czwartek, 5 marca 2015

Stosik #14 | nowości na marzec


Najjaśniejsza gwiazda marcowego stosiku, czyli trylogia Obsydian-Onyks-Opal mojej uwielbionej J. Lynn znanej również jako Jennifer L. Armentrout to idealny przykład tego, jak się kończy odwiedzanie Waszych blogów Kochani :) Wzbraniałam się przed Deamonem ile tylko mogłam, powtarzając w duchu, że to nie dla mnie, ale w końcu uległam, a skutki tego niecnego czynu widać powyżej. Mogłam kupić tylko Obsydiana, tak? Mogłam. I tak zrobiłam! Ale później, owładnięta siłą, której źródeł nie jestem nawet w stanie zdefiniować, kupiłam kolejne dwa tomy... Nie pytajcie ;) Za ten irracjonalny czyn i rozpacz mojego portfela odpowiedzialne są: Sherry, Lara Notsil i Lustro Rzeczywistości - dziewczyny, jak mi się nie spodoba to wiedzcie, że wiem gdzie Was szukać! :P Poniżej, pod kosmitami kusi czerwienią "Jedno małe kłamstwo" - to przecież nie ważne, że wciąż nie czytałam "Dziesięciu płytkich oddechów" prawda? Była promocja, nie mogłam odmówić, no a poza tym niebawem wychodzi tom trzeci :D Powyżej "Czerwona królowa" - nie mam pojęcia co mną kierowało przy zakupie, opis tej książki był tak lakoniczny, że zachodzę w głowę co mi się stało. A kupiłam. Mało tego - w przedsprzedaży! Wyżej nad królową Colleen Hoover jak szaleć to na całego, tak? ;) I "Utrata"... Nie mam pojęcia co ta książka zrobiła tej naszej blogosferze, ale gdzie nie wejdę tam same ochy i achy. Postanowiłam to sprawdzić :) No i na samej górze "Ostatni pociąg do Babylon", który na nieszczęście otrzymał drugą, o wiele paskudniejszą wersję okładki. Ta wcześniejsza, którą pokazywałam Wam tutaj była lepsza, no nie była? Była. Sami powiedzcie. Ale ta ma podobno pasować do pastelowej serii Jaguara...
No i przechodzimy do lewej strony, a tutaj na samym dole dwa poradniki - wiecie już dlaczego w Kluczniku pojawił się poradnik? ;) Wybaczcie, to trochę nieczyste zagranie, ale chciałam mieć motywację do przeczytania, bo inaczej dopadnie te książki przekleństwo półkowe i koniec :) Powyżej "Kasacja" i "Ene, due, śmierć" od Czwartej Strony - obu tych książek jestem szalenie ciekawa, szczególnie Mroza, który stał się niemal bożyszczem naszej blogosfery, co w nim takiego jest? Sprawdzę to i postaram się wycisnąć z tej książki trochę wad ;) Obok "Miłość na szkle" od Świata Książki - książka zbierająca bardzo pochlebne opinie, głównie ze względu na to, że pomimo kobiecego problemu prowadzona jest z męskiego punktu widzenia. No a poza tym ta okładka... Mówiłam Wam już, że uwielbiam okładki Świata Książki? ;) Powyżej przykuwa uwagę "Piękny drań" od Zysku i S-ki, który również jest efektem blogosferowego zachwytu (Lustro i Sherry - naprawdę wiem gdzie Was szukać ;)), "Sekretne życie pszczół" od Literackiego - to egzemplarz przedpremierowy, który przyszedł z fenomenalna woskową świecą :) Uwielbiam te promocje tytułów, co wydawnictwo to lepsze :) Obok "Kulminacje" Wiśniewskiego od Wielkiej Litery - trochę sceptycznie podchodzę do tego tytułu, ponieważ moja koleżanka mająca do Wiśniewskiego słabość tak wielką jak ja stwierdziła, że się zawiodła, a z jej zdaniem naprawdę się liczę :(. Nad Kulminacjami "W blasku gwiazd" od Black Publishing i oczywiście spełnienie mojej chciejki, które już czytam i raczej liczyłam na inną historię... poza tym trochę szkoda, że tak genialna okładka otrzymała tak marny grzbiet. Jestem niepocieszona :(. Obok "Analfabetka, która potrafiła liczyć" autora popularnego Stulatka, tym razem od W.A.B - i tutaj ostatecznie przekonała mnie recenzja Ann RK - takim słowom nie mogłam nie ulec ;) A na samym szczycie kolejna moja upragniona chciejka, czyli "Nieważkość" od Marginesów :) Mam wielkie oczekiwania co do tej książki, ale na tę lekturę konieczny jest odpowiedni nastrój, w przeciwnym wypadku sądzę, że się jej nie doceni.

Marzec. Witam cię serdecznie! :)

64 komentarze:

  1. Ale żeś wyhodowała stosisko. Widzę, że marzec będzie zaczytany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne stosisko, a w nim same piękności! Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój portfel musi płakać rzewnymi łzami :D ale nie dziwię się, sama mam ochote na Obsydian, a tez sie przed nim wzbraniałam. I na Utratę. I Czerwoną Królowa. I w ogóle wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś! Świetny stosik!!! Mam ochotę na aż sześć książek, szczególnie ma dwie Colleen Hoover, ostatnio widziałam nawet w bibliotece "Nieprzekraczalną granicę", ale jak się okazało biblioteka zakupiła tylko drugą, a pierwszej nie, więc pozostaje mi czekać, aż sama kupię obie części.
    Czekam na recenzje :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teeeee, Piękności Ty moje Najdroższe :D Gdzie Słońce Ty moje mieszkasz, chętnie porozmawiałabym z Tobą u Ciebie na żywo :D

    [zaczyna szykować kasę na przejazd w jedną i drugą stronę... robi miejsca na półce dla nowych dzieci, które dostaną imiona: Opal, Czerwona królowa, Ene Due Śmierć oraz Kasacja]

    Seria Lux jest żenująco głupia, ale pamiętaj! LUX JEST THE BEST! Weź zacznij czytać Opal... później weźmiesz sie za część pierwszą i drugą :D Prooooszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, podlinkowałaś mnie! JESTEŚ ZŁYM CZŁOWIEKIEM!

      Usuń
  6. Pięknie prezentuje się Twój stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stosik! Ja koniecznie chcę przeczytać ,,Sekretne życie pszczół"!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale widowisko!! widze ze trylogia jest to i troszku sie poczyta tutaj :) jak milusio

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy czytelniczy stosik :o) Udanego czytania :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo,ale to bardzo zazdroszczę Ci Pułapki uczuć i drugiej części, marze o tych książkach, ale zakupić będę mogła dopiero za miesiąc razem z losing hope :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech...ale imponujący stos! Kilku pozycji już zazdroszczę ;) Gratuluję... Ja mam jeszcze przed sobą marcowe szaleństwa... ;) Sekretne życie pszczół i Kasacja, to książki, które muszę mieć! :) Pozdrawiam... przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stos wręcz boski :) Zazdroszczę przede wszystkim "Miłości na szkle" i "Kasacji" :). Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matulu, ile cudowności! Co prawda "Analfabetka.." już do mnie leci, a zgromadzone przez Ciebie powieści Hoover mam już za sobą (polecam!), to nadal znalazłoby się przynajmniej kilka pozycji, które z chęcią bym podkradła. "Czerwona królowa" oraz "Utrata" tak się ładnie i znacząco na mnie patrzą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj najchętniej podkradłabym Ci kilka pozycji :D Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej ciekawa jestem "Kasacji", "Ene, due, śmierć" oraz trylogii, tylko tak teraz patrzę... J. Lynn? Dlaczego ona mi się kojarzy z "Zaczekaj na mnie"? Czy jedno z drugim ma coś wspólnego?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny stosik! U mnie na półce "Czerwona królowa" też czeka na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Piękny drań"!!!! Chcę to przeczytać :) Oraz wiele innych książek z Twego stosiku. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piękny stosik :) Patrząc na wszystkie stosiki to trochę Wam zazdroszczę, bo mój taki smutny, tylko książki z biblioteki, a Wy takie cudowności będziecie mieć na półkach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Obsydian-Onyks-Opal, Czerwona królowa i Kasacja! Ale zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki wielki stos *.* Nic tylko pozazdrościć tych wszystkich perełek <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne stosisko ;) "Obsydian " czytałam , niezła młodzieżówka ,ale trochę przypomina fabułą (przerobiony ) "Zmierzch" . Niestety oryginalnością nie zaskakuje , ale bardzo lekko się ją czyta . "Pułapka uczuć" jest świetna , chociaż nie rozumiem po co wydawać kolejną część .. "Jedno małe kłamstwo" jest bardzo dobrą książką , minimalnie mniej mi się podobało niż "Dziesięć płytkich oddechów " ale raczej nie można też do końca porównywać tych dwóch książek , bo obie opowiadają zupełnie inne historie . Tylko główne bohaterki z charakteru w tej książce wyglądają niemal identycznie ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile książek! :) Czytałam tylko "Kasację" i jestem w trakcie "Ene, due, śmierć". Reszta to dla mnie jedna wielka niewiadoma ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik, tyle cudownych książek. Ja własnie się zabieram za "Czerwoną Królową" i mam nadzieję, że zachwyci mnie równie mocno jak innych:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet jeśli ci się nie spodoba, to będzie ładnie wyglądało na półce! Hehe :) Zazdroszczę "Czerwonej królowej". Naczytałam się za dużo pozytywnych recenzji. No i jeszcze "Pułapki uczuć"! Czytałam "Hopeless" tej autorki i jestem zachwycona jej twórczością. Na "Utratę" też mam ochotę. Też za sprawą innych blogów.
    Zazdroszczę niektórych książek! Pozdrawiam i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejciu, ile cudów! U mnie też było dużo książek, ale nie aż tyyyle.
    Miłej lektury i dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem, co powiedz o "Czerwonej królowej" (mnie się nie zbytnio nie podobała) i o trylogii, której pierwszym tomem jest "Obsydian". ;) Za to najchętniej podkradłabym "Kasację" ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest... śmieszna książka, druga chyba nawet śmieszniejsza...

      Usuń
  27. Chciałabym Pięknego Drani, Bycie miłym to przekleństwo i Twój umysł na detoksie. :)

    Gratuluję pięknego stosiku i życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę! Tyle ciekawych pozycji! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielu tych propozycji szczerze Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, jakie cudny stosik. Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, ale stosik! I to naprawdę rewelacjny. "Kasację" polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny stos :) To teraz czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozwaliłaś mnie tym stosem, znakomity! przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stosik! Z chęcią podkradłabym kilka pozycji ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tą serią Lux wszyscy kuszą dookoła:) Sekretne życie pszczół i Kulminacje też mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem ciekawa Twojej opinii o Kasacji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne stosisko ;) Kiedy Ty to wszystko przeczytasz? :P
    Mam coraz większą ochotę na Kasację :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kobieto, kiedy Ty to przeczytasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne STOSY :D miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale stosisko! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię autorkę serii Lux, muszę dokupić 3 tom :-) Utratę mam nadzieję dostać w prezencie :-) Bycie miłym już za mną i jestem zadowolona :-)Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. O, "Nieważkość", same dobre rzeczy o niej czytałam. Marginesy coraz częściej intrygują mnie swoimi tytułami, nie wiem, czemu wcześniej, przed biografią Tove chyba, nie zauważałam tego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Tylko pozazdrościć! Pięknie reprezentuje się ten Twój stosik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Albo mi się wydaje, albo każdy kolejny stos jest coraz większy. Niedługo do księgarni będziesz musiała jechać ciągnikiem siodłowym. :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne stosiszcze! Z chęcią podkradłabym szczególnie "Opal" i Hoover :P Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie czytam "W blasku gwiazd" i też liczyłam na inną historię :) Poza tym chciałabym przeczytać "Sekretne życie pszczół" i "Analfabetkę" :) Nad "Kasacją" jeszcze się zastanowię :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny stosik! I kolejne książki lądują na mojej liście przyszłych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  48. Same rarytaski.
    Opal - nie wiem co mam robić - wydawnictwo do tej pory nie wysłało egzemplarza, nie wiem czy go dostanę i nie wiem czy kupić na własną rękę. Troszkę jeszcze poczekam, jak mi nie dojdzie to kupię - strasznie jestem zainteresowana trzecim tomem. Ogólnie podoba mi się seria LUX

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnóstwo świetnych pozycji! Podkradłabym Ci "Czerwoną królową", "Opal", obie książki Coleen Hoover oraz Ostatni pociąg do Babylon". :) Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo pokaźny stosik!
    Chciałabym przeczytać ,,Onyks" i ,,Opadl".

    OdpowiedzUsuń
  51. No i kupiłam sobie sama dziś Utratę, o matko!

    OdpowiedzUsuń
  52. Szalenie ciekawe stosiki!. Mam ogromną ochotę na "Analfabetkę, która potrafiła liczyć", bo jestem świeżo po lekturze "Stulatka..." i nabrałam ochoty na więcej tego typu lektur.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam ochotę na "Czerwoną Królową" ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czerwona królowa ma śliczną okładkę. A cały cykl LUX się świetnie prezentuje grzbietami. Nie wiem, jak zawartość bo jeszcze nie czytałam ;)

    Zapraszam do siebie.
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniały stosik :)
    Ja uwielbiam serię "Lux" i też niedawno kupiłam wszystkie części. Teraz poluję na "Ene, due śmierć" bo czytam same wspaniałe o niej opinie :)
    Zapraszam do siebie
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow!!! Ile historii do poznania. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny stos! Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. JEEEEEEST! Widzę, że razem z dziewczynami sprowadzamy cię na dobrą drogę! Drogę zakochanych, owładniętych miłością fanek Daemona! :3 Musisz być zachwycona, osobiście innego wyjścia nie widzę. Po prostu czuję, że i ty ulegniesz Lux, ulegniesz pani Armentrout, bo przeciez... To pani Armentrout!
    "Jedno małe kłamstwo"! KOCHAM! Bardzo dobry wybór, popieram takie zapędy zakupoksiążkocholiczne! :D Pierwszy tom u innych co prawda wzbudza więcej sympatii niż drugi, ale w moim wypadku to ten drugi okazał się lepszy, od pierwszego. Czekam na twoje recenzje, aby się przekonać, jak będzie w twoim wypadku. :)
    "Czerwona królowa" widzę tutaj szał dobrych wyborów! :D Świetne, świetne high fantasy, dla którego osobiście straciłam głowę, także nie licz, że będę cię tu teraz oskarżać o niepotrzebne wydawanie pieniędzy. :D
    Tak samo sytuacja się ma, jeśli chodzi o powieści Colleen Hoover. Osobiście, jestem jej wielką, wielką fanką. :)
    "Ostatni pociąg do Babilonu" faktycznie okładka wcześniejsza była ładniejsza. Ale chyba po prostu musimy się cieszyć, że wydawnictwo w ogóle wydało tą pozycję. Choć osobiście nie mogę się do niej przekonać, więc może twoja opinia zmieni mój punkt widzenia. ;)
    "Piękny drań" - nie ma mowy, żebyś była w stanie nie ulec urokowi Benneta i Chloe. I ich sprzeczek. I ich kłótni. I tego iskrzenia pomiędzy nimi! :D
    Także miłego czytania - a wierzę, że takie będzie, skoro masz tyle cudieniek :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  59. Co za cuda, genialne, piękne, fenomenalne ;) Połowa gości tżz w mojej biblioteczce i mam nadzieję, że obie będziemy zachwycone ;)
    Seria Lyx to taka perełeczka, Kasacja niczego sobie, Hoover mam nadzieję zachwyci Cię tak jak mnie. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. :)
    A "Stulatka..." tego autora czytałaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...