czwartek, 23 kwietnia 2015

Stosik #15 | kwiecień plecień!


23 kwiecień jest Światowym Dniem Książki
Cóż może być piękniejszego od cieszenia się nowościami na półce w taki dzień jak dziś? ;)

Zapraszam na stosik kwietniowy!

Ujęty na powyższym zdjęciu zbiór prezentuje kilka egzemplarzy recenzenckich oraz całe mnóstwo moich prywatnych zdobyczy z czego jestem niesamowicie dumna :) Winowajcami konkretnego odchudzenia mojego portfela są: księgarnia internetowa Znak, nieprzeczytane.pl oraz oczywiście aros.pl. Och te książki! Dlaczego tak kuszą? ;) 

Które z powyższych polecacie, a które odradzacie?
Piszcie 

106 komentarzy:

  1. Widzę "Beksińskich". Od dawna się przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też od dawna o nich myślałam
      udało mi się zakupić ich na Znaku, teraz tylko znaleźć odpowiedni dzień na lekturę... i zatracić się zupełnie
      mam duże wymagania wobec tej książki.

      Usuń
  2. Zawsze masz takie ładne stosiki ;) Czytałam "Podarunek" i polecam, bardzo przyjemnie się czytało :) Z kolei mam ogromną ochotę na "Kochani, dlaczego się poddaliście?", "Girl online" oraz "Eleonora&Park". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z nich, więc czekam aż Ty mi coś polecisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohohoo!
      z pokonywaniem moich stosikowych zbiorów różnie bywa, ale - bądźmy dobrej myśli! :)

      Usuń
  4. Świetny stolik, wielu książek nie czytałam wiec chętnie poznam twoja opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórych książek naprawdę ci zazdroszczę :)
    Miłego czytania tego wielkiego stosiku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny stosik, pozazdrościć! :D Ciekawi mnie "Próba ognia".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też masz słabość do wiedźm i czarownic? :)

      Usuń
  7. Oh ile tu cudownych książek <3 Podkradłabym ci "Girl online". Bardzo mocno polecam ci "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem" oraz "Eleonorę i Parka". Jestem bardzo ciekawa twojej opinii na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. After to takie tomiszcze... :) ale czekałam na tę książkę odkąd poznałam pierwszy tom, tutaj Tessa i Hardin też się tak kłócą? ;)

      Usuń
  8. Biorę wszystkie *.* :P ♥ A tak szczerze, to gratuluję takiego zbioru ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och! wszystkie? ale wiesz, że lekko to Ci nie będzie? ;)

      Usuń
  9. Polecam Starter :)
    Piękny stosik! Z chęcią ukradłabym ci "Kochani, dlaczego się poddaliście?", "Ród", "Eleonorę&Parka" i "Obcą" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam u Ciebie na Starterze :) już wiem co myślisz!

      Usuń
  10. W taki sam sposób postanowiłam uczcić dzisiejsze święto. Gratuluję zdobyczy. Cóż, sama też mam problem z książkowym zakupoholizmem, więc doskonale Ciebie rozumiem. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytłam tylko "Podarunek" K. Mirek - polecam szczególnie w okresie Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugerujesz, że w lecie mi się nie spodoba? ;)
      a zobaczymy!

      Usuń
  12. Czytałam jedynie 'Starter', który dla mnie nie był wcale takim arcydziełem, jak go opisują inni blogerzy. Poczułam się nieco zawiedziona lektura, chociaż wcale nie była 'tak zła'.
    'Dziewczyna ognia i cierni' również znajdzie się w moim stosiku :) Mam nadzieje, że książka okaże się ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam Twoją opinię o Starterze jako jedną z pierwszych w ogóle :) no cóż, mam nadzieję że mi się bardziej spodoba.
      czekam na Twoją "Dziewczynę ognia i cierni"!

      Usuń
  13. Starter mam już w planach, więc nie mogę się doczekać Twojej opinii! :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos.Ja postanowiłam ograniczyć kupowanie książek do absolutnego minimum (tzn.jedna książka na miesiąc).Z Twojego stosiska nic nie czytałam ,więc pomóc raczej Ci nie pomogę ;) Życzę miłego czytania i czekam na recenzje tych książeczek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 na miesiąc?
      zazdroszczę zawziętości :)

      Usuń
  15. Ło Cię kurde mol! Niezły stosik, zazdroszczę! Polecić to niczego nie polecę, raczej będę czekał na Twoje recenzje. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie czytalam zadnej ksiazki z Twojego zdjecia,wiec nie moge nic polecic. Chcialabym jednak przeczytac "Starter" i "Rod". Pozdrawiam i gratuluje takich zdobyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny stosik ;) Niestety nie czytałam żadnej z książek ale mam ochotę przeczytać Girl Online, Eleonorę i Parka oraz Podarunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę dużo moich chcę-przeczytać książek :D
    A nie poprawka: chyba WSZYSTKIE moje chcę-przeczytać książki :O
    Zazdroszczę jak nie wiem!
    Basia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba mamy podobnej obszerności listy chcę-przeczytać :)

      Usuń
  19. Czytałam tylko "Podarunek". Mądra życiowo książka i bardzo wpisana w naszą polską rzeczywistość
    I zapraszam do swojego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będzie moje pierwsze spotkanie z K. Mirek :)
      jestem dobrej myśli

      Usuń
  20. Nie miałam okazji czytać ani jednej z tych książek. Co za stosisko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały stosik :) Niestety żadnej z Twojego stosu nie czytałam, ale chętnie wykradłabym Ci książkę M. Wardy "5 sekunf do IO" oraz "Bańki mydlane" E. Świątek :) i mimo, iż nie przepadam za fantastyką, to intryguje mnie "Starter", czekam na recenzje tych książek :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam Bańki mydlane, ale coś mnie drażni w manierze tej Świątek... oczekiwałam chyba czegoś innego ;) ale Wardę polecam jak najbardziej!

      Usuń
  22. :) Wspaniałości :) Mam kilka pozycji jako ebooki, ale wiadomo, że to tylko namiastka i ostateczność:(

    OdpowiedzUsuń
  23. O, niektóre się ciekawie zapowiadają :). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Próbo ognia" według mnie świetna! Dotychczas jedna z lepszych pozycji jakie przeczytałam w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuszą te promocje, a kuszą ;) Czytałam "Starter" i akcja jest na poziomie w tej historii. Obecnie zabieram się także za "Dziewczyna ognia i cierni" -> zaczyna się BARDZO interesująco ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny stos! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ani jednej nie mam wiec ciezko poelcic, ale wielu blogerow sie zachwycalo eleonora i parkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E&P nie wiem kiedy się za to wezmę ;) tę książkę dopadła chyba jakaś klątwa!

      Usuń
  28. Piękny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę tylu nowych pozycji do czytania! Żadnej nie znam, więc z chęcią przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny stosik :D Wiele tytułów chciałabym skraść, ale chyba najbardziej Obcą :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Same książki, które bym chciała.
    Aros kusi :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aros zawsze kusi, nawet jeżeli nie obchodzi większych promocji :)
      wczoraj kupiłam na nim znowu 5 książek!

      Usuń
  32. Bajecznie się prezentuje ;) Same fantastyczne pozycje, ale chyba jestem najbardziej ciekawa kontynuacji After przy Twojej recenzji, bo pamiętam, że bardzo Ci się podobała, a ja wciąż nie mogę się zabrać za swój pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. After to takie tomiszcze ;) Ale taka jestem ciekawa co tam u Tess i Hardina :)

      Usuń
  33. Solidne stosiwo :D
    Mam kilka z książek, które udało Ci się zdobyć, a obecnie czytam "Starter". Jest całkiem dobrze, ale muszę przyznać, że liczyłam na zdecydowanie więcej. Zobaczymy, jak się akcja dalej rozwinie, bo na razie mam za sobą tylko pół powieści. Może jeszcze wbije mnie w fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same przeboje, nie wiedziałabym od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę Startera :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej zazdroszczę "Girl Online" i "Eleonory&Parka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny stosik :)
    Czytałam jedynie "Nie jestem seryjnym mordercą", ale książka nie do końca mi się podobała, bo nastawiałam się na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja poczytałam te recenzje w sieci - tak zachwalali to kupiłam, od razu dwa tomy, i jak mi się nie spodoba, to co będzie? zasmuciłaś mnie.

      Usuń
  38. Beksińskich Ci bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej :D
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award: http://look-on-the.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie!
      ale nie wiem czy znajdę czas na odpowiedzi :(

      Usuń
  40. Świetny stosik!
    Zazdroszczę "Startera", "Eleonory i Parka" oraz "Rodu" *-*
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki cudny stosik <3 Zabrałabym z niego parę pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile cudności tutaj, aż się oczy śmieją! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. w minionym miesiącu także i dla mnie Znak nie miał litości:)
    cudowny stos, życzę wiele radości z lektury! Robię się monotematyczna, ale zazdroszczę "Eleonory&Parka":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękną mają okładkę, prawda? :)
      i dlaczego monotematyczna?

      Usuń
  44. Stosik zaiste zacny:) Podarunek Pani Mirek świetna książka, miło ją wspominam:) Ród jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Polecam "Eleonorę i Parka". Swietna opowieść dla której, o dziwo, zarwalam noc.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy stosik, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę ci strasznie Obcej;)a Ptaki ciernistych krzewów to jedna z moich ukochanych książek:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny STOS :) i ciekawe tytuły, miłego czytana :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cała lewa strona niesamowicie mnie zaintrygowała. Dziś w moim ręku gościła pozycja górna, ale ją odłożyłam, oszczędzam na targi książki. ;) Obecnie największą chrapkę mam na ksiązkę Ród. ;)
    Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszczę stosiku *O*

    Zapraszam do mnie: http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzę, że sporo dobrych pozycji. Ja mam "Kochani, dlaczego sie poddaliście?" ale marzę o Starterze.

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny stosik, a może raczej powinnam napisać - stosisko :) Zapowiada się mnóstwo czytania.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochani, dlaczego się poddaliście to książka, o której cały czas pamiętam. mam nadzieję, że Ci się spodoba.
    Bańki mydlane - prozę Edyty Świętek poznałam przy okazji lektury Cieni przeszłości, jesli Bańki są tak samo dobre, to już Ci zazdroszczę...
    Starter - miałam kupić, powstrzymałam się. Nie chcę zaczynać kolejnej serii z ogromną ilością tomów, poczekam sobie.
    Ród - tutaj wiem, że będzie trylogia, pierwszy tom patronuje Bujaczek, a wszyscy chwalą. Chyba się przełamię i jednak kupię. Ciekawe co Ty o niej napiszesz :)
    After - miałam kupić oba tomy, ale podobnie jak w przypadku Startera - czekam.
    Eleonora i Park - złoszczę się, bo nie mam czasu się za nią wziąć. Narzuciłam sobie postanowienia i trzymam się ich ;)
    Reszta ksiażek na razie jest mi obojętna, chyba, że napiszesz o którejś z nich w taki sposób, że migiem pobiegnę do księgarni :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  54. Żadnej z powyższych nie czytałam, ale słyszałam dużo dobrego i "Eleonora i Park". Miłej lektury życzę ;)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. "Obca" mnie ostatnio zaciekawiła i zastanawiam się nad jej kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wahaj się - to fenomenalna historia

      Usuń
  56. Czytałam tylko "Podarunek" K. Mirek, "Przy mnie będziesz bezpieczna" sprawiłam sobie w prezencie na Światowy Dzień Książki (-: Z Twojego stosiku interesuje mnie After i może "Tully" (-:

    OdpowiedzUsuń
  57. Żadnej nie znam, ale zazdroszczę "Podarunku" :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapowiada się pracowicie ! :))

    http://czytelniczyczytnik.blogspot.com/ - zapraszam ! dopiero zaczynam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale tego dużo O.o
    Nie czytałam żadnej książki z twojego stosiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak wyszło w tym miesiącu, że sporo :)

      Usuń
  60. Czytałam tylko ,,Kochani, dlaczego się poddaliście", fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam recenzje :) mam dobre przeczucia, czekam tylko na właściwy nastrój, żeby wyssać z niej to co najlepsze :)

      Usuń
  61. Cuda widzę! Cuda! "Eleonora i Park" to tak urocza, słodka, zabawna i romantyczna powieść, że nie da się dla niej nie stracić głowy. :) O "Rodzie" słyszałam wiele dobrego, głównie mam zamiar po niego sięgnąć przez wzgląd na te czarownice i w ogóle. :) "Obcą" najchętniej bym ci ukradła, bo cholernie mnie kusi, zwłaszcza że oglądam serial i przydałoby się znać pierwowzór. :D "Starter" mnie... nie przekonuje. Nie wiem czemu, ale jestem do niego od premiery jakoś tak negatywnie nastawiona. Ciekawa jestem czy ktoś zmieni ten stan rzeczy. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuję się przez Ciebie jeszcze bardziej zachęcona E&P!
      muszę sprawdzić co z tym Starterem jest nie tak...

      Usuń
  62. Kobieto, oddaj ten stosik! :D
    A tak na serio to życzę przyjemnej lektury. :*
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...