poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zapętlone #2



Zapętlone
to cykl muzyczny, w którym informuję Was o tym, czego aktualnie słucham :)

odcinek 1: Zapętlone #1

*****

"Knocking On..." to jedna z piosenek na których się wychowałam ;)
Mam do niej sentyment, ale ta "inna" wersja też jest cudna...

RAIGN "Knocking On Heavens Door"



Delikatnie spokojnie...
Ponoć to z jakiegoś filmu, nie wiem, nie oglądałam ;)
Ale piosenka ma coś w sobie...


Shane Harper "Hold You Up"




Melodyjnie...
Przez długi czas nie mogłam przestać tego słuchać. 
Takie otulające dźwięki...

Hozier "Take Me To Church"


Blue October "Fear"



Więcej życia, więcej energii ;)
Przypomina w dźwięku trochę One Republic...
Niesamowicie uzależniająca! Ale to normalne w przypadku The Fray - uwielbiam ich ;)

The Fray "Love Don't Die"




I na koniec moja perełka ;)
Imagine Dragons. Uwielbiam.

Imagine Dragons "Warriors"


Imagine Dragons "Shots"



40 komentarzy:

  1. Oooo! To "Knockin'..." naprawdę cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowne utwory! Od "Hold you up" nie mogę się uwolnić już od jakiegoś czasu, Imagine Dragons kocham całym sercem, a na "Take me to church" miałam fazę w lutym. I chyba nic więcej nie trzeba dodawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM "Knockin' On..." !!! ¤.¤ zapraszam do mnie, jestem tu od kilku dni ;) : http://66blackholestreet.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Knocking On..." - wersja z "The 100" <3 I ID "Warriors" z LOL'a. :D Ogólnie na punkcie "Love Don't Die" i "Take Me To Church" miałam obsesję parę miesięcy/tygodni temu i powoli mi przechodzi, ale dzięki za przypomnienie. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. "Knocking On Heavens Door" to najpierw śpiewał Axel Roses.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie najważniejsza jest wersja Guns N' Roses :)

      Usuń
  6. Również wychowałam się na "Knocking on...", a teraz zakochałam się w tej wersji. Bardzo dziękuję, że udostępniłaś tę piosenkę. "Take me to church" namiętnie słuchałam w zimę i teraz gdy tylko ją słyszę przypomina mi się śnieg i zimno, dlatego na razie przestałam ją słuchać. Lubie również Imagine Dragons, także niedługo pewnie przesłucham sobie piosenki, które udostępniłaś.

    Musze powiedzieć, że wcześniejsza część Zapętlonych jakoś mi umknęła, więc teraz koniecznie muszę nadrobić zaległości, ponieważ cykl bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się by pojawiał się częściej :)

      i też tak mam, że gdy długo zapętlę piosenkę to kojarzy mi się z wydarzeniami, które wtedy miały miejsce ;)

      Usuń
  7. Same klimatyczne utwory :). Z przyjemnością przesłuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś tak od razu skojarzyło mi się z zapetlone.pl i jej playlistami. :) A ID nowa płyta cała przesłuchana, genialne kawałki, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no tak, bardzo podobnie to brzmi :) ale spokojnie - to czysty przypadek ;)
      zapętloną znalazłam niedawno i przesłuchałam kilka jej playlist, trafiłam ta na kilka perełek, ale większość utworów to jednak nie moje klimaty...

      Usuń
  9. Mimo, że piosenka "Take Me To Church" ciągle leci w radiu, to jeszcze mi się nie znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam tak z kilkoma piosenkami :) nie ważne jak długo zapętlone - wciąż mają ten sam urok. It's Magic ;)

      Usuń
  10. Imagine Dragons i ich "Warriors" - nuta, która nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam ją! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hozier i Imagine Dragons to również moi ulubieńcy :D Czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama ostatnio postanowiłam dodać takie wpisy na bloga i bardzo lubię je też u innych osób. Przy okazji można wyłapać kilka świetnych piosenek. Z wymienionych przez Ciebie uwielbiam Hoziera ,którego również umieściłam w swojej jutrzejszej playliście ;) Czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka miła odskocznia od literackiego świata, no i zawsze można odkryć coś pięknego ;)

      Usuń
  13. Imagin Dragons - Radioactive oraz It's time :D To jeszcze bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Take Me To Church" często włączam sobie ten utwór. Pozostałych nie znam, ale chętnie przesłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hozier jest całkiem fajny, lubię tę piosenkę. :) Słyszałaś może "Take me to church" w wykonaniu Neon Jungle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie... ale słucham teraz (dzięki Tobie) i chyba zapętlę ;)

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się "Warriors". Mogłabym słuchać na okrągło ten piosenki.
    Teraz mam fazę na U2 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Hozier "Take Me To Church". A Imagin Dragons towarzyszą mi każdego dnia !
    Świetny post !

    Mogę liczyć na obserwację ??
    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ID! Większości nie znam, ale z chęcią posłucham. Ja ostatnio szaleję na punkcie piosenki z serialu "Reign". Nawet mam do niej cały teledysk wymyślony, co się rzadko zdarza....

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak "Knocking on Heavens door" to tylko Guns N' Roses albo Bob Dylan ;)
    A "Take Me To Church"kiedyś chodziło za mną przez krótki czas :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektórzy mówią, że jestem niedorozwinięty pod względem upodobań muzycznych. Niektórzy po prostu nie tolerują tego, że 14-latek słucha Lombardu, Maanamu, O.N.A itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w Twoim wieku też miałam taki gust muzyczny ;) ONA leciało naokrągło.
      no i słuchałam też Krawczyka... ale to może powinnam przemilczeć ;)

      Usuń
  21. Blue October, Raign (to z serialu The 100;)) i Hozier kocham ;) Poprawiłas mi nastrój tym postem, jakoś mi od razu lżej na duszy ;)
    Zajrzyj do mnie jutro, nominuję Cię do tagu świątecznego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to za serial, może mi coś mignęło, jakaś okładka książki (chyba?) ale nie jestem na bieżąco :D

      wpadło mi w ucho i się zapętliło :)

      Usuń
  22. Hold You Up sobie kradnę :D
    Take me to church, The Fray znam i lubię, Imagine Dragons również :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam przede wszystkim "Take Me To Church" <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...