piątek, 3 kwietnia 2015

Zachęcajka #10 | Obca


Obca
Diana Gabaldon
Data premiery: 18 marzec 2015
Wydawnictwo Świat Książki
Gatunek: fantastyka, proza obca
Liczba stron: 712


Wspaniała zabawa… fantastyczne przygody… romans… seks… 
Idealna lektura, by oderwać się od rzeczywistości!
"San Francisco Chronicle"

Soczysta, obrazowa, zmysłowa proza, pełna szczegółów historycznych i humoru
"Library Jorunal"


Jest rok 1945. Claire Randall, pielęgniarka pracująca w czasie wojny w szpitalu polowym, wraca z frontu i spędza z mężem wakacje w Szkocji. W czasie spaceru natrafiają na kamienny krąg. Claire dotyka głazu i… zostaje przeniesiona do roku 1743. Nagle zjawia się w świecie pełnym niebezpieczeństw. Dostaje się w sam środek intryg właścicieli ziemskich i knowań szpiegów, które zagrażają jej życiu i mogą złamać serce…



Wydawnictwo Świat Książki przygotowało nie lada gratkę dla miłośników podróży w czasie i sagi Diany Gabaldon - co miesiąc w księgarniach ukazywać się będzie nowy tom! :)

Nie przegapcie żadnej części sagi Diany Gabaldon!
W tych bestsellerowych książkach ożywa fascynująca opowieść o podróżniczce w czasie Claire Randall i osiemnastowiecznym Szkocie Jamiem Fraserze.

Premiera "Uwięzionej w bursztynie" już 8 kwietnia!


___________________________

Czekałam na wznowienie "Obcej bardzo długo... 
A teraz "Obca" będzie moją świąteczną lekturą!
Radość? Szczęście? Niecierpliwość? 
Tak Tak Tak :)

Znacie? Polecacie? ;)

24 komentarze:

  1. Podobno świetna seria, a ja nawet tematykę podróży w czasie lubię :). Chyba się skuszę kiedyś ;). A tak nawiasem mówiąc, to za niedługo będzie premiera drugiego sezonu serialowej ekranizacji tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej serii i mam na nią wielką ochotę ;) Nie wykluczam, że skuszę się na to wznowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria wydaję się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa byłam tej książki, a tym postem przekonałaś mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo nie wiedzialam ze to kilkanascie jest ksiazke :D az chce sie wiedziec wiecej

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie do serii zachęcił serial, teraz czekam na ukazanie się pierwszych tomów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. To ona tak się cały czas przenosi? Pytam, bo widzę, że to saga. Jak tak, to w sumie jej współczuje, bo laska nie nażyje się odpowiednio długo w swoich czasach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę, chcę!!! :D
    Oglądam serial!!! <3
    Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, od jakiegoś czasu jestem "chora" na ten cykl. "Obca" jest do dziś w promocji na aros.pl i chyba w końcu ulegnę i ją zakupię, mam jeszcze parę godzin na zastanowienie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również czekałam, modliłam się w myślach i przeczytałam:) w końcu! Czekam teraz na drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się świetna seria. Tylko trzymać się za portfel...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moje klimaty, bardzo nie moje, ale już współczuję miłośnikom podróży w czasie i ich kwietniowym pensjom :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam już cztery tomy :D Teraz poluję na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no, wydanie prześwietne! Zaczynam polowanko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CHCĘ, CHCĘ BARDZO. Bo oglądam "Outlander" i koniecznie chcę poznać tę historię w wersji papierowej! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam, że to jeden z najlepiej napisanych romansów, ale szczerze mówiąc, odrzuca mnie to, że autorka nieustannie wykorzystuje gwałt jako chwyt fabularny. Nawet w jej opowiadaniu, które znajduje się w zbiorze "Niebezpieczne kobiety", się z tym spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tej autorce, ale opis w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Obcą" polecam. Jest rewelacyjna. Niestety moim zdaniem kolejne części są już mniej lub bardziej, ale jednak gorsze. Utknęłam na "Tchnieniu śniegu i popiołu", które przeczytałam do połowy i coś nie mogę do tego wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie przepadam za fantastyką, ale recenzja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachęciłaś mnie :D
    Bardzo lubię fantastykę i motyw podróżowania w czasie więc pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczęłam kiedyś czytać tę książkę, ale książka mnie nudziła i ja odłożyłam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Czeka u mnie na swoją kolej, tomiszcze i dotego drobnym maczkiem. Jak mi się nie spodoba chyba się pochlastam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...