piątek, 3 kwietnia 2015

Zachęcajka #9 | 5 sekund do Io


5 sekund do Io
Małgorzata Warda

Data premiery: 30 marca 2015
Wydawnictwo Media Rodzina
Gatunek: sci-fi, Young Adult
Ilość stron: 344


Akcja powieści toczy się na dwóch planach: 
w realnym życiu oraz w grze, do której wchodzi szesnastoletnia bohaterka. 

W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na upalnym, wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry?

"Poza wirtualnym światem nie mam nikogo ani niczego, do czego chciałabym wrócić.

Jakie zagrożenia płyną z maratonów gier? 
Jak niebezpieczna jest anonimowość w Internecie? 
Z jakimi problemami borykają się dzieci mieszkające w rodzinach zastępczych, pogotowiach opiekuńczych i domach dziecka? 

"5 sekund to Io" to wartka akcja, ciekawe postaci i dająca do myślenia lektura
- nie tylko dla nastolatków.


"- Co właściwie można robić w tej grze? (...) Jak daleko można się posunąć w tej iluzji? Czujesz ugryzienie zwierzęcia. Silne pragnienie. Dotykające cię dłonie... Gdzie leży granica tego, co można poczuć? - Nie ma granicy.


*post przygotowany na podstawie materiałów Wydawnictwa Media Rodzina


_________________________________

Czy czujecie się zainteresowani? ;)
Ja bardzo!

Nie znam prozy Małgorzaty Wardy. Mimo, że wielokrotnie trafiałam na bardzo pozytywne recenzje jej książek, to jakoś wciąż na żadną z nich się nie skusiłam. Aż do teraz :) Dzięki świeżo podjętej współpracy z Wydawnictem Media Rodzina książka jest już u mnie i już w tym miesiącu będziecie się mogli przekonać co sądzę o tej pozycji :) Co więcej - Autorka zapowiedziała na swoim blogu, że "Io" będzie cyklem powieściowym i niebawem możemy spodziewać się tomu 2! 

16 komentarzy:

  1. Znam prozę M. Wardy i bardzo cenię sobie tę autorkę... czuję się mocno zaciekawiona tą książką... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię motyw wchodzenia w gry, "Hyperversum" mi się bardzo podobało, może skuszę się i na ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę przeczytać tą książkę. Uwielbiam twórczość Wardy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorki jeszcze nie poznałam. Nad książką się dopiero zastanawiam, ponieważ mimo ciekawego tematu, mam pewne obawy czy wykreowany świat przypadnie mi do gustu. Z decyzją poczekam na Twoją recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Policja prosi szesnastoletnie dziecko, aby zagrała w niebezpieczną grę? Nie, odpuszczę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lara, naprawdę w to nie wierzysz? ;) Taki dreszczyk emocji!

      Usuń
    2. Wierzę! Tylko jestem zazdrosna, że ja nie jestem o takie rzeczy proszona! Ale kurde, 16 lat skończyłam 16 lat temu, więc chyba marne szanse na dzwonek do drzwi :( więc z zazdrości, nie przeczytam! O!

      Usuń
  7. Jeśli będę miała okazję to przeczytam, ale na 100% nie jestem jeszcze przekonana.
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę tę książkę już teraz! Jeju fabuła wydaję się być okropnie świetna i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się świetnie . Czekam na Twoją recenzję <3 PS: Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem co do niej przekonana, może po recenzji książki zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha, ten tytuł teżmam (normalnie znielubisz mnie chyba za to :D), ale tutaj rozczarowania się nie boję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ta książka też mnie ciekawi! :D Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej książki, przeczytam z chęcią, żeby coś więcej dowiedzieć się o tej tajemniczej grze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...