sobota, 16 maja 2015

Stosik #16 | Majowe cuda




Nie tak dawno pokazywałam Wam tutaj kwietniowe nowości, ale początek maja mnie dosłownie zasypał :) Powinnam czuć się z tego powodu źle, bo ilość nowo pojawiających się książek ciągle przewyższa ilość tych czytanych... Ale tak przyjemnie patrzeć na nieograniczoność zapasów na półkach :) Inspiracje powyższego stosiku są przeróżne, od razu przepraszam za jakość zdjęcia, aparat trochę rozmazał niektóre tytuły, ale mam nadzieję, że nie utrudni to Wam dostrzeżenia tego co najważniejsze ;) I popatrzcie na gwiazdę zdjęcia, czyli na bukiet z bzów, który musiał się tutaj pojawić, bo... uwielbiam bez :) 

No to zaczynamy :) Zdjęcie przedstawia kilka nowości wydawniczych, kilka zakupów powodowanych wpisami w zaprzyjaźnionych miejscach i wielki efekt poszukiwań pod tytułem "chciałabym przeczytać coś głębszego". Ale od początku:

Jej wszystkie życia + Atlas chmur kupiłam na wyprzedaży blogowej za grosze ;) Od zawsze chciałam mieć te książki i przekonać się ile są warte, więc nie mogłam przepuścić takiej okazji. Od Szelmostw aż do samej góry - to efekt arosowych zakupów na chandrę, która mnie dopadła jakiś czas temu. Całe szczęście aros to idealny lek na całe zło i zawsze działa jak wybawienie :) Wiecie, że do końca maja mają promocję -35%? Link tutaj. Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki to jedna ze 100 książek, które chciałabym i muszę przeczytać. Tyle się o niej nasłuchałam i naczytałam, że nie mogę się zawieść. Poza tym chciałam ją mieć już od dawna, nawet bardziej niż dawna, ale wciąż było nam nie po drodze... Dla ciebie wszystko to książka z mojej chciejki, wciąż nie mogłam się zdecydować na okładkę (Albatros systematycznie zmienia grafikę dzieł Sparksa), ale ostatecznie mój wybór padł na tę filmową. Oczywiście filmu jeszcze nie oglądałam - jakżebym mogła przed czytaniem! Stąd książka. Ponoć jedna z najlepszych Sparksa :) Tajemnica Noelle i Milcząca siostra to pierwsze tytuły Chamberlain w moich prywatnych zbiorach. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki i bardzo chciałabym to zmienić. Poszukiwałam w sieci informacji na temat tej najlepszej, bo jak zaczynać przygodę to z impetem i tak trafiłam na te dwie, a że nie mogłam się zdecydować... no to są dwie. Mam nadzieję, że popadnę w zachwyt ;) Dziewiętnaście minut to książka, którą pragnęłam mieć od zawsze. Starałam się ją kiedyś wygrać, ale zabrakło szczęścia, więc - mam swoją. Wreszcie. Tutaj podobnie jak w przypadku Chamberlain - kiedyś szukałam najlepszej książki Picoult i tak trafiłam na tę. Poza tym tematyka, którą tutaj porusza najbardziej mnie zaciekawiła. Ostatnie pięć dni to najnowsza książka w klubie "Kobiety to czytają", którego zakres staje mi się coraz bliższy. Ta książka to decyzja spontaniczna - miałam czekać na konkurs u zaprzyjaźnionej blogerki, ale po co czekać? ;) Między życiem, a życiem trafiło do mnie od Dreams, mam nadzieję, że pójdzie lepiej niż w przypadku pamiętnego Baśniarza ;) Nauczycielka od W.A.B. już przeczytana i... nie zdradzę więcej! Recenzja niebawem :) Wichrowe wzgórza, PS. Nie szukajcie mnie oraz Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta (które niestety nie załapały się na zdjęcie) to egzemplarze od mojego ulubionego wydawnictwa, czyli Świata Książki :) Przyjaciele zwierząt to przejmująca i niezwykle głęboka opowieść wydana nakładem Czwartej Strony, o której opowiem Wam już wkrótce :) Razem będzie lepiej mojej ulubionej Jojo Moyes tym razem od Między Słowami, Najdłuższa podróż, czyli przecudnej urody wydanie filmowe, którym dopieściło mnie Wydawnictwo Albatros :) Maminsynek od autorki za co szalenie dziękuję raz jeszcze :), a Tam, gdzie nie sięga już cień to bardzo dobrze zapowiadający się tytuł Wydawnictwa Literackiego, ktoś z Was już może czytał? :)


Coś już czytaliście? 
Polecacie/Odradzacie? 

77 komentarzy:

  1. Nic z tego stosika nie czytalam, ale poluje na ,,Jej Wszystkie Zycia" :)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stos:) Polecam "Szelmostwa..." i "Wichrowe..." i życzę milej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna poluję na "Jej Wszystkie Życia" muszę to kiedyś dorwać :D "Między Życiem a Życiem" też jest na mojej liście Must Read, a "Wichrowe Wzgórza" czytałam, były dobre ale i tak wolę Austen ;)
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny stosik! Nic z niego jeszcze nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny stosik.Piękny bez widzę na zdjęciu ♥ Nie czytałam żadnej książki ,więc czekam na recenzję (zwłaszcza książek Chamberlain ) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dla Ciebie wszystko" cudowna :) Czytałam książkę i oglądałam film i dawno na żadnym filmie w kinie się tak nie spłakałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem imponujący zbiór. Miłej lektury :) Z tego stosiku powtarza nam się lektura Atkinson. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej nie czytałam, ale miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze stosiku czytałam książkę Sparksa, ale jednak to nie mój gust. Kilka tytułów mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny stosik :-) ja planuję zakupy książkowe w czerwcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie miałem okazji czytać niczego z Twego stosika, który jest zacny! Bardzo mnie za to interesuje ten roślin, który stoi dumnie w prawej części zdjęcia w tle. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, tyle dobrych lektur <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam bez - kiedyś Tata zawsze przynosił bukiety do domu, w mieście bardzo mi tego brakuje. :( A co do książek... cóż, jest kilka, których nie mam, ale nie są jakoś wysoko wśród tych, które mieć bym chciała. Choć mam ochotę poznać wreszcie pisanie Moyes i Atkinson. ;) Za to za "Szelmostwa" zabieram się już dobrych kilka lat - jak dotąd bezskutecznie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twojego stosiku najbardziej ciekawi mnie "Między życiem, a życiem". :)

    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik. Ja niestety nie czytałam żadnej z wymienionych tu pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Atlas Chmur" :) jak pięknie! Też poluję na tę książkę :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju zazdroszczę ci tylu książek ;)
    Jedynie czytałam "Jej wszystkie życia", które mogę ci polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle cudności :) "Razem będzie lepiej" mnie oczarowała :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny stosik, zazdroszczę takiej ilości pozycji!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie również stosik już duży, a do końca maja, jak mniemam, wpadnie jeszcze kilka pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję "Między życiem a życiem" zapowiada się ciekawie z tego co czytałam:)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ambitny plan by zapoznać się w tym roku z czymkolwiek od Diane Chamberlain, więc liczę, że dam radę ;)
    Od Jodi Picoult znam tylko "Bez mojej zgody" i jest to dla mnie bardzo ważna książka, gdyż pomijając treść ( która była naprawdę bardzo dobra) to od niej zaczęłam przygodę z blogowaniem ♥
    Nicholasa Sparksa za to nie trawię. Pisze jakoś tak kiczowato i dodatkowo wszystko jest posypane lukrem. Z Twojego stosu najbardziej ciekawa jestem "Między życiem, a życiem", które wygląda na naprawdę ciekawą książkę :)) Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik! Zazdroszczę, że znalazło się na nim tyle książek, które sama z chęcią bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  24. ulala ile ksiazek naprawde spoooooooooooooro. tylko pozazdroscic i czekac na relacje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę tyluu książek ^^
    Mnie ciągnie do 'Atlasu chmur' c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile książek, jestem pod wrażeniem. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie podkradłabym Atkinson i Kowalewską. "Nauczycielkę" mam, a z pozostałych ciekawi mnie jeszcze Chamberlain.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie zobaczyłabym u siebie Atlas chmur, Jej wszystkie życia i Razem będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie stosiki (-: Czytałam "Razem będzie lepiej" i bardzo mi się podobała (-: "Maminsynek" czeka w kolejce (-:

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne widoki:) Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny stos i do tego "pod bzem" :) Mam ogromną ochotę na "Razem będzie lepiej" i "Maminsynka", no i na jeszcze kilka książek :D Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stosik. A zdjęcie wygląda na całkiem dobre, naprawdę :)
    Z twojego stosika czytałam jedynie "Jej wszystkie życia", które wydały mi się dosyć ciekawe, ale i dziwne. Autorka miała bardzo ciekawy pomysł, ale jego realizacja nie do końca przypadła mi do gustu...

    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chamberlain zazdroszczę tak bardzo, że aż strach...

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzą mi się "Tajemnice Noelle" i "Jej wszystkie życia" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejejejej, patrzę tak, patrzę i zazdroszczę! :D Czytałam jedynie dziewiętnastkę Picoult i jestem wręcz pewna, że się nie zawiedziesz. "Jej wszystkie życia" cholernie chciałabym dorwać w swoje ręce, to samo z książkami Chamberlain. Przyjemnej lektury! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wichrowe Wzgórza. <3 Uwielbiam, mogłabym czytać w koło. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam "Jej wszystkie życia" oraz "Razem będzie lepiej", jestem bardzo ciekawa tych książek.
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cuda to są niewątpliwie! Na mnie też czekają "Wichrowe Wzgórza", ale widzę kilka bardzo mnie interesujących pozycji :)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Niektóre książki ze stosu czytałam:) Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. O chyba skuszę się za zakupy z Arosa. Zazdroszczę ci książki "Między życiem, a życiem"

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo jestem ciekawa "Jej wszystkich żyć" i "Wichrowych wzgórz".
    Tyyyle książek, żyć, nie umierać ;D.

    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezłe zbiory. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wichrowe wzgórza są genialne, muszę sobie odświeżyć, a Szelmostwa są i u mnie na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  45. O, bez:)) Wiesz, że ja też go uwielbiam:) miałam zaszaleć książkowo na Targach, ale zorientowałam się, że promocja na Arosie przebija wszystko i w tym tygodniu zamówię , to co miałam kupić;) U ciebie widzę same perełki:) "Między życiem a życiem" to jedna z dwóch książek, które kupiłam na Targach;) Mam nadzieję, że okaże się tak dobra jak mówią;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie czytałam żadnej :( Ale znam książki Nicholasa Sparksa pisze bardzo fajnie :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny stosik :) Niestety żadnej książki nie czytałam, więc tym bardziej czekam na recenzje :) A bez to i też ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Wichrowe wzgórza :D
    Mniam, mniam!
    Spodoba ci się ta niezwykła opowieść!

    OdpowiedzUsuń
  49. Łał, to się nazywa stos. :) Zazdroszczę Moyes, Chamberlain i Pierwszych piętnastu żywotów - chyba muszę zaopatrzyć się w tę ostatnią książkę. :) Udanej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę kupić "Najdłuższą podróż"! Widziałam zwiastun filmu, spodobał mi się więc... najpierw książka! :D "Wichrowe wzgórza" chodzą za mną już od dawna. Kiedyś na pewno. :p

    OdpowiedzUsuń
  51. Czytałam jedynie 'Wichrowe wzgórza", ale zdecydowanie polecam! Piękna, przepełniona smutkiem i melancholią książka, która jest tak niesamowita... A jej klimat... Duszący, zaciskający się na czytelniku jak imadło, naprawdę. Ale polecam mocno się skupić na powieści, bo łatwa i lekka nie jest. ;)
    Piękne masz te nabytki, ale zastanawiam się, jak ty znajdziesz czas na to wszystko?! :D W każdym razie, osobiście czekam na recenzję 'Jej wszystkie życia' bo książka chodzi za mną od dnia premiery, ale do tej pory nie miałam okazji, by ją zdobyć. :(
    Przyjemnego czytania i samych pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo zazdroszczę, same genialne tytuły, zaczęłabym od Jodi Picoult, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podkradłabym Ci niektóre pozycje, od podkradłabym. :)

    Pozdrawiam!
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  54. "Między życiem a życiem" baaardzo mi się podobało! Chamberlain czytałam do tej pory dwie powieści i obydwie były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zazdroszczę "Między życiem a życiem" bo czytałam opis w księgarni i mnie zaciekawił. Za to Sparksa polecam w ciemno bo wiem, że ten autor to mistrz i nie zawodzi ;)

    Zapraszam do siebie

    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ano cuda! Czasu w pakiecie nie dali....?

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękny stosik i masz rację, kwiatki dopełniają ten majowy krajobraz :D
    Najbardziej ciekawi mnie "Między życiem, a życiem" :D
    Ach, wiem, że Aros ma takie przeceny do końca maja ;) Trzymam się dzielnie, ale może jeszcze skorzystam z tej promocji? ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Niezły zbiór w tak krótkim czasie. :) Poza "Atlasem chmur", "Szelmostwami niegrzecznej dziewczynki" i "Przyjaciółmi zwierząt" co prawda nic nie kojarzę :P Ale "Atlas" mogę polecić wszystkim, bo to bardzo dobra lektura pod względem treści i kapitalna pod względem formy. Na pewno Ci się spodoba. :) "Szelmostwa", jak i cały Llosa chodzą za mną od dawna, więc może swoją recenzją przyczynisz się do zmniejszenia czasu do mojego sięgnięcia po nią. :) O "Przyjaciołach" czytałem dobrze, ale nie znam, ani wydawnictwa, ani autora, więc również zasugeruję się Twoją opinią.

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja czekam na recenzje, bo się na tych książkach zupełnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nieziemsko cudowne książki. Wiele z nich mam w dalekich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czytałam tylko "Wichrowe wzgórza". Ciekawy i pokaźny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zazdroszczę stosika ! :)

    Zapraszam również do siebie :)
    http://cosdopoczytania.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jedynie "Atlas chmur" mi co nie co mówi i tez jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgadzam się z Tobą - zapasy na półce dają dużo radości :) Świetne nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Za Wichrowe Wzgórza mam zamiar się zabrać już nie długo ;) Jestem też ciekawa książki Tam gdzie nie sięga już cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Genialny stosik! Kilka książek mam na swojej półce, a kilka chętnie bym Ci wykradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Czytałam "Szelmostwa...". Genialna książka. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam jej wszystkie życia, ale oczywiście nie czytałam jeszcze:) Między życiem, a życiem bardzoooo mnie ciekawi:) Cudny stosik, a bez teraz pachnie oszałamiająco:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie czytałam żadnej książki z tych które tu wymieniłaś. Chcę jednak przeczytać Atlas chmur. Bardzo mnie ciekawi ta pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem bardzo ciekawa jak ocenisz "Atlas chmur" oraz powieści Sparksa.

    OdpowiedzUsuń
  71. Wstyd się przyznać, ale przeczytałam tylko jedną książkę z tego stosiku. To "Jej wszystkie życia" Kate Atkinson, która zachwyciła mnie sposobem ujęcia motywu czasu. W planach mam za to na pewno "Razem będzie lepiej". Dużo dobrego czytałam o tej książce na blogach. No i okładkę ma śliczną:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Znam prawie wszystkie i od dawna są na mojej liście must read, ale wychodzi jak zwykle... :( Z twojego stosiku czytałam tylko "Wichrowe Wzgórza" i czaję się na piękne, kwieciste wydanie ze Świata Książki ;)
    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. jaki piękny stosik!
    podkradła bym ''Między życiem a życiem'', na które już trochę poluję.
    miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...