środa, 22 kwietnia 2015

Wyniki konkursu "Wygraj książkę!"


WYNIKI

Na początku chciałabym przeprosić, że wyniki pojawiają się dzisiaj, ponieważ zgodnie z regulaminem powinny pojawić się wczoraj, ale coś mi się pomotało i pomyliłam daty. Wybaczcie ;)


Przejdźmy do ogłoszenia zwycięzcy:

Spod postu konkursowego usunęłam wszystkie komentarze, które nie spełniały warunków regulaminu konkursu - pozostawiając jedynie te właściwe. Dlatego też z opublikowanych tam 99 komentarzy tych poprawnych pozostało 92

Następnie za pomocą programu na stronie Losowe.pl, który generuje szczęśliwe liczby - spośród przedziału 1-92 wygenerowałam szczęśliwą liczbę, do której posiadacza trafi konkursowa nagroda, tj. książka pt. "Tylko Ty" autorstwa Jasindy Wilder. Każdy z Was może sam odliczyć "swoją liczbę" pod postem konkursowym.


Zrzut ekranu z losowania:


Wygrała osoba, której szczęśliwa liczba to: 11

A jest nią: 

Doomisia

Gratuluję!
I już piszę mail ws. adresu ;)

Serdecznie dziękuję za tak wiele zgłoszeń i za udział w zabawie! 
Informuję też, że konkurso-rozdawajka "Wygraj książkę!" będzie kontynuowana, a poza nią pojawią się także inne konkursy, nad którymi już "pracuję" ;)


28 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie ;))
    Już piszę maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie :)
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...