wtorek, 21 kwietnia 2015

Zachęcajka #11 | PROMOCJE na Światowy Dzień Książki


Już w najbliższy czwartek 23 kwietnia po raz 19. obchodzić będziemy 
Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich
znany również jako: 
Międzynarodowy Dzień Książki czy Światowy Dzień Książki

Jest to doroczne święto organizowane przez UNESCO 
w celu promocji czytelnictwa, edytorstwa i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich. 

Jakie atrakcje przygotowały dla nas z tej okazji internetowe księgarnie? ;)
Oto niektóre z nich - zapraszam na przegląd!
(w celu przeniesienia na stronę promocji wystarczy kliknąć w pogrubioną nazwę księgarni)





Matras obniżył ceny nowości i bestsellerów o 30% (wszystkie inne książki cieszą się rabatem -25%)
Matras kusi też przesyłką do Paczkomatu za 1zł!





Świat Książki oferuje promocje do 33% na wybrane tytuły.





Wydawnictwo Amber oferuje 50% rabatu na wszystkie swoje książki w dniach 15.04-26.04





Merlin oferuje kod promocyjny: DZIENKSI2013 dzięki któremu uzyskamy rabat 30% na wybrane książki 
Promocja trwa w dniach 26-29.04.2015r.





 W RAVELO promocje trwają cały tydzień, a rabaty wahają się w granicach od 30% do 40%





Na bonito do 30.04 trwa wiosenna promocja z rabatami 33%




To gdzie kupicie nową książkę z okazji "jej" święta? :)

Follow my blog with Bloglovin

32 komentarze:

  1. Ja już zrobiłam zakupy na bonito.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel już wręcz błaga o litość. Chyba mi przejdą te promocje obok nosa. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nominacja dla Ciebie. :)
      http://smieszna-nazwa.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award-vol2.html

      Usuń
  3. Zamykam oczy i nic nie widzę! Nie nie nie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę, ale nie dla siebie, bo muszę kupić prezenty urodzinowe dla kilku osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie, nie! Nic nie widzę! Takie promocje bardzo kuszą, a ja już mam tyle książek, że mi do końca roku na pewno starczy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę swoje ostatnie grosze i przygotowuję się na zakupy na bonito.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle w bonito (-: Specjalnie czekałam z zamówieniem na nową książkę K. Michalak, a dziś jest już dostępna, więc zrobię sobie prezent z okazji tak wspaniałego święta (-:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z okazji święta książek obkupiłam się na promocji w Empiku (zazwyczaj tam nie kupuję ;P) 3 książki za 2! ♥
    Okazje, które znalazłaś również bajeczne! :*
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też skorzystałam z tej promocji :D to chyba jedne z nielicznych okazji kiedy tak kupuję :)

      Usuń
  9. Ja raczej nie skorzystam, bo nie kupuję książek przez internet, a poza tym... I tak portfel jest dosyć chudy. :P Ale kusi, oj kusi!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja cały czas czekam na 70%. Mam nadzieję, że się doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jak się doczekasz mam nadzieję, że podzielisz się dobrymi wieściami, bo sama chętnie skorzystam

      Usuń
  11. Zamykam oczy, nie patrzę;) Oszczędzam na Targi i mam nadzieję, że wystarczy mi silnej woli;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj kupiłam w Empiku w promocji 3za2 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te promocje o pokusa niemała i szczerze mówiąc jeszcze nie wiem czy coś kupię, czy jednak się powstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Porównuję właśnie ceny,bo chcę sobie zamówić jedną książkę.Może na tych stronach uda mi się kupić jeszcze taniej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że jakieś książki upoluję, choć się na to nie nastawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już jestem spłukana, także tym razem nie ulegnę żadnej promocji, najpierw muszę przeczytać te, które czekają na mnie na stosikach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja skutecznie póki co omijam promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że wystarczy mi silnej woli i nic nie kupię, bo mój portfel błaga o litość ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też niestety uległam i wpadłam w wir zakupów ksiązkowych

    OdpowiedzUsuń
  20. Te promocje naprawdę cieszą moje oczy... ale moja "kieszeń", nie jest już tak zadowolona. Może jednak skorzystam i chociaż jedną książeczkę kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ładnie tak kusić biednych moli książkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. powstrzymam się, serio ;) wszystko kupię na targach i już szukam firmy transportowej, która mi to przywiezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdybym tylko mogla rzucilabym sie na amber

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam dwie książki w Matrasie: "Po zmierzchu" dla siostry i "Ostre przedmioty" dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie odpuszczę, staram się nie wydawać do targów książki, dam radę, dam radę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne promocje może się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z okazji Święta Książki można tu wygrać Kinfolk
    w konkursie http://smallbigidea.com/konkurs-contest/ <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...