą klienta, ale od jakiegoś czasu poziom u nich bardzo rośnie. I faktycznie, dostawa za dokładnie 3,99 zł jest bardzo przyjemna, można spokojnie zamawiać nawet 1 książkę i wygodnie ją odebrać nie płacąc drugie tyle

    OdpowiedzUsuń
  72. Znam te wszystkie księgarnie, lecz ostatnio dość często zaglądam na lovebooks.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Inbook.pl uwielbiam ze wysyłkę do kiosków ruchu, to dla mnie opcja-rewelacja! No i ceny też okazyjne, nie ma co ukrywać, to decyduje na 1 miejscu

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja jestem za bookmaster.com.pl
    widzę, że Pani z nimi nawet współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja przepadam za inbook.pl - zawsze szybka dostawa, niskie ceny, duży wybór, dla mnie to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  76. Najlepiej kupować książki bezpośrednio ze stron wydawnictw - my dzieciom kupujemy na http://wydawnictwomd.pl/ tanie książki dla dzieci, kartonówki, szlaczki, bajki z naklejkami, kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  77. Mieszkając w Rybniku zawsze chodziłem do bardzo znanej tam Księgarni Orbita - zawsze rewelacyjna obsługa i konkurencyjne ceny (nawet w stosunku do Bonito, z którego niekiedy korzystam). Niestety, po mojej przeprowadzce rzadko odwiedzam te strony, ale za to korzystam z ich dyskontu książkowego:
    www.e-orbita.pl
    - na prawdę polecam. Nawet jeśli czegoś tam nie mają wystawionego, to wystarczy do nich zadzwonić i przygotują zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  78. A słyszałaś o księgarni motyleksiazkowe.pl Jeżeli nie, to zajrzyj tam. Ja bardzo często kupuje właśnie w tej księgarni książki i są naprawdę dobre ceny i ciekawe pozycje książkowe, czasami niespotykane nigdzie indziej, ponieważ z niszowych wydawnictw.

    OdpowiedzUsuń
  79. Moim faworytem zdecydowanie jest www.bonito.pl - największy wybór, świetna i szybciutka realizacja. Książki zamawiam u nich już od kilku lat i raczej nic nie zapowiada by miało się to zmienić na korzyść innej księgarni. Aktualnie zamawiam książki na prezent, z okazji zbliżających się świąt. Zamawiam dla koleżanek i kolegi z pracy, bo robimy sobie mikołajki, a że mamy zawód w którym mole książkowe to norma to nie mam problemu z wyborem prezentu :) Ale co tam..sobie też zrobię prezencik:D http://bonito.pl/k-1768828-ch-owa-pani-domu Idealna książka dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Czytam.pl - jutro minie tydzień od zamówienia (płatność przy odbiorze)- ciągle czekam. Ceny może niższe, ale w porównaniu z Arosem tempo realizacji słabe.

    OdpowiedzUsuń
  81. na bonito jest teraz minus 35% więc np moyesa można kupić już za 25 zł :) wątpię, zeby ktoś pobił ta cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja jeszcze dodałabym livro - przesyłka bardzo szybka, a ceny niższe od podanych wyżej księgarń.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja polecam także księgarnię internetową poczytaj.

    OdpowiedzUsuń
  84. Mega przydatny wpis! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  85. Ostatnimi czasy pojawiła się nowa księgarnia internetowa z moim zdaniem z najtańszymi książkami, ale też ze sprawną i tanią wysyłką - coś w okolicy 4 zł, a powyżej jakiejś kwoty nawet za darmo - http://livro.pl/

    OdpowiedzUsuń
  86. no nie wiem chyba tansza jest jeszcze skupszop pl dobra i tania ksiagarnia maja chyba wszystko zawsze znalazlem to co potrzebowalem. wysylka tanio i kurier szybko przyjezdza takze ja osobiscie jestem zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja kupuję ksiązki na skupszop.pl. Kupuję tam już blisko 2 lata. Kupuję id nich książki używane (czasem też nowe) głównie horrory, thrillery i kryminały. Jestem bardzo zadowolona z zakupów - szybko i tanio, książki w bardzo dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  88. W zestawieniu zdecydowanie brakuje Świata Książki :). W internetowej sprzedaży trafiam na niezłe perełki nie drożej niż 30%. Czasami zdarza mi się kupić książkę z 60% rabatem :). Punkt odbioru mam blisko, a poza tym przy kwocie bodajże 100 zł wysyłka do domu jest za darmo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...